1 juli 2017 om 00:00
iBOOD

Apple iPad Mini 4 | 7.9" | Wifi | 128 GB

Apple iPad Mini 4 | Wifi | 128 GB

Uiterst handzaam, licht en toch bijzonder krachtig? Apple heeft het 'm weer geflikt.

Specificaties

Merk: Apple
Type: iPad Mini 4 (Wifi, 128 GB)
Garantie: 2 jaar

Let op: deze iPad Mini's zijn afkomstig uit de VS en worden geleverd met een verloopstekker

• 7.9" Retina display
  • Met Apple Touch ID
  • Weegt minder dan 300 gr

Besturingssysteem
iOS 10 (met o.a. AirDrop, AirPlay, Siri, Apple Music en Night Shift)

Display
Grootte: 7.9”
Resolutie: 2048 x 1536 (326 ppi)
Vingerafdrukwerende coating
Anti-reflectie coating

Chip
A8 chip met 64-bit architectuur
M8 motion coprocessor

Camera
8 MP camera
Autofocus
Panorama (tot 43 MP)
Auto HDR voor foto's
Belichtingsregeling
Burstmodus
Tik voor focus
Timermodus
f/2.4 diafragma
Lens met vijf elementen
Hybride IR filter
Auto-stabilisatie
Gezichtsherkenning
Geotagging

Video-opname
1080p HD video (30 fps)
Slow motion (120 fps)
Time-lapse video's met stabilisatie
Stabilisatie
Verbeterde gezichtsherkenning
3x video zoom
Geotagging

FaceTime HD camera
1.2 MP foto's
f/2.2 diafragma
720p HD video's
Auto HDR  foto's en video's
Verbeterde gezichtsherkenning
Burstmodus
Belichtingsregeling
Timermodus

FaceTime
FaceTime audio naar elk apparaat met FaceTime-ondersteuning via Wifi
FaceTime video naar elk apparaat met FaceTime-ondersteuning via Wifi

Microfoons
Twee microfoons voor bellen & video- en audio-opname

Verbindingen
Wifi (802.11a/b/g/n/ac); dual band (2.4 GHz en 5 GHz); HT80 met MIMO
Bluetooth 4.2

Wifi
iBeacon microlocatie

Sensors
Touch ID
Drie-assige gyroscoop
Accelerometer
Barometer
Omgevingslichtsensor

Touch ID
Ontrendel je iPad
Beveilig je persoonlijke gegevens
Maak veilige aankopen in de iTunes, App en iBooks Stores

Siri
Gebruik je stem voor het versturen van berichten, maken van notities en meer
Gebruik je iPad hands-free
Luister naar en identificeer muzieknummers

Voeding & batterij
Ingebouwde 19.1-watt-uur oplaadbare lithium-polymeer batterij
Tot 10 uur aan surfen op wifi, video's bekijken of muziek beluisteren
Opladen via adapter of via USB

Fysieke eigenschappen
Afmetingen: 203.2 x 134.8 x 6.1 mm
Gewicht: 298.8 gr

Inhoud
iPad Mini 4
Lightning-naar-USB kabel
USB-voedingsadapter
VS-naar-EU verloopstekker

1 juli 2017 om 00:12
CK1985NL Gebruiker

Wel een leuke aanbieding, maar jammer, k had liever eentje gewild met cellular (4g) :)

Beantwoorden

1 juli 2017 om 00:17
blufner Gebruiker

Wat let je, loop de mediamarkt binnen en koop er eentje.

Ik had zelf ook liever de iPad pro voor dit bedrag, maar dat is vandaag niet de aanbieding.

Beantwoorden

1 juli 2017 om 00:54
Duende Gebruiker

Dan koop je er toch die Moto Z erbij.

Beantwoorden

1 juli 2017 om 17:24
dadj Gebruiker

Tipje:

Wij hebben 4 iPads in huis met en zonder 3g/4g en ik wil je aanraden een model met alleen WiFi te nemen. Wanneer je 4g uitzet namelijk zijn er apps die opeens niet willen opstarten of vinden dat er geen internet verbinding is, terwijl je gewoon op WiFi zit.

En tegenwoordig mag je bij de meeste providers gratis “Personal Hotspot” gebruiken dus je deelt dan gewoon de verbinding van je telefoon met de iPad. Werkt perfect.

Ik gebruik het regelmatig op mijn MacBook in het OV en dat werkt als een zwangere tiet, nu alles op 4g over is.

Scheelt je €99 en frustratie.

Just saying.. :)

Beantwoorden

1 juli 2017 om 00:16
johnhenri Gebruiker
1 juli 2017 om 00:17
SideSwipe Gebruiker

Best goeie deal. Zit alleen meer te wachten op een mooie ipad pro deal :-)

Beantwoorden

1 juli 2017 om 00:27
cdenauw Gebruiker

Zo’n leuke aanbieding zou ik niet zeggen, dit is een VS-toestel waar ze in de officiële store worden verkocht voor 399$ of ongeveer 350€. Ik vraag mij trouwens ook af wie het 2e jaar garantie op zich neemt want op VS-toestellen is er bij Apple zelf amper 1 jaar garantie.

Beantwoorden

1 juli 2017 om 01:32
Arjan P Gebruiker

Dat is heel eenvoudig: de verkoper is verantwoordelijk voor de wettelijke twee jaar garantie – ook als Apple zelf de verkoper zou zijn in Europa.

Beantwoorden

1 juli 2017 om 01:35
litotes Gebruiker

Hoop aannames weinig kennis. 399 dollar is EX belastingen. Daar komt dus nog sales tax bij die per staat verschilt. In Nederland is de verkopende partij verantwoordelijk voor garantie, niet Apple. (Dat Apple niettemin een jaar fabrieksgarantie verleent aan de consument is een extra, geen verplichting tenzij je het apparaat bij Apple direct koopt). In dit geval zal je dus bij Ibood kunnen aankloppen bij het tweede jaar. Alleen overigens eenvoudig zelf uit te zoeken.

Beantwoorden

1 juli 2017 om 08:28
cdenauw Gebruiker

Nog een geluk dat jij het alwetend orakel bent. Ik moet voor mijn job 5 à 6 keer per jaar naar de VS  en breng elke keer wel een iPad of iPhone voor iemand mee. Behalve een sales tax van 4% heb ik nog nooit iets extra betaald op de toestellen die ik meebreng. En wat de garantie betreft, weet ik dat Apple geen tweede jaar garantie biedt als ze merken dat het toestel afkomstig is uit de VS. Het is dan inderdaad aan de verkoper om dit tweede jaar azn te bieden, maar of dit zo geruststellend is …

Beantwoorden

1 juli 2017 om 17:39
awnierop Gebruiker

Dan doe je kennelijk geen aangifte in Nederland want dan ben je de Sjaak. Ik leen me er niet voor om troep voor anderen mee te nemen. Vanuit de VS heb ik mijn koffer al vol zitten met eigen spullen. Mensen kopen zelf maar een ticket. Maar je hebt altijd wel veel vrienden als ze weten dat je naar de VS, Brazilie, China of Thailand.

Beantwoorden

1 juli 2017 om 22:18
razor911 Gebruiker

Je moet dan wel invoerrechten betalen hoor.

Beantwoorden

1 juli 2017 om 23:18
cdenauw Gebruiker

Alsof ik niet zelf kan uitmaken voor wie ik een toestel wil meebrengen, met de nadruk op wil. Of geloof je nu echt dat passagiers die slechts 1 toestel per vlucht meebrengen, dit steeds netjes aangeven? Hoe naïef ben je dan?

Beantwoorden

1 juli 2017 om 02:44
peter71 Gebruiker

zelfde als *Knip* 2 dagen terug…de ipad mini is gewoon te hoog geprijsd, kan ibood niks aan doen, valt ook niets aan te verdienen….

Edited by: Jeroen – Gratis reclame weggehaald.

Beantwoorden

19 juli 2017 om 17:53
cdhaens Gebruiker

Leverdatum eerst 13/07 daarna 19/07 en nu al 27/07 geworden ????

Beantwoorden

23 juli 2017 om 22:44
Nachtuil666 Gebruiker

Wat een service schandalig

Beantwoorden

24 juli 2017 om 06:46
Moderator Jim Moderator

Hi CDHaens, Nachtuil,

Jammer om te horen dat de verzenddatum een aantal keer is verschoven! iBOOD houdt zelf geen voorraad aan, waardoor het afhankelijk is van de leverancier van de producten. Desalniettemin kan ik me voorstellen dat het teleurstellend is dat de leverdatum dermate vaak is verschoven. Excuses daarvoor! 

Ik zal in ieder geval vragen of de klantenservice even checkt of alles in het proces nog goed loopt!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

24 juli 2017 om 11:14
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi beiden,

Aanvullend op Jim kan ik melden dat we de iPads zo goed als zeker 27-7 (of mogelijk nog eerder) zullen versturen. Excuus voor de ontstane vertraging.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.