19 mei 2017 om 00:00
iBOOD

Apple MacBook 2015 | 12” | 512 GB (Refurbished)

Apple MacBook 2015 | 12” | 512 GB (Refurb)

Dunner, lichter en tóch krachtiger dan de competitie? Met deze Apple MacBook kan het.

Specificaties

Merk: Apple
Type: MacBook (2015)
Garantie: 1 jaar

Check het dropdown-menu voor de beschikbare kleuren

• 8 GB RAM, 512 GB SSD
  • 12” Retina-scherm met IPS
  • Ultralicht en compact

Dit model is refurbished by Apple. Dit houdt in dat hij is gebruikt en vervolgens teruggestuurd naar Apple. Hier is hij door de fabrikant zelf uitvoerig getest en waar nodig gerepareerd. Dit product verkeert in een zo-goed-als-nieuwstaat en wordt geleverd in een witte doos met alle originele accessoires.

Daarnaast is dit model is afkomstig uit de Verenigde Staten. Dat betekent dat hij geleverd wordt met een EU-opzetstekker. Zoals gewoonlijk bij US-laptops is ook deze Macbook uitgerust met een QWERTY-toetsenbord (zonder €-teken).

Beeldscherm
Retina-beeldscherm
12” inch LED-backlit met IPS-technologie
Resolutie: 2304 x 1440 MP (226 pixels per inch)

Processor
Processor: Intel Core M
Kloksnelheid: 1,2 GHz
Cache: 4 MB
Grafische kaart: Intel HD Graphics 5300 (ondersteunt Ultra HD 4K  op extern beeldscherm)

Geheugen
RAM: 8 GB
Opslag: 512 GB

Connectiviteit
Wifi: 802.11ac / IEEE 802.11a/b/g/n
Bluetooth: 4.0
USB-C-poort voor opladen, gegevensoverdracht, displayport, VGA-output, HDMI Video output

Camera
480p FaceTime Camera

Audio
Stereo speakers
Dual array microfoon
3.5 mm headphone jack

Toetsenbord
Full-size US QWERTY (geen €-teken)
Verlicht toetsenbord

Batterij
Lithium-polymeer (39.7 Whr)
9 uur draadloos surfen
10 uur film kijken via iTunes
30 dagen standby-tijd

Besturingssysteem
OS X El Capitan

Afmetingen en gewicht
Hoogte: 0.35 – 1.31 cm
Breedte: 28.05 cm
Diepte: 19.65 cm
Gewicht: 0.92 kg

In de verpakking
MacBook
29 W USB-C Power Adapter
USB-C Charge Cable (2 m)

19 mei 2017 om 00:08
HappyZenHeart Gebruiker

Is deze krachtig genoeg om Photoshop en Final Cut Pro aan te kunnen?

Beantwoorden

19 mei 2017 om 00:10
JanDeD Gebruiker

Processor: Intel Core M

Vergeet het maar.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 00:14
hanzepans Gebruiker

Photoshop gaat best op deze machine. Final Cut alleen voor af en toe een filmpje monteren. Voor het zwaardere werk is deze machine niet echt geschikt.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 00:14
razor911 Gebruiker

Photoshop zal wel kunnen. Final cut pro kan je vergeten

Beantwoorden

19 mei 2017 om 07:20
Mutts Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 08:09
Moderator Sietse Moderator

Als ik zo ga zoeken naar processors, dan zou in deze MacBook de Intel Core M-5Y51 moeten zitten (base clock van 1.2GHz i.p.v. 1.1GHz in het instapmodel). Deze haalt volgens PassMark een score van 2537 wat overeenkomt met bijvoorbeeld de i5-5350U welke een score heeft van 2493. Het gaat hier vooral om een energie efficiënte processor welke toch in staat is om taken te doen. Photoshop zou prima moeten werken. Final Cut Pro is een stuk zwaarder en zou meer geschikt zijn voor de wat krachtigere Apple varianten. Deze kosten helaas ook wel een stuk meer.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 22:34
dmeerpa Gebruiker

Photoshop je en ruim begrip. Ga je enkel wat foutjes corrigeren dan gaat dat lukken. Maar begin je te HDRen meerdere lagers gebruiken, filters, panorama uit tientallen foto’s ga je al snel ergeren aan de snelheid.

Voor mij minstens een i7 met 16Gb ram en SSD voor photoshop.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 00:24
erik.boeve Gebruiker

Ik heb Apple fans toch echt nooit begrepen… Een 2 jaar oude tweedehands laptop voor bijna 1000 euro.
Dat was normaal het streefbedrag voor een gloednieuwe met beste prijs/kwaliteit.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 07:26
edowestra Gebruiker

De refurbished Macbook die ik hier kocht zag er uit alsof hij rechtstreeks uit de fabriek kwam. Ik denk dat de Macbook die ik hier heb gekocht een teruggestuurd exemplaar was, uit de verpakking gehaald door een koper en teruggestuurd naar Apple. Dus als je het design en gebruiksgemak van de macbook waardeert, is dit een fantastische aanbieding.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 08:13
ruwepit Gebruiker

Misschien moet je niet alles willen begrijpen.

“Dat was” Waar en door wie is dit bepaald?

Ik heb er meer geld voor over zolang het geen Windows zooi is. zakelijk moet ik helaas nog af en toe met die meuk werken…pff.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 16:00
JHMR Gebruiker

Probeer eens Mac misschien dat je dan begrijpt waarom Mac gebruikers zo tevreden zijn ;). Ben zelf na 20 jaar overgestapt van Windows naar Mac vorig jaar, wat een verademing.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 22:43
dmeerpa Gebruiker

Heb ik gedaan en eerlijk Apple is niet het van het. Het MacOS is heel stabiel. Programma’s overzetten van de ene pc naar de andere of terugplaatsen na herinstallatie zijn een simpele coupe paste. En al je settings zijn bewaard gebleven. De design is super en de laptop is stevig gebouwd. Wil je krachtige hardware dan betaal je je blauw. En mijn ervaring de kwaliteit is null… mijn meer dan 3000 euro kostende MacBook Pro was na 37 maand goed voor de schroothoop.  Door de interne constructie werd de GPU te warm en koelde dan te snel terug ad. Wat scheurtjes veroorzaakt in de soldeer punten. Verder zwijg ik nog over de kwaliteit van hun kabels. Zowel de mantel van de USB kabels van men beide iPhones als van de  laadkabel MacBook verslijten waanzinnig snel. Zelfs kabels uit de action gaan 10x langer mee.

Dus mooi en stabiel als is mijn windows laptop enntekentablet ook. Maar hardware matig slechte kwaliteit. Ook mijn 2de iPhone had binnen de 2 jaar al een versleten home button.

Deze problemen zijn niet uniek. Dezelfde hardware pannes komen op dezelfde producten vaak voor wat wijst op constructie fouten of gewenste fouten om nieuwe device te verkopen.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 00:33
edowestra Gebruiker

Vorige maand hier een refurbished Macbook 12” gekocht. Niet van nieuw te onderscheiden en ultra draagbaar.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 08:21
cokonut Gebruiker

wow ‘ultra draagbaar’…

Beantwoorden

19 mei 2017 om 00:38
BorisDK1 Gebruiker

Op bemgosche iBood staat een qwerty laptop. Heel mooi, maar daar ben ik toch niets mee?

Beantwoorden

19 mei 2017 om 00:51
oinkoink12 Gebruiker

Met een AZERTY bak je er zo te zien ook niet veel van.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 00:56
honderdhertz Gebruiker

Haha hahahaha

Beantwoorden

19 mei 2017 om 06:21
meterkast Gebruiker

Hahahahaha

Beantwoorden

19 mei 2017 om 12:44
BorisDK1 Gebruiker

Bij het teruglezen van mijn opmerking heb ik hier zelf heel hard mee gelachen! Om een of andere reden vindt mijn smartphone ‘bemgosche’ een correct Nederlands woord. Ik bedoelde echter Belgische!

Beantwoorden

19 mei 2017 om 13:08
Moderator Bas iBOOD Moderator

We hebben deze keer enkel een model met QWERTY-toetsenbord. Omdat dit zo’n lekkere deal is, wilden we hem de Belgische QWERTY-gebruikers niet onthouden. Voor de AZERTY-gebruikers is deze deal wellicht minder perfect, maar no worries: Morgen hebben we gewoon weer een nieuwe topdeal ;-)

Beantwoorden

19 mei 2017 om 01:25
vag912 Gebruiker

Heb ook deze gekocht maar nieuw supertoestel nooit problemen mee , wat anders als die windows troep , doet alles wat ik vraag , gewoon kopen ! Wel geen ervaring met refurbished.. wel toptoestel in mijn ogen superlicht en dun makkelijk mee te nemen doet alles wat je wilt.. mss iets te zwak voor intensievere gebruikers .. maar zelf geen probs mee

Beantwoorden

19 mei 2017 om 07:29
Mutts Gebruiker

Zo deze lekker laten liggen veel geld voor een refurbished product van 2 jaar oud.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 07:37
fredenivanca Gebruiker

en maar 1 jaar garantie, voeg daar aan toe de dramatische garantie afhandeling van Ibood…… er zijn veel goedkopere manieren om hoofdpijn te krijgen

Beantwoorden

19 mei 2017 om 07:41
oinkoink12 Gebruiker

Ga je toch naar Apple direct.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 08:14
ruwepit Gebruiker

Maar daar krijg je ook enorm veel voor terug en heb je nog jaren plezier van.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 09:08
gwennekneuter Gebruiker

Kan dit ook met deze MacBook afkomstig uit de vs?

Beantwoorden

19 mei 2017 om 10:43
Mutts Gebruiker

Wat krijg je er enorm voor terug?

Zelf heb ik een wintel uit 2014 liggen en die is qua specs beter en draait net zo lekker als de Mac die ik voor mijn werk had.

Dat je bij Apple meer krijgt voor dat geld is al jaren een hardnekkig fabeltje.

Wat ik bedoel is dat er met een klein beetje zoeken en beter product gevonden kan worden voor minder ;)

Beantwoorden

19 mei 2017 om 11:17
hansderk Gebruiker

Tja, ik heb nooit gezeik met garantie van Apple gehad en kan altijd rekenen op uitstekende service als het nodig is. Recent nog uitgebreide support voor Time Capsule gehad uit 2013 en mijn accu van mijn iPhone 6S is probleemloos gewisseld na een jaar. Maar zoals zo vaak, de slechte ervaringen hebben de overhand boven de goede ervaringen.

En met Ibood ook geen probleem. Wellicht ligt het aan je verwachtingspatroon of wijze waarop je met problemen omgaat?

Beantwoorden

19 mei 2017 om 13:02
ruwepit Gebruiker

Helaas, dat wil jij ons doen geloven maar we weten wel beter Mutts.

Wat draait er op die Wintel van je? Ja juist…Windows meuk, maar als dat jouw referentiekader is, prima ;-)

Beantwoorden

19 mei 2017 om 15:29
GPSchou Gebruiker

Dat van die garantie klopte bij mij niet. Tablet die niets meer deed teruggestuurd en keurig mijn geld terug gekregen.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 22:44
dmeerpa Gebruiker

Het is veel geld voor verouderde hardware die tevens niet van de performante is. Dus je je kan eigenlijk enkel zeggen ik heb nen MAC.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 08:36
theootten Gebruiker

Hallo beste mensen; heb ik het nu goed begrepen dat er een 500 GB SSD schijf in deze MacBook zit en niet een “ouderwetse” harddisk? Het lijkt mij een pracht aanbieding; recentelijk een 500 SSD in mijn oude IMac laten plaatsen en dat kostte al bijna E 400!! Alvast dank voor de reactie en groetjes

Beantwoorden

19 mei 2017 om 08:52
Moderator Dees Moderator

Hallo theootten,

Volgens de specificaties zit er echt een 512 GB SSD in.

Groetjes,
Dees

Beantwoorden

19 mei 2017 om 10:06
DaveVdE Gebruiker

En deze is stukken sneller dan de SSD die je in je oude iMac hebt laten plaatsen.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 09:02
DeTowel Gebruiker

Willen alle mac gebruikers stoppen met de kreten “Windows is troep, Windows is meuk etc.” Daarom staat Windows wereldwijd op 90% van de computers geïnstalleerd.

Grow the fuck up…

Beantwoorden

19 mei 2017 om 09:30
hijglander Gebruiker

Beste DeTowel, waar komt je frustratie toch vandaan? En waarom reageer je op een product wat je duidelijk niet aan staat? Als je niet tegen bepaalde uitlatingen kan, waarom zoek je dan juist de locatie op waar je deze tegenkomt?

Veel succes met opgroeien, je hebt het duidelijk nodig.

On-topic: Verder is dit een uitermate leuke aanbieding.. misschien koop ik hem wel.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 10:37
bona65 Gebruiker

90% gebaseerd waarop?… bovendien, een groot deel van windows computers staan bij bedrijven en overheden die heel veel werk moeten verrichten om hun systemen up to date te houden, wat slecht lukt getuige de laatste grote malware hacks… hehe…

Toch zie ik als ik op flexwerkplekken kom, waar veel free-lancers zitten die zelf hun computers mogen kiezen, 99% mac…

Beantwoorden

19 mei 2017 om 12:32
kikke002 Gebruiker

Er staan inderdaad veel Windows computers bij bedrijven. En daar zijn veel redenen voor. Als OSx zo geweldig was voor gebruik in grotere omgevingen dan zou het daar ook veel te vinden zijn geweest.

Maar aangezien dat dat niet het geval is zal een Apple niet het meest ideale product zijn in dat opzicht. Het is meer een product voor een enkeling die zich op één of andere wijze wil onderscheiden. Jouw beeld van de free-lancer past prima in dat plaatje.

De Apple filosofie past prima bij individuen die graag veel geld uitgeven en zichzelf maar wijs blijven maken dat het toch echt zijn geld meer dan waard is omdat ze denken iets ‘extra’s’ aan te schaffen. Iedereen zijn goed recht natuurlijk, maar deze struisvogels die nog steeds denken dat hun OS op alle facetten superieur is komen nog eens van een koude kermis thuis. Apple: het lijkt een religie. Ik geloof er alleen niet in en denk liever zelf na in plaats van blind achter iemand anders aan te lopen.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 22:53
dmeerpa Gebruiker

Apple verlegt zich van doelgroep. Vroeger was dit voornamelijk de grafische wereld. Vandaag de gewone massa die er ook 1 wilt. Pas op als ITer vond ik het operatief systeem van MAC super. Vooral de eenvoud om een applicatie met settings en al gewoon te kopiëren naar andere PC of te backupen en gewoon terug te zetten als je herinstalleerde met een nieuwe versie. Gewoon copy-paste. Hardware kwaliteit ben in minder enthousiast. De touchpad was ongelooflijk. Ik heb daar 3 jaar lang fotos mee bewerkt vanuit men luie zetel. Lukt me niet op mijn windows laptops. Al hebben die dan andere sterkere punten dan de MAC.

Vandaag wordt je teleurgesteld als je een krachtige MacBook Pro wilt. Dat is geen pro machine meer. Door het kleine design moeten ze inboeten aan poorten en werkkracht. Maar dat is wat ik zoek in een pro machine geen ultra klein speelgoedje…

Beantwoorden

19 mei 2017 om 09:08
overmark33 Gebruiker

Besteld

Top apparaat. Heb er al een gehad alleen heb ik die kappot laten vallen op de keuken vloer:(. Deze aanbieding komt als geroepen!

Beantwoorden

19 mei 2017 om 09:38
hansderk Gebruiker

Krijg je er een BTW factuur bij als je die bestelt?

Beantwoorden

19 mei 2017 om 09:53
Moderator Bas iBOOD Moderator

Als je bestelt via een zakelijk account wel, Hans. Deze kun je hier aanmaken.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 10:13
hansderk Gebruiker

oh ik had ‘m inmiddels besteld op mijn gewone account…. Hoe kan ik dit nu nog regelen?

Beantwoorden

19 mei 2017 om 10:48
Moderator Berlinda Moderator

Beste Hans,

De BTW factuur krijg je alleen via een zakelijk account. Maak een zakelijk account aan, bestel het daar opnieuw. En annuleer daarna je bestelling onder je gewone account in “Mijn iBOOD” bij bestellingen & service. In deze volgorde loop je niet de kans dat je straks met lege handen komt te zitten, als het in de tussentijd uitverkocht raakt.

Groetjes,

Berlinda

Beantwoorden

19 mei 2017 om 11:08
brendanboelema Gebruiker

Op een particulier account staat er ook BTW op de factuur (heb net bij mijn recentelijke facturen gekeken). Mijn advies is om het gewoon on een particulier account te bestellen. Met een zakelijk account heb je geen consumentenbescherming en dus geen 14 dagen bedenktijd en over het algemeen slechtere garantievoorwaarden.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 11:19
hansderk Gebruiker

top!! Dank voor deze aanvulling!!

Beantwoorden

19 mei 2017 om 17:12
Moderator Paul Moderator

Op zowel een particuliere als zakelijke account wordt de BTW gespecificeerd, maar alleen voor zakelijke accounts staan aanvullende gegevens (btw nummer, etc) op de factuur vermeld die nodig zijn voor terugvordering van de BTW.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 10:08
DaveVdE Gebruiker

“Geen Euro teken”

Een Mac kenner weet dat die gewoon onder shift-option-2 zit, en met ctrl-cmd-spatie tover je alle symbolen, emoji en dergelijk zo naar boven.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 10:17
ritepetit Gebruiker

Heeft deze aanbieding te maken met de nakende vernieuwing?

https://www.onemorething.nl/2017/05/nieuwe-macbooks-tijdens-wwdc-2017/

Ik vraag mij toch af waar al die refurbished blijven vandaan komen?

Zijn er dan zoveel problemen met Apple toestellen?

Beantwoorden

19 mei 2017 om 10:29
pieterjans Gebruiker

Apple verkoopt veel producten, dus de kans is heel groot dat er toestellen wel eens worden teruggestuurd, demo-modellen die vervangen worden, producten waarvan de verpakking beschadigd is en daardoor niet als nieuw verkocht kunnen worden, defecten die gerepareerd zijn (etc. etc.). Genoeg redenen om heel veel refurbished toestellen te kunnen aanbieden.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 10:32
doubledutch Gebruiker

Of bijv lease

Beantwoorden

19 mei 2017 om 14:29
razor911 Gebruiker

Spijtaankopen?

Beantwoorden

19 mei 2017 om 10:46
krisztian Gebruiker

Sorry hoor maar dit is wel degelijk een goede deal. Bij Apple zelf kost dit MacBook zelfs €1799. Ik werk zelf al jaren met Apple MacBooks en als je eenmaal aan went wil je never windows meer. En ja je betaalt ook voor de kwaliteit en design.  Voor mij echt geen andere merk meer.

https://www.apple.com/nl/shop/buy-mac/macbook/goud-512gb

Beantwoorden

19 mei 2017 om 11:01
VdbN Gebruiker

Dit klopt dus niet.. Ibood verkoopt een 2015 model.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 11:36
Thommie Gebruiker

Klopt. 8.1 en 9.1 model , andere cpu, video en geheugen, verder grotendeels hetzelfde. Blijft een nette deal

Beantwoorden

19 mei 2017 om 11:46
Thommie Gebruiker

15-18% sneller. Zul je bij normaal gebruik niet echt merken..

Beantwoorden

19 mei 2017 om 11:59
imagesandwords Gebruiker

Even een vraag van een leek. Kun je op deze Apple een grotere monitor aansluiten i.v.m. lightroom fotobewerking? Alvast bedankt voor evt. reacties

Beantwoorden

19 mei 2017 om 12:33
kikke002 Gebruiker

Dat kan, maar houd rekening met eventuele verloopstekkers.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 14:35
joepert75 Gebruiker

Ja, dat kan inderdaad. Wat wel een dingetje is, is dat er echt maar één usb-c poort op zit en dat je die óók moet gebruiken om te laden. Daardoor heb je inderdaad een adapter nodig. Ik heb zelf deze MB niet maar de nieuwste MBP en heb me er dus wat in verdiept. Voor deze MB is dit een hele mooie adapter:

https://www.laptopshop.nl/product/771857/hyper-usb-c-adapter-kit-met-hdmi-grijs-usb-3-1.html

net zo duur, maar een extra USB-poort t.o.v. de officiële van Apple:

https://www.apple.com/nl/shop/product/MJ1K2ZM/A/usb-c-naar-digitale-av-multipoort-adapter?fnode=8b

Beide adapters voorzien je van een HDMI-poort (de Apple is er ook nog in een VGA variant) en van een usb-c “passthrough” poort, waarmee je dus je laptop kunt opladen terwijl je het scherm hebt aangesloten (en evt. nog USB-apparaten). Het voordeel van de Hyper adapter is dat je twee USB-poorten hebt. Er zijn in dit segment nog veel andere varianten, maar lang niet allemaal met power-passthrough, en dat vond ik wel essentieel, anders is op enig moment je laptop leeg en moet je hem dus loskoppelen van je monitor om hem op te laden.

Als je een nieuwe monitor wil kopen kan je overwegen er een met USB-C poort te kopen. Daarvan zijn er nog maar weinig op de markt. Ik heb zelf deze monitor aangeschaft, deze heeft een USB-C poort en via één kabel is mijn mijn MBP 13″ (zonder touchbar) verbonden met het scherm en wordt hij opgeladen en er zitten ook nog twee USB-poorten in de monitor.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 23:00
dmeerpa Gebruiker

Waarom een Apple? Sinds de ruzies tussen Apple en Adobe richt Adobe zijn pijlen vooral op de Windows markt. Adobe optimaliseert vandaag zij versies voornamelijk voor Windows waardoor die meer performantie en stabieler zijn.

Ook de professionals beginnen meer en meer richting windows over te stappen. Doordat Apple’s nieuwste machines vaak geen performante machines zijn. Kijk maar naar de nieuwste MacBook pro’s.amper aansluitingen en op rekenkracht besparen ze ook omwille van ruimte beperking en warmte ontwikkeling.

Zou dan eerder kijken naar de surfaces pro 4. Dan kan je zelfs met een stylus op je scherm retoucheren in photoshop. Ikzelf gebruik een Wacom Companion 2 met een 32″ 4K scherm. Leuke combinatie. Op het 13″ scherm retoucheren ik in lightroom en photoshop en op het 32″ scherm behoud ik dan een totaalzicht van de foto.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 12:39
pnobels Gebruiker

Heb er zelf een (tweedehands 2016 model gekocht).  Werkt goed en flink compact.  Ik herinner me feedback van een populaire vlogger, dat je ook Final Cut Pro kunt gebruiken (niet beginnen aan 4K).  Ja, er zijn natuurlijk veel snellere machines.  Dit is nu ook niet de main purpose van deze laptop.  Enige nadelen vind ik onboard zeer slechte facetime camera. En de batterij durft toch ook wel snel minderen.  Nieuw zou ik deze niet kopen.  Koop dan liever een Air.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 17:44
kikke002 Gebruiker

‘Flink compact’. Zo kun je een 12″ schermpje inderdaad ook omschrijven. Of de beschikking hebbende over slechts één poort.

Waar zit toch dat extra wat Apple biedt?

Beantwoorden

19 mei 2017 om 13:31
FritsLely Gebruiker

Deze aanbieding kwam een aantal maanden ook op Ibood voorbij! Model 2015, 12 inch, gold.

Prachtige laptop, heb hem met Office, etc. draaien.

Goed voor kantoorwerk, foto’s en ultra portable met dito batterij.

Naast Apple nog 2 x een Lenovo (Windows). En als het om portabiliteit en gemak gaat…, wint de Apple.

Serieus goede aanbieding -> Ibood bedankt!

En by the way: zelf ervaar ik de klantenservice / retour / etc. bij Ibood als hartstikke goed!! Kortom: eenieder die daar over klaagt -> bel ze gewoon eens op / er zit daar een prima team achter de telefoon.

Beantwoorden

19 mei 2017 om 14:29
Moderator Dees Moderator

Hallo FritsLely,

Bedankt voor je mooie recensie over de laptop en de complimenten voor CS.
Altijd leuk om te lezen.

Groetjes,
Dees

Beantwoorden

19 mei 2017 om 17:12
ThierryVW Gebruiker

Super aanbieding , 2 stuks besteld , bedankt ibood :)

Beantwoorden

27 juni 2017 om 21:48
hansderk Gebruiker

IK heb deze laptop ontvangen maar na weken staat er bij Apple bij garantie nog steeds dat dit niet beschikbaar is. Dat is vreemd en onbetrouwbaar.

Ook heb ik nogal moeten zoeken naar een hoes voor deze laptop aangezien die altijd te breed zijn en de hoogte maar net past, ze zijn dan gebaseerd op de 11″ macbook Air. *knip*

Edited by: Paul
je blijft het (slinks) proberen om jouw spullen op deze manier aan de man te brengen he

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.