8 oktober 2017 om 00:00
iBOOD

2x Profile Notos Schilderbaar Verwarmingspaneel

Product expert aanwezig

2x Profile Verwarmingspaneel

Soms heeft de aanwezige warmtebron in huis een beetje hulp nodig van deze verwarmingspanelen. 

Specificaties

Merk: Profile
Type: 2x Notos Verwarmingspaneel | Schilderbaar
Kleur: wit
Garantie: 2 jaar

• Capaciteit: tot 10 m²
  • Beveiligd tegen oververhitting
  • Te schilderen in een kleur naar wens

Geschikt voor: binnen 
Materiaal: Kunststof 
Max. vermogen: 425 Watt

Verwarmingscapaciteit: 10 m²
Oververhittingsbeveiliging 
Montage: muurbevestiging 
Voltage: 230 V / 50 Hz

Handgreep, afstandsbediening en thermostaat     niet inbegrepen 
Te schilderen in een gewenste kleur, waardoor deze één wordt met de ruimte of juist een kleuraccent aan de ruimte geeft
Ook ideaal voor kinderkamers

Afmetingen: 60 (L) X 60 (H) x 4 (B) cm
Gewicht: 6.5 kg

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Om 10:00 en 15:00 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Profile-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

8 oktober 2017 om 14:59
emailnummer Gebruiker

@Profile-Expert:

Is er bij gebruik verschil in temperatuur tussen voor- en achterkant? Hoeveel graden worden voor- en achterkant maximaal (ongeveer)?

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 15:22
Official Product Expert Profile-Expert Official Product Expert

Ik kan het je helaas echt niet zeggen omdat ik het niet weet en er ook geen gegevens van heb. Er zit in principe geen verschil tussen de voor- en de achterzijde. De convectorkachel verwarmt de lucht die vervolgens door de ruimte circuleert.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 15:11
nsttu Gebruiker

Zijn deze panelen ongveer hetzelfde als die van econoheat?

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 15:25

Die zijn inderdaad ongeveer (of eerder zo goed als) hetzelfde als econoheat ;-)

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 15:19
Dyna18 Gebruiker

Beste profile expert,

Ik lees dat dit een convector paneel is dat vooral de lucht verwarmd.

Kun je mij vertellen of hij ook een aangename stralingswarmte geeft als je naast het paneel zit?Of wordt er niet tot nauwelijks horizontaal warmte uitgestraald?

Mijn ‘probleem’ is dat ik in de werkkamer een slecht geïsoleerde vloer heb, waardoor het bij de vloer 5 graden kouder is dan in de ruimte. Oftewel koude voeten. Ik zou graag zo’n paneel naast mijn bureau op voethoogte plaatsen, om zo warme voeten te houden.
Gaat dit werken of kan ik toch maar beter een kruik kopen?

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 15:26
emailnummer Gebruiker

@Profile-Expert

Ben benieuwd naar uw antwoord op bovenstaande vraag

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 15:27

Haha een kruik is misschien in jouw geval ook een goed idee maar dit verwarmingspaneel zal ook zeker werken hoor. Wel is het zo dat de werking idd het principe van convectie is dus de lucht gaat achter langs de onderkant van het paneel. Daar wordt hij verwarmd en stijgt vervolgens op. Ik denk desondanks zeker dat je baat gaat hebben bij dit paneel. Om de meest stralingswarmte te hebben zou je hem het best schilderen met een watergedragen verf.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 15:38
bhdijkstra Gebruiker

Wanneer komt deze weet

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 15:44
Siem-IT Gebruiker

In de tijd dat ik mijn wachtwoord opvraag is het uitverkocht en degene in mijn winkelwagentje ook. Balen.

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 15:45
Dolfijfnetrainer Gebruiker

Hoe weinig zijn er ingekocht? Komt deze ibood nog een keer?

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 16:06
svloo Gebruiker

Balen! wil net bestellen en alweer uitverkocht :(

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 16:08
Dyna18 Gebruiker

*knip*
Edited by: Wouter
Het is hier geen marktplaats ;)

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 16:08
AldertV Gebruiker

Moet werken vandaag dus helaas te laat opgemerkt. Komen ze nog een keer in de aanbieding?

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 16:39

Beste forum bezoekers. Jammer dat er mensen achter het net vissen. iBood had onze volledige voorraad gekocht en ik kan jullie zeggen…… dat waren er niet weinig ;-). De deal was echt superscherp en voor de snelle beslisser. Voor diegenen die er wel eentje te pakken hebben gekregen, veel plezier ermee!

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 17:02
CescoAiel Gebruiker

Verdorie! Te laat!   :(

(Moest wachten tot de wachtwoord-reset email binnenkwam, en intussen was ie uitverkocht!)

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 19:14
elianmars Gebruiker

Och, ze waren vanaf 0:00 uur beschikbaar en zijn nog niet zo lang uitverkocht. Tijd zat dus om ze aan te schaffen.

Ik heb de hele tijd zitten twijfelen om ze aan te schaffen. Twijfelen is niet meer nodig, want ze zijn op :-)

Beantwoorden

9 oktober 2017 om 02:37
oudjee Gebruiker

Alleen kwam de mail pas om 13.18 uur. De mailcue gaat steeds langzamer, tot voor kort was het nog rond 04.00;-).

Er komt binnenkort nog een verwarmings aanbieding van Profile volgens expert.

Beantwoorden

9 oktober 2017 om 06:32
Moderator Jim Moderator

Ter info! Dit is wel bekend bij iBOOD. Ze zijn aan het werk om de mail weer vroeg in de ochtend te versturen! :-)

Groetjes!

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 21:52
ingrid57 Gebruiker

zie dat het uitverkocht is had graag willen bestellen, is het nog later leverbaar eventueel?

Beantwoorden

8 oktober 2017 om 23:38
ssc68 Gebruiker

kan deze ook bevestigd worden op de plafon?

Beantwoorden

10 oktober 2017 om 21:55
aardvarken Gebruiker

deze in de gaten houden ..

Nee, werking is vnl convectie: het grootste deel vd warmte wordt aan de achterkant gegenereerd waardoor je warme luchtstroming krijgt. Aan voorkant heb je nog wel een klein beetje stralingswarmte (= IR)

Belangrijk dus om hem goed te monteren, bv 15 a 20 cm boven de vloer.

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 21:40
emailnummer Gebruiker

Volgens mijn warmtecamera zit er slechts enkele graden verschil tussen de voor- en achterkant. Bij de gemeten temperaturen van +/- 85 graden is dat verschil verwaarloosbaar. Zie mijn post verderop.

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 09:41
mrdummy Gebruiker

Voor het eerst is track and trace van DHL heel vreemd, het is blijven hangen dat het nog naar sorteercentrum moet gaan, en dat na volle dag nog geen centimeter verder, geen nieuwe zaken?

De voorgaande bestellingen zijn meteen volgende dag bezorgd, maar nu is het onzeker en op tweede dag nog geen planning gemaakt.
Ook is de pagina verwarrend, net of er een storing is.

Wie kan even ernaar kijken wat er misgegaan is met bezorging panelen via DHL? Zijn er inderdaad wat problemen daar?

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 10:04
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi mrdummy,

Ik ga mijn collega vragen om dit even voor je na te kijken.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 15:04
Moderator Webcare iBOOD Moderator

Beste mrdummy,

In verband met het gewicht van de bestelling zal dit via een andere dienst van DHL bezorgd worden. Daardoor geeft de ontvangen T&T code geen juist beeld van de verzending. Naar verwachting worden de panelen begin volgende week bezorgd.

Met vriendelijke groeten, 
iBOOD Webcare Team

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 12:56
CvHensbergen Gebruiker

Panelen 12-10 al ontvangen, super. Wat me opviel: een paneel mist een stukje links halverwege, niet groot maar toch. Er is verschil in productie. Snoerbevestiging t.o.v. printtekst van beide zijn anders. Hierdoor heeft bij plaatsing opdruktekst horizontaal 1 paneel het snoer beneden, wat goed is, maar de andere heeft dan de snoerbevestiging rechtsboven!?!?!? Vreemd en irritant omdat ik zie niet ga overschilderen voor een maximale warmte, hangt deze “op de kop” en is de snoer dus korter. Vreemd. Krijg daarom het vermoeden dat om een b-keuze partij gaat.

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 21:39
emailnummer Gebruiker

Panelen ook gisteren ontvangen. Vandaag heel even tijd gehad en 1 paneel uitgepakt en aangesloten. Temperatuur wordt gemiddeld zo’n 85 graden met een paar hotspots tot 97 graden Celcius. De voorkant is enkele graden koeler dan de achterkant maar op deze temperaturen is dat verwaarloosbaar. Ik heb hiervoor een warmtecamera gebruikt en kan misschien volgende week een plaatje posten maar ik weet niet hoe dat hier moet.

Wel zie ik dat de warmtedraden nogal slordig in het paneel zijn gelegd. Op een enkele plek lijkt het zelfs of draden kortsluiting maken. Dat hoeft niet erg te zijn over het gehele paneel genomen. Maar samen met de schakelaar die heel erg moeilijk gaat zou je inderdaad het vermoeden kunnen krijgen dat het B-keus is.

Als ik tijd heb zal ik ook het tweede paneel bekijken, dan weet ik meer. Dan wil ik ook het opgenomen vermogen gaan meten.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.