30 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Oral-B Genius 8900 Elektrische Tandenborstel + Extra Body

Oral-B Genius 8900 Tandenborstels

Deze superslimme tandenborstel werkt samen met de camera op je smartphone voor real-time begeleiding en maakt van goed poetsen een spelletje.

Specificaties

Merk: Oral-B
Type: Genius 8900
Garantie: 2 jaar

• De slimste tandenborstel ooit
  • Real-time poetsbegeleiding
  • Zie waar je (nog niet) hebt gepoetst

Positiedetectietechnologie: Tandenborstel herkent m.b.v. sensoren gedeeltes in de mond en stuurt aan op betere poetsprestaties
Drievoudige poetsdruksensor: Visuele rode lichtsensor, snelheidsvertraging en de pulsaties stoppen direct om het tandvlees niet te beschadigen
Bluetooth 4.1-technologie stimuleert poetsverbeteringen
Smart Ring: Personaliseer je tandenborstel met een led-lichtring in je eigen kleur
Standen: Daily Clean, Deep Clean, Massage, Sensitive, Whitening, Roteren, Pulseren
Reinigingstechniek:3D-technologie
Tandvleesmassage: ja
Druksensor: ja

Batterij
Batterijtype: Lithium-ion
Verbeterde batterij: Gaat tot wel 2 weken mee
Gebruiksmodus: Accu
Ingangsspanning: 220
Gebruiksduur: 48 min
Oplaadtijd: 12-14

In de doos:
2x Genius handvat
1x oplaadstation
1x smartphonehouder
3x opzetborstels
1x Reisetui

30 juni 2017 om 00:37
pp1973 Gebruiker

Prima toestel, maar elke tand is uniek… dus weet ik zelf waar ik beter moet poetsen, om nog te zwijgen over flossen ! (goeie deal trouwens, ik heb hem al gekocht)

Beantwoorden

30 juni 2017 om 06:50
Vidra Gebruiker

*knip*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

30 juni 2017 om 07:11
bartie80 Gebruiker

is er veel verschil met de 9000 serie? genius 9000?

Beantwoorden

30 juni 2017 om 07:54
cryptapix Gebruiker

De 8900 is eigenlijk de 8000 maar dan met een tweede body. Kwestie van de 8000 en 9000 vergelijken dus.

Hier vind je trouwens een handig overzicht http://www.electricteeth.co.uk/oral-b-genius-9000-vs-8000-vs-8900/

Beantwoorden

30 juni 2017 om 07:51
cryptapix Gebruiker

Ik heb m in april 2017 op iBood gekocht (zelfde prijs). In dat topic staat de nodige nuttige info: 
http://nl-nl.forum.ibood.com/products/60018-170429/oral-b-genius-8900-tandenborstels/

Beantwoorden

30 juni 2017 om 09:06
sassafries Gebruiker

Werkt de app ook op een windows telefoon ?

Beantwoorden

30 juni 2017 om 10:30
Moderator Bas iBOOD Moderator

In hoeverre ik heb kunnen achterhalen is de app enkel beschikbaar voor Android en iOS.

Zelf heb ik geen Windows telefoon en kan ik dit dus niet checken, maar je kunt altijd even kijken of jij in de Windows Store de Oral B app kunt terugvinden.

Beantwoorden

30 juni 2017 om 10:48
anton25 Gebruiker

Pas op!!!

Tandenborstel hoeft maar 1 keer te vallen en het apparaat is gebroken en stuk.

Oral-B support geeft vervolgens niet thuis om een klein onderdeeltje te vervangen.

Slechte kwaliteit en slechte support is mijn ervaring.

Beantwoorden

30 juni 2017 om 11:41
epe_belgium Gebruiker

Komt deze met een UK stekker en adapter zoals vorige aanbiedingen? of met een Belgisch stekker formaat?

Beantwoorden

30 juni 2017 om 12:00

Deze komt ‘gewoon’ met een EU-stekker :-)

Beantwoorden

30 juni 2017 om 14:03
Ann Cleenwerck Gebruiker

Is die prijs voor 2 tandenborstels ?

Beantwoorden

30 juni 2017 om 15:00

Indien je deze deal voor de getoonde prijs koopt, ontvang je inderdaad 2 Genius handvaten.

Beantwoorden

30 juni 2017 om 20:07
josbmw Gebruiker

Hallo Mods,

Willen jullie bij de klantendienst een informeren hoe het zit met mijn berichten over mijn bestelling SO1539327, aangezien ik enkel als antwoord krijg dat ze het druk hebben en ik moet wachten op antwoord?

De schalen zijn nog altijd niet geleverd (er is enkel een track en trace code aangemaakt volgens PostNL), en het toestel het ik geannuleerd na ontvangst, maar hiervan heb ik geen RMA formulier ontvangen. En ik zou het uiteraard graag zo snel mogelijk terugsturen.

Vriendelijke groeten,

Jos

Beantwoorden

30 juni 2017 om 21:53
Moderator Paul Moderator

Hallo Jos,

Jouw bericht zal ik doorgeven aan de klantendienst, zodat je spoedig een reactie zult ontvangen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

30 juni 2017 om 23:14
Blindfold28 Gebruiker

Als binnenkort de 9000 een keer langskomt met extra body, dan neem ik hem (in het zwart)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.