22 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Bosch HomeProfessional Wasmachine | WAYH2742NL

Product expert aanwezig

Bosch Wasmachine | 9 kg | WAYH2742NL

Je wasmachine aan- en uitzetten met je smartphone? Met de WAYH2742NL kan het. 

Specificaties

Merk: Bosch
Type: WAYH2742NL
Garantie: 2 jaar via iBOOD, 10 jaar op de EcoSilence Drive-motor via Bosch

• 9 kg, 1600 toeren
  • Meer dan 10 programma's
  • Te bedienen met Home Connect-app

Algemeen
Vulgewicht: 1 - 9 kg
Energieklasse: A+++ -30%
(Max. Restvocht: 44 %)
Centrifuge droogklasse: A

Programma's
Speciale programma's: Afpompen, Spoelen, Centrifugeren, Memory 1, Overhemden, Sport, Extra snel 15', Snel+mix, Allergie+, Dekbed, Night wash (Extra stil), Wol handwas, Fijn/Zijde
Automatische programma's: voor maximaal gebruiksgemak
VlekkenAutomaat: 16 speciale vlekkenprogramma's. Specifieke wasbehandeling voor de meest hardnekkige vlekken, toepasbaar op de standaard programma's
Opties: Extra water, Voorwas, Extra stil wassen, Licht strijken, Extra spoelen, Zonder eindcentrifugeren

Comfort / Zekerheid
Home Connect: de wasmachine op afstand instellen en bedienen met de Home Connect App.
TFT tekstdisplay met hoge resolutie voor een intuïtieve bediening voor programma keuze, temperatuur keuze, centrifugesnelheid, resttijdindicatie, 24 u eindtijdkeuze, meer opties en verbruiksindicatie.
Beladingssensor en doseeradvies: toont vulgewicht en geeft doseeradvies
EcoSilence Drive: de meest energiezuinige en stille motortechnologie
10 jaar garantie op de koolborstelloze EcoSilence Drive motor

AquaStop waterbeveiliging: de meest betrouwbare waterbeveiliging met levenslange garantie
VarioTrommel: zacht en efficiënt wassen
varioPerfect: tijd- of energiebesparing bij maximaal wasresultaat
activeWater: zuinig en nauwkeurig watermanagement
AntiVibration Design: meer stabiliteit en stilte
Trommelreiniging: optimale verzorging en reiniging van de trommel en interieur, met herinneringsfunctie
EcoFeedback: indicatie van energie- en waterverbruik
Standaard koud - 60°C

Bijvulfunctie: Iets vergeten? Eenvoudig wasgoed toevoegen tijdens het programma.
DoorstroomSensor: voor optimaal waterverbruik
Schuimherkenning: detecteert overdosering
Waterniveau-automaat
Kinderbeveiliging op de deur
Akoestische geluidssignalen

TouchControl toetsen incl. LED indicatie: Aan/uit, Toerentalkeuze, Temperatuurkeuze, speedPerfect, ecoPerfect, Start/Bijvullen, Vlekkenautomaat met speciale vlekkenprogramma's, Opties, Basisinstellingen en 24 u Eindtijdkeuze
LED programmaknop met aan/uitschakelaar
Comfortabele deurvergrendeling: eenvoudig te openen en te sluiten

Technische Informatie
-30% zuiniger (152kWh/jaar) dan de standaard waarde (217 kWh/jaar) van energie klasse A+++ in 9 kg volgens de EU-richtlijnen 1061/2010
Energieverbruik 152 kWh per jaar, gebaseerd op 220 standaard katoenwasprogramma's volgens norm energielabel
Waterverbruik 11220 liter per jaar, gebaseerd op 220 standaard katoenwasprogramma's volgens norm energielabel

Geluidsniveau wassen : 48 dB(A)
Geluidsniveau centrifugeren: 74 dB(A)
XXL Volume van trommel: 65 l
Elektronisch onbalans-controlesysteem

32 cm vulopening, chroom, zwartgrijs met 180° te openen deur
Onderbouwbaar onder 85cm nishoogte
Afmetingen (hxbxd): 84,8 cm x 59,8 cm x 59,0 cm

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Van 09:00 tot 17:30 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Bosch-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

22 juni 2017 om 00:43
selectis Gebruiker

Ik ben wel geïnteresseerd maar heb een paar vragen over de levering:

- Wordt de afspraak voor levering in overleg gepland?
- Wordt de machine geleverd op 2 hoog?
- Wordt de machine aangesloten?
- Wordt de oude machine meegenomen?

Beantwoorden

22 juni 2017 om 00:56
Moderator Paul Moderator

Hallo selectis,

Hier vind je alle informatie en voorwaarden over de bezorging van witgoed:
http://www.ibood.com/nl/nl/pages/bezorgvoorwaarden-witgoed-xxlcare/

- Ja, op de verwachte verzenddatum (4 juli) worden de wasmachines overgedragen aan de vervoerder. Vervolgens neemt de vervoerder contact op met de klant om een afspraak voor de levering te maken. Dit dient binnen 2 weken na de overdrachtsdatum ingepland te worden, dus uiterlijk op 18 juli.
- Ja, de machine wordt ook op 2 hoog geleverd.
- De machine wordt op de gewenste plaats neergezet en aangesloten op stopcontact en waterafvoer. Er worden echter geen installatiewerkzaamheden verricht (verplaatsen van leiding, etc). 
- Indien gewenst kan de oude machine meegenomen worden. Dit dien je aan het eind van het bestelproces aan te geven. De oude machine moet dan afgekoppeld (en zonder water) klaarstaan om meegenomen te worden.

Check de link voor de volledige voorwaarden.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

22 juni 2017 om 07:40
reza79 Gebruiker

Bedankt voor deze vraag en de reactie,

Ik ga vanuit dat ze ook tot zolder brengen, ik heb een woonhuis. 2 hoog !!

Beantwoorden

22 juni 2017 om 10:31
Moderator Bas iBOOD Moderator

Als de toegang tot de zolder aan de voorwaarden voldoet, dan zeker :-)

Beantwoorden

22 juni 2017 om 01:01
shophopper90 Gebruiker

Op de website van Bosch - http://www.bosch-home.nl/productoverzicht/wasmachines-en-drogers/wasmachines/voorlader-wasmachines/WAYH2742NL – staat in levensgrote letters vermeld dat de verkoopadviesprijs € 1149 is. Waarom vermeldt iBood een adviesprijs van € 1299?

Beantwoorden

22 juni 2017 om 10:39

Er lijkt inderdaad iets fout te zijn gegaan met deze adviesprijs, bedankt voor je oplettendheid. We passen dit direct aan. Excuus hiervoor!

Om het topic overzichtelijk te houden, heb ik de overige reacties verwijderd.

Beantwoorden

22 juni 2017 om 09:40
MickeyFlinch Gebruiker

Tot 30 juni is de cashback, opschieten dus….

Beantwoorden

22 juni 2017 om 09:53
Donkeyman Gebruiker

Ik heb zelf geen wasmachine nodig, maar dit lijkt mij een sjieke aanbieding…

Beantwoorden

22 juni 2017 om 09:56
seandierx Gebruiker

Geen idee waarom ik nu een blanco bericht heb maar wat ik zeggen wou, mooie deal en zeer goede wasmachine.

Beantwoorden

22 juni 2017 om 10:02
henri1964 Gebruiker

Gaat het dan nog wel lukken als de machine pas in juli geleverd gaat worden met de cashback?

Beantwoorden

22 juni 2017 om 10:22
Official Product Expert Bosch-Expert Official Product Expert

Beste Henri,

Indien u in de periode van 1 april t/m 30 juni 2017 een actiemodel Bosch droger of wasmachine heeft gekocht, ontvangt u tot € 75,- van Bosch retour. U kunt tot uiterlijk 31-07-2017 voor deze actie registreren.

Als u vandaag de WAYH2742NL koopt ontvangt u € 75,- van Bosch retour.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groeten,

Sebastiaan

Beantwoorden

22 juni 2017 om 10:12
djkolk Gebruiker

Kunnen we binnenkort ook de bijbehorende droger gaan verwachten ?

ook graag voor 30 juni i.v.m. cashback-aktie.

Beantwoorden

22 juni 2017 om 10:17
Vinzzz Gebruiker

Even een gewetensvraag… We willen deze zomer sowieso een Bosch wasmachine aanschaffen maar hadden een ander model op het oog. Waar heb je meer aan: de bediening via de app of automatische wasmiddeldosering?

Beantwoorden

22 juni 2017 om 10:22
foxathome Gebruiker

Kent Bosch van ALLE wasmiddelen de samenstelling en dosering zodat de machine altijd weet hoeveel er nodig is?
Mijn vermoeden is nee en dus zou ik dat niet als TOP feature zien, maar als iets handigs als de gebruiker er echt totaal niet mee om weet te gaan…
Of de dosering dan klopt is en blijft de vraag…

Of iemand moet een betere uitleg hebben over hoe dat dan zou werken.

Beantwoorden

22 juni 2017 om 10:47
seandierx Gebruiker

Op het wasmiddel staat vermeldt hoeveel ml hij gebruikt bij een normale dosering. Heb je een geconcentreerder wasmiddel kun je dit instellen. Terug komende op vraag of je deze moet aanschaffen, ja. Dit is het beste van Bosch.

Beantwoorden

22 juni 2017 om 11:08

Beste,

Het klopt dat er verschillende soorten concentratie wasmiddel bestaan. Met het iDOS systeem kunt u het wasmiddel en wasverzachter blijven gebruiken dat u momenteel al gebruikt. Door eenmalig in het hoofdmenu de standaard dosering wasmiddel en wasverzachter in ml op te geven zal het iDOS systeem hiermee gaan berekenen. De standaard dosering van het wasmiddel en wasverzachter dat u gebruikt staat op de achterkant van de fles vermeld en is op basis van 4-5 kg wasgoed. Bijvoorbeeld als u een wasmiddel gebruikt dat gemiddeld geconcentreerd is en de mate van verontreining normaal is en de waterhardheid zacht/ gemiddeld is dan is 75ml de juiste instelling. Als u meer kilo’s gaat wassen zal een iDos wasmachine dit gaan berekenen en automatisch meer ml wasmiddeld nemen ook zal de wasmachine doorgaan met wassen tot er een schoon resultaat behaald is.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Vriendelijke groeten,

Sebastiaan

Beantwoorden

22 juni 2017 om 11:52
Vinzzz Gebruiker

Nou eigenlijk staat mijn originele vraag nog. :)

Deze wasmachine heeft volgens mij geen iDOS systeem dus waar heb je in de praktijk meer aan: de app of iDOS?

Dan kan ik daar mijn keuze op baseren qua wasmachine. Ik zag overigens dat Bosch nu ook wasmachines met beide heeft. Maar dat is uiteraard een heel ander model en niet voor dit forum.

Beantwoorden

22 juni 2017 om 11:09
djans Gebruiker

Zit de 75 euro retour al in de prijs verwerkt? Of is de netto prijs straks *snap* euro + 19,95 – 75 euro = *snap* euro

Edited by: Bas iBOOD
De dealprijzen mogen niet op ons forum geplaatst worden, dus die heb ik even weggehaald :-)

Beantwoorden

22 juni 2017 om 11:43

De cashback van €75 kun je later terug vragen bij Bosch! Dus die cashback komt nog bovenop de korting die je bij ons krijgt.

Beantwoorden

22 juni 2017 om 11:52
Doruske Gebruiker

Als ik aangegeven heb dat er een oude  machine teruggenomen moet worden, maar omdat de machine nog goed is en ik er iemand anders mee blij gemaakt heb, is dat een probleem als hij dus niet mee teruggenomen hoeft te worden.

Beantwoorden

22 juni 2017 om 13:23

Dat gaat geen problemen opleveren, Doruske.

Beantwoorden

22 juni 2017 om 11:54
Doruske Gebruiker

Staat er op de factuur de datum voor 30 juni. I.v.m  evt problemen met cashback.

Beantwoorden

22 juni 2017 om 17:45
Moderator Paul Moderator

Op de factuur, die je zult ontvangen omstreeks 4 juli, staat de aankoopdatum 22-06-2017 vermeld. 
Dit is de datum die telt voor de cashback actie, dus komt helemaal goed. :)

Beantwoorden

22 juni 2017 om 12:56
MickeyFlinch Gebruiker

Ik heb vandaag een gekocht en op bosch website me aangemeld voor de cashback, ik moest bonnr , iban en winkel van aankoop invoeren. IBOOD staat gewoon tussen het rijtje.

Geen problemen lijkt me.

Beantwoorden

22 juni 2017 om 13:33
anachawi Gebruiker

Beste moderator,

Het lukt me niet om de bestelling te plaatsen.  Systeem zegt sterds probeer het later opnieuw.  Wat gaat er fout?

Beantwoorden

22 juni 2017 om 14:19

Waar in het bestelproces gaat het fout, anachawi?

Ik kan de volgende zaken aanraden:
- Bestel via de mobiele app
- Log opnieuw in
- Verwijder alles uit je winkelwagen en vul hem opnieuw
- Verwijder je cookies
- Gebruik een andere betaalmethode
- Verander van browser

Groeten,
Bas

Beantwoorden

22 juni 2017 om 13:48
svenska Gebruiker

Wat is de Belgische link voor de cashback actie? Want op de NL site kan ik geen Belgische postcode ingeven.

Beantwoorden

22 juni 2017 om 14:17

Deze cashback actie is enkel geldig in Nederland, helaas!

Beantwoorden

22 juni 2017 om 14:20
Doruske Gebruiker

Ik heb er een besteld maar ben nergens de vraag tegengekomen over het retour nemen van de oude machine.

Kan ik dat nog ergens wijzigen.?

Beantwoorden

22 juni 2017 om 14:55

Dit kun je direct aangeven aan de vervoerder, als je de afspraakbevestiging ontvangt. Dan komt het helemaal goed.

Beantwoorden

22 juni 2017 om 14:45
se013737 Gebruiker

Beste Expert,

Is het ook mogelijk deze wasmachine via Hot Fill aan te sluiten op de warmwaterleiding, naast de koudwater leiding?

Merci,
Peter

Beantwoorden

22 juni 2017 om 15:04

Beste Peter,

Nee het is niet mogelijk om de WAYH2742NL via Hot Fill op warm water aan te sluiten. De WAYH2742NL heeft 1 watertoevoer mogelijkheid en deze dient op koud water te worden aangesloten.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groeten,

Sebastiaan

Beantwoorden

22 juni 2017 om 16:40
S.C Gebruiker

Graag de wasdroger van Bosch WTYH8782NL deze week aanbieden die combineert met de aanbieding van deze dag de Bosch Wasmachine WAYH2742NL, dan kopen we ze allebei !

In afwachting van uw reactie of dit mogelijk is, zodat we weten of we vandaag ook kunnen meedoen…

Beantwoorden

22 juni 2017 om 17:05

Ik mag helaas niet verklappen welke deals er aan komen. Maar als je deze wasmachine enkel wilt hebben in combinatie met de genoemde wasdroger, dan raad ik je niet aan om deze deal te scoren.

Beantwoorden

22 juni 2017 om 17:16
S.C Gebruiker

Kunnen jullie wel je best doen om deze WTYH8782 NL nog wel voor 30 juni te scoren ?

Beantwoorden

22 juni 2017 om 17:28
Babbelz Gebruiker

volgens mij is je vraag al beantwoord hier boven.

Beantwoorden

22 juni 2017 om 22:39
Marcel Geertsema Gebruiker

Nu al uitverkocht…..jammer!

Beantwoorden

23 juni 2017 om 15:33
Babbelz Gebruiker

vanaf 12 uur s’nachts staat het erop, en ruim een uur voordat de aanbieding na 24 uur verloopt de reactie posten van NU al uitverkocht…..

Sterk werk

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.