9 juli 2017 om 00:00
iBOOD

JBL Draadloze Control XT Speakerset | 2x 30 W | Bluetooth

JBL Draadloze Control XT Speakerset

Til je favoriete muziek, films, TV-shows en games naar een hoger niveau met deze draadloze JBL Control XT-speakerset.

Specificaties

Merk: JBL
Type: Control XT Wireless (set) (EAN: 6925281903298)
Garantie: 2 jaar

• Voor binnen en buiten
  • Bluetooth en 3,5 mm
  • Ingebouwde accu

Vermogen: 30 W per speaker
Signaalruisverhouding: >75 dB

Voeding: AC 100-240 VAC, 50-60 Hz
Batterij: Lithium-ion Polymeer (7.4V, 2600mAh)
Batterijduur: Tot 4 uur (afhankelijk van volume)
Oplaadtijd: 2.4 uur

Bluetooth frequentiebereik: 2.402 – 2.480 GHz
Bluetooth signaalbereik: tot 10 m (van geluidsbron)
Speakerbereik: tot 30 m (tussen primaire en secundaire speaker)

Afmetingen: 235 x 165 x 159 mm (per speaker)

9 juli 2017 om 00:07
sls500 Gebruiker

Vorige keer gemist, hele goede deal is dit voor de wireless versie.

Beantwoorden

9 juli 2017 om 00:38
Peter3621 Gebruiker

Goede prijs in vergelijking met prijzen van andere websites. Alleen spijtig van de slechte review ivm de geluidskwaliteit op what hifi https://www.whathifi.com/jbl/control-x-wireless/review

Beantwoorden

9 juli 2017 om 00:58
P-cool Gebruiker

Hoi Peter,

Hou er wel rekening mee dat whathifi heeft getest op basis van de adviesprijs (Tested at £500) en dus ten opzichte van andere modellen in die prijsklasse. Als je deze speakers zou vergelijken met een andere speakerset in de prijsklasse van de huidige dealprijs dan zou de uitkomst zeer waarschijnlijk positiever zijn.

Beantwoorden

9 juli 2017 om 07:47
razor911 Gebruiker

Dat is de wereld op zijn kop. We kopen hier mooie spullen omdat het een fractie van de oorspronkelijke prijs is. Als iets een matig product is tegen de oorspronkelijke prijs, is het niet opeens een goede deal omdat het hier afgeprijst is.

Beantwoorden

9 juli 2017 om 08:58
PatricB Gebruiker

Interessante stelling. Kom ik de zondag wel mee door :-)

Beantwoorden

9 juli 2017 om 07:10
JohnTwigt Gebruiker

De X is een passieve luidspreker, dus zonder versterker zoals de XT en ook dus geen Bluetooth connectivity, kun je gewoon lezen op de link die je noemt trouwens.

Beantwoorden

9 juli 2017 om 07:12
JohnTwigt Gebruiker

Hier is de link naar de XT van de dezelfde site, die als nadeel overigens noemt dat Airplay niet ondersteund wordt. (voor de Applegebruikers relevant denk ik)

https://www.homecinemacenter.nl/product/683692/jbl-control-xt-wireless-rood-per-paar.html

Beantwoorden

9 juli 2017 om 06:58
jtaverne Gebruiker

Heb je met twee speakers stereo of twee keer mono geluid?

Beantwoorden

9 juli 2017 om 09:38
bpmc Gebruiker
9 juli 2017 om 08:31
wbree Gebruiker

Zijn deze speakers eenvoudig op te hangen aan de muur. Is daar een voorziening voor?

Beantwoorden

9 juli 2017 om 08:45
xsess Gebruiker
9 juli 2017 om 09:03
Robert Jansen Gebruiker

Hoe dan? Ik heb contact gehad met de helpdesk van JBL (Harman dus) en zij raden af om het schroefdraad op de achterkant te gebruiken ivm het gewicht van de speaker. Vervolgens geven ze ook aan dat ze zelf geen beugel maken maar dat Vogel’s wel iets heeft zonder overigens het typenummer te vermelden….

Beantwoorden

9 juli 2017 om 09:13
edowestra Gebruiker
9 juli 2017 om 12:53
mjv_e Gebruiker

Mijn ervaring:

Heb deze set tijdje terug aangeschaft om te dienen als PC-speakers, maar dat viel vies tegen. Mijn oude en stuk goedkopere Logitech setje bracht een stuk helderder en krachtiger geluid dan dit setje. Heb ze dan ook direct weer retour gestuurd.

Overigens sluit ik niet uit dat het setje prima dient voor andere omstandigheden (tuin, feestje op locatie), maar voor mij voelde het setje typisch als een (geavanceerde) luidspreker voor onderweg, dan voor een vaste plek in je huis.

Beantwoorden

9 juli 2017 om 18:45
Janneman99 Gebruiker

Nee natuurlijk kun je het geluid niet vergelijken met een kabel aansluiting: Bluetooth is gecomprimeerd geluid waardoor alle tonen afgevlakt worden.

Een echte HIFI- liefhebber zal het geluid dan ook niet waarderen.

Beantwoorden

9 juli 2017 om 19:27
mjv_e Gebruiker

Je kan hem ook aansluiten met kabel.

Beantwoorden

11 juli 2017 om 09:16
Ward5×5 Gebruiker

Verwachte verzenddatum is vandaag, ik vond dit wel erg optimistisch toen ik het bij het bestellen zag gezien mijn ervaringen met iBood, maar ik ben benieuwd.

Beantwoorden

11 juli 2017 om 09:28
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dan gaan we onze stinkende best doen om je positief te verrassen, Ward :-)

Beantwoorden

11 juli 2017 om 15:19
Ward5×5 Gebruiker

En krijg zowaar net een verzendbevestiging, mooi Bas!

Beantwoorden

12 juli 2017 om 15:42
francoisubben Gebruiker

Hallo,

Ik heb ze ontvangen en spelen goed, maar op een frontje zit roest dit mag toch niet voor een nieuwe product. Hoe kunnen we dat op lossen.

Beantwoorden

12 juli 2017 om 15:54

Hoi Francois,

Dat is inderdaad niet de bedoeling. Je kunt via “Mijn iBOOD” een serviceverzoek indienen, zodat we dit voor je kunnen oplossen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

13 juli 2017 om 20:16
francoisubben Gebruiker

heb ik gedaan en nu moest ik rechtstreeks van jullie contact op nemen met het repair centrum van jbl.  En  die zeggen weer dat ik het eigenlijk met jullie moet regelen om dat het een nieuw product is en hun doen alleen repareren en hebben ook geen reserve onderdelen. zoals de frontjes. dus zou ik de hele set moeten gaan opsturen. en eigenlijk hoef ik alleen een nieuw frontje. Is toch te gek voor woorden dat ik het hele set moet opsturen naar hun.

Beantwoorden

13 juli 2017 om 23:35
Moderator Paul Moderator

Hallo Francois,

Vervelend dat je heen en weer gestuurd wordt. Ik zal jouw melding aan de klantenservice voorleggen. Wellicht is er een andere oplossing mogelijk.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

14 juli 2017 om 16:51
francoisubben Gebruiker

Hallo paul,

De gemakkelijkste optie is natuurlijk gewoon nieuwe frontjes toe te sturen en als ik. die andere moet terug sturen kost het meer aan verzend kosten dan wat de frontjes kosten en ze worden toch weg gegooid.

Vriendelijke groet,

Francois

Beantwoorden

17 juli 2017 om 12:29
francoisubben Gebruiker

Hallo,

En is er al een oplossing ???

Beantwoorden

17 juli 2017 om 13:01

Hoi Francois,

Paul heeft je melding correct doorgezet naar mijn collega. Door de drukte die we momenteel ervaren op onze afdeling, kan een reactie helaas iets langer duren dan normaal. Onze excuses hiervoor.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.