12 oktober 2017 om 00:00
iBOOD

Samsung 55" 4K Smart TV | HDR | 7-Serie

Samsung 55" 4K Smart TV (7-Serie)

De 7-Serie televisie van Samsung levert op werkelijk geen enkel gebied in.

Specificaties

Merk: Samsung
Type: UE55MU7040
Garantie: 2 jaar

• Haarscherp 4K-beeld
  • 40 W kristalhelder geluid
  • Intuïtieve Samsung Smart Hub

Display
Schermafmeting: 55"
Resolutie: 3,840 × 2,160
10 bit Support: Ja

Video
Picture Engine: UHD Upscaling Engine
PQI (Picture Quality Index): 2400
HDR (High Dynamic Range): HDR 1000
Beeldverversing: 100 Hz
Dynamische contrast verhouding: Mega Contrast
Micro Dimming: Supreme UHD Diming
Local Dimming: Precision Black
Dynamic Crystal Color: Ja
Contrast Enhancer: Ja
Auto Motion Plus: Ja
Film Mode: Ja
Peak Illuminator: Peak Illuminator Pro

Audio
Dolby Digital Plus: Ja
DTS Codec: Ja
Sound Output (RMS): 40 W
Speaker Type: 2.1CH (Down Firing + Front Firing)
Woofer: Ja
Multiroom Link: Ja
Bluetooth: Ja

Smart Service
Stembediening: UK English, Spanish, French, Italian, German, Brazilian Portuguese
Web Browser: Ja
Samsung Connect: Ja
Smart View: Ja

Convergence
TV naar Mobiel – Mirroring: Ja
Mobiel naar TV - Mirroring, DLNA: Ja
360 Video Player: Ja
Bluetooth Low Energy: Ja
Wi-Fi Direct: Ja

Tuner/Broadcasting
Digital Broadcasting: DVB-TCS2(T2 Ready) x 2
Analoog: Ja
2 Tuner: Ja
CI (Common Interface): CI+(1.3)
Data Broadcasting: HbbTV 1.5(CZ,SK,DE,AT,FR,ES,EE) / HbbTV1.0(PL,HU,CH,BE,NL,LU,PT)

Connectiviteit
HDMI: 4
USB: 3
Component In (Y/Pb/Pr): N/A
Composite In (AV): N/A
Ethernet (LAN): Ja
Audio Out (Mini Jack): N/A
Digitale Audio Out (Optical): 1
RF In (Terrestrial/Cable input): 1/1 (Common Use for Terrestrial)/2
Ex-Link ( RS-232C ): 1
CI Slot: 1
HDMI A / Return Ch. Support: Ja
HDMI Quick Switch: Ja
Wireless LAN Built-in: Ja
Anynet+ (HDMI-CEC): Ja

Overige functionaliteit
Instant On: Ja
Processor: Quad-Core
Toegankelijkheid: Voice guide(UK English, German, French, Spanish, Italian, Dutch, Polish, Danish, Swedish, Finnish, Norwegian, Portuguese, Russian(only when connecting to Network in EE,LV,LT))/ Enlarge/ High contrast/ Learn TV Remote(UK English, German, French, Spanish, Italian, Dutch, Polish, Danish, Swedish, Finnish, Norwegian, Portuguese, Russian(only when connecting to Network in EE,LV,LT))/ Multi-output Audio
One Connect (Jack): One Connect Mini
Digital Clean View: Ja
Auto Channel Search: Ja
Auto Power Off: Ja
Ondertiteling: Ja
Connect Share™ (HDD): Ja
ConnectShare™ (USB 2.0): Ja
Embeded POP: Ja
EPG: Ja
Extended PVR: Ja
Game Modus: Ja
OSD Talen: 27 European Languages + Russian(only for EE,LV,LT)
Picture-In-Picture: Ja
BT HID Built-in: Ja
USB HID Support: Ja
Time Shift: Ja
MBR Support: Ja
Ultra Clean View: Ja

Eco Feature
Eco Sensor: Ja
Energieklasse: A

Energie
Lichtnetaansluiting: AC220-240V 50/60Hz
Energieverbruik (Max): 180 W

Fysieke eigenschappen
Afmetingen incl. voet: 1226.1 x 782.7 x 246.1 mm
Gewicht incl. voet: 17,90 kg

Afmetingen excl. voet: 1226.1 x 710.5 x 54.8 mm
Gewicht excl. voet: 17,4 kg

Accessoires
Afstandsbediening: TM1790A (incl. batterijen)
Samsung Smart Control (Included): Ja
Mini Wall Mount Support: Ja
Vesa Wall Mount Support: Ja
Floor Stand Support: Ja
Handleiding: Ja
E-Handleiding: Ja
ANT-Kabel: N/A
Stroomkabel: Ja
Slim Gender Cable: N/A

12 oktober 2017 om 00:03
brilstand Gebruiker

Weer een goede televsie bij ibood, goed bezig daar!

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 00:19
Ohadra Gebruiker

Wat is het verschil tussen de UE55MU7000 en deze?

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 00:57
Werdabits. Gebruiker

Zolang, je de tv meer als monitor gebruik zal je er geen last van hebben dat het een buitenlands model is, of je moet zelf de kennis hebben om firmware en update’s handmatig te installeren, en als je een Ci+ module gebruikt voor je smartcard werkt het niet. BTW als je, met een mediabox werkt zul je er geen last van hebben:)

PS: let erop dat achter de UE55mu7040 deze tekens staan XXN !

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 08:56
Moderator Bas iBOOD Moderator

Het enige verschil is de rand van de televisie, de kleur is anders.

@Werdabits.: Wij bieden vandaag het XXN model aan, dit is dus gewoon het Benelux model, waardoor je de door jou beschreven problemen niet zult hebben. Waar je informatie vandaan komt dat dit een buitenlands model is, is mij een raadsel.

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 00:41
frisbie Gebruiker

Ziggo gecertificeerd?

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 11:45

Yes.

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 00:46
Jonas1985 Gebruiker

Wat is ziggo gecertificeerd en waarom vraag je dat?

Lijkt op het eerste zicht wel goede deal. Iemand die dit kan bevestigen?

Op internet niet bijster veel over te vinden …

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 00:47
Jonas1985 Gebruiker

En op “kieskeurig” is deze ook niet terug te vinden?

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 01:00
Werdabits. Gebruiker

model nr achter 7040 moet XXN zijn :)

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 08:58

Dit model is het Benelux model, eindigend op XXN.

Deze televisie is dezelfde als de 7000, het enige verschil is de kleur van de rand van de televisie. Zie hier de Kieskeurig pagina met 33 reviews.

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 00:52
Mitchell V Gebruiker

Ibood adverteert met het cijfer 8.9 voor deze TV, echter gaat het op kieskeurig om de UE55MU7000 en niet de UE55MU7.

Dus Ibood, welke is het?

Waar ik ook wil weten is of de specs wel juist zijn, op een andere site vind ik namelijk dat de beeldverversing 60Hz is en geen 100Hz..

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 00:53
Mitchell V Gebruiker

Correctie: Ibood adverteert met het cijfer 8.9 voor deze TV, echter gaat het op kieskeurig om de UE55MU7000 en niet de UE55MU7040

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 02:55
digimaxi Gebruiker

het is volgens deze handleiding die je hier kan vinden een native 60Hz.

er zijn feitelijk maar 2 native resoluties 60 en 120hz 4K consumenten panelen in de markt, de rest is marketing gegoochel met software trucjes. Soms werkt dat bijzonder goed en boven de 240hz zal geen mens meer de negative effecten zoals blur of flikkeringen waarnemen, maar dat is wat een panel in theorie kan verwerken, als de bron een lagere hertz is zullen er altijd mensen zijn die problemen ondervinden.

persoonlijk heb ik altijd moeite met dingen zoals teletekst (wat ik amper nog gebruik) en digitale content zoals de leeskrant of content van mn eigen mediastick.

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 03:08
digimaxi Gebruiker

* correctie …als de bron een hogere hertz is….

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 08:54
Cortezz Gebruiker

bestaat dat nog bij jullie? lol teletekst

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 09:25

Deze televisie heeft een 100 Hz paneel

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 10:35
ruud0181 Gebruiker

Volgens recent onderzoek is er juist een stijging van het aantal Teletekst gebruikers. Teletekst is toch ook een mooi iets, wanneer je bijvoorbeeld even snel tussenstanden bij voetbal wilt zien, of het laatste nieuws? Misschien “ouderwets” in de ogen van de mobiele generatie, maar o zo handig voor veel anderen.

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 01:00
Eric-Hartman Gebruiker

Staat idd op meerdere sites dat deze tv 60 hrtz is, dat is toch degelijk wel een aandachtspuntje .???

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 01:04
Jonas1985 Gebruiker

Joepie hier gaan we weer .. De vorige “100 hrtz” tv hier ook moeten annuleren omdat het een 50hrtz bleek te zijn.

Voor deze prijs mag het toch een 100 hrt zijn.

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 09:26

Deze televisie heeft een 100 Hz paneel, we hebben dit zojuist geverifieerd.

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 01:03
Eric-Hartman Gebruiker

En bij b.v bol.com staat weer 200hrtz ???

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 01:07
thijs.adriaans Gebruiker

Da’s een bummer.. lcdtje na zo’n prachtige oled.

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 01:09
Jonas1985 Gebruiker

Je moet het kunnen betalen ook he :-) Niets bummer dus ;)

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 03:38
MoHamdaoui Gebruiker

hallo ibooders en expert,

is het scherm nou wel of niet 100 hertz, het scherm dus! En is dit gewoon een europees nederlands model, dus zonder al die onzin speciale stekkers????

ik hoor het nog wel van ibood, expert of mede ibooders…..want ik heb serieus interesse

gr

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 07:36
edwinteems Gebruiker

Gast, verwacht je nou echt dat er midden in de nacht gereageerd gaat worden door de moderators? Heb ff geduld!

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 09:27

Deze televisie heeft een 100 Hz paneel.

Het is gewoon een Benelux model (typenummer eindigt op XXN). Dus geen gekke stekkers :-)

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 06:25
hachanabe Gebruiker

EnergieLichtnetaansluiting: AC220-240V 50/60HzEnergieverbruik (Max): 180 W

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 07:27
Werdabits. Gebruiker

Samsung Nederland verleent geen garantie! en content op apps  een probleem! Ook de Ziggo smartcard werk niet in de CI+ module. Tvreus.nl doet niet anders als grijze import toestellen hier dumpen! Wees gewaarschuwd met buitenlandse elektronica! Uiteraard is dit toestel niet Ziggo gecertificeerd, want de software matcht niet. kijk vooral naar de letters achter ue55mu7040 xxn !

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 09:00

Hoi Werdabits.,

Waar je bovenstaande op baseert is mij een raadsel. Wij zijn TVreus.nl niet (en deze televisie komt ook niet bij hen vandaan) en dit is gewoon het Benelux model (eindigend op XXN).

Groeten,
Bas

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 09:54
Werdabits. Gebruiker

Bedankt voor de bevestiging, dat het om een model ue55mu7040  eindigend op serie nr XXN gaat. In dat geval raad ik hem iedereen aan.

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 07:40
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen all!

Ik heb een aantal van jullie vragen doorgezet naar iBOOD. Zoals EdwinTeems al aangeeft, zullen ze eerst even opstarten met wat koffie en daarna jullie vragen beantwoorden!

Fijne donderdag!

Jim

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 08:54
Markieuh Gebruiker

Goedemorgen,

Lijkt me dat de info die hier onder staat gewoon juist is natuurlijk… ;-)

http://www.samsung.com/nl/tvs/uhdtv-mu7040/UE55MU7040LXXN/

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 09:35
Voodoo077 Gebruiker

Leuk dat het weer een TV is … met het WK dat eraan komt in 2018 perfect. Maar die prijzen zijn geen 2018 helaas.

*snap*

Wat zou het mooi zijn van iBood om binnenkort eens te stunten met een end of life OLED 65″ aan 1000 tot 1500 euro ;-)

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een geheel identiek product.

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 10:55
Voodoo077 Gebruiker

Bas, ik heb hier geen link gezet. Enkel vermeld dat de prijs anno 2017 duur is en gemeld wat je kan krijgen voor minder geld maar goed dat kan ik eventueel nog begrijpen dat je het echt wil knippen en ik zal hier rekening meehouden in de toekomst.

Echter de rest van mijn tekst ging over de beeldbuis en dergelijke en is ook weggeknipt, waarom???

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 11:06

Hi Voodoo,

Je bericht was een vergelijking met een televisie die je niet nader omschreef (“een televisie uit een folder”), met hierbij een prijsvergelijking. Op ons forum mag je altijd links plaatsen naar identieke producten die elders (goedkoper of duurder) te koop zijn. Maar dit mag enkel als het over een identiek product gaat, en vergezeld met een directe link om het gestelde te bewijzen.

Het deel dat ik als vergelijkend beoordeelde, heb ik weggeknipt. Voor verdere vragen kun je altijd contact opnemen via community@ibood.com, zodat dit forum niet verzand in een discussie over ons forumbeleid :-)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 09:51
Avdmey Gebruiker

G morgen

Is het al bekend hoeveel hertz 60 of 100 of ?? En gaat deze tv nu werken met ziggo of ook niet ? Veel onduidelijkheid weer

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 10:00

Deze televisie heeft een 100 Hz paneel.

Deze televisie is geschikt voor gebruik met de CI+ Module van Ziggo (zie ook hieronder).

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 11:32
svloo Gebruiker

Zou je het Ziggo verhaal aub willen bevestigen via de leverancier? Dan weten we igg of het werkt ja of nee! b.v.d.

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 11:44

Ik zie dat ik niet goed heb gekeken en ook dit model gewoon Ziggo Gecertificeerd is, zie hier.

Ik heb mijn tekst hierboven even aangepast om onduidelijkheid te voorkomen.

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 10:55
darylvdz Gebruiker

Is het mogelijk de tv strak op te hangen aan de muur?

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 11:18
Lithiums Gebruiker

In de Kieskeurig reviews vind ik de volgende dingen terug:

TV is een plaatje aan de wand middels platte muurbeugel

kan niet (super)plat tegen de muur

Kan dus wel aan de muur hangen, best plat, maar niet helemaal plat-plat er tegenaan. Schijnt desondanks dus mooi te staan (/hangen).

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 11:21
wj4ibood Gebruiker

Wordt deze TV geleverd met een one connect box? Welke aansluitingen zitten op deze box; variaties gezien met of zonder LAN, USB 2.0 of USB 3.0 etc

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 11:25
mathyg Gebruiker

Ik ken er niet zoveel van, maar ik vermoed dat deze tv ook werkt met de Belgische provider telenet? Alvast bedankt!

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 11:47
1132lp Gebruiker

JA werkt ook gewoon met Telenet!

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 12:06
Roaringeagle Gebruiker

Eerlijk gezegd zou ik begot niet weten waarom eender welke tv niét zou ‘werken met  Telenet’ ; de meeste mensen kijken Telenet via een aparte decoder die via hdmi naar de tv gaat; de tv is maar een toestel om een bron weer te geven… als de bron en de tv via de juiste interface (bvb hdmi kabel) aan elkaar gekoppeld kunnen worden, zou het moeten correct werken allemaal.  Dat je er nu een PS3, een Telenet box of een dvd-speler op aansluit… enige wat tv moet doen is beeld/geluid weergeven

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 11:54
Jonas1985 Gebruiker

Na de antwoorden van ibood direct besteld. 100 hrtz heeft doorslag gegeven. Budget was normaal 800 euro voor tv maar goed .. deze is iets te goed om zo te laten liggen.

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 12:38
Jasper..90 Gebruiker

Wat is de afmeting van de VESA aansluiting om hem op te hangen?

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 12:49
Moderator Paul Moderator

VESA 400 x 400

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 13:01
Westvlaming Gebruiker

Lijkt mu een goed toestel ben er wel  in geïnteresseerd maar met de vele vragen en antw hier al beetje moeilijk te volgen en bij mijn vorige aan koop bij julie de beats by dre oortje werkten de voor en terug knop niet goed van of zeg maar niet enkel playknop wel drm ben ik iets terughoudend voor mijn beslissing

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 13:28

Hoi Westvlaming,

Is er iets wat je over deze televisie wilt weten, zodat je een goede beslissing kunt nemen?

Groeten,
Bas

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 14:14
jovanotto Gebruiker

Apart inderdaad,  nu er op alle vragen over een ( voor mij)  positief antwoord is gekomen en ik een goede reden heb om tot bestelling over te gaan is hij ‘ineens’ uitverkocht  :-(

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 13:48
Westvlaming Gebruiker

Zal voor andere keer zijn zie dat hij uitverkocht is

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 14:17
MarkVerwer Gebruiker

Net te laat :(

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 15:16
Blancaierene Gebruiker

Ik koop nooit meer een TV bij Ibood, ik heb een TV gekocht en na 3 jaar was hij kapot, nooit aangeraakt nooit verplaatst.

En dan nu wilt samsung (merk van de tv) het niet laten maken omdat de tv oorspronkelijk niet uit nederland komt.

we kregen een garantie aangeboden voor 5 jaar bij de samsung maatschappij alleen geld dit pas als de tv uit nederland zelf komt,

en wij kwamen pas nu dat we hem wilde laten maken er achter dat hij NIET uit nederland komt.

en daarnaast geeft Ibood zelf een garantie van 2 jaar.

ik voel mij bedrogen.

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 21:33
Moderator Wouter Moderator

Beste Blancaierene,

Heb je hierover ook contact gehad met de klantenservice van iBOOD, zij zouden je hier kunnen bijstaan.

Groet, Wouter

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 18:46
ElooKozarac Gebruiker

*knip*

Edited by: Wouter
Reclame maken voor andere sites is natuurlijk niet de bedoeling, hoe lief het ook is voor je mede IBOOD-ers.

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 19:47
tesluc Gebruiker

Garantie afhandeling bij aankopen van TV’s op internet is een ramp…. onbegrijpelijk dat men hier nog altijd in trapt.

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 23:22
svloo Gebruiker

Wat een vervelende ervaring zeg. Ik heb er een besteld en ik wil nu weten waar deze tv vandaan komt? Graag duidelijkheid hierover Ibood.

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 23:56
Moderator Paul Moderator

Deze tv is bedoeld en geschikt voor de Nederlandse en Belgische markt (Benelux model met XXN achter het typenummer). Dat zal geen problemen opleveren.

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 00:00
Lessram Gebruiker

Theoretisch (wettelijk) maakt dit niets uit. je hebt hem in Nederland gekocht van iBood, dus geldt de Nederlandse wet. Daarin geldt dat je garantie hebt voor de duur welke je redelijkerwijs mag verwachten van een product. En of die nu gemaakt is in Nederland, Spanje, Japan of China maakt dan niets uit. Garantie moet je dan ook gewoon claimen bij de verkoper, iBood in dit geval dus.

(al is gelijk hebben en gelijk krijgen een groot verschil, waarbij soms een rechtsbijstandverzekering noodzakelijk is)

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 14:23
guess06 Gebruiker

Wanneer wordt de tv geleverd?

Beantwoorden

20 oktober 2017 om 14:27

We verwachten deze televisie vandaag te verzenden. Zodra dit gebeurd is ontvang je per mail een Track&Trace om je bestelling te volgen :-)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.