12 juli 2017 om 00:00
iBOOD

Nike Academy Training Shirt | Keuzeoptie

Nike Shirt

Droog en comfortabel sporten doe je met dit training shirt van Nike!

Specificaties

Merk: Nike
Type: Academy training shirt
Check de dropdown voor de beschikbare maten en kleuren.

• Keuze uit 5 kleuren
  • Dri-Fit technologie
  • Optimale ventilatie

Materiaal: 100% polyester
Technologie: Dri-Fit
Met mesh inzetstukken
Swoosh op de rechterborst
Ronde hals

12 juli 2017 om 00:04
androids Gebruiker

Dit zijn toch wel een beetje dé Nike shirts volgens mij. Prima prijs voor deze shirtjes lijkt me.

Beantwoorden

12 juli 2017 om 00:05
3din66 Gebruiker

Hoe kan ik twee verschillende kleuren bestellen?

Beantwoorden

12 juli 2017 om 00:08
3din66 Gebruiker

Al zelf ontdekt

Beantwoorden

12 juli 2017 om 00:10
Phoenix85NL Gebruiker

Er staat bij: €2,95 verzendkoaten maar als ik wil bestellen wordt er €5,95 gerekend. Kan dit aangepast worden?

Beantwoorden

12 juli 2017 om 00:11
deschaker Gebruiker

same here….

Beantwoorden

12 juli 2017 om 00:13
Phoenix85NL Gebruiker

Ik zie dat €2,95 omhoog gaat naar €5,95 als je er meer dan 1 besteld. Lijkt mij niet de bedoeling toch?

Beantwoorden

12 juli 2017 om 00:16
deschaker Gebruiker

lijkt mij ook…

Beantwoorden

12 juli 2017 om 00:52
Moderator Paul Moderator

Eén verpakt shirt kan als brievenbuspost verzonden worden binnen Nederland. Wanneer je meerdere shirts besteld zal het als een pakketje verzonden moeten worden à €5,95.

Tip (als je 2 shirts wilt bestellen) : Plaats 2 aparte bestellingen. Dan hoef je niet thuis te blijven om een pakketje in ontvangst te nemen omdat de bestellingen in de brievenbus gedaan worden én bespaar je ook nog eens 5 eurocent.

Beantwoorden

12 juli 2017 om 14:48
mmbderksen Gebruiker

Ik lees dit nu pas, belachelijk dat je zelf aparte bestellingen moet plaatsen om goedkoper uit te zijn.

Ook fijn dat je bij een gecombineerde bestelling (shirt plus broek) weer een deellevering kunt kiezen ad €4,95 extra om een deel eerder in huis te hebben..

Beantwoorden

12 juli 2017 om 18:44
deesh00 Gebruiker

Waarom klagen als Ibood zelf de tip geeft? Ik vind dat erg klantvriendelijk!

Beantwoorden

12 juli 2017 om 00:11
durmaz1975 Gebruiker

Hallo

Bestelling SO1558643 is verstuurd op 28/6, nog altijd niks ontvangen. Heb op 7/7 service verzoek ingediend en ook hier geen antwoord gekregen.

Beantwoorden

12 juli 2017 om 00:57
Moderator Paul Moderator

Hallo durmaz,

Dat is opmerkelijk. Heb je met behulp van de Track & Trace code kunnen volgen of de bestelling onderweg is geweest naar jouw adres? Controleer of het juiste afleveradres is ingevuld bij de bestelling. Dit kan anders zijn dan het factuuradres. 
Ik zal in ieder geval jouw bericht doorgeven aan de klantenservice, zodat het verder uitgezocht kan worden.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

12 juli 2017 om 00:15
deschaker Gebruiker

verzendkosten maken de shirts en broekjes duurder dan bij zalando…. en dan ook nog met goede retour mogelijkheden (mocht de maat niet kloppen natuurlijk want het zijn zeer goede shirts)

Beantwoorden

12 juli 2017 om 07:35
Nicole Lievrouw Gebruiker

Ik ben voortaan heel voorzichtig met kleding bij IBOOD ! Ik wacht al bijna een Maand op een retourlabel! Ik krijg telkens een antwoord dat ik moet wachten , dat er teveel aanvragen zijn dat er vertraging is! Maar de retour tijd dan! Ik ben er niet verantwoordelijk voor dat de trainingbroek van de sale van oassics nog steeds Niet kunnen geretourneren heb! Ik denk dat ik er al zeven contactmails voor gestuurd heb verschrikkelijk slijk gewoon!!! Ik hoop ze ooit te kunnen retourneren hoor. Als je dus maar tijd van wachten hebt ! Wat een Service!!!

Beantwoorden

12 juli 2017 om 07:40
Moderator Jim Moderator

Hi Nicole!

Jammer om te horen dat het allemaal wat te lang duurt; heb je een RMA-Nummer van de retouropdracht? Dan ga ik vragen of de klantenservice bij je terug kan komen voor meer info!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

12 juli 2017 om 08:26
Pl0xs Gebruiker

Ik heb zojuist 4 shirtjes in de maat L besteld. Mocht het blijken dat deze maat niet goed is, is het mogelijk om de shirtjes om te ruilen voor een andere maat?

Beantwoorden

12 juli 2017 om 08:38
Moderator Jim Moderator

Hi Pl0xs!

Omruilen wordt helaas lastig omdat iBOOD zelf geen voorraden aanhoudt. Je kunt uiteraard wel retouren mocht de maat niet goed zijn.
Veel plezier met de shirtjes!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

12 juli 2017 om 08:46
Elisabeth496 Gebruiker

Jammer dat er nooit, of heel weinig , grotere maten te krijgen zijn ( XXXL en XXXXL )

Beantwoorden

12 juli 2017 om 08:59
Moderator Jim Moderator

Hi Elisabeth!

Je kan altijd onze inkopers hier tippen voor toekomstige deals; wie weet is er meer vraag naar!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

12 juli 2017 om 11:29
jiggamanbk Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Ondanks je goede bedoelingen, heb ik je bericht wel even verwijderd.

Beantwoorden

12 juli 2017 om 08:56
ddschut Gebruiker

mooie prijs! Ik heb er twee voor mezelf besteld en één voor een vriend. Doordat ik snel wilde bestellen heb ik per ongeluk wat foutjes gemaakt. Verkeerde kleur en deellevering (wat niet nodig is). @Ibood, kunnen jullie dit rechttrekken? Ik heb jullie gemaild.

Beantwoorden

12 juli 2017 om 08:58
Moderator Jim Moderator

Hi ddschut!

We kunnen helaas achteraf geen bestellingen wijzigen. Je kunt dus het best een nieuwe bestelling plaatsen en de oude bestelling vervolgens annuleren; aangezien de bestelling nog niet verzonden is gaat retour van het geld sneller!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

12 juli 2017 om 09:06
Denacke Gebruiker

Wij zouden graag met onze ploeg een 20-tal shirts bestellen. Ik kan echter maar 4 in mijn winkelmandje zetten. Daarna zegt hij dat er geen beschikbaar meer zijn.

Valt dit op te lossen? Zou jammer zijn als we dan 5 bestellingen moeten doen en dan dus 5 keer de verzendkosten moeten betalen.

Beantwoorden

12 juli 2017 om 09:16
oinkoink12 Gebruiker

je kan het per 10 doen, 2 keer bestellen dus.

Beantwoorden

12 juli 2017 om 09:18
Denacke Gebruiker

Ze hebben het precies net aangepast van 4 naar 10. Super, bedankt!

Beantwoorden

12 juli 2017 om 09:22
Moderator Jim Moderator

Veel plezier er mee Denacke. Wel winnen nu he!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

12 juli 2017 om 12:17
Denacke Gebruiker

Kan voor de shorts het aantal ook naar 10 gewijzigd worden? Is hetzelfde probleem!

Beantwoorden

12 juli 2017 om 13:10
Moderator Jim Moderator

Hi Denacke,

Ik heb het even voor je nagevraagd. Uiteraard kan ik niks beloven, maar je hoort het zodra ik iets weet!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

12 juli 2017 om 14:30
Moderator Jim Moderator

Hi Denacke,

iBOOD heeft het zojuist ook voor de shorts aangepast. Nu verwacht ik natuurlijk wel een teamfoto… ;-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

12 juli 2017 om 09:15
snuiterhond Gebruiker

Ik wil graag 4 verschillende kleuren bestellen, hoe doe ik dat?

Beantwoorden

12 juli 2017 om 09:23
Moderator Jim Moderator

Hi snuiterhond!

Je legt dan eerst kleur #1 in je winkelmandje en klikt dan op ‘Verder winkelen’  om kleur #2 in je winkelmandje te leggen. Zo ga je door tot kleur vier en betaal je dus maar eenmaal verzendkosten!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

12 juli 2017 om 10:14
Ya_man Gebruiker

Er wordt €5,95 verzendkosten aangerekend voor 1 shirt. Hoe komt dit?

Beantwoorden

12 juli 2017 om 10:33
Moderator Bas iBOOD Moderator

Alle pakketten naar België worden verzonden met verzendkosten van (minimaal) €5,95.

Beantwoorden

12 juli 2017 om 10:14
jolien_vdb Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Vervelend dat dit zo lang duurt. Ik heb mijn collega gevraagd dit voor je op te pakken!
Om hier on-topic te blijven, heb ik je bericht even weggehaald.

Beantwoorden

12 juli 2017 om 10:19
Lindsey603 Gebruiker

Beste,

Ik wil mijn bestelling afronden maar ik moet een afleveradres invullen. Dit staat automatisch in Nederland.

Maar het moet in België geleverd worden hoe pas ik dit aan?

Beantwoorden

12 juli 2017 om 10:24
Moderator Jim Moderator

Hi Lindsey!

Waarschijnlijk zit je dan op de Nederlandse site! Probeer het eens via onderstaande link:
http://www.ibood.com/be/nl/product-specs/26541/68622/nike-shirt.html

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

12 juli 2017 om 10:27
Lindsey603 Gebruiker

Beste,

T-shirts lukt, maar zodra ik een broek wil toevoegen veranderd dit naar Nederland

Beantwoorden

12 juli 2017 om 10:28

Ha Lindsey,

Voor de broekjes kun je klikken op deze link: http://www.ibood.com/be/nl/product-specs/26540/68625/nike-sportbroek.html

Groeten,
Bas

Beantwoorden

12 juli 2017 om 10:33
Lindsey603 Gebruiker

Beste,

Bedankt het is met gelukt ook al gebruikte ik telkens de links van België.

Beantwoorden

12 juli 2017 om 10:35
Sorb0 Gebruiker

Weet iemand of deze shirts groot of klein vallen? En zijn ze unisex of voor één geslacht? Zelfde geldt voor de korte broeken? Ik twijfel tussen S en M, maar het is nogal afhankelijk van hoe ze vallen en voor welke sexe ze bedoeld zijn :)

Beantwoorden

12 juli 2017 om 11:00

Dit zijn herenshirts en -shorts. Je kunt als laatste afbeelding (bij de shirts én shorts) een maattabel vinden, zodat je de juiste maat kunt uitkiezen :-)

Beantwoorden

12 juli 2017 om 11:05
Sorb0 Gebruiker

Thanks, maar ook daar snap ik bijzonder weinig van haha.

Beantwoorden

12 juli 2017 om 11:14
Smahane Gebruiker

Voor de shirts:

Chest

Waist

Voor het broekje

Beantwoorden

12 juli 2017 om 13:57
christiaan92 Gebruiker

Zit er geen verschil in de lengte van het shirt dan, nu deze niet in de maattabel voorkomt? Ik ben 1.94, en twijfel tussen een M en een L, vanwege me lengte.

Beantwoorden

12 juli 2017 om 14:57
Mathijs67 Gebruiker

Na een tijdje lijken ze strakker te zitten.

- of ik sport te veel en begin te groeien zonder dat ik het zelf zie
- of ze krimpen ook al was ik ze op 30 graden en alleen koude lucht in wasdroger

Ik hou het op het tweede :-(
Bestel dus een maatje groter, is zowiezo lekkerder met fitness als kleding een beetje ruim (ademend) zit.

Beantwoorden

12 juli 2017 om 12:52
Janneman99 Gebruiker

Zijn ze ook verkrijgbaar zonder die witte hockystick rechtsboven.

Beantwoorden

12 juli 2017 om 13:54

Nee :-)

Beantwoorden

12 juli 2017 om 14:05
dennisheil Gebruiker

Heb ik zojuist het nike shirt besteld

Krijg ik een uur later dezelfde aanbieding maar dan met gratis verzenden. U begrijpt dat ik dat niet plezierig vind.

Beantwoorden

12 juli 2017 om 14:28

Hoi Dennis,

Je kunt een nieuwe bestelling plaatsen met “Gratis Verzending” en vervolgens jouw eerste bestelling via “Mijn iBOOD” kosteloos annuleren. Het geld van jouw geannuleerde bestelling staat binnen 5-10 werkdagen weer op je rekening.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

12 juli 2017 om 14:14
pepperoni Gebruiker

Mooie timing Ibood…. vanmorgen de shirts en broekjes van Nike besteld met verzendkosten. Krijg je net een mail met een code voor gratis verzending! Mosterd na de maaltijd dus.

Knappe actie Ibood; Niet dus!

Beantwoorden

Hoi pepperoni,

Je kunt een nieuwe bestelling plaatsen met “Gratis Verzending” en vervolgens jouw eerste bestelling via “Mijn iBOOD” kosteloos annuleren. Het geld van jouw geannuleerde bestelling staat binnen 5-10 werkdagen weer op je rekening.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

12 juli 2017 om 14:15
Ruup Gebruiker

Ja, same here. Vanochtend Nike shirt besteld, direct het bedrag betaald via Ideal. Nu de melding dat het gratis verzonden kan worden. Neem aan dat dit nog wel verrekend kan worden Ibood?

Beantwoorden

Hoi Ruup,

Groeten,
Bas

Beantwoorden

12 juli 2017 om 14:21
Sarrr Gebruiker

Dergelijke shirts had ik heel graag willen kopen, maar dan een damesmodel! Jammer dat hier bijna altijd alleen maar herenkleding wordt aangeboden.

Beantwoorden

12 juli 2017 om 14:29

Hé Sarrr,

Je kunt onze inkopers het beste even tippen, dat kan door op deze link te klikken.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

12 juli 2017 om 21:13
Ronald_K Gebruiker

Waarom krijg ik geen code voor gratis verzending dan? (wel lid van de nieuwsbrief) Krijgt maar een deel van de leden zoiets toegestuurd ofzo?

Beantwoorden

12 juli 2017 om 22:43
tinka940 Gebruiker

Ik heb ook geen gratis verzending gezien/ontvangen en vraag me ook af hoe dit zit

Beantwoorden

12 juli 2017 om 23:04
Moderator Jim Moderator

Hi all!

Er kunnen vele verschillende redenen zijn waarom bepaalde mensen een code voor gratis verzending hebben gekregen; dat je lid bent van de nieuwsbrief is alvast een goed begin, maar wil niet per definitie zeggen dat je nu een code voor gratis verzending ontvangt! 

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.