13 oktober 2017 om 00:00
iBOOD

6x L’Oréal Paris Skincare for Men | Keuze uit 3 Varianten

6x L’Oréal Paris Skincare

Deze skincare producten van L’Oréal zijn gemaakt om je huid te beschermen en te hydrateren voor een mooie, verzorgde en jonguitziende huid. 

Specificaties

Merk: L’Oréal Paris
Types: 6x Gezichtscrème
Zie de dropdown voor de verschillende varianten

• Dagelijks te gebruiken
  • Beschermt en hydrateert de huid
  • Keuze uit 3 verschillende varianten

L’Oréal Energetic gezichtscrème
Werking: 24 uur
Inhoud: 6x 50 ml
Gebruik: dagelijks
Type: crème

L’Oréal hydraterende gel
Type: gel

L’Oréal Sensitive gezichtscrème
Type: crème

13 oktober 2017 om 00:07
mrbasm Gebruiker

Wat is de houdbaarheids datum van de crème ?

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 08:42
Moderator Tom Moderator

Dag Mrbasm

de crème is 12 maanden houdbaar na het openen van het product.
Met vriendelijke groeten

Tom

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 00:15
Pvdvenis Gebruiker

Hier 1 van de 3 voor 8 euro goedkoper:

*SNAP*

https://www.amazon.de/LOr%C3%A9al-Men-Expert-Feuchtigkeitspflege-Feuchtigkeitscreme/dp/B00C9ZFAHW/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1507846480&sr=8-2&keywords=loreal+men+expert

Edited by: Tom
Beste,
de eerste link heb ik verwijderd. Deze komt echt wel een stuk duurder uit als je er 6 besteld.

Met vriendelijke groeten
Tom

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 01:50
edwinhendriks Gebruiker

*SNAP*

Edited by: Tom

Geen prijsvergelijking zonder correcte, werkende URL over identiek hetzelfde product.
Mvg
Tom

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 00:16
BertKooy Gebruiker

Met die oranje bus Hydraterende Gezichtscreme voel ik me altijd een stukker wakkerder, werkt erg verfrissend. Jonger zie ik er niet uit met die creme op vind ik, wel een stuk energieker en zo voel ik me ook, is ook wat waard ;). 

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 08:38
dwaze Gebruiker

Ik zou deze willen bestellen met een code voor gratis verzending, echter krijg ik de melding:”deze couponcode is ongeldig” terwijl in de mail staat dat die geldig is tem vandaag:

Jouw free-shipping-code:

XXXXXXXXXXX

Eenmalig geldig op het gehele aanbod t/m 13-10-2017

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 08:50
Moderator Tom Moderator

Dag Dwaze

ik heb het doorgegeven aan mijn collega’s.
Ze nemen zo vlug als mogelijk contact met je op.

Mvg

Tom

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 09:20
Moderator Webcare iBOOD Moderator

Hallo dwaze,

Zou je de mail met code willen doorsturen naar webcare@ibood.nl? Dan zullen we het meteen oplossen voor je!

Met vriendelijke groeten, 
iBOOD Webcare Team

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 10:14
dwaze Gebruiker

Thanks, hij is doorgestuurd.

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 10:51
Moderator Webcare iBOOD Moderator

You’ve got mail!

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 11:38
dwaze Gebruiker

Thanks! gelukt :)

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 08:46
Moderator Tom Moderator

Dag allemaal

als er vragen zijn over het product zelf, laat ze dan even weten.
Ik gebruik zelf dit product regelmatig en ben er zeer tevreden van, dus kan jullie misschien wel verder helpen.
Voor de meeste ben ik misschien niet zo objectief zijn, dus hoop ik dat er nog wel gebruikers zijn (zoals BertKooy hierboven) die dit kunnen beamen en hun verhaal over deze producten kan doen.

Met vriendelijke groeten

Tom

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 08:53
LOUD Gebruiker

Jullie plaatjes kloppen weer niet, of jullie beschrijvingen niet.

Jullie hebben op de fotos de hydratic energie gel en creme staan. En de sensitive.

In jullie beschrijving noemen jullie weer wat anders.

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 09:28
Moderator Bas iBOOD Moderator

We hebben bij elke foto een labeltje geplaatst om aan te geven bij welke optie uit het dropdownmenu hij hoort.

De namen in de tekst komen (maar dan iets uitgebreider) overeen met de dropdownmenu opties.

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 09:08
Mitsah Gebruiker

Goeie timing, top prijs. Had ze net weer nodig dus besteld. De Energetic gezichtcreme deze keer.

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 10:30
Voodoo077 Gebruiker

Hallo iBood, is al een paar keer voorbijgekomen en denk dat het toen ook al gevraagd is. Bestaat de mogelijkheid in de toekomst om hier een combi van te maken als vierde optie? Dus van elk product 2 eenheden voor een totaal van 6. Of voor degenen die de producten beter kennen, is dat zinloos?

Bedankt voor de feedback.

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 10:44

Ik ga je suggestie nog even doorzetten naar de inkoper van deze deal. Dergelijke combinatiepakketten blijken helaas niet altijd mogelijk te zijn, maar niet geschoten…. :-)

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 11:25
Fritske71 Gebruiker

Ik kan er niet aan uit. Ik wil de ‘zonder glans’ variant, maar het dropdown menu vermeldt die totaal niet.

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 11:29
Fritske71 Gebruiker

gevonden, het kleine label rechts boven vermeldt het wel :-)

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 11:38
WiCo Gebruiker

Er gebeuren vreemde dingen met de betaling!! Steeds als ik iets bestel bij iBood en ik wil betalen met mijn VISA-kaart krijg ik deze melding:

Er ging iets mis tijdens het betalen. Probeer opnieuw of kies een andere betaalmethode.

Als ik dan met PayPal betaal gaat het WEL goed. Terwijl PayPal van DEZELFDE VISA-kaart wordt afgeboekt.

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 12:15
Draztick Gebruiker

Fijn dat ik met regelmaat de gratis verzending coupon krijg maar erg jammer dat die net verstreken zijn als er wel iets is dat ik wil bestellen :(
Gebruik deze producten al jaren en ben er zeer tevreden over, zeker een mooie deal!

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 12:15
Haff86 Gebruiker

Mooie deal. Bij een Kruidvat betaal je al gauw 10 euro voor een potje. Nu heb je er 6, Kun je makkelijk een jaar of langer mee uit de voeten

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 13:15
jcmc Hartman Gebruiker

Kunt u mij aangeven welke van de drie keuzes het ORANJE potje is.

jcmc

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 13:18

Hoi jcmc,

Rechtsboven in de afbeeldingen vind je een label die correspondeert met het keuzemenu.

Het oranje potje is de “Energetic Moisturizer”.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

jcmc Hartman Gebruiker

Sorry,

vraag is inmiddels beantwoord.

jcmc

Beantwoorden

Helemaal prima, jcmc :-)

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 13:49
M.D.Kesting Gebruiker

Hey

Helemaal top deze aanbieding. Gelijk besteld. Alleen ik krijg net een coupon code in mn mail voor gratis verzending , terwijl ik al eerder op de dag mijn bestelling en betaling heb gedaan. Kan de gratis verzending alsnog toegepast worden?

Mvg

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 13:53

Hoi M.D.Kesting,

Het is helaas niet mogelijk om deze coupon achteraf te verrekenen. Wel kun je ervoor kiezen om de bestelling opnieuw te plaatsen en vervolgens jouw eerste bestelling weer te annuleren.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 15:47
kimono Gebruiker

weer jammer van die mega (vind ik) verzendkosten. Hopelijk krijg ik voor 23:59 nog een random coupon-email!

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 15:53
Rsport20 Gebruiker

Net besteld met een gratis verzend coupon. Mooie aanbieding en gebruik het dagelijks.

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 20:12
CK-CA Gebruiker

Hoe kom ik aan die ‘gratis verzending coupon’? :)

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 23:13
Moderator Paul Moderator

Hallo CK-CA,

Heb je onder Mijn iBOOD bij Abonnementen ook Persoonlijke Emails geactiveerd? Dan zou je zomaar een volgende keer bij de gelukkigen horen die een couponcode ontvangen!

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 22:01
feijenooord Gebruiker

Wilde zojuist een bestelling plaatsen, lukt het doorschakelen naar Ideal niet.Wil ik het opnieuw proberen maar nu is de kortingscode van het gratis verzenden niet meer geldig…… Erg jammer, dan maar geen creme.

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 23:11
Moderator Paul Moderator

Hallo feijenoord,

Wanneer de bestelling wordt afgebroken, zet het systeem de code tijdelijk op “gereserveerd”. Binnen 2 uren wordt de code automatisch weer vrijgegeven en kan dan alsnog gebruikt worden. 
Probeer het dadelijk nog maar eens! Wel voor 23:59 anders is de deal voorbij.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.