4 oktober 2017 om 00:00
iBOOD

Edifier R1700BT Bluetooth Studio Speakers

Product expert aanwezig

Edifier Bluetooth Studio Speakers

Zelfs bij de hoogste volumes produceren deze speakers een helder en schoon geluid!

Specificaties

Merk: Edifier
Type: R1700BT
Garantie: 2 jaar

Check het dropdown-menu voor de beschikbare kleuren

• Actief luidsprekersysteem
  • Streamen via Bluetooth
  • Dual RCA-ingangen voor aansluiting op meerdere audiobronnen

Audio
Klasse D versterker systeem met Digital Signal Processing (DSP) en Dynamic Range Control (DRC)

Bediening
Handig zijpaneel voor het instellen van bas, treble en master volume
Draadloze afstandsbediening met audiobronselectie, mute en volumeregeling

Voeding
Universele 100 V-240 V voeding

Fysieke eigenschappen
Materiaal: 100% MDF houten behuizing
Afmetingen: 254 x 154 x 214 mm
Gewicht: 6.6 kg

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Van 08:30 tot 20:00 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Edifier-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

4 oktober 2017 om 00:03
R Rated Remco Gebruiker

Zijn dit een beetje goede speakers? Iemand ervaring?

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 00:08
Guikstra Gebruiker

Op coolblue goede beoordeling. Voor mij niet interessant omdat boxen aanblijven en vooral omdat Bluetooth met afstandbediening moet.

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 00:10
away1 Gebruiker

Goede beoordeling (4 sterren) op WHAT HI*FI

https://www.whathifi.com/edifier/r1700bt/review

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 00:32
Frederick_ Gebruiker

Zijn super speakers heb ze zelf ook, geluid super als je even de speakers tuned naar het muziek type wat je luistert.

Afstandsbediening gebruik ik eigenlijk nooit en kan je net zo goed weg doen. Ik gebruik alleen de Bluetooth via mijn telefoon hierop doe ik de geluids regeling. En als ik de speakers niet meer gebruik zet ik deze uit met de on/off switch op de achterkant omdat er anders zo’n lichtje blijft branden.

Grote is ook goed om te gebruiken als pc/boekplank speakers.

Mogelijk ook een ruimte mee te vullen qua geluid omdat ze best wel enorm hard kunnen voor een Bluetooth speaker set!

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 07:59
pcraenme Gebruiker

Deze speakers zijn voor hun normale prijs al erg goed, maar voor dit bedrag al helemaal een koopje. Ik had ze zelf bijna gekocht een aantal maanden geleden, maar kon via een tweedekansje op Coolblue een stap hoger, de R2000DB, aanschaffen. Die was toen maar een paar euro’s duurder als de normale prijs van de set die hier nu wordt aangeboden. Uiteindelijk bleek dat de stofkappen niet waren bijgeleverd, waardoor ik een nog hogere korting kreeg. Ik heb toen contact opgenomen met Edifier in de Benelux en die hebben mij geweldig geholpen en de speakers staan nu al enkele maanden, met stofkappen, te spelen en geven een prachtig geluid. De R1700BT die hier wordt aangeboden is wel wat lichter qua specificaties, maar het normale prijsverschil is er dan ook wel naar. En nog een tip, sluit er een Chromecast Audio op aan. Daarmee worden het ’smart’ speakers. Lees ook even de revie op tweakers.net die verderop wordt genoemd.

Een geluidstest van de R1700BT tov de R2000DB kun je hier beluisteren: https://youtu.be/tccM1DTZ6ss

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 08:26
VjFury Gebruiker

Ik heb deze nu ongeveer een jaar en ben er erg tevreden mee, komt super geluid uit en ze staan ook nog eens mooi op je buro :)

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 08:39
CubaMan Gebruiker

Ik heb ze zelf ongeveer een jaar denk ik en echt heel tevreden over. Ze staan niet alleen mooi langs mijn TV, maar ze klinken ook nog eens fantastisch.

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 08:48
jimmydg Gebruiker

Interessante review op tweakers mbt de bluetooth verbinding:

Ik heb deze speakers gekocht met het idee ze via bluetooth op mijn pc aan te sluiten. Omdat ik ook een aparte hoofdtelefoon versterker heb die al de lijn-uitgang van de geluidskaart in beslag neemt leek mij dat ideaal. De speakers via bluetooth en de hoofdtelefoonversterker via de kabel en schakelen op de pc.Het koppelen via bluetooth ging snel en eenvoudig maar toen ik eenmaal muziek begon af te spelen was de teleurstelling groot. Ik kon mij niet voorstellen dat iedereen zo lovend over deze speakers is. Vlak en dof klonk het. Ik stond op het punt ze terug te sturen. Toch maar even gewoon via de kabel aangesloten en ineens viel het allemaal op zijn plaats en klonk het als een klokje. Zo goed zelfs dat ik toch maart besloten heb ze te houden en een schakelkastje tussen de pc, speakers en hoofdtelefoonversterker te zetten.Verrassend goed geluid voor het geld, alhoewel het niet opkan tegen een luidspreker van ‘normale’ grote, maar dat was ook niet te verwachten.Wat mij nog wel stoort is dat bij harde volumes de DSP echt hoorbaar ingrijpt om de boel onder controle te houden. Vooral met muziek met erg diepe bassen hoor je het volume in het laag varieren en dat is wel enigszins storend. Maar goed, op dat volume draai ik eigenlijk ook weer nooit op achter mijn PC.

Bron: https://tweakers.net/productreview/111368/edifier-r1700bt.html

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 08:51
Official Product Expert Edifier-Expert Official Product Expert

Hallo Guikstra,

De R1700BT heeft een update gehad, ze hebben inmiddels een Standby stand en je hebt de afstandsbediening niet nodig om Bluetooth te kiezen

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 16:13
jarnotimmermans Gebruiker

Beste Expert,

Ik heb deze speakers in een eerdere aanbieding ook al gekocht dus ik ben erg benieuwd hoe deze standby stand werkt. Ik zou namelijk wel een extra setje willen maar ik vind het wel belangrijk dat deze vanzelf op de standby stand gaat aangezien ik deze aan mijn tv wil koppelen en niet steeds naar de speakers wil lopen om de fysieke knop aan of uit te zetten.

Beantwoorden

7 oktober 2017 om 20:48
derhenno Gebruiker

Ah ja, hier staat de standby stand (op de afstandsbediening middels een extra knop) genoemd…volgende keer ook de foto’s updaten. Voor velen een niet geheel onbelangrijke feature die benoemd/gezien mag worden ;-)

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 00:07
kampensteijn Gebruiker

Geschikt als PC speakers?

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 00:29
Frederick_ Gebruiker

Jaa gebruik ze zelf ook werken super zou ze zeker bestellen!

Prijs is ook goed!

Beantwoorden

Frederick_ Gebruiker

Oh en de afmeting is ook mooi, niet te groot niet te klein!

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 08:26
VjFury Gebruiker

Absoluut! Ik ben er erg tevreden mee als PC speakers!

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 20:52
Thijsjeurissen Gebruiker

Bij uitstek! Prijs/kwaliteit verhouding is echt heel erg prima.

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 00:10
glazencrib Gebruiker

Kan ik deze ook gebruiken om aan mijn televisie te hangen om daar wat beter geluid uit te krijgen?

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 01:02
ebakir Gebruiker

Jazeker, heb ze een tijdje ook zo gehad. Je staat echt versteld wat voor een geluid ze produceren. En ze kunnen op max volume echt goed klinken, geen schelle geluid ofzo. Heb nu een soundbar van edifier, zelfs die is echt bruut.

En ik ben een audiofiel geweest die een marantz sr6000 met jamo 5.2 opstelling had.

Zeker aan te raden

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 13:45
Kilian Gebruiker

Welke soundbar heb je van Edifier als ik vragen mag?

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 00:19
floria Gebruiker

Goede speakers, perfect prijs/kwaliteit verhouding, aanrader!

Beantwoorden

trasschaert Gebruiker

Vult deze speaker een hele ruimte of blijft het geluid eerder beperkt?

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 00:34
Frederick_ Gebruiker

Speakers kunnen erg luid maar de speakers moet je echt richten voor optimaal geluid. Ik zou dus niet echt aanraden voor een grote feest ruimte maar een midden/grote slaapkamer moet lukken.

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 00:36
trasschaert Gebruiker

En zit hij goed qua bass?

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 01:03
ebakir Gebruiker

Ik vind ze met alle tonen goed klinken. Geen gebrom oid bij max volume

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 00:48
motormuis001 Gebruiker

Het meervoud ’speakerS‘ in de titel suggereert dat je er voor 100 piek 2 krijgt. Ik vertrouw dat niet. Kunnen jullie even duidelijk aangeven dat de prijs van 2 speakers 100 piek is?

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 00:50
trasschaert Gebruiker

deze zijn altijd samen (op elke website)

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 00:53
Moderator Paul Moderator

Het gaat hier om een luidsprekerset. Je krijgt inderdaad 2 stuks.

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 01:04
ebakir Gebruiker

Ja klopt, en wat een geluid komt er uit voor die 100 eurie

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 01:56
marcvr Gebruiker

Ik ben een gelukkige bezitter van High End hifi. Heb deze staan in mijn kantoor. Wat deze luidsprekers voor 100 Euro presteren is ongelooflijk. Mooi hoog, strak laag, geluid  blijft altijd open en transparant, vloeit nooit dicht, en door geringe fase verschuiving,  bij juiste opstelling, zelfs plaatsbepaling van instrumenten. Bijna niet te geloven eigenlijk …

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 05:16
rickies Gebruiker

Speakers komen nu zo ongeveer een jaar voorbij (als het niet langer is), waarbij ze in de hunt telkens rouleerde voor een dert!g Eur0 minder. Heb zelf het idee dat ze er met flinke voorraad zitten

Doet geen afbreuk aan de kwaliteit uiteraard, maar telkens dezelfde producten haalt het hebberige een beetje eraf (het artikel komt toch nog tig-keer langs)

Ondanks dat ik afgelopen week zelf ook weer artikelen heb besteld via IBOOD, vind ik dit wel een minpunt worden aan IBOOD

Veel succes met de aankoop

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 10:12
Barman Gebruiker

Dat waren andere speakers, de Edifier R1280DB. De speakers die nu aangeboden worden zijn de R1700BT. Vandaar het prijsverschil. Zie hier de geschiedenis van de Hunt spullen, http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 07:20
compumess Gebruiker

Zeer heldere review op Tweakers, https://tweakers.net/productreview/133581/edifier-r1700bt.html

Heb hier overigens een paar weken terug de kleinere broertjes van deze set gehaald (Edifier R1280DB) en was aangenaam verrast over de geluidskwaliteit. BT inschakelen hoeft niet per se met afstandsbediening, kan ook door het indrukken van de volumeknop (Het indrukken hiervan laat je kiezen tussen de verschillende ingangsbronnen)

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 07:23
Mixtailes Gebruiker

Ik heb deze de vorige keer gekocht voor studiogebruik en ben erg onder de indruk van het geluid. Zelfs op hogere volumes!

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 07:31
Soundlab Gebruiker

Hoe ver kunnen de boxen uit elkaar worden geplaatst en hoe lang is de stroomkabel?

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 09:00

Hallo Soundlab,

De speakers kunnen 5 meter uit elkaar worden gezet, zo lang is de verbindingskabel tussen beide speakers tegenwoordig. Stroomkabel is 1,5 meter

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 07:52
fjsteging Gebruiker

Goed geluid. Enige nadeel is dat Bluetooth niet beveiligt is. Af en gaan een van de buren over je boxen.

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 08:01
sunshine76 Gebruiker

@Edifier-Expert – ik wil de speaker verbinden met een philips SW100 om zodoende WiFi functionaliteit op de speaker te krijgen. De SW100 heeft RCA aansluiting. Zou dat werken?
Kan ik de andere RCA aansluiting dan gebruiken voor mijn TV?

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 09:05

hallo sunshine76,

Ik kende de Philips Sw100 nog niet, is eigenlijk een Chromecast audio equivalent lees ik net. Ja dit zal dus prima werken. De andere RCA aansluiting kan dan idd voor een TV worden gebruikt. Let wel op dat beide RCA ingangen altijd beiden gelijktijdig actief zijn, dus maar 1 bron tegelijk afspelen!

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 08:34
P-Nut Gebruiker

Zijn dit dezelfde speakers die onlangs ook al voorbij zijn gekomen op iBood voor 20/30 euro minder? Of is dit een betere versie? Zo ja waar verschillen deze in? Zo nee waarom nu ineens 20/30 euro duurder?

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 09:02
Barman Gebruiker

Dat waren andere speakers, de Edifier R1280DB. De speakers die nu aangeboden worden zijn de R1700BT. Vandaar het prijsverschil. Zie hier de geschiedenis van de Hunt spullen, http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 08:35
jandrie3 Gebruiker

Hallo, kan ik deze peakers via bluetooth draadloos met mijn TV verbinden

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 09:09

hallo jandrie3,

Ik hoor hier tegenstrijdige berichten over, ik geloof dat Sony TV uitsluitend via Bluetooth met Sony Bluetooth hoofdtelefoons werken.

Als de TV het Bluetooth A2DP profiel ondersteunt dan moet dit werken.

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 08:41
Discoball Gebruiker

Zien er wel deftige speakers uit, maar kunnen deze gebruikt worden om aan te sluiten op draaitafels ? Ben op zoek naar speakers die niet al te groot zijn maar toch goede kwaliteit voor mn dj opstelling…

Mvg

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 09:22

Hallo Discoball,

Platenspelers kunnen direct op de R1700BT worden aangesloten mits ze voorzien zijn van een voorversterker!

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 10:05
Discoball Gebruiker

Versterker heb ik dus geen probleem dan thx! :D

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 09:03
grotebeer66 Gebruiker

Had ze wel willen hebben alleen dacht ik heb nog een gratis verzending kode maar helaas niet meer te gebruiken jammer

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 09:12

hallo grotebeer66,

Ik zou zo’n scherpe deal niet laten lopen vanwege verzendkosten :-)

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 09:14
KaiUno Gebruiker

Hadden ze vorige keer niet ook een optische ingang?

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 09:25

Nee KaiUno,

Dat was een ander model namelijk de kleinere R1280DB waarbij de letter D in de naam voor Digital staat

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 10:07
Donkeyman Gebruiker

Dat was inderdaad de R1280DB en die heeft optisch en coaxiaal in. Wat mij betreft een must, deze klinken trouwens prachtig zeker met vol digitale aansturing.

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 09:56
greatgamer1 Gebruiker

Ik neem aan dat je deze boxen makkelijk kan koppelen op een android telefoon (Samsung S7), maar wat is het bereik van de bluetooth in een gewoon woonhuis? Kan ik bijvoorbeeld boven lopen met mijn telefoon terwijl de boxen beneden zonder problemen blijven spelen?

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 10:00

Hallo greatgamer1,

Het Bluetooth bereik is zo’n 10 meter, maar dit wordt beperkt door muren en plafonds. Ik denk persoonlijk dat het geluid kan gaan haperen als je naar boven loopt, tot je weer recht boven de speakers bent.

Ik adviseer in dit geval een Chromecast audio, iEAST Audiocast of bijvoorbeeld de eerder genoemde Philips SW10, hiermee breidt je de speakers uit met Wifi wat een heel stabiel signaal geeft over een veel grotere afstand.

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 10:01
pruts4 Gebruiker

Hoe lang is de bijgeleverde  kabel welke beide boxen met elkaar verbindt.

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 10:53
SmokeWurst Gebruiker
4 oktober 2017 om 10:27
QuentinGlitch Gebruiker

Mooie Prijs en Mooie speakers , meteen besteld zonder twijfel.

alleen iemand ervaring met de Bass kwaliteit?

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 10:57
SmokeWurst Gebruiker

@Edifier-Expert: Hoe is de beveiliging van Bluetooth? Ik lees berichten dat het wachtwoord niet aan te passen is en dus altijd 0000 is. Hierdoor kunnen buren of bezoekers ook makkelijk verbinding verkrijgen. Zeker in combinatie met het feit dat Bluetooth altijd geactiveerd blijft, tenzij je de switch op de achterzijde van de speakers gebruikt.

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 11:54

Hallo SmokeWurst,

Net als bijna alle ander Bluetooth speakers die ik ken wordt er niet met een pincode gewerkt, je wil juist dat je zelf en je bezoek er zo snel en gemakkelijk mogelijk mee kunnen verbinden. Het bereik is ook maar 10 meter, dus zo’n groot problem is het niet tenzij je op een druk kantoor werkt of in een studentenkamer woont. Hoe dan ook door de volumeknop even ingedrukt te houden verbreek je ongewenste Bluetooth verbindingen en schakelt de set over naar Aux. Er kan nu niet meer op Bluetooth worden ” ingebroken” tenzij je de set zelf weer op Bluetooth instelt. De eerdere modellen R1700BT hadden deze functie niet.

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 12:26
SmokeWurst Gebruiker

Helder, bedankt voor het snelle antwoord. Goed om te horen dat het product wordt doorontwikkeld nadat het op de markt is verschenen.

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 11:00
honnes87 Gebruiker

Kan iemand mij vertellen of hier ook een ophangsysteem aan gekoppeld kan worden?

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 11:05
SmokeWurst Gebruiker

Nee, je kunt alleen een universeel ophangsysteem gebruiken (goed op afmetingen letten), of een klein speakerplankje. De schuine voorkant van deze speakers helpt ook niet echt om het handig op te hangen.

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 11:57

Hallo honnes87,

Zonder de speakers te beschadigen zul je op zoek moet gaan naar muurbeugels waar ze op kunnen staan zoals zoiets:

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 13:43
honnes87 Gebruiker

Bedankt, ik ga nog even twijfelen ;-). Kun je misschien nog bevestigen of ik deze speakers op bijv. een versterker aan kan sluiten zonder dat die “volume-control” etc. van de speakers zelf dan een probleem vormt?

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 11:37
Jean-Jean Gebruiker

@Edifier-Expert / IBood: hoe groot is de kans dat dit artikel, net als de hoofdtelefoon van een paar weken geleden, uiteindelijk niet geleverd kan worden wegens ‘te kleine voorraad’? En dat men dat pas na 3 weken weet te vertellen? Ik speel deze keer op zeker….

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 11:47
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Jean,

Ik begrijp dat je er van baalt dat je vorige bestelling geannuleerd is, onze excuses hiervoor.

Ik reken er op dat we al deze Edifier Speakers gewoon kunnen uitleveren.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 13:02
niwred Gebruiker

Ik wens ze te gebruiken in de badkamer. Kan ik ze dan op een stopcontact aansluiten en verder ongemoeid laten.

De bedoeling is om dan naar de radio te luisteren met mijn gsm in bluetooth mode. Zal dat dan in stereo zijn als ik stereo zend. (Wordt dit dan beschouwd als één apparaat want ik kan slechts één device met bluetooth aanspreken)

Vallen ze dan uit als ik de badkamer verlaat.

Of zijn er betere opties voor mijn toepassing … mss ingebouwd in plafond of zo.

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 13:06

Hallo Niwred,

In de badkamer is het te vochtig, ik raad deze houten luidsprekers hiervoor af. Er zijn diverse merken portable Bluetooth speakers die (spat)water dicht zijn

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 13:23
wrathcall Gebruiker

Heb de 1700 en 1800. De laatste als desktops, de 1700 buiten op kop op de eerder vermelde beugels B-tech. Frontje andersom ervoor en het ziet er strak uit en klinkt zelfs buiten helder en basrijk.

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 14:48
SeeQ Gebruiker

Hallo, kan ik makkelijk meerdere setjes tegelijk met elkaar verbinden? Dus in elke kamer een setje bij wijze van spreken..? Alvast dank!

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 15:08

Hallo SeeQ,

Ik neem aan dat je bedoelt dat je gelijktijdig dezelfde muziek in de diverse kamers wil afspelen.

Dit kan door per speakerset een Chromecast audio, iEAST Audiocast of bijvoorbeeld de Philips SW100 en soortgelijke producten aan te schaffen. De speakers sets kun je vervolgens met die Wifi audiostreamers in multi-room schakelen om overal in huis via het wifi netwerk dezelfde muziek af te spelen via alle speakersets.

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 15:06
QuentinGlitch Gebruiker

is het mogelijk om een externe subwoofer aan te sluiten?

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 15:09

Hallo QuentinGlitch,

Dit is niet mogelijk, de R1700BT beschikt niet over een subwoofer uitgang

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 20:58
QuentinGlitch Gebruiker

dus zou niet de 3.mm jack in de ”AUX IN”  kunnen pluggen en “PC IN ” gewoon voor pc

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 16:16
ab1976 Gebruiker

Net besteld zie ik dat ik nog een code heb voor gratis bestelling, hoe kan ik dit terug krijgen moet ik dan de bestelling annuleren?? Hoelang duurd het voordat ik geld terug heb, of kan ik alleen de verzendkosten terug krijgen

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 16:17
ab1976 Gebruiker

Bedoel natuurlijk gratis verzenden

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 16:44
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Ab,

Je kunt dan inderdaad een nieuwe bestelling plaatsen (met de Gratis Verzenden coupon) en vervolgens jouw eerste bestelling kosteloos annuleren. Het geld van de geannuleerde bestelling staat dan binnen 5 – 10 werkdagen weer op jouw rekening.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 16:47
tommessiaen Gebruiker

Dus als ik het goed begrijp (en zie) spelen ze ook gewoon via tulp rood/wit stekkers die langs de andere kant op een versterker worden aangesloten ?

Ik zoek een klein setje voor een dj set-up (draaitafels -> versterker -> speakers).

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 16:53
tommessiaen Gebruiker

*Edit*: ik bedenk me net dat m’n versterker gewone speaker kabel uitgangen heeft.  Dat lukt dus jammer genoeg niet met dit setje :-(

Beantwoorden

4 oktober 2017 om 18:12
Jslabz Gebruiker

Als je versterker bv een Record Out uitgang heeft (met tulp aansluitingen) zal dit overigens wél werken.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.