26 juni 2017 om 00:00
iBOOD

GoPro HERO5 Black | 4K | Wifi & GPS | 2" Display

Schiet verbluffende 4K-beelden met de nieuwste telg uit de GoPro-familie. 

Specificaties

Merk: GoPro
Type: HERO5
Garantie: 2 jaar

• Water- en schokbestendig
  • GPS voor geo-tagging
  • RAW- en WDR-ondersteuning

Beeldopname
Videokwaliteit: 4K
FPS in 4K: 30 fps
FPS in Full HD: 120 fps
FPS in HD Ready: 120 fps

Lens
Beeldhoek lens: 170 graden
Beeldstabilisatie: Ja

Camera
Aantal megapixels: 12 MP
Fotofunctie: Ja
Beeldscherm: Ja (2")
Touchscreen: Ja

Connectiviteit
Wifi: Ja
GPS: Ja
Bluetooth: Ja
NFC: Nee

Aansluitingen
USB: 1
Geheugenkaart: Micro SD
GoPro aansluiting: Ja

Voeding
Voedingstype: Accu
Verwisselbare accu: Ja
Typenummer accu: GoPro Rechargeable Battery (HERO5 Black)
Batterijcapaciteit: 1220 mAh

Bestendigheid
Spatwaterdicht: Ja
Geschikt voor onderwater: Ja (tot ~9 m)
Schokbestendig: Ja
Stofbestendig: Ja

Stembesturing
"GoPro, start recording"
"GoPro, highlight"
"GoPro, stop recording"
"GoPro, take a photo"
"GoPro, shoot burst"
"GoPro, start time lapse"
"GoPro, stop time lapse"
"GoPro, video mode"
"GoPro, photo mode"
"GoPro, time lapse mode"
"GoPro, burst mode"
"GoPro, turn off"

Verpakkingsinhoud
HERO5 Black Camera
The Frame (HERO5 Black)
Oplaadbare accu (HERO5 Black)
Gebogen plakbevestigingen 
Vlakke plakbevestiging 
Bevestigingsgesp
USB-C-kabel

26 juni 2017 om 00:05
Christiaanzwll Gebruiker

Leuke zin, “waterdicht tot 10 meter en stembesturing”… ????

Beantwoorden

26 juni 2017 om 00:10
Arjan P Gebruiker

Handig voor je dolfijn…

Beantwoorden

26 juni 2017 om 00:11
bvandoveren Gebruiker

Denk dat “en” moet vervangen worden door “of” :)

Beantwoorden

26 juni 2017 om 00:10
bvandoveren Gebruiker

Top prijs!  Zelfs in de buurlanden bij Amazon niet goedkoper <url=”http://bstore.be/vergelijk/f/Gopro+Hero5+Black/?amzde=y&amzfr=y&amzuk=y&amzcom=y&bolcom=y&coolblue=y&ebay=y&searchtype=selected”>bron:bstore.be</url>

Beantwoorden

26 juni 2017 om 00:57
oinkoink12 Gebruiker

Import uit hong kong, krijg je nog lekker je douane gezeur en importkosten.

Beantwoorden

26 juni 2017 om 00:57
tonneke87 Gebruiker

De winkel waar jij aan refereert, is inderdaad goedkoper. Alleen je moet even zoeken, maar dan vind je wel dat het hoofdkantoor in Hong Kong zit, en dat ze geen voorraad in Europa hebben. Ze vervoeren het naar Europa, met de bekende koeriers. En nergens lees je over invoerkosten, dus met een beetje pech komt dat er nog bovenop.

Beantwoorden

26 juni 2017 om 01:11
BartWamelink Gebruiker

Die betalen ze terug mocht het zover komen, als je kijk naar hun beoordeling ist een goede webshop en heb altijd mn goederen via hun ontvangen

Beantwoorden

26 juni 2017 om 01:32
Moderator Paul Moderator

Ondanks dat er ook goede ervaringen met eglobalcentral kunnen zijn, geven recenties ook vaak een ander beeld en loop je wel wat meer risico. Ik mis bij hun aanbieding de vermelding van accessoires. Het zou kunnen dat zaken zoals het frame en bevestigingen bij hen niet meegeleverd worden.

Tevens wil ik jullie wijzen op de volgende teksten bij de garantievoorwaarden van eglobalcentral: 
- “Let op: Al onze producten zijn ingevoerde goederen en zullen niet worden gedekt door de garantie van de fabrikant zelf, in plaats daarvan zullen we de garantie dekken via ons eigen bedrijf.
- “Verbruiks producten zoals batterijen en films worden niet gedekt door garantie.

Belangrijke punten om rekening mee te houden. Succes bij het maken van een beslissing.

Beantwoorden

26 juni 2017 om 11:13
NL_RULEZZZ Gebruiker

Als je op tweakers bij de shopreviews kijkt wat ibood doet t.o.v. eglobal, doet eglobal het toch een stukje beter!

Beantwoorden

26 juni 2017 om 11:25
Rossy555 Gebruiker

Dan bestel je hem daar. Kan je wel vertellen dat ik niet zo vertrouwen op reviews, genoeg bedrijven die gewoon reviews kopen…

Beantwoorden

26 juni 2017 om 12:59
88jeroen Gebruiker

hallo ik heb er ook een paar keer wat besteld komt altijd aan soms wat later als gehoopt maar op de website staat de dagen die ze denken nodig te hebben om bestelling te leveren.

invoerkosten een keer moeten betalen word met foto van briefje compleet vergoed.

garantie is minder moet je hem naar china sturen verzendkosten zijn voor klant. En duurt lang ivm twee keer verzenden.

Beantwoorden

26 juni 2017 om 01:33
Bl4ckHealth Gebruiker

Goedkoper? ja
Aanbieding? nee

Op Coolblue 20 euro duurder: https://www.videocamerashop.be/product/736478/gopro-hero-5-black.html?ref=377772&label=22727-AGI-47413429190-ASI-326285437678-736478&gclid=CjwKEAjwvr3KBRD_i_Lz6cihrDASJADUkGCaCEim8i-oy16mitAeLVOJOXnaffuRcsW2eAT3u4cGBRoCA0Hw_wcB

Beantwoorden

26 juni 2017 om 11:27
nevertheless Gebruiker

Op een ‘relatief nieuw’ en high-end product als dit, is een korting van €20 wel een aanbieding te noemen hoor.

Beantwoorden

26 juni 2017 om 13:19
Bisonski Gebruiker

Niet als je het afzet tegen de service van coolblue, dan ga ik liever coor coolblue die 5% duurder is

Beantwoorden

26 juni 2017 om 22:07
lang25 Gebruiker

je vergeet de verzendkosten mee te rekenen ;)

Beantwoorden

26 juni 2017 om 06:48
chobinho Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

26 juni 2017 om 07:00
eldeejee Gebruiker

De meeste 4k camera’s draaien op 30 frames per seconde. Is wat laag voor vloeiend beeld.

Beantwoorden

26 juni 2017 om 07:15
rudy_jili Gebruiker

Haha, standaard PAL is 25 fps en standaard NTSC is 30 fps, cinema is 24 fps.

Heb jij in de bios last van niet vloeiend beeld?

Beantwoorden

26 juni 2017 om 10:02
DaveVdE Gebruiker

De OP heeft een punt dat voor actie 60fps interessanter is. PAL is trouwens geen 25fps maar 50 fields/s.

Maar zoek maar eens een 4K action cam die meer dan 30fps doet op die resolutie. Die ga je niet makkelijk vinden, denk ik.

Beantwoorden

26 juni 2017 om 11:09
NL_RULEZZZ Gebruiker

Yi 4K+

Beantwoorden

26 juni 2017 om 11:38
Erikkie7 Gebruiker

Yes de Yi 4k +, alleen nog wel moeilijk aan te komen

Beantwoorden

26 juni 2017 om 12:09
rudy_jili Gebruiker

Dat klopt als je interlaced schiet, en dat is alleen interessant voor fysieke media zoals dvd, bluray of vhs. En dan nog maken 50 fields/s 25 volledige frames per seconde. Voor youtube of mediaspelers wil je sowieso niet interlaced schieten dus dan is 25fps de standaard voor pal (30fps voor ntsc).

Beantwoorden

26 juni 2017 om 08:41
captaincaveman Gebruiker

hoe land duurt het voordat deze verzonden wirdt?

Beantwoorden

26 juni 2017 om 08:50
Moderator Jim Moderator

Hi captaincaveman,

De verwachte verzenddatum is 11 juli 2017!

Mvg,

Jim

Beantwoorden

26 juni 2017 om 10:36
haavee Gebruiker

VRAAG:

1/ KAN JE ZONDER GOPRO ACCOUNT NAAR JE PC UPLOADEN ?

2/ IS DE GOPRO ACCOUNT GRATIS ?

Beantwoorden

26 juni 2017 om 11:31
nevertheless Gebruiker

1/ JA DAT KAN

2/ JA DAT IS GRATIS

Beantwoorden

26 juni 2017 om 14:49
jeffluyten Gebruiker

Voor het uploaden van bestanden naar je cloud heb je een betaald GoPro plus account nodig.

Beantwoorden

26 juni 2017 om 11:09
domramaekers Gebruiker

Ik had graag een beregenpomp via de ibood app maar de betaling lukt gewoon niet. Blijft hangen met melding blijf wachten terwijl betaling wordt afgerond. Kan dit iemand van ibood nakijken ?? ( sorry dat ik dit even via dit forum breng )

Beantwoorden

26 juni 2017 om 11:13
Moderator Jim Moderator

Hi domramaekers,

Geen probleem dat je dit even via het forum vraagt hoor! Heb je toevallig onderstaande opties reeds geprobeerd?

- cookies & cache opschonen 
- uitloggen & opnieuw inloggen 
- bestellen via een andere browser 
- bestellen via een ander apparaat 
- ad blocker uitschakelen (indien aanwezig) 
- een andere betaalmethode kiezen (indien mogelijk)

Welke betaalmethode probeer je op dit moment te gebruiken?

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

26 juni 2017 om 11:17
domramaekers Gebruiker

Ik gebruik de app op mijn iPad , waar onmiddellijk mijn gegevens voor ibood bekend zijn . Moet enkel de betaling nog uitvoeren. Betaling bankcontact/mistercach aangeduid, mijn gegevens van bankkaart kan ik invoeren maar de afronding ervan kan blijkbaar niet gebeuren en blijft dan hangen

Beantwoorden

26 juni 2017 om 14:36
Moderator Paul Moderator

Het kan helpen om de vpn verbinding (wifi) uit te schakelen en de bestelling af te ronden via 3g/4g.

Beantwoorden

26 juni 2017 om 12:50
88jeroen Gebruiker

goed apparaat zelf al een tijdje plezier van. een van de weinige gopro model met scherm.

gopro app werkt ook perfect. prijs is oke voor Nederlandse winkel.

Beantwoorden

26 juni 2017 om 15:36
sombrerohans Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

26 juni 2017 om 16:26
EwoudVL Gebruiker

Bij introductie werd hij ook aan deze prijs verkocht. Ik ben er toen voor gegaan en zeer tevreden van.

Beantwoorden

26 juni 2017 om 16:45
WekaVideo Gebruiker

Heb idem GOPRO Hero 5 Black aangekocht dit jaar in maart voor de prijs van 339 € ! ?????

Dus voordeelprijs bij IBOOD ?

Beantwoorden

26 juni 2017 om 17:29
Moderator Paul Moderator

Was dat exclusief btw?

Beantwoorden

26 juni 2017 om 17:18
Urmpie Gebruiker

469? Is toch gewoon overal te koop voor 429? 15% lijkt mij wat overdreven. Heb de mijne gewoon in de winkel met BTW-actie gekocht. Goedkoper :)

Beantwoorden

26 juni 2017 om 17:28
Moderator Paul Moderator

iBOOD vergelijkt ten opzichte van de adviesprijs, aangezien dit als enige een vast gegeven is.

Beantwoorden

26 juni 2017 om 20:17
Jaspertjee Gebruiker

Hallo Ibood.

ik heb erg interesse in de GoPro 5 alleen ik heb een aantal vraagjes.

Komt de GoPro in de originele verpakking? Is de Gopro nieuw of refurbished? Hoeveel dagen heb ik om te retouneren mocht het product niet degelijk zijn?

Alvast bedank voor antwoorden.

Beantwoorden

26 juni 2017 om 20:46
Moderator Paul Moderator

Hallo Jasper,

- de GoPro komt in de originele verpakking 
- het product is volledig nieuw 
- de zichttermijn bij iBOOD is 14 dagen

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

11 juli 2017 om 17:02
ernst01 Gebruiker

Het is 11 juli, einde dag. Hoe zit het met de verwachte levering? Graag verzending uiterlijk morgen

Beantwoorden

11 juli 2017 om 18:02
beo006 Gebruiker

Vandaag verwachte verzending. Geen mail, melding, track&trace, wanneer vindt verzending plaats ?

Beantwoorden

12 juli 2017 om 10:45
Wafflestomper Gebruiker

Al een update over de verwachte leverdatum?

Beantwoorden

12 juli 2017 om 11:14
Tinusch Gebruiker

Is er al een update over de verzending

Beantwoorden

12 juli 2017 om 11:28
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi allen,

We sturen vanmiddag een update over de vertraging die is ontstaan. Onze excuses voor deze situatie!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

12 juli 2017 om 18:01
Kajemansie Gebruiker

Nog geen mail/bericht/update gehad. De eerste keer én de laatste keer dat ik hier bestel.

Beantwoorden

12 juli 2017 om 21:23
Moderator Jim Moderator

Hi Kajemansie!

Ik zie dat een aantal GoPro’s een nieuwe verwachte leveringsdatum hebben gekregen van 14 juli. Ik durf niet te zeggen of jouw GoPro daar ook bij zit. Heb je daarover nog geen mail ontvangen? Zo niet, dan ga ik dat even doorgeven aan de klantenservice!

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

13 juli 2017 om 21:35
Emo20 Gebruiker

Ik heb een mail gehad en er staat 18juli maar me vraag is wordt het die datum wel geleverd ivm met vakantie

Beantwoorden

13 juli 2017 om 23:26
Moderator Paul Moderator

Beste Emo,

Wanneer je niet thuis bent als het pakketje bezorgd wordt, gaat het pakketje na 2 pogingen naar een service point van de bezorgdienst of weer retour naar iBOOD (afhankelijk voor welke bezorgdienst gekozen wordt).
In dat geval wordt het als een annulering gezien en kan iBOOD de bestelling helaas niet opnieuw toezenden. 
Een ander nadeel is dat je geen gebruik kan maken van de 14 dagen zichttermijn wanneer het pakketje door buren wordt aangenomen of bij het service point op jou ligt te wachten.

Mijn advies: vraag een familielid of vriend om het pakketje namens jou in ontvangst te nemen (en te controleren op schade of defect) en pas via Mijn iBOOD het afleveradres aan van de bestelling.
(DOA of transportschade dient binnen 7 dagen na ontvangst gemeld te worden per service verzoek)

Alvast een fijne vakantie toegewenst!

Beantwoorden

14 juli 2017 om 15:07
RoelfPrakken Gebruiker

Ik heb een mail gehad met de volgende inhoud:

Zoals het er nu naar uit ziet, zullen we de bestelling op 18-7-2017 naar je versturen. Omdat het product nog niet is afgeleverd bij het distributiecentrum, willen we je vragen rekening te houden met 1 à 2 werkdagen aanvullende verwerking.

Ik had gehoopt de camera uiterlijk vrijdag de 21 in huis te hebben ivm vakantie. Gaat dat nog lukken? Of kan ik de bestelling beter annuleren en hem ergens anders kopen?

Beantwoorden

14 juli 2017 om 15:21
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Roelf,

We doen onze uiterste best om hem op 18-7-2017 te versturen. Normaliter moet hij dan 21 juli in huis zijn. Al kan ik hier geen keiharde beloften doen, omdat we hiervan ook afhankelijk zijn van de vervoerder en we geen inzicht hebben in hun exacte planning.

Mocht blijken dat de GoPro 18 juli niet verzonden zal worden, dan kun je deze uiteraard geheel kosteloos annuleren via “Mijn iBOOD”

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.