27 februari 2018 om 00:00
iBOOD

Het grote HUNT topic

Daar gaan we weer, HUNTEN! Staat je energydrink al koud? Of zit de warme chocomelk al in het pannetje? iBOOD app al geïnstalleerd? Alle schermen op kantoor overgenomen om ook daar te kunnen HUNTEN? Vinger al op de linkermuisknop voor dé iBOOD box? Hoeveel graden vriest het bij jou? Welke deal ga jij deze HUNT zeker scoren? We zijn benieuwd. Let us know!

Tijdens de HUNT geven onze moderators in dit forum regelmatig leuke prijzen weg, dus stay alert!

Veel gestelde vragen in dit HUNT forum:

• Waarom kan ik deze deal niet laten leveren in Nederland of België? Mogelijk zit je per abuis op de verkeerde website. Klik onderin beeld snel op het juiste vlaggetje (Nederland of België) om naar de website van jouw land te gaan!
  • Wanneer komt product X voorbij? Dat is een verrassing, onze vrijwillige moderators hebben hier geen zicht op
  • Waar komt die 'van'-prijs vandaan? Dit is de adviesprijs (klik hier voor meer informatie)
  • Ik heb een deal gemist, wat nu? Houd de HUNT en HUNT Flash Sales in de gaten, want wie weet komt hij nog eens voorbij!
  • Ik klikte GELIJK, METEEN, HEEL SNEL, VLIEGENSVLUG, maar toch heb ik de box niet gewonnen, hoe kan dat? We hebben slechts een beperkt aantal boxen beschikbaar, terwijl d u i z e n d e n mensen tegelijk op "Ik neem er één!" klikken. Net als bij de Olympische Winterspelen gaat het om duizendsten van seconden, dát is het verschil tussen winnen en verliezen. Volgende keer heb je hopelijk meer geluk.

• Voor meer informatie over de Hunt, lees deze speciale HUNT-pagina.
    LIKE de Nederlandse iBOOD Facebook! | LIKE de Belgische iBOOD Facebook!
    Afgelopen Hunt deals Deal gemist? Blijf de HUNT volgen, sommige deals komen nogmaals voorbij!
    • Super Nintendo Classic Mini
      20%
      korting
    • Voucher: A4 Fotoboek
      67%
      korting
    • Lightningkabel (2 meter)
      67%
      korting
    • Koop deze mooie grote doos!
      0%
      korting
    • Adidas Sereno 14 Trainingspak
      57%
      korting
    • PNY CS900 SSD 240 GB
      22%
      korting
    • Stereoboomm HP600 BT Over-ears
      73%
      korting
    • Autovision E-Reader (Refurb.)
      60%
      korting
    Veeg voor meer afgelopen HUNT deals
    1 maart 2018 om 16:14
    Krielkip88 Gebruiker

Lex @ 1 maart 2018 om 13:32

Voor jou dus een goede hunt geweest krielkip!
    Geniet er van

In feite niet.. Want het kost te veel geld ;)

Beantwoorden

2 maart 2018 om 21:10
    burgkop Gebruiker

Je moet zo opletten om niet genept te worden door o.a. die van/voor prijzen, je kunt het beter zo doen, omdat de aanbieding snel weg kan zijn in de Hunt: Een artikel gewoon bestellen en dan gaan rondkijken wat de going prijs is.

Als dat verschil je te groot is met wat je zojuist hebt betaald bij IBOOD, laat je de deal niet door gaan en laat je het bedrag terug storten. Als veel dat doen, gaat IBOOD misschien eens over om going prijzen te melden, voel je toch minder in de maling genomen. Ik dacht met de 4TB HD een goede deal te hebben, maar kijk je later op internet, kost ie vrijwel overal maar 2 euro duurder, met verzenden. Tjonge wat een deal heb ik gesloten. het is dat ik hem nodig heb, anders had ik hem uit frustratie gelijk afbesteld.

Waren deze keer aardig wat boxen, heb er vele langs zien komen, maar telkens te laat, ook in de nachtelijke uurtjes, weer zonde van de tijd, heb weer erg weinig geslapen.

Beantwoorden

3 maart 2018 om 11:16
    ThomasdeBigOne Gebruiker

Wat een fantastische klantenservice/moderators hebben jullie, iBOOD! Tijdens de Hunt gad ik op het forum min of meer voor de grap om een sticker gevraagd na een opmerking op het forum. Tot mijn blijde verbazing zag ik later dat ik een mailtje had gekregen van Bas van Team iBOOD, waarin hij vroeg om mijn adresgegevens zodat hij een sticker kon opsturen. En zojuist kreeg ik een brievenbuspakketje met de legendarische iBOOD-sticker en een aantal heerlijke paaseitjes. Fantastisch gedaan @iBOOD & @Bas :D

https://imgur.com/a/BxpVe

Beantwoorden

3 maart 2018 om 11:32
    Moderator Lex Moderator

ThomasdeBigOne @ 3 maart 2018 om 11:16

Wat een fantastische klantenservice/moderators hebben jullie, iBOOD! Tijdens de Hunt gad ik op het forum min of meer voor de grap om een sticker gevraagd na een opmerking op het forum. Tot mijn blijde verbazing zag ik later dat ik een mailtje had gekregen van Bas van Team iBOOD, waarin hij vroeg om mijn adresgegevens zodat hij een sticker kon opsturen. En zojuist kreeg ik een brievenbuspakketje met de legendarische iBOOD-sticker en een aantal heerlijke paaseitjes. Fantastisch gedaan @iBOOD & @Bas :D

https://imgur.com/a/BxpVe

Dankjewel Thomas voor deze positieve reactie!

Geniet ervan!

Gr, Lex

Beantwoorden

3 maart 2018 om 11:33
    Moderator Lex Moderator

burgkop @ 2 maart 2018 om 21:10

Je moet zo opletten om niet genept te worden door o.a. die van/voor prijzen, je kunt het beter zo doen, omdat de aanbieding snel weg kan zijn in de Hunt: Een artikel gewoon bestellen en dan gaan rondkijken wat de going prijs is.

Als dat verschil je te groot is met wat je zojuist hebt betaald bij IBOOD, laat je de deal niet door gaan en laat je het bedrag terug storten. Als veel dat doen, gaat IBOOD misschien eens over om going prijzen te melden, voel je toch minder in de maling genomen. Ik dacht met de 4TB HD een goede deal te hebben, maar kijk je later op internet, kost ie vrijwel overal maar 2 euro duurder, met verzenden. Tjonge wat een deal heb ik gesloten. het is dat ik hem nodig heb, anders had ik hem uit frustratie gelijk afbesteld.

Waren deze keer aardig wat boxen, heb er vele langs zien komen, maar telkens te laat, ook in de nachtelijke uurtjes, weer zonde van de tijd, heb weer erg weinig geslapen.

Jammer om te lezen dat je zo’n slechte ervaring hebt gekregen. Zoals je zelf al zei kun je inderdaad zelf altijd annuleren. Volgende Hunt heb je wel weer kans op nieuwe boxen dus misschien heb je dan meer geluk!

Gr, Lex

Beantwoorden

4 maart 2018 om 13:31
    dulkie Gebruiker

Koop je een Philips smart tv, kan je hem in Nederland niet gebruiken. Zit overigens ook geen gebruiksaanwijzing bij. Nu snap ik de hoge korting. Jammer

Beantwoorden

4 maart 2018 om 16:38
    Chocopanda Gebruiker

Dankjewel voor de paaseitjes! Ze zijn heerlijk. Gisteren kwamen ze goed van pas tijdens een nachtje Unfair :)

Beantwoorden

5 maart 2018 om 13:25
    Evert87 Gebruiker

Lighting kabels gekocht tijdens de hunt en nu werkt 1 kabel niet. Niet gecertificeerd.

Beantwoorden

5 maart 2018 om 21:24
    Moderator Lex Moderator

dulkie @ 4 maart 2018 om 13:31

Koop je een Philips smart tv, kan je hem in Nederland niet gebruiken. Zit overigens ook geen gebruiksaanwijzing bij. Nu snap ik de hoge korting. Jammer

Kun je  typenummer vanvan de tv geven? Dan zalzal ik kijken wat ik kan doen aan de handleiding.

En waarom kun je hem niet gebruiken? Verkeerde stekker?

Beantwoorden

5 maart 2018 om 21:26
    Moderator Lex Moderator

Evert87 @ 5 maart 2018 om 13:25

Lighting kabels gekocht tijdens de hunt en nu werkt 1 kabel niet. Niet gecertificeerd.

Ik raad je aan om een ticket te openen via je mijn iBOOD omgeving en een D.O.A. te melden.

Beantwoorden

5 maart 2018 om 21:28
    Moderator Lex Moderator

Chocopanda @ 4 maart 2018 om 16:38

Dankjewel voor de paaseitjes! Ze zijn heerlijk. Gisteren kwamen ze goed van pas tijdens een nachtje Unfair :)

Graag gedaan chocopanda we hopen dat je ze lekker vindt/vond:)

Beantwoorden

6 maart 2018 om 17:43
    richh94 Gebruiker

Na alle iBood Box-hype voorafgaande en tijdens de hunt, om die felbegeerde iBood Box, heb ik tijdens de zenuwslopende hunt een doos van 50 euro kunnen bemachtigen.

Uiteindelijk komt aan al het lange wachten een einde. Vandaag kwam DHL vandaag mijn grote blauwe doos bezorgen :) En jawel: ditmaal met een extra stuk tape van boven naar onder, dus geen risico op gejatte spullen. Top!

En dan de unboxing van doos S16:

- 3 sets beddengoed (in verschillende maten, 70×220 anyone?)
    - De Lowepro rugtas (wel handig, kan ik de marktplaatsfoto van de vorige doos hergebruiken)
    - Een iHealth weegschaal
    - Freecom 1TB harddisk
    - Pioneer oordopjes
    - 6x osram ledlamp
    - 3x UK stekker naar USB

Nu had ik geen hoge verwachtingen van een 60 euro box (9 euro verzendkosten en DHL?) maar dit voldoet niet aan de hype die iBood probeert op te bouwen tijdens zo’n hunt. Je moet al 2 artikelen toevallig kunnen gebruiken om de aanschafwaarde een beetje eruit te krijgen, want niks heeft een waarde van meer dan 30 euro.

Beantwoorden

7 maart 2018 om 14:02
    Franciscaaa Gebruiker

Dag Ibood,

Even over DHL……………….. werkelijk wat een *** bedrijf is dat toch. De vorige keer was mijn pakketje als eens onjuist gesorteerd…… en nu gewoon weer.

Om het nog erger te maken……………. het gaat om mijn box………. snik.

Heeft ibood afspraken met DHL over levertijden iod? Want de vorige keer was die eerst onjuist gesorteerd, toen kreeg ik een niet thuis melding ( was gewoon thuis hoor, maar ze waren niet aan de deur geweest) en nu laten ze mij weer in de kou staan want ze kunnen mij niet vertellen wanneer mijn pakketje wel geleverd gaat worden. Ibood vind ik fijn, maar ze kunnen beter weer post nl als bezorger gaan inhuren.

Wacht maar braaf af………. dit berichtje is om even te spuien.

Groetjes Francisca

Beantwoorden

7 maart 2018 om 15:04
    Moderator Dees Moderator

Franciscaaa @ 7 maart 2018 om 14:02

Dag Ibood,

Even over DHL……………….. werkelijk wat een *** bedrijf is dat toch. De vorige keer was mijn pakketje als eens onjuist gesorteerd…… en nu gewoon weer.

Om het nog erger te maken……………. het gaat om mijn box………. snik.

Heeft ibood afspraken met DHL over levertijden iod? Want de vorige keer was die eerst onjuist gesorteerd, toen kreeg ik een niet thuis melding ( was gewoon thuis hoor, maar ze waren niet aan de deur geweest) en nu laten ze mij weer in de kou staan want ze kunnen mij niet vertellen wanneer mijn pakketje wel geleverd gaat worden. Ibood vind ik fijn, maar ze kunnen beter weer post nl als bezorger gaan inhuren.

Wacht maar braaf af………. dit berichtje is om even te spuien.

Groetjes Francisca

Hallo Francisca, 
    Wat vervelend dat de aflevering van je pakket niet naar behoren gaat.
    Heb je al gekeken of je je pakket kunt laten afleveren bij een DHL service punt?

Groetjes,
    Dees

Beantwoorden

7 maart 2018 om 16:25
    Franciscaaa Gebruiker

Dees @ 7 maart 2018 om 15:04

Hallo Francisca, 
    Wat vervelend dat de aflevering van je pakket niet naar behoren gaat.
    Heb je al gekeken of je je pakket kunt laten afleveren bij een DHL service punt?

Groetjes,
    Dees

Hoi Dees,

Ze hopen nu morgen te kunen leveren, joepie!

Fijne dag verder

groetjes

Beantwoorden

7 maart 2018 om 23:28
    burgkop Gebruiker

Verzendklacht:

Krijg op 2-3-2018 om 14:30 mail van IBOOD dat bestelling is verzonden.
    Met Volg mijn zending knop om, bij DHL, het pakket te volgen.
    Krijg daar de melding dat zending is Aangemeld maar nog niet is ontvangen!!!
    Ik kijk zowat elk uur bij DHL, maar zelfde melding tot 00:00
    Ook zo de hele dag op 3 en 4 maart.
    Hoezo een IBOOD mail dat bestelling SO2073859 IS verzonden??
    Ik erger mij hier groen en geel aan, stuur dan geen bericht dat het IS verzonden, maar alleen is aangemeld.

5 maart, begint voorlopig hetzelfde, zending aangemeld en nog niet ontvangen.
    Heb om 04:00 ook nog gekeken en elk uur daarna.
    Pas om 22:00 bericht Verwerkt in landelijk sorteercentrum.
    Daarbij de melding: Bezorging Dinsdag 6 maart tussen 11:00 en 15:00
    Kwam om 13:30
    Kijk ik later nog eens bij die knop; Volg mijn pakket, staat er dat er bezorgd is om 19:59
    Wat een super trage en ongeregelde info.

Waarom blijft IBOOD toch bij DHL, ik heb er meestal problemen mee, het duurt vaak een hele tijd voor de volgende melding komt en het is niet de eerste keer dat er al gebeld wordt terwijl op het internet staat dat de ze aan het sorteren zijn en dan erg kort erna, dat de bezorger onderweg is.
    Dit wil ik liefst een dag (minimaal een halve dag) van tevoren weten, zodat ik ruim op tijd weet wanneer iets komt.
    Ik kijk niet op een half uur.
    Met Post.nl zelden problemen, Track & Trace klopt vaak en ruim van tevoren aangepast.

Nog een klacht over de verpakking: De kleine 4TB HDD (zit wel in Seagate doosje) in zielige gladde zak; waarom niet in een fatsoenlijke omdoos of minimaal in een noppenfoliezak, het is toch een duur stukje Elektronica.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 06:30
    Moderator Jim Moderator

burgkop @ 7 maart 2018 om 23:28

Verzendklacht:

Krijg op 2-3-2018 om 14:30 mail van IBOOD dat bestelling is verzonden.
    Met Volg mijn zending knop om, bij DHL, het pakket te volgen.
    Krijg daar de melding dat zending is Aangemeld maar nog niet is ontvangen!!!
    Ik kijk zowat elk uur bij DHL, maar zelfde melding tot 00:00
    Ook zo de hele dag op 3 en 4 maart.
    Hoezo een IBOOD mail dat bestelling SO2073859 IS verzonden??
    Ik erger mij hier groen en geel aan, stuur dan geen bericht dat het IS verzonden, maar alleen is aangemeld.

5 maart, begint voorlopig hetzelfde, zending aangemeld en nog niet ontvangen.
    Heb om 04:00 ook nog gekeken en elk uur daarna.
    Pas om 22:00 bericht Verwerkt in landelijk sorteercentrum.
    Daarbij de melding: Bezorging Dinsdag 6 maart tussen 11:00 en 15:00
    Kwam om 13:30
    Kijk ik later nog eens bij die knop; Volg mijn pakket, staat er dat er bezorgd is om 19:59
    Wat een super trage en ongeregelde info.

Waarom blijft IBOOD toch bij DHL, ik heb er meestal problemen mee, het duurt vaak een hele tijd voor de volgende melding komt en het is niet de eerste keer dat er al gebeld wordt terwijl op het internet staat dat de ze aan het sorteren zijn en dan erg kort erna, dat de bezorger onderweg is.
    Dit wil ik liefst een dag (minimaal een halve dag) van tevoren weten, zodat ik ruim op tijd weet wanneer iets komt.
    Ik kijk niet op een half uur.
    Met Post.nl zelden problemen, Track & Trace klopt vaak en ruim van tevoren aangepast.

Nog een klacht over de verpakking: De kleine 4TB HDD (zit wel in Seagate doosje) in zielige gladde zak; waarom niet in een fatsoenlijke omdoos of minimaal in een noppenfoliezak, het is toch een duur stukje Elektronica.

Goedemorgen Burgkop,

Allereerst bedankt voor de bestelling en jammer om te horen dat de levering niet helemaal is gegaan zoals je zou mogen verwachten. Klachten als deze zijn behulpzaam voor iBOOD, omdat ze dit regelmatig evalueren met DHL. Ik ga ook deze klacht voor je doorgeven, zodat ze de performance weer kunnen evalueren. Ook jouw stukje feedback over de inhoud van de levering zelf ga ik doorgeven!

Groet,

Jim

Beantwoorden

8 maart 2018 om 09:39
    Franciscaaa Gebruiker

Franciscaaa @ 7 maart 2018 om 16:25

Hoi Dees,

Ze hopen nu morgen te kunen leveren, joepie!

Fijne dag verder

groetjes

Goedemorgen,

Nou……. ze zijn mijn pakket kwijt…………..

Dus dan moet ik iBood bellen ( zegt DHL) en dan kan iBood een onderzoek starten……….Inmiddels een contact formulier ingevuld en hopelijk komt het dan goed. Had ik al gezegd wat ik van DHL vind…………….. mijn mooie 50,- doos……………….

Groetjes Francisca

Beantwoorden

8 maart 2018 om 16:30
    klwinkel Gebruiker

Stereoboomm hp600 koptelefoon zojuist ontvangen, nieuw in ongeopende doos.

http://www.ibood.com/nl/nl/product-specs/33495/104402/stereoboomm-hp600-bt-over-ears.html

Maar wil niet “Aan” en ook niet opladen met bijgeleverd usb kabeltje.

Gaat wel opladen (rood ledje gaat branden) met een eigen usb kabeltje….

Niet een groot probleem, maar wellicht hebben anderen wat aan deze tip.

Beantwoorden

9 maart 2018 om 19:07
    dwinny01 Gebruiker

Zijn er nog gebruikers actief die toevallig ook een Gopro 4 hebben gekocht tijdens de hunt?

Die van mij valt regelmatig uit en ik kan hem niet koppelen aan de Gopro app. Firmware is up to date en de app ook. Ik zoek een oplossing zonder de Gopro terug te sturen, ik heb hem over twee weken nodig op vakantie in Mexico en ik geloof niet dat ik andere via garantie voor die tijd heb.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 17:00
    klwinkel Gebruiker

Ik heb de Stereoboomm hp600 voor garantie opgestuurd. Naast het niet willen laden met het bijgeleverde snoertje, was de Bluetooth verbindign ook abnormaal zwak. Als ik mijn hoofd afwent van de telefoon valt het geluid al weg, ook als ik de telefoon met mijn hand afdek of een paar passen er vandaan loop.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.