25 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Molino Health Fryer | 3,5 L

Molino Health Fryer | 3,5 L

Met de Molino Health Fryer kun je lekker, verantwoord en gemakkelijk frituren!

Specificaties

Merk: Molino
Type: Health Fryer (3,5 L)
Garantie: 2 jaar

• Frituren zonder olie
  • Tot 80% minder vet
  • Inclusief grill-element

Algemeen
Inhoud: 3,5 L
Temperatuur: Instelbaar tot 200°C
Maximaal gewicht inhoud: 1 kg

Inbegrepen
Anti-aanbak binnenpan
Frituurmand
Inzetstuk om 2 gerechten tegelijk te bakken in de frituurmand
Gebruiksaanwijzing

Energie
Voeding: 220-240 v, 50/60 Hz
Vermogen: 1500 W

Fysieke eigenschappen
Afmetingen: 22 x 30 x 18 cm

25 juni 2017 om 08:25
eldeejee Gebruiker

Dan zie je in de titel Air Fryer €49,99 staan en kun je natuurlijk niet wachten om de e-mail van iBood te openen… En dan is het niet een Philips maar een “Molino”. Gezien het over hoge spanningen en hoge temperaturen gaat (en de consumentenbond vorig jaar een aantal van dit soort machines als zeer gevaarlijk bestempelde), kan iemand me vertellen hoe ervaren dit merk is? De enige test die ik tegenkom lijkt een advertorial te zijn.

Beantwoorden

25 juni 2017 om 08:52
gvg Gebruiker

Eerst werd het wiel uitgevonden. Toen een tijdje niks. Maar daarna iBood. Tussen het wiel en iBood ontstonden er winkels. Dat waren vroeger gebouwen die in een straat stonden en waar je zomaar naar binnen mocht en spullen kon kopen. In zo’n gebouw heb ik dit apparaat gekocht. En het functioneert naar tevredenheid. Het doet wat het moet doen: lekkere knapperige patat “bakken”. Oké, het is een rechttoe-rechtaan apparaat, zonder extra USB ingangen of geheugenuitbreiding. Maar als je de friet uit dit machientje proeft, vergeet je al het overige. Eet smakelijk!

Beantwoorden

25 juni 2017 om 08:55
Pascal0204 Gebruiker

Kijk, dit is nou een review waar ik iets mee kan!

Beantwoorden

25 juni 2017 om 12:02
VdbN Gebruiker

In mijn mail stond toch echt wel health fryer hoor

Beantwoorden

25 juni 2017 om 12:38
eldeejee Gebruiker

In de mail zoals je hem ziet wel, maar in de titel van de mail, die je eerst ziet, niet

Beantwoorden

25 juni 2017 om 16:26
philipverstraeten Gebruiker

Zelfs dat is niet waar …

Beantwoorden

25 juni 2017 om 18:31
Isabelleke1988 Gebruiker

Dat klopt niet.

Beantwoorden

25 juni 2017 om 10:05
draadje Gebruiker

Tja niemand denkt aan het schoonmaken na het bakken. Nou ik heb een dure airfryer van Philips de xl .en ik kan u verzekeren dat het schoonmaken een ramp is.

De aan bak gaat er niet uit in de vaatwasmachine.niet met soda niet met tja waar mee wel. Ik wil alleen maar zeggen dat na verloop van tijd als je hem na het bakken niet direct schoonmaakt je de aan baksels er niet meer uit krijgt  .dan hebben we het over de binnen pan  en het mandje.bovenin moet je maar niet kijken want dat is ..??

Beantwoorden

25 juni 2017 om 23:19
dr_max Gebruiker

Ik heb geen afwasmachine en vind het afwassen een ramp. Allemaal hoekjes en bochtjes in de bak, en het formaat past nauwelijks in een afwasbak. Hij is echt ontworpen voor een afwasmachine, maar dat geeft blijkbaar ook problemen gezien bovenstaand verhaal.

Beantwoorden

25 juni 2017 om 10:53
DanyG Gebruiker

Ik had graag geweten wat het gewicht is van dit apparaat. De Philips Advance XL weegt 7 kg. Geen probleem als je het apparaat altijd op het aanrecht laat staan. Maar om dit vanuit de kelder met een draaitrap te sjouwen is wat anders.

Beantwoorden

25 juni 2017 om 11:31
werdler Gebruiker

Volgens https://www.friteusecenter.nl/product/737720/molino-airfryer-jmlv2574.html?imageId=564817#product_specifications weegt deze 4KG.

Beantwoorden

25 juni 2017 om 11:34
DanyG Gebruiker

Ik heb het gewicht zelf gevonden: 4,5 kg. Zowat het lichtste wat er op de markt is. Besteld om de volgende redenen:

1. Gewicht.

2. Prijs: Nergens goedkoper dan 79.90 euro.

3. Koude handgreep. Sommige duurdere apparaten hebben dat niet.

4. Wij zijn thuis nog maar met zijn tweetjes. Kleinere onderdelen passen beter in de afwasmachine. Als de kinderen en kleinkinderen thuiskomen zullen we wel de klassieke frietketel bovenhalen.

5. Als het tegen valt dan hebben we beginners leergeld betaald. Wij zullen er dan wel nog iemand anders gelukkig mee kunnen maken. Desnoods kopen we dan een professioneler toestel.

Beantwoorden

25 juni 2017 om 11:37
DanyG Gebruiker

Dank u Werdler. Mijn bron was Mediamarkt.

Beantwoorden

26 juni 2017 om 16:20
meejee60 Gebruiker

hoe kan ik deze bestellen aub

Beantwoorden

26 juni 2017 om 16:43
Moderator Paul Moderator

Hallo meejee60,

Dit was de dagdeal van gisteren, 25 juni, en is vandaag helaas niet meer te bestellen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.