3 juli 2017 om 00:00
iBOOD

Acer 24" FHD Predator Game Monitor | XB241Hbmipr

Product expert aanwezig

Acer 24" FHD Predator Game Monitor

De Acer Predator XB241Hbmipr game monitor is perfect voor de zwaardere game-sessies.

Specificaties

Merk: Acer
Type: XB241Hbmipr
Garantie: 2 jaar

• 1 ms responstijd
  • Beeldverversing van 144 Hz
  • Draait en kantelt zowel verticaal als horizontaal

Algemeen
Ingebouwde speakers
Kantelt en draait zowel verticaal als horizontaal
G-Sync Technologie

Display
Type: TN Paneel (LED)
Grootte: 24"
Beeldverhouding: 16:9
Coating: Anti-glare
Resolutie: 1920 x 1080 (Full HD)
Responstijd: 1 ms
Kijkhoek: 170 degrees
Contrast: 100.000.000:1 (dynamisch)
Kleurbereik: 16,77 miljoen

Verbindingen
DisplayPort (1x)
HDMI (1x)

Fysieke eigenschappen
VESA: 100 mm
Afmetingen: 41,5 x 64 x 26,8 cm
Gewicht: 9,1 kg (incl. voet)

Inbegrepen
DisplayPortkabel
Voedingskabel
Handleiding

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Acer-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

3 juli 2017 om 00:23
Supradin Gebruiker

De link naar de 27″ versie werkt niet. Verder een zeer mooie aanbieding! Hopelijk is de 27″ variant 2K…

Beantwoorden

3 juli 2017 om 00:56
Dragonpurse Gebruiker

Is er ook een 2K IPS variant beschikbaar?

Beantwoorden

3 juli 2017 om 08:57
Official Product Expert Acer-Expert Official Product Expert

De 28″ uitvoering beschikt over een 4k panel maar die maakt geen onderdeel uit van deze Ibood acite

Beantwoorden

3 juli 2017 om 01:04
joanressing Gebruiker

Opzich een ok prijs voor dit product (ongeveer 60 euro goedkoper dan elders). Ik vraag me alleen af wat dit scherm biedt ten opzichte van bijvoorbeeld een Acer GN246HL? *snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

3 juli 2017 om 01:10
Dragonpurse Gebruiker

Zo te zien is het enige verschil de G-sync technologie, wat enkel nuttig is indien je een Nvida kaart gebruikt. Deze gaat je refresh rate gelijk stellen aan je ingame FPS om zo screen-tearing te vermijden. Handig voor sommige games, maar zeker niet een vereiste.

Als je geen idee hebt waarover ik het hebt, ben je inderdaad beter af met zo’n goedkopere variant.

Beantwoorden

3 juli 2017 om 08:58
physica Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

3 juli 2017 om 09:02

De XB241Hbmipr beschikt over de G-sync Technologie waardoor de refresh rate van je scherm gelijk gesteld wordt aan de refresh rate van je videokaart indien je gebruik maakt van een Nvidia videokaart.

https://en.wikipedia.org/wiki/Nvidia_G-Sync

Tevens beschikt deze monitor over een hoogte verstelbare en roterende voet, de GN246HL heeft alleen een vaste voet

Beantwoorden

3 juli 2017 om 11:56
fo0fight3r Gebruiker

eindelijk een acer met g-sync, volgende keer 34 inch pls???

Beantwoorden

3 juli 2017 om 12:42

In de predator curved line bestaat een 34″ met G-Sync, de Predator X34A Curved, maar deze maakt geen onderdeel uit van deze aanbieding.

Beantwoorden

3 juli 2017 om 12:55
fo0fight3r Gebruiker

so next time pls ;)

Beantwoorden

3 juli 2017 om 14:23
bastian433 Gebruiker

Jammer ik had graag een Acer Predator XB271HU voor wat minder geld gezien. of iets anders met een IPS paneel of tenminste 1440P op 27″

Beantwoorden

3 juli 2017 om 15:17
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi Bastian,

Je kunt onze inkopers hiervoor het beste even tippen. Dat kun je hierrr doen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

3 juli 2017 om 21:35
DPPA Gebruiker

Ik ook.

Beantwoorden

3 juli 2017 om 23:25
bastian433 Gebruiker

gedaan

Beantwoorden

25 juli 2017 om 06:31
Wafelijzer Gebruiker

Zeg jongens, dit product is al “verzonden” sinds 20/07, maar raakt niet verder dan de “Verzend­informatie ontvangen” status, wat volgens mij wil zeggen dat PostNL het pakket nog geeneens van iBood overhandigd gekregen heeft.

Ik maak me hierover zorgen. Ofwel is er wat misgelopen met mijn zending, ofwel is iBood me aan het lijntje aan het houden…

Beantwoorden

25 juli 2017 om 06:38
Moderator Jim Moderator

Hi Wafelijzer!

Geen zorgen – iBOOD zal je niet aan het lijntje houden :-)
Ik ga vragen of de klantenservice even kan checken wat de status van de order is! Heb je voor mij het SO-nummer van de bestelling voor me?

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

25 juli 2017 om 06:42
Wafelijzer Gebruiker

Dat was snel!

Het betreft SO1571718.

Alvast bedankt.

Beantwoorden

25 juli 2017 om 06:47
Moderator Jim Moderator

De koffie is binnen, dan gaat het snel ;-).
Bij deze is de vraag doorgezet naar de klantenservice, die kunnen inzien waarom de bestelling nog op deze status staat!

Als je meer vragen hebt, let us know!

Jim

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.