29 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Sitecom AC2600 High Coverage MU-MIMO Wifi Router

Product expert aanwezig

Sitecom AC2600 MU-MIMO Wifi Router

Netflixen, gamen, downloaden en meer: met deze router van Sitecom gaat het allemaal sneller en gemakkelijker dan ooit.

Specificaties

Merk: Sitecom
Type: WLR-9500 AC2600 Dual-Band Router
Garantie: 2 jaar via iBOOD, 10 jaar via Sitecom (na registratie)

• Snelheden tot 2600 Mbps
  • Multi-User MIMO, Beamforming
  • Makkelijk in te stellen met app

Sitecom: Alles wat je moet weten

Draadloze functies
Standaarden: IEEE 802.11a, IEEE 802.11b, IEEE 802.11g, IEEE 802.11n, IEEE 802.11ac
Frequentie: 2,4 GHz en 5 GHz
Signaalsnelheid: 5 GHz: tot 1750 Mbps, 2,4 GHz: tot 800 Mbps
Functies: draadloze radio in-/uitschakelen, draadloze statistieken, gastnetwerken (1 x 2,4 GHz, 
1 x 5 GHz), automatische kanaalselectie
Beveiliging: 64/128-bits WEP-, WPA/WPA2-, WPA-PSK/WPA2-PSK-encryptie
Geavanceerde functies: Multi-User MIMO, Beamforming 

Hardwarefuncties
Interfaces: 4x 10/100/1000 Mbps LAN-poorten, 1x 10/100/1000 Mbps WAN-poort, 1x USB 3.0-poort, 1x USB 2.0-poort
Knoppen: 1x aan/uit-knop, 1x reset, 2x OPS (1x 2,4 GHz, 1x 5 GHz)
Led-indicatoren: 4x LAN, 1x WAN, 1x voeding, 1x 2,4 GHz, 1x 5 GHz, 2x USB
Antennes: 4x afneembare en instelbare dual-bandantennes met versterking (5 dBi)
CPU: Dual-Core®-internetprocessor
Geheugen: 128 MB DDR3 RAM-geheugen, 16 MB Flash-geheugen
Afmetingen: 26,5 x 18 x 3 cm

Softwarefuncties
WAN Type: IPv4: Compatibel met dynamische IP-, statische IP-, PPPoE- en PPTP-internetverbindingen. IPv6: Compatibel met Native-, PPPoX- (PPPoA en PPPoE), DS-Lite-, 6RD-internetverbindingen
DHCP: Server/Client/DHCP-clientlijst, adresreservering
Port Forwarding: Virtuele server, poortactivering, UPnP, DMZ
Dynamische DNS: Diverse opties, waaronder DynDns en NO-IP
Toegangscontrole: URL-filter, poortfilter
Firewall-beveiliging: DoS/SPI-firewall, filter voor IP-adressen/filter voor MAC-adressen/domeinfilter, IP- & MAC-adresbinding
Delen van USB: Ondersteuning voor Samba-(opslag-/)printserver
Printserver: Ondersteuning voor LPR-protocol
Mediaserver: Samba, DLNA

Compatibiliteit
Windows/Apple/Android

Verpakkingsinhoud
AC2600 Wifi Router
Montagepootjes
Poweradapter
Netwerkkabel
Handleiding

Benodigd
Ethernet ADSL- of kabelmodem
Pc's en notebooks met draadloze 802.11 b/g/n/ac (AC aanbevolen)

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Van 09:00 tot 17:30 en voor de late beslissers van 23:00 tot 23:59 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Sitecom-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

29 juni 2017 om 00:04
marko4444 Gebruiker

Hoeveel mw is deze?

Beantwoorden

29 juni 2017 om 00:09
marko4444 Gebruiker

(Vraag is bedoeld voor de product expert)

Beantwoorden

29 juni 2017 om 09:28
Official Product Expert Sitecom-Expert Official Product Expert

100mw op 2,4ghz en 200mw op 5ghz

Beantwoorden

29 juni 2017 om 00:07
iphonesid Gebruiker

Wat is het verschil met de Sitecom Greyhound?

Beantwoorden

29 juni 2017 om 08:52
Binnenmars Gebruiker

Zie vorige topic van 25 januari

http://be-nl.forum.ibood.com/products/48874-170125/sitecom-ac2600-mu-mimo-wifi-router/

Greyhound heeft Vlan en kan OpenWrt, deze WLR-9500 niet

Beantwoorden

29 juni 2017 om 08:58
Binnenmars Gebruiker

De WLR-9500 ondersteund geen VPN, de Greyhound wel

Beantwoorden

29 juni 2017 om 00:14
mrphara Gebruiker

Wat is het verschil tussen deze en de sitecom greyhound?

Beantwoorden

29 juni 2017 om 09:28

Zie bovenstaand antwoord van Binnenmars ;-)

Beantwoorden

29 juni 2017 om 00:24
JLBood Gebruiker

@Sitecom-Expert heeft deze router implicit of explicit beamforming? Wat voor bereik jan ik verwachten van de router? En welke usb adapters zijn aanraders om de nieuwe standaarden en technieken (802.11ac, beamforming) van deze router optimaal te benutten in client apparaten?

Heb hem al besteld ???? ziet eruit als een goede deal had al een tijd een nieuwe wireless router nodig.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 10:13

Beste,

Het bereik kunnen we geen uitspraken over doen, dit is te afhankelijk van omgevingsfactoren. Je kunt uiteraard wel verwachten dat een gemiddeld eengezinswoning geen probleem mag zijn. Wat betreft de USB adapters; je kunt eenvoudig vinden op internet welke adapters hier het beste geschikt voor zijn. De modellen die wij zelf op dit moment voeren hebben hier geen ondersteuning voor. Dan rest nog je vraag over implicit of explicit beamforming, deze zal ik bij onze R&D afdeling neerleggen. Helaas zijn die vandaag niet aanwezig. Ik kan je dit antwoord echter wel mailen wanneer ik de informatie van onze R&D afdeling heb ontvangen.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 00:31
f.g.vanoostveen Gebruiker

Ik heb dit type router nu een paar maanden in gebruik.  Werkt fijn zonder haperingen en geeft zowel op 2.4 als 5 GHz een mooi stabiel signaal. Makkelijk in te stellen. Bied met deze prijs veel waar voor het geld.  Een nadeel is dat bij automatische wifi kanaal selectie een willekeurig kanaal gepakt wordt. Beter om even een ap op de telefoon te zetten zoals wifi analyser en een rustig kanaal te zoeken en de router hier handmatig op in te stellen. Verder geen vreemde bugs of problemen gevonden

Beantwoorden

29 juni 2017 om 00:51
PeacekeeperNL Gebruiker

@Sitecom-Expert
Ik heb een vraag m.b.t. de router, uiteraard. Is het u bekend of er in een toekomstige update de mogelijkheid wordt geboden om een VPN op te zetten met de router, dat het in de firmware wordt ingebakken? En is wellicht een ticketsysteem voor het gastennetwerk een toekomstige optie? (Dat er een tijdelijke toegangscode wordt uitgegeven welke voor een bepaalde tijdsduur werkt op het gastennetwerk, waar dan een landingpage op zit).
Alvast bedankt!

Verder prachtige deal, zeker een aanrader. Uiteraard direct gebruik van gemaakt! Op Tweakers staat een zeer uitgebreide review van dit product, zeker de moeite waard om te lezen indien je twijfelt!

@Moderator: Ik weet niet of ik de link mag plaatsen naar die review, indien dat niet mag, graag dit gedeelte weghalen.
[url=https://tweakers.net/productreview/161321/sitecom-wlr-9500.html]Link naar review op Tweakers[/url]

Beantwoorden

29 juni 2017 om 09:39

Beste,

Er zijn geen plannen om een ticketingsysteem en of VPN ondersteuning in te bouwen.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 01:27
Rickvanderkeur Gebruiker

Was deze niet 3 dagen geleden 69,95 bij jullie?

Beantwoorden

29 juni 2017 om 01:54
neggix Gebruiker

Dat was de WLR-9000

Beantwoorden

29 juni 2017 om 01:50
gjs Gebruiker

Zijn dit een nieuw exemplaren of zijn het refurbs? Ik vraag het maar omdat ze her en der nog te koop zijn voor een beduidend stukje meer.
Of gaan dit model er uit? Zijn er nog software updates te verwachten?

Beantwoorden

29 juni 2017 om 02:09
Moderator Paul Moderator

Deze exemplaren zijn volledig nieuw.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 07:05
errorerror Gebruiker

@Sitecom-Expert Kan ik deze gewoon achter de Proximus router hangen.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 08:15
tang Gebruiker

Als je alles wat nu aan de Proximus hangt, verplaatst naar de nieuwe router, moet dat vast goed gaan.

Doe je dat niet, dan is het beter om de routerfunctie van de Proximusrouter uit te schakelen.

Maar een router achter een router is in principe gewoon mogelijk.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 09:39

Beste,

Ja dit kan zonder problemen!

Beantwoorden

29 juni 2017 om 07:23
Koen.D. Gebruiker

Kan iemand iets zeggen over het bereik met deze router in een nieuwbouwwoning? Heb momenteel meerdere routers in het huis hangen omdat ze niet door de isolatie heen komen. Komt zelfs niet van voor het huis naar de achterkant van het huis. Wil eigenlijk met één router een goede dekking realiseren in ieder geval op de begane grond en de overkapping.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 08:08
tang Gebruiker

“Nieuwbouwwoning” is heel algemeen gesteld. In mijn nieuwbouwwoning komt geen enkel wifi signaal door de muren en de vloeren met waterleidingen heen. Ik heb dus meerdere acces points, net als jij. Het is niet te verwachten dat dit specifieke probleem op te lossen is door een andere router. Je kunt natuurlijk wel signaalproblemen verbeteren met een nieuwe router als je bijvoorbeeld geen fysieke belemmeringen hebt, maar de pc gewoon te ver weg staat. Maar of de woning oud of nieuw is, heeft er dan weinig mee te maken.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 08:25
marcel.pasch Gebruiker

Ik heb deze router een paar maanden geleden bij een  andere webwinkel gekocht, vooral omdat reviews het bereik prezen. Helaas bleek in de praktijk het bereik duidelijk zwakker dan bij mijn oude en goedkopere router. Dus vanwege het matige bereik teruggestuurd.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 08:59
StephanO_NL Gebruiker

Je kan beter gaan voor een router met mesh-functie, waar er meerdere wifi-punten zijn, die naadloos het signaal aan elkaar doorsturen. WiFi valt nooit weg als je van beneden twee verdiepingen omhoog loopt.

Ze zijn een stuk duurder, maar wat stelt dat nou voor als je een top verbinding ervoor terugkrijgt?

Zie: Ubiquiti Amplify-serie, Linksys Velop, Netgear Orby-serie, e.d.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 10:04

Beste Koen,

Helaas kunnen we nooit vooraf garanderen of je voldoende bereik zult hebben, er zijn immers zoveel factoren waar dit van afhankelijk is dat we hier geen uitspraken over kunnen doen. Ik kan je wel adviseren om de router zo centraal mogelijk in je huis te plaatsen, veelal laten mensen het apparaat in de meterkast staan, dit is direct al een onhandige locatie. Beter is het om de router op de eerste verdieping te plaatsen (mits mogelijk) zodat je een betere centrale dekking in je huis kunt creëren.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 11:28
Koen.D. Gebruiker

Heren, dank voor alle antwoorden :) Dan laat ik deze aanbieding even aan me voorbij gaan en zal me eens gaan verdiepen in de mesh functie!

Beantwoorden

29 juni 2017 om 07:26
caivs Gebruiker

I have fiber internet connection serviced by Caiway and the standard router in the pack was Sitecom’s WLR-4100 OEM v1 001 N300. I want to change the router as it is very weak. Would WLR-9500 be suitable for Caiway’s fiber internet connection and be a good alternative for WLR-4100?

Thank you!

Beantwoorden

29 juni 2017 om 08:15
OosterlooR Gebruiker

Dit is zeker een goed alternatief voor de WLR-9500

Beantwoorden

29 juni 2017 om 09:40

Yes this router is also suitable for Caiway connections.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 07:34
Gerbo Gebruiker

@Sitecom-Expert

Verslapen?

Beantwoorden

29 juni 2017 om 07:41
alfred83 Gebruiker

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaarVan 09:00 tot 17:30 en voor de late beslissers van 23:00 tot 23:59

Beantwoorden

29 juni 2017 om 09:52

Ik niet, jij wel ;-)?

Beantwoorden

29 juni 2017 om 08:53
pawel_sulzycki Gebruiker

Werkt deze router samen met een Beoplay A9? Mijn Beoplay A9 werkt namelijk niet samen met de standaard tele2 router, wel met een apple airport.

Hieronder gegevens van Beoplay over de instellingen van de router, zou je mij kunnen zeggen of deze router zo is in te stellen?

Check your router…

Note that some B&O PLAY music systems do not support the use of special characters in network name and password. Therefore, we recommend that the Network name (SSID) and password of your network only contain characters from Aa-Zz and numbers from 0-9.
Your B&O PLAY music system may only be compatible with 2.4 GHz (b/g). See the specifications for your product on http://www.beoplay.com for more information.
If you use more routers/access points, you must bridge the connection or use different SSID’s. Apple AirPort routers should join existing network, if not given a different SSID.
If applicable, it may help to ‘enable Multicast’ and/or ‘disable IGMP snooping/membership queries’ in the settings of your router.
Change from automatic channel selection to a fixed channel where there is less wireless networks deployed, to reduce the interference.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 09:46

Beste,

Het apparaat maakt gebruik van IGMP snooping welke standaard niet uit te schakelen is, feitelijk filtert dit een overvloed van Multicast pakketten weg op het netwerk. Ik verwacht niet dat het problemen zal geven met een BeoPlay, Sonos maakt namelijk ook gebruik van dit type verkeer (afhankelijk van het aantal units) en ook hier zijn geen problemen mee bekend.

Wat betreft de overige WiFI settings, de 2,4Ghz radio is ook in te stellen op B/G dit beperkt echter wel je doorvoersnelheid op de 2,4ghz radio. De SSID heeft geen vreemde karakters net als het password. Dit zou dus ook geen problemen moeten geven.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 08:55
OosterlooR Gebruiker

@Productexpert:
Is bandsteering aanwezig op deze router?

Beantwoorden

29 juni 2017 om 09:49

Nee, dit is niet aanwezig op dit model. Je kunt echter wel de SSID’s dezelfde naam geven en je clients zelf laten uitzoeken met welke band zij connecten. In de praktijk gaat dit best goed.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 09:16
Tommiegun Gebruiker

@Sitecom-Expert

Kan ik deze ook als access point gebruiken? Zonder de router functie.
Ik wil wel graag de gast netwerk ondersteuning kunnen gebruiken.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 09:26
bruneema Gebruiker

en hoeveel concurrent users kan deze dan aan. Bij familiefeest zijn er wel tot 30 connecteerbare toestellen dan in huis

Beantwoorden

29 juni 2017 om 09:51

Beste,

het maximale aantal wireless devices per band is 32.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 09:52
satpet Gebruiker

Kan met elke router, zelfs als deze niet de instelling access point heeft. In dat geval moet je enkel de DHCP uitschakelen.

Zoek op google: “router als access point gebruiken” en je zal geholpen worden.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 09:54

Beste,

Dit is inderdaad mogelijk, DHCP uitschakelen en één van de lan-poorten gebruiken om de router met de rest van het netwerk te verbinden. eventueel ook nog even het ip-adres aanpassen naar het subnet van je huidige router.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 10:42
Fotoderoodt Gebruiker

Blijkbaar worden al mijn antwoorden verwijderd door iBood… bang dat ze deze router niet verkopen?

Je kunt de dhcp wel uitschakelen maar dit gaat zeker voor conflicten zorgen!

Beantwoorden

29 juni 2017 om 10:51
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Fotoderoodt,

Je hebt al jouw reacties gepost in een topic van 25 januari (klik hier), vandaar dat je ze hier niet terug kunt vinden.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

29 juni 2017 om 11:50
Fotoderoodt Gebruiker

oei sorry ;-)

Beantwoorden

29 juni 2017 om 11:51
Fotoderoodt Gebruiker

Je kunt de router functie niet uitschakelen bij een Telenet Modem.

Zoals eerder geschreven kun je enkel ee AP erachter hangen, is misschien een dure oplossing maar vele andere geven conflicten met de Telenet modem.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 11:55

Dit klopt niet helemaal, je moet de router functie ook niet op je telenet modem uitschakelen maar op deze router zelf. Je kunt deze router dus heel simpel als accespoint configureren achter je Telenet modem.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 12:12
Fotoderoodt Gebruiker

@Expert,

Onze ervaringen zijn anders…enkel bij een acces point instellings mogelijkheid werkt een router en niet door router functie dhcp ed manueel op de sitecom uit te zetten.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 09:44
Donphan Gebruiker

@Sitecom-Export

Klopt het dat er geen opties zijn voor parental control? Zie https://www.asus.com/support/faq/1008720/ voor oa time scheduling. Is dit op een andere manier mogelijk? Greyhound / OpenWrt zag ik deze opties ook niet (kan zijn dat ik erover heen keek).

Beantwoorden

29 juni 2017 om 10:01

Dat is juist, voor de Greyhound zijn er wel OpenWRT packages beschikbaar, deze zijn echter niet door ons ontwikkeld.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 10:01
robertbrink Gebruiker

Is dit ding uitsluitend als access point te gebruiken, d.w.z. dat de DHCP server wordt uitgeschakeld en ik een lijntje trek naar de Fritz! router in de meterkast. Want die stuurt de glasvezelverbinding aan.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 10:05

Beste Robert,

Ja dit is inderdaad mogelijk, zie hiervoor het antwoord enkele vragen hierboven.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 10:12
adonis30 Gebruiker

Werkt deze ook in combinatie met glasvezel?

Beantwoorden

29 juni 2017 om 10:14

Beste,

Ja deze werkt prima in combinatie met glasvezel internet.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 10:14
bdo001 Gebruiker

Hallo product expert,

kan ik deze dus gewoon als extra access point gebruiken? Is het dan verstandig deze dan juist op zolder te plaatsen of op de begane grond?

Beantwoorden

29 juni 2017 om 10:21
bobpijnenburg Gebruiker

Beste product expert,

Ik woon in een studentenhuis met een verouderde router die soms dagelijks moet worden gereset. Ben het nu een beetje beu.. Is deze geschikt voor een huis met ongeveer 30 apparaten? (9 studenten) Wij hebben 100 up en down en een accesspoint voor 3 studenten die op zolder staat.

Groet Bob

Beantwoorden

29 juni 2017 om 10:30

Beste Bob,

Dat zou geen probleem moeten zijn, misschien zelfs het accespoint wat boven staat vervangen voor nog zo’n router? heb je zowel boven als beneden een goede dekking. Je kunt er dan voor kiezen om ze beide dezelfde netwerknamen te geven zodat je apparaten zelf schakelen tussen de ene en de andere.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 10:49
tang Gebruiker

In een studentenhuis raad ik af om voor beiden dezelfde netwerknaam te gebruiken. De kans bestaat dat je telefoon etc niet vanzelf overschakelt naar het sterkste signaal. Normaal kan je dan nog handmatig overschakelen. Maar als ze beiden dezelfde naam hebben, dan kan je ook dat niet meer.

Als je met weinig gebruikers bent en je weet 100% zeker dat al je apparaten de mogelijkheid hebben van “pak automatisch de sterkste”, dan is dat natuurlijk mooi en kan je ze wel beiden dezelfde naam geven.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 11:58

Het is inderdaad afhankelijk van je apparatuur, IOS en Android hebben hier niet zo veel moeite mee, het kan echter wel wat lastiger worden bij ingebouwde WiFi clients in notebooks. Maar ook daar kun je vaak bij de geavanceerde instellingen de roaming instellingen wijzigen van strong tot weak.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 10:33
floorcrijns Gebruiker

Goedemorgen,

Is deze router gemakkelijk in te stellen als repeater?
Dan ruil ik hem namelijk graag in ;).

Groetjes Floor

Beantwoorden

29 juni 2017 om 10:35

Beste Floor,

Nee deze router is niet bedoelt als repeater.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 10:52
jduijn Gebruiker

kan ik deze router ook als switch gebruiken en wireless access  point

Beantwoorden

29 juni 2017 om 11:43

Ja dat is mogelijk, zie bovenstaande antwoorden ;-)

Beantwoorden

29 juni 2017 om 11:13
jduijn Gebruiker

Beste produktexpert

Kan ik deze router ook instellen als een switch?  Ik heb beneden een Ziggo router staan en momenteel een oude expedia box (router) en die bijten elkaar.

Ik zoek dus voor boven een switch functie om meerdere apparaten aan te sluiten en een sterk wifi signaal. Is dit produkt dan geschikt of adviseert u mij een aparte switch en een aparte wireless accespoint?  Gr

Beantwoorden

29 juni 2017 om 11:20
floorcrijns Gebruiker

Dat is eigenlijk ook mijn vraag…

Zou toch een kwestie moeten zijn van DNS uitschakelen of vergis ik me?

Beantwoorden

29 juni 2017 om 11:44

Ja dat is mogelijk, zie bovenstaande antwoorden ;-) je kunt het apparaat als accesspoint configureren.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 11:51

Beste Floor, dat heeft niets met DNS te maken maar met DHCP. Je schakelt de DHCP server uit en past het ip-adres aan zodat deze overeenstemt met de rest van je aanwezige apparatuur (router welke ervoor zit). Vervolgens sluit je de kabel van je router / modem niet op de WAN poort aan maar op één van de LAN poorten.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 11:18
JrEwing Gebruiker

Vraagje over de 4 antennes,  hoe moet je die richten zodat je de beste ontvangst hebt in het hele huis (van zolder tot keuken)? Alle 4 een andere kant op?

Beantwoorden

29 juni 2017 om 11:44

steeds met een hoek van 45 graden ten opzichte van elkaar, dat is de meest ideale positionering.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 11:45
Snoepy16 Gebruiker

Mischiens wachten tot er eentje is met Greyhound om zeker te zijn dat ik zelfs buiten wifi heb.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 12:06
sr-lex Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Het is de bedoeling om hier over het aangeboden product te discussiëren en niet over producten van andere aanbieders.

Beantwoorden

29 juni 2017 om 12:12

linken naar andere webshops is niet toegestaan…… en wij raden uiteraard de Sitecom router aan ;-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.