24 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Honeywell Quietset Torenventilator | 5 standen

Honeywell Quietset Torenventilator

Met de Quietset torenventilator (HYF260E4) van Honeywell verkoel jij je huis heerlijk en kom je deze zomer door.

Specificaties

Merk: Honeywell
Type: Quietset Torenventilator
Garantie: 2 jaar via iBOOD, 3 jaar via Honeywell

• Oscillerend (80°)
  • Inclusief afstandsbediening
  • Van fluisterstil tot turbo-kracht

Standen: 5
Timer: 1, 2, 4 of 8 uur
Luchtverplaatsing: ~186.89 m³/h
Draaihoek: 80°

Kabellengte: 1.8 m
Geluidsniveau (max.): 48 dB
Voeding: 30 W

Afmetingen: 27.3 x 20.9 x 83.4 cm
Gewicht: 4.29 kg

24 juni 2017 om 01:01
NuKeM Gebruiker

Verzenden pas op 5 juli is sneller dan normaal maar is nu warm dus helaas niet voor mij

Beantwoorden

24 juni 2017 om 01:04
Janpeterweethetbeter Gebruiker

Geweldig apparaat, twee jaar geleden gekocht (vorige versie) , geen moment spijt van. Krachtig en stil, afstandbediening super handig! Timer is ook ideaal, zet hem aan, tijdens het slapen gaat hij vanzelf uit. Aanrader!

Beantwoorden

24 juni 2017 om 07:53
leonardd Gebruiker

Ik kan dit alleen maar be-amen ☺

Vooral dat je op de laagste stand heerlijke stil is is erg fijn ook.

Beantwoorden

24 juni 2017 om 02:54
Youssefm Gebruiker

Hij is over zwart, waarom is deze wit?

Beantwoorden

24 juni 2017 om 07:19
Jron667 Gebruiker

Ja, geef ons de zwarte versie. Join the dark side :)…

Beantwoorden

24 juni 2017 om 06:45
hhuysp Gebruiker

Kun je deze verticaal draaien? Lees draaihoek 80% maar da’s horizontaal zeker?

Ik had die graag gebruikt voor op de fietsrollen.

Dus deze zou staan op de grond maar wat richten naar boven zodat mijn lichaam wat wind vangt.

Beantwoorden

24 juni 2017 om 11:54
stefan1984 Gebruiker

Plat leggen op de grond/tafel en je hebt hetzelfde effect ;)

Beantwoorden

24 juni 2017 om 08:10
feliceblommers Gebruiker

Hoever reikt de lucht? Oftewel hoever kan ik hem van me af zetten?

Beantwoorden

24 juni 2017 om 10:42
goosen0001 Gebruiker

2,37meter

Beantwoorden

24 juni 2017 om 08:59
HetGezegde Gebruiker

Ik lees hierboven dat ‘ie stil is, kan iemand mij zeggen hoe stil? Als vergelijk? Of dB op de stilste stand?

Heb onlangs 5 ventilatoren besteld, allemaal teveel lawaai voor snachts. Waaien ook heel hard op de stilste stand en dat hoeft niet voor mij. Klein briesje, desnoods wat dichterbij zetten.

Beantwoorden

24 juni 2017 om 16:06
YvesV Gebruiker

Geen idee hoeveel db het op het stilste stand is, maar op verschillende sites zie je “max. 48db”.  Soms zelfs 52db.  En sommige kopers hebben tot 68db op het hoogste stand gemeten.

Ik heb al een oudere model en op het laagste stand meet ik : 30db op 2m afstand.  Dus heeeel still, maar voor mij is die stand te lag.

Op een midden stand (vergelijkbaar met 2 en3 hier?) meet ik rond de 40db-45db op 2m.

Dit model lijk me gelijkaardig.  Mits ik van het eerste tevreden ben, zal ik er nog eentje nemen.

Zie hier nog enkele technische data :

Abnehmbares Gitter für leichte Reinigung

Dimmbares Display
Geschwindigkeitsstufen: 5
Timer: 1, 2, 4 oder 8 Stunden
Luftdurchsatz: ~186,89 m³/h
Oszillationsgrad: 80°
Kabellänge: 1,8 m
Schallleistungspegel: max. 48 dB
Leistungsaufnahme: 30 W
Abmessungen: 27,3 x 20,9 x 83,4 cm
Gewicht: 4,29 kg

Beantwoorden

24 juni 2017 om 16:07
YvesV Gebruiker

Dom .. tijd dat ik dit even op internet bekijkte was het al uitverkocht !

Beantwoorden

24 juni 2017 om 09:07
Nomis_89 Gebruiker

Ik heb hiervan ook een/de vorige versie. Heel fijn maar hij begint nu te ratelen bij het oscilleren. Iemand die hier een oplossing voor weet?

Beantwoorden

24 juni 2017 om 09:28
bodhikun Gebruiker

WD-40 ;-)

Beantwoorden

24 juni 2017 om 15:27
MSC111 Gebruiker

Precies hetzelfde Honeywell ratel-probleem gehad. Aangezien je ze niet open krijgt kan je ook niet zien wat het probleem is. Dus al vrij snel weggedaan. De goedkope torenventilatoren bij de supermarkten werken wel goed, alleen het geluid blijft een probleem.

Beantwoorden

24 juni 2017 om 15:44
Rodrigoke Gebruiker

WD-40 spuiten bovenaan, waar de fan in de behuizing gaat.

Als je vanaf de achterkant kijkt (onder waar je de afstandsbediening steekt), kan je het gaatje in de bovenkant zien. Daar dmv een gebogen rietje (dat rode van bij wd-40) wat inspuiten en geluid is een aantal dagen weg.

Wel best een plastic zak over de bovenkant doen voor je hem terug aanzet, want de wd-40 zal er deels uitdraaien.

Beantwoorden

24 juni 2017 om 17:57
Nomis_89 Gebruiker

Ik heb hem al eens open gehaald. Was niet zo moeilijk, nu wel want ik heb mijn arm gebroken. WD-40 moet dan wel onderin want daar zit het draaisysteem.

Beantwoorden

24 juni 2017 om 09:59
adls Gebruiker

Engels voor “stilste” is quietest :-)

Beantwoorden

24 juni 2017 om 17:41
Moderator Paul Moderator

Haha de naam is geen verspreking, Honeywell heeft dit apparaat Quiet Set genoemd.

Beantwoorden

24 juni 2017 om 10:08
Xoolio Gebruiker

Erg fijne ventilator. Zeer stil doordat er heel veel standen op zitten. Hierdoor is het ook makkelijk een stand te vinden waar je geen last van hebt.

De luchtverplaatsing is prima, op de laagste stand voelen wij hem nog van het voeteneind tot het hoofdeind. Onze is alleen een paar keer gevallen door onze zoon en kraakt nu.

Zonder vallen is het een robuuste ventilator en neemt niet veel ruimte in door de torenvorm. Deze is nog beter door het dimbare ledscherm, want dat irriteerde mij wel vaak (T-shirt eroverheen en prima)

De vorige versie was niet in hoogte verstelbaar dus voor het bed moet er een verhoging onder.

Deze kost misschien wat meer als menig ander ventilator maar het is de moeite waard. Ik zit er over de denken om deze te kopen omdat de oude nogal wat schade heeft. Enige wat me weerhoud is dat we al een dure maand hebben.

Beantwoorden

24 juni 2017 om 12:13
HetGezegde Gebruiker

Als hij zo goed is als jezelf zegt en menig andere hier, vind ik m juist niet duur! Een andere ventilator van deze prijs maakt meer lawaai.

Beantwoorden

24 juni 2017 om 10:33
ritepetit Gebruiker

Even deze algemene vraag hier, omdat ik niet weet waar elders ze te stellen:

waarom is er geen forum voor producten die enkel via “Newsletter Only Deal” worden aangeboden?

Zoals vandaag bijvoorbeeld de iPad Pro 9.7128 GB Space grey.

Beantwoorden

24 juni 2017 om 12:14
HetGezegde Gebruiker

Omdat men dan ook zonder de nieuwsbrief erachter komt dat ie te bestellen is.

Wat ik zelf dan juist interessanter vind, omdat mensen dan dit forum zien en weten wat ze missen en zich zo voor de nieuwsbrief aanmelden.

Beantwoorden

24 juni 2017 om 12:23
ritepetit Gebruiker

Ik vind dat de wijze waarop men een verkoop meldt niet bepalend mag zijn of je er al dan niet vragen kan over stellen.

Beantwoorden

24 juni 2017 om 17:46
Moderator Paul Moderator

Hallo ritepetit,

De speciale deals zoals de Secret Deals voor nieuwsbrieflezers en de App-Only deals voor de gebruikers van de iBOOD app worden op een andere manier geplaatst dan de reguliere deals en flashsales. Daardoor is het helaas niet mogelijk om er een forum aan toe te voegen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

24 juni 2017 om 22:22
ritepetit Gebruiker

om kritische bespreking op het forum te vermijden?

Beantwoorden

24 juni 2017 om 23:45
Moderator Paul Moderator

Nee hoor, het heeft een technische reden.
Als hetzelfde product als dagdeal voorbij komt dan is er wel een forum.

Beantwoorden

24 juni 2017 om 10:50
jos.elders Gebruiker

Deze ventilator vannacht aangeschaft voor onze hobby kamer. In de slaapkamer hebben we een goede plafond ventilator. Ik kan iedereen dat aanraden, stiller en betere lucht verplaatsing door de ruimte.

Beantwoorden

24 juni 2017 om 11:32
Snoepy16 Gebruiker

Ik ga deze bestellen enkel voor s’nachts afkoeling te hebben , aangezien die toch zo weinig geluid maakt op de laagste stand.

Beantwoorden

24 juni 2017 om 12:14
HetGezegde Gebruiker

Heb net hetzelfde gedaan.

Beantwoorden

24 juni 2017 om 12:36
Zedu Gebruiker

me 3 :)

Beantwoorden

24 juni 2017 om 13:17
persanne24 Gebruiker

Ik heb regelmatig problemen om bestellingen te plaatsen en min betalingsmethode te bewerken (nieuw krediet kaart). Ik heb meer dan één uur twintig minuten moeilijk moeten doen om eindelijk die Honeywell Torenventilator te kunnen bestellen. En ik zeg de waarde, zonder te overdreven.

1. Geen mogelijkheid om een nieuw kaart nr. te melden. Na een reeks manipulaties en pogingen werd er plotseling een mogelijkheid zelfgeboden.

2. Verder, met mijn pas geaccepteerde wachtwoord,  wordt dit geweigerd, nog en nog, en nog, zonder redenen. W a a r o m ?

3. Het is ook helemaal niet gemakelijk oml wat ik voor zoek te vinden. Ik stel voor dat iBood website gebruikersvriendelijker zou worden.

Als iemand het eens met me mee is, had ik graag enkele aanmoedigongen willen krijgen. Sorry, voord de fouten, ik ben niet nederlandstalig maar ik doe mijn best.

Beantwoorden

24 juni 2017 om 14:30
Moderator Jim Moderator

Hi persanne24,

Bedankt voor je bericht; ik begrijp dat je wat problemen had met betalen. Ik begrijp alleen de tweede stap niet helemaal!
Would it be better if we continue in English for future messages? 

Jim

Beantwoorden

24 juni 2017 om 17:52
Moderator Paul Moderator

Hello persanne24,

Can you check the details that you have stored under My iBOOD? 
If you can’t adjust your cardnummer there, I suggest you to contact the Customer Service after the weekend. 
Anyway, glad to see that you eventually succeeded to order this item before it was sold out.

Kind regards, Paul

Beantwoorden

24 juni 2017 om 13:50
ritepetit Gebruiker

Moderator met vakantie?

Beantwoorden

24 juni 2017 om 14:14
xlienx Gebruiker

nee het is weekend :( Ik heb ook al een mailtje gestuurd en kreeg reply dat meldingen niet worden gelezen tijdens het weekend. En nu is ie uitverkocht :(

Beantwoorden

24 juni 2017 om 17:54
Moderator Paul Moderator

De moderators zijn vrijwilligers die in hun vrije tijd jullie zo goed mogelijk proberen te helpen. Daardoor kan het echter gebeuren dat je niet meteen een antwoord krijgt. 
Emails gaan rechtstreeks naar de medewerkers van iBOOD die nu van het weekend genieten.

Beantwoorden

24 juni 2017 om 14:18
xlienx Gebruiker

Als je op “Bestel en betaal!” klikt, ga je akkoord met de Algemene voorwaarden van iBOOD.com
Er ging iets mis tijdens het betalen. Probeer opnieuw of kies een andere betaalmethode.

steeds opnieuw dezelfde melding… oké, niet dan hé.

Beantwoorden

24 juni 2017 om 14:22
Moderator Jim Moderator

Hi xlienx!

Krijg je deze melding bij elke betaalmethode of bij een specifieke?

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

24 juni 2017 om 15:39
dekuup Gebruiker

aiai, uitverkocht

Beantwoorden

5 juli 2017 om 08:17
basketsloefke Gebruiker

Werden de bestellingen vandaag al verstuurd?

Beantwoorden

5 juli 2017 om 09:46
Moderator Bas iBOOD Moderator

Op dit moment zie ik geen aanleiding om aan te nemen dat we het niet gaan halen. Ik verwacht dus dat we ze inderdaad vandaag versturen.

Beantwoorden

5 juli 2017 om 10:43
basketsloefke Gebruiker

Bedankt

Beantwoorden

7 juli 2017 om 00:03
wsmal Gebruiker

Vandaag binnengekregen. En helaas, een maandagochtendmodel. Net als sommige reviews online al aangeven, zit er een laagfrequent geluid in vrijwel alle standen. Je ‘voelt’ een laag, resonerend, geluid. Daardoor wel stil op de frequenties die je verwacht bij een ventilator, maar toch niet geschikt voor de slaapkamer. Sjips! Want verder een mooi ding.

Beantwoorden

7 juli 2017 om 08:31
Dreeze Gebruiker

Gisteren ook binnen gekregen en ik deel spijtig genoeg uw mening, hij is op de stilste stand luider dan onze oude ventilators (en die rammelen).

De honeywell stond aan de kant van mijn vriendin, de oude aan mijn kant, ik hoorde de honeywell er boven uit… toch wel een telleurstelling.

Beantwoorden

8 juli 2017 om 01:31
bartfrank78 Gebruiker

hier ook binnen ,geluid is prima geen last van ,helaas werkt de afstandsbediening niet of nauwelijks , alleen op een 1/2 meter afstand

Beantwoorden

17 juli 2017 om 16:05
m.koenigs@onsmail.nl Gebruiker

Had ook een besteld , zou op 5 juli worden geleverd , is nu vandaag nog niet eens bij DHL ingescand , 2 mails naar iBood al 8 dagen geleden verstuurd nul reactie, serviceaanvraag afgelopen week ook geen reactie, ventilator komt niet , iBood reageert niet , aftersales een ramp: mensen : handsoff van iBood , zo gaan ze een failliet , klanten laten zich niet terug halen als zo een ignorantie heerst

Beantwoorden

17 juli 2017 om 16:33
Moderator Paul Moderator

Beste m.koenigs,

Spijtig om te lezen dat je nog wacht op de bestelling en op een reactie van iBOOD. Door drukte kan het helaas wat langer duren voordat op een serviceverzoek wordt gereageerd. 
Graag ontvang ik het bestelnummer (SOxxxxxxx) en het ticketnummer van jouw aanvraag. Dan zal ik dit doorgeven aan de klantenservice, zodat het alsnog opgepakt kan worden. 
Excuses voor het lange wachten.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

17 juli 2017 om 20:22
m.koenigs@onsmail.nl Gebruiker

Op 13 juli 2017 heb je het volgende service verzoek ingediend:

Type serviceverzoekLost in transportBestelnummerSO1570011

Beantwoorden

17 juli 2017 om 21:45
Moderator Paul Moderator

Dank voor deze aanvulling!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.