14 juli 2017 om 00:00
iBOOD

Villeroy & Boch Royal Serviesset | 12-delig

Product expert aanwezig

Villeroy & Boch Royal Serviesset

De mooi glanzende heldere kwaliteit streelt je ogen en je gerechten komen nog mooier uit op deze borden.

Specificaties

Merk: Villeroy & Boch
Type: Royal Bone China | 12-delig
Garantie: 2 jaar

• Premium bone china
  • 6 platte borden (27 cm)
  • 6 diepe borden (24 cm)

Kleur: Wit

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Van 08:00 tot 15:00 - Stel je vragen in het Engels op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Villeroy & Boch-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

14 juli 2017 om 00:41
blufner Gebruiker

Hallo, ik heb nog servieszegels van de alberthein…

Beantwoorden

14 juli 2017 om 00:51
Moderator Paul Moderator

Dat is heel mooi! Met behulp van deze link kun je de details lezen.

Beantwoorden

14 juli 2017 om 05:28
stekelzak Gebruiker

Ik heb nog een stapel Oftast van Ikea. 49 cent.

Beantwoorden

14 juli 2017 om 07:45
andero Gebruiker

Is dit van het gamma ‘Twist White’?

Beantwoorden

14 juli 2017 om 11:15
Official Product Expert Villeroy & Boch-Expert Official Product Expert

Good morning,

the name of the collection is “ROYAL”.

Best regards

Colin

Beantwoorden

14 juli 2017 om 08:05
tcorneillie Gebruiker

Zijn de borden geschikt voor de vaatwasser? Zonder lelijk te worden dus

Beantwoorden

14 juli 2017 om 11:18

Good morning,

yes, you can put the plates into the dishwasher and it’s OK for the microwave too.

Best regards

Colin

Beantwoorden

14 juli 2017 om 08:14
mae Gebruiker

Van welk type/gamma zijn deze borden? Royal?

Beantwoorden

14 juli 2017 om 08:37
P-cool Gebruiker

Type: Royal Bone China, het staat gewoon bij de specs

Beantwoorden

14 juli 2017 om 10:22
mae Gebruiker

Bedankt, maar nee, dat is niet wat ik bedoel. Je hebt heel veel series van V&B en ik wil weten van welke serie deze set is@

Beantwoorden

14 juli 2017 om 11:26

Good morning,

the name of the pattern is “ROYAL”, a collection that has been available at Villeroy & Boch for many years.

Regards

Colin

Beantwoorden

14 juli 2017 om 08:18
Winand_Mestebeld Gebruiker

Goodmorning,

Could someone tell me to which collection these plates belong? It looks like the “for me” collection.

Thanks.

Regards.

Winand.

Beantwoorden

14 juli 2017 om 10:29

Good morning Winand,

the plates are from the pattern “Royal” – this is a collection made of Premium Bone Porcelain (Bone China), the collection “For Me” is made of Premium Porcelain. So, there’s a difference in the material and Royal is “more exclusive”.

Best regards

Colin

Beantwoorden

14 juli 2017 om 08:39
ikke9940 Gebruiker

Can we see more detailed photos ? Is this ‘compatible’ with (no longer  available) Fiori Weiss : same size, same colour ….

Beantwoorden

14 juli 2017 om 09:08
subenu Gebruiker

@Productexpert

Kunnen de borden ook in de vaatwasser en magnetron? 
Erg mooie aanbieding :)

Beantwoorden

14 juli 2017 om 11:20

Good morning,

yes, you can put the plates into the dishwasher and it’s OK for the microwave too.

Nice weekend

Colin

Beantwoorden

14 juli 2017 om 09:09
vankroonenburg Gebruiker

Heb zelf de platte borden. Mooi design. Goede kwaliteit. Geen krasje op te zien. Natuurlijk vaatwasmachine bestendig. Jammer dat de ontbijt borden niet in de aanbieding zitten.  Je kan ook rechtstreeks bij de fabriek bestellen, maar niet voor deze prijs.

Beantwoorden

14 juli 2017 om 09:55
SvenHastire Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Dit is een set met een andere samenstelling en van een ander type. Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een geheel identiek product.

Beantwoorden

14 juli 2017 om 10:20
jwenlou Gebruiker

Ben benieuwd, zijn dat dezelfde borden?

Beantwoorden

14 juli 2017 om 10:25
mae Gebruiker

Hallo expert, bent u daar ook ergens?

Beantwoorden

14 juli 2017 om 10:27
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi Mae,

De Engelstalige Expert is op aan het starten en zal vandaag enkele keren inloggen om vragen te beantwoorden.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

14 juli 2017 om 11:04
Urmoniene Gebruiker

What inclueds waranty of 2 years actually? I had bought a set of Twisted White last year but one plate was delivered broken. Unfortunately iBood could’t get it replaced and only option they offered was to send all set back and get my money returned. It’s a pitty of course…

Beantwoorden

14 juli 2017 om 17:03
keuzeskeuzes Gebruiker

10 keer dezelfde vragen. Waarom niet eerst ff rustig lezen mensen….

Beantwoorden

27 juli 2017 om 19:34
Kaplaars Gebruiker

Helaas, ik keek erg uit naar dit servies. Te meer vanwege een familiediner, maar helaas is de boel niet ongeschonden aangekomen bij mij. Zouden jullie zo goed willen zijn een reactie te sturen over de verdere procedure wat betreft het retourneren?

Beantwoorden

27 juli 2017 om 19:36
Moderator Jim Moderator

Jammer om te horen Kaplaars, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Je kunt de retourprocedure starten door in te loggen, naar Bestellingen te gaan en te klikken op ‘Verstuur Serviceverzoek’!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.