2 juli 2017 om 00:00
iBOOD

Samsung Galaxy J7 (2017) | 5.5" | 3 GB RAM

Samsung Galaxy J7 (2017) | 5.5"

De nieuwste Galaxy J7 (2017) is net op de markt en bewijst opnieuw dat Samsung weet hoe je een prachtige telefoon bouwt.

Specificaties

Merk: Samsung
Type: J7 (2017)
Garantie: 2 jaar

Check het dropdown-menu voor de beschikbare kleuren

• Geheel metalen behuizing
  • NFC en vingerafdruksensor
  • Met Android 7.1 (Nougat)

Prestatie
Besturingssysteem: Android 7.1 (Nougat)
Processor: Joshua (Octa-core 1.6 GHz)
RAM: 3 GB
Opslag: 16 GB

Display
Grootte: 5.5”
Resolutie: 1920 x 1080 (Full HD)
Type: Super AMOLED

Camera’s
Achterzijde: 13 MP (f/1.7)
Voorzijde: 13 MP (f/1.9)

Verbindingen
WLAN: 802.11a/b/g/n/ac, dual-band
Bluetooth: 4.2, A2DP
GPS: A-GPS, GLONASS, BDS
NFC

Netwerk
GSM / HSPA / LTE

Aansluitingen
nanoSIM (2x)
microSD
microUSB 2.0
3.5 mm koptelefooningang

Overig
Vingerafdruksensor
IP54-certificatie: bestand tegen stof en spetters

Batterij
Capaciteit: 3,600 mAh

Fysieke eigenschappen
Materiaal: Metaal
Afmetingen: 152.4 x 74.7 x 7.9 mm

2 juli 2017 om 00:19
XG Gebruiker

Best een leuke aanbieding volgens mij. Helaas nog geen nieuwe telefoon nodig, anders had ik het zeker overwogen.

Beantwoorden

2 juli 2017 om 00:24
dabanli Gebruiker

Is Sim2 gedeeld met SDcard? Of heb je 2 Sims EN een SDcard mogelijkheid?

Ik kan t zo snel niet achterhalen via Google.

Beantwoorden

2 juli 2017 om 00:53
gekkedave Gebruiker

Het is 2x sim + microsd card.

Beantwoorden

2 juli 2017 om 13:48
bauke_1950 Gebruiker

Volgens Tweakers net wordt de tweede sim gedeeld met SD kaart, dus of 2x sim of 1x sim en SD kaart, dan is 16 GB wel erg krap.

Beantwoorden

2 juli 2017 om 00:53
nepdance Gebruiker

*knip*

Edited by: Jim
Prijsvergelijkingen mogen, mits met link naar identiek product – maar je had zelf al gezien dat dat niet het geval was :-)

Beantwoorden

2 juli 2017 om 00:54
nepdance Gebruiker

Sorry ff verkeerd gekeken mijn fout

Beantwoorden

2 juli 2017 om 00:56
stefh Gebruiker

Idd A3 bij MM, hier J7

Beantwoorden

2 juli 2017 om 01:10
miralemv Gebruiker

*knip*

Edited by: Jim
Wederom niet een link naar hetzelfde product. Eerst even dubbel checken! :-)

Beantwoorden

2 juli 2017 om 01:13
tarokun888 Gebruiker

Jouw link is de J7 uit 2016.

Deze aanbieding betreft de J7 uit 2017.

Beantwoorden

2 juli 2017 om 08:46
sanook.nl Gebruiker

Beetje vergelijkbaar met de Lenovo P2, al heeft die net iets betere specs én een betere prijs.

Beantwoorden

2 juli 2017 om 08:47
sanook.nl Gebruiker

Oh, en de Lenovo P2 heeft een veul grotere batterij, daar doe je daaagen mee.

Beantwoorden

2 juli 2017 om 09:46
keuzeskeuzes Gebruiker

P2 top toestel, maar met microfoon probleem volgens mij. Video geluid raar en WhatsApp geluidsberichten worden niet goed opgenomen. Beter 100 euro meer en de Honor8 pakken, welke ook vast goedkoper wordt nu de Honor 9 er is.

Beantwoorden

2 juli 2017 om 11:31
sanook.nl Gebruiker

Hier (nog) geen problemen met microfoon op de P2.

Beantwoorden

2 juli 2017 om 09:01
pietgoud Gebruiker

Ik heb nu een oude samsung s5.

Is deze telefoon een verbetering?

Beantwoorden

2 juli 2017 om 09:26
Schredder Gebruiker
2 juli 2017 om 10:21
Mathijs67 Gebruiker

idem hier, en vind de s8 niet veel soeps.
Bovendien begint de nood te komen voor een Dual Sim (NL & BE kaart)

Beantwoorden

2 juli 2017 om 13:42
notrx Gebruiker
2 juli 2017 om 09:27
wilbert1959 Gebruiker

Wat voor een type dual sim is het? Is het standby?

Beantwoorden

2 juli 2017 om 15:51
elpaolo Gebruiker

Ja standby  http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_j7_(2017)-8675.php

Beantwoorden

2 juli 2017 om 09:37
Corne Kriesels Gebruiker

Welke 4G-banden ondersteunt deze?

Ik ben op zoek naar een telefoon voor de VS en heb op Amerikaanse websites deze ook gezien, vraag is of het om exact hetzelfde model gaat. Een precies modelnummer zou mij ook al helpen.

Beantwoorden

2 juli 2017 om 09:53
Gordini Gebruiker

Heeft deze een vaste batterij, of kan ze gewisseld worden?

Beantwoorden

2 juli 2017 om 10:30
keuzeskeuzes Gebruiker

Prima toestel, zeker als je duo sim zoekt. Moet ook wel minimaal J7 hebben, J5 met 720p scherm is te duur.

Beantwoorden

2 juli 2017 om 10:54
Martijn27 Gebruiker

ik heb nu een s6 die opzich nog prima werkt… ik kan nu mijn abonnement verlengen of overstappen.. is dit een goede vervanger met sim only of kan ik beter kijken of ik een nieuwe batterij in mijn s6 kan laten zetten?

Beantwoorden

2 juli 2017 om 10:57
tamram Gebruiker

Volgens mij geen vooruitgang voor je. S6 is prima toestel met goede  camera.

Beantwoorden

2 juli 2017 om 14:27
nepdance Gebruiker

Nee de s6 is beter

Beantwoorden

4 juli 2017 om 12:13
keuzeskeuzes Gebruiker

S6 is beter, behalve de accu die ook een keer de geest zal geven binnenkort. Misschien goed moment om hem op Marktplaats te zetten. J7 met fullHD en 3600mAh zal stuk langer volhouden, maar camera etc etc stuk beter van S6

Beantwoorden

2 juli 2017 om 11:10
Lucky182 Gebruiker

Mss stomme vraag maar als je een sms typt, is dat met een azerty toetsenbord?

Beantwoorden

2 juli 2017 om 12:18
gekkedave Gebruiker

Wat je zelf instelt. Maar de optie is zeker aanwezig. Je kan ook via een aangepaste aansluiting (micro usb > usb – niet meegeleverd) of Bluetooth connectie maken met een fysiek azerty-toetsenbord.

Beantwoorden

2 juli 2017 om 11:22
keuzeskeuzes Gebruiker

Beste Ibood is dit zeker weten de Duos variant, dus met mogelijkheid voor 2 simkaarten én SD? Er staat niet expliciet Duos bij namelijk en er is ook een gewone variant. Als echt Duos is bestel ik hem.

Beantwoorden

2 juli 2017 om 11:29
drfruit Gebruiker

Bij de specificaties staat 2x nanoSIM, maar ja, het blijft ibood dus ik kan me voorstellen dat je een expliciete bevestiging wilt.

Beantwoorden

2 juli 2017 om 11:36
keuzeskeuzes Gebruiker

Ja precies. Niet dat het een hybride duo sim blijkt te zijn want dan kom ik niet weg met die 16gb opslag

Beantwoorden

2 juli 2017 om 16:50
geevh Gebruiker

Eventueel je SIM chip van de kaart los peuteren en op je micro SD kaart kleven. Ik heb het nog niet zelf gedaan maar op YouTube gezien. Ik weet niet meer voor welke gsm

Beantwoorden

2 juli 2017 om 18:15
keuzeskeuzes Gebruiker

Bedankt voor de tip maar ik heb geen zin gekloot als er ook gewoon een duos versie bestaat????

Beantwoorden

3 juli 2017 om 10:48
Moderator Bas iBOOD Moderator

“With the dual SIM model, you can use a microSD card in place of a second SIM card and enjoy LTE and 3G connections.”

Je kunt dus kiezen tussen een 2e SIM-kaart óf een microSD kaart.

Beantwoorden

2 juli 2017 om 11:33
ThomasJns Gebruiker

ik begin mij serieus vragen te stellen betreffende de “deals” van ibood.. deze is elders voor +- dezelfde prijs te vinden, je verwacht een serieuze verschil in korting maar soit..waarom dan hier shoppen vraag ik mij af, heb bij mijn vorige bestelling ook vooral slechte dingen meegemaakt, dus ik pas (nogmaals).

Beantwoorden

2 juli 2017 om 11:40
keuzeskeuzes Gebruiker

Als het echt de Duos variant is zie ik hem niet voor hetzelfde geld elders. Zie hem alleen hier voor 339,-

https://www.bol.com/nl/p/-/9200000078001343

Beantwoorden

2 juli 2017 om 12:21
joke09 Gebruiker

Heb gisteren de

Motorola Moto Z | 4 GB RAM | 32 GB
besteld, maar heb nog geen antwoord op mijn vraag gekregen , daarom stel ik hem hier.
Mijn vraag is, kan hij op een draadloze oplader ?

Beantwoorden

2 juli 2017 om 13:51
joke09 Gebruiker

Kan de  offGRID Power Pack hier op? graag antwoord a.u.b.

Beantwoorden

2 juli 2017 om 14:41
nepdance Gebruiker

Ja dat kan met DEZE en klik HIER voor een zeer uitgebreid antwoord op je vraag van gisteren. Je kunt Google ook eens proberen te raadplegen.

Beantwoorden

3 juli 2017 om 09:52
joke09 Gebruiker

Dat had ik ook gedaan, maar nergens staat of hij draadloos opladen ondersteunt. Want dat ligt aan het feit of het een ouder type is, want dan ondersteunt hij het niet.

Beantwoorden

2 juli 2017 om 12:33
keuzeskeuzes Gebruiker

Jemig Ibood, moet het een halve dag duren om antwoord te krijgen op mijn vraag of dit echt een Duos versie is, dus met 2 keer sim én SD mogelijkheid?

Beantwoorden

2 juli 2017 om 12:40
sintje Gebruiker

Wacht ook op dit sntwoord..

Beantwoorden

2 juli 2017 om 13:51
bauke_1950 Gebruiker

Volgens Tweakers net gedeelde tweede sim met SD

Beantwoorden

2 juli 2017 om 14:09
Moderator Jim Moderator

Hi keuzeskeuzes,

Ik begrijp je frustratie, echter is er inderdaad in het weekend niemand van iBOOD om je van het antwoord te voorzien. Het enige wat ik uit de specificaties kan halen is hetzelfde als wat je zelf ook al had gezien. Als dat mogelijk is, kan je uiteraard ook tot maandag wachten op een antwoord en dan annuleren als het antwoord niet naar wens is, gezien de verwachte verzenddatum op 19 juli staat is dat ruim op tijd!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

2 juli 2017 om 15:40
FazerK Gebruiker

Is OF 2X sim, OF 1x Sim + 1X SD … Lijkt me een prima deal… ga denkelijk HTC tijdelijk de rug toekeren en voor deze deal gaan ????

Beantwoorden

3 juli 2017 om 10:49

“With the dual SIM model, you can use a microSD card in place of a second SIM card and enjoy LTE and 3G connections.”

Je kunt dus kiezen tussen een 2e SIM-kaart óf een microSD kaart.

Beantwoorden

2 juli 2017 om 14:04
keuzeskeuzes Gebruiker

Als ik voor 15u geen antwoord heb op mijn duo sim vraag annuleer ik de order. Niet normaal meer toch. Als iedereen daar vrij wil zijn op zondagen kun je de zondag deals beter schrappen Ibood!!

Beantwoorden

2 juli 2017 om 14:45
Moderator Jeroen Moderator

Hoi Keuzeskeuzes,
Ik ben even Google opgegaan en heb het volgende voor je gevonden deze mooie zondag!

Features

Interne opslag
16 GB

Uitbreidbaar geheugen
microSD tot 128 GB

Type simkaart
Nano sim

Dual sim
Ja

Trilfunctie
Ja

Mocht je nou zelf nog even wat meer willen nalezen:
https://www.androidplanet.nl/samsung/galaxy-j7-2017/specs/

Beantwoorden

2 juli 2017 om 14:47

En op de website van Samsung zelf staat:
Dual Sim – voor 2 SIM kaarten
http://www.samsung.com/be/smartphones/galaxy-j7-2017/SM-J730FZKDLUX/

Groetjes,
Jeroen

Beantwoorden

2 juli 2017 om 14:59
keuzeskeuzes Gebruiker

Dank maar er worden meerdere varianten aangeboden van de J7. Ik gok er maar op dan!

Beantwoorden

2 juli 2017 om 15:04

Heb zojuist even contact gehad met 1 van onze inkopers.
Deze geeft aan dat het hier om de dual sim versie gaat.

Beantwoorden

2 juli 2017 om 18:17
keuzeskeuzes Gebruiker

Ok super bedankt Jeroen, gekocht!

Beantwoorden

2 juli 2017 om 20:27

Graag gedaan.

Beantwoorden

2 juli 2017 om 15:15
keuzeskeuzes Gebruiker

Lees hier ook dat de J7 spatwater bestendig is en J3 en J5 niet, dat is nice. Lees alleen verschillende specificaties mbt de camera aperture. 1.7 of 1.9?

http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_j7_2017_and_j5_2017_unveiled_13mp_cams_and_octacore_processors_on_a_budget-news-25449.php

Beantwoorden

2 juli 2017 om 15:27

Aangezien de j7 hier aangeboden wordt:
Camera

Resolutie video opnemenFHD (1920 x 1080 pixels) 30fps
Resolutie achter
13.0 Megapixel
Camera achter – f Nummer
F1.7
Resolutie voor
13.0 Megapixel
Camera voor – f Nummer
F1.9
Flitser
Ja
Automatische scherpstelling
Ja

Beantwoorden

2 juli 2017 om 15:19
draadje Gebruiker

*knip*

Edited by: Jeroen – we bespreken hier de j7 en gaan dus ook niet off-topic naar andere telefoons.

Beantwoorden

2 juli 2017 om 17:35
smli Gebruiker

hoii, weet iemand waarom hwt niet lukt om met creditcard te betalen?

Beantwoorden

2 juli 2017 om 19:07
Moderator Paul Moderator

Hallo smli,

Op welke manier probeer je te bestellen (website of app) en heb je ook geprobeerd of je met een andere betaalmethode wel verder komt in het bestelproces? 
Als je een mobiele verbinding gebruikt is het aan te raden om de vpn tijdelijk uit te schakelen en de bestelling af te ronden via 3g/4g.
Andere suggesties zijn: 
- cookies & cache opschonen 
- uitloggen & opnieuw inloggen 
- ad blocker uitschakelen 
- bestellen via een andere browser 
- bestellen via een ander apparaat

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

2 juli 2017 om 18:14
Diablo70 Gebruiker

Bedankt iBOOD..nu word het moeilijk voor mij…NOKIA 6 of deze.

Beantwoorden

2 juli 2017 om 20:01
markri Gebruiker

Deze heeft een amoled de nokia een LCD, en een betere/snellere chipset Exynos 7420 is sneller in veel taken dan zelfs een snapdragon 810 (terwijl de nokia slechts een low-end Snapdragon 430 heeft)

De Exynos 7420 zit ook in de veel duurdere Samsung Galaxy S6, en ondersteunt ook prima Vulkan en je krijgt bijna elke maand security updates van het systeem, iets waar je bij nokia niet zeker van kunt zijn.

Beantwoorden

2 juli 2017 om 22:54
Diablo70 Gebruiker

Bedankt voor je duidelijke antwoord. Heb er 1 besteld ;-)

Beantwoorden

3 juli 2017 om 00:06
richardekkel Gebruiker

Maar de snapdragon 810 zuipt batterij, de 430 is kwa prestaties net zo goed of niet beter :)(snapdragon 810 is een oude)  en de Nokia 6 is goedkoper €249 en betere camera, microfoons en dolby Atmos , en ze beloven pure Android, dus waarschijnlijk loopt alles net wat smoother op de Nokia. ik zou voor de nieuwe  Nokia gaan. tevens goede bouwkwaliteit , genoeg filmpjes op youtube

Beantwoorden

3 juli 2017 om 14:03
Diablo70 Gebruiker

De Nokia geniet mijn voorkeur (Nokia fan) alleen is de verkoop datum vaag.Mocht de Nokia over 2 weken te koop zijn  anuleer ik de Samsung. De Nokia en de Samsung doen niet onder voor elkaar,de 1 heeft dit de ander weer dat, het is maar net waar de interesses liggen.

Beantwoorden

3 juli 2017 om 19:45
markri Gebruiker

richardekkel de snapdragon 430 is echt bijna de helf langzamer dan de snapdragon 810, en de Exynos 7420 heeft ook niet het stroomverbruik van een snapdragon maar is wel sneller dan de 430 en 810..

Kijk ook even de benchmarks van de Samsung Galaxy S6 vs Nokia 6, Samsung Galaxy S6 “zelfde chipset” antutu 82.295 en Nokia 6 43.889 (dat is dus bijna exact 50% trager en accu gaat ook niet langer mee vanwegen LCD inplaats amoled)

Beantwoorden

3 juli 2017 om 19:49
markri Gebruiker

En Nokia is geen echte Nokia, het draagt alleen de Nokia naam onder licentie.

Beantwoorden

4 juli 2017 om 15:39
Diablo70 Gebruiker

Klopt, zit weinig Fins aan.

Nog even goed gegoogled wat de beste keuze is en dat is toch de Samsung. Zoals je opmerkt is de Samsung ook sneller. Enigste nadeel is de 16 GB ipv de 32GB maar als de ondersteunig van een goed sd kaartje 100% is dan is dat geen probleem maar juist beter omdat je bij een total crash nog altijd je opnames veilig hebt op het sd kaartje. Prijs van iBOOD is ook reden om voor de 3 tientjes meer de samsung te nemen. Wat ik verder nog gevonden heb is dat de camera van de Nokia slecht is dus dan liever levendige 13MP samsung foto,s dan korrilige 16MP nokia foto,s.Verders meer 3rd part ondersteuning voor de samsung(hoesjes enz),Stof en spatwater dicht,front flitser,USB-C,3600 mAh accu

Beantwoorden

2 juli 2017 om 19:23
joke09 Gebruiker

Als ik morgen geen antwoord op mijn vraag krijg, dan stuur ik de Motorola Moto Z mods ongeopend weer terug.!

Beantwoorden

2 juli 2017 om 20:06
Moderator Paul Moderator

Beste joke09,

Ik kan jouw vraag helaas niet beantwoorden, maar medeforummer nepdance heeft hierboven een reactie gegeven op jouw vraag. Mocht dit antwoord onvoldoende voor je zijn, dan adviseer ik je om via Mijn iBOOD de aankoop te annuleren vóór de verwachte verzenddatum. Op die manier heb je geen gedoe met pakketje ontvangen en weer terug moeten sturen (waarbij de kosten van het retourneren voor eigen rekening zijn). 
Uiteraard hoop ik dat het antwoord je verder helpt en je kunt genieten van een mooie nieuwe telefoon.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

2 juli 2017 om 22:09
nepdance Gebruiker

Volgens mij kan joke09 niet zo goed lezen of ze snapt niet hoe het forum werkt. Ik heb gisteren haar vraag beantwoord en vandaag idd nog een poging gedaan. Misschien wil ze alleen antwoord van een officiële medewerker van Ibood?

Beantwoorden

3 juli 2017 om 06:01
elchaoto Gebruiker

Beste joke, je hebt gisteren een goed antwoord gekregen op je vraag .

Beantwoorden

2 juli 2017 om 20:47
keuzeskeuzes Gebruiker

Als je niet persé een duo sim telefoon zoekt zou je de *knip* ook kunnen overwegen. Dat toestel is nog net even beter, zeker om te gamen. Kost 380,- maar krijg je nu een Bluetooth speaker bij twv 99 euro. Netto dus zelfde prijs

Edited by: Wouter
Nog altijd niet de bedoeling om reclame te maken voor andere producten ;)

Beantwoorden

3 juli 2017 om 09:46
joke09 Gebruiker

Mijn excuses, ik had het echt niet goed begrepen. Hopelijk nu wel. Ben ook niet een van de jongste meer. ;)

Beantwoorden

3 juli 2017 om 09:52
knackor Gebruiker

Dus, is het nu zeker dat er 2 simkaarten EN een microSD-kaart tegelijk in kunnen?

Beantwoorden

3 juli 2017 om 10:46

Je kunt kiezen voor een 2e simkaart óf een microSD-kaart.

Beantwoorden

3 juli 2017 om 18:58
keuzeskeuzes Gebruiker

Toch hybride dual sim dus? Maar jullie inkoper had het toch over de Duos versie met 2 sim én SD??

Beantwoorden

3 juli 2017 om 13:59
knackor Gebruiker

Dat zou een behoorlijke tegenvaller zijn. Maar de foto’s en de specificaties van de Samsung-site wijzen op 2 Sims en een sd-kaart, dus ik wacht het af en stuur hem wel terug als het toch niet zo is.

Beantwoorden

5 juli 2017 om 20:26
elchaoto Gebruiker

Op de Samsung site staat Type SIM slot

SIM 1 + SIM 2 + MicroSD

Beantwoorden

14 juli 2017 om 11:50
knackor Gebruiker

Het toestel in onderstaande video heeft plek voor 2 simkaarten én een sd-kaart, nu maar hopen dat wij ook deze uitvoering krijgen. De spanning is bijna niet uit te houden :p

https://youtu.be/51gxMNUZw_I

Beantwoorden

15 juli 2017 om 17:42
miss3 Gebruiker

Beste, wij hebben dit toestel aangekocht via iBood. Wanneer denken jullie het toestel uit te leveren?

Want het is al beschikbaar in verschillende online-winkels.

En we vertrekken op verlof en het zou leuk zijn mocht het nieuwe toestel meekunnen!

Bedankt!

Beantwoorden

15 juli 2017 om 17:48
Moderator Jim Moderator

Hi miss3!

Ik weet niet of de verwachte verzenddatum al is verstreken; deze kan je terugvinden na het inloggen via Jouw Account -> Bestellingen! 

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

16 juli 2017 om 00:59
Moderator Paul Moderator

De verwachte verzenddatum is woensdag 19 juli. :)

Beantwoorden

18 juli 2017 om 20:50
miss3 Gebruiker

En dat wil zeggen dat het toestel woe 19 thuis wordt aangeboden of dat het toestel pas woe 19 bij ibood vertrekt?

Beantwoorden

18 juli 2017 om 21:03
Moderator Paul Moderator

Hallo miss3,

Woensdag 19 juli is de verwachte verzenddatum, de datum waarop iBOOD verwacht de bestelling te verzenden. Over het algemeen wordt het pakket de volgende dag bezorgd (afhankelijk van de drukte bij de bezorgdienst). 
Zodra de bestelling verzendklaar is gemaakt zul je per email een verzendbevestiging ontvangen met een Track & Trace code. Met behulp van deze code kun je zien wanneer de bezorger verwacht het pakketje bij je af te leveren.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

20 juli 2017 om 16:52
knackor Gebruiker

Ik heb hem binnen, en er kunnen 2 simkaarten en een microSD-kaart in. Meevaller dus. Ik vind het wel apart dat daar vantevoren geen eenduidig antwoord op te krijgen was.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.