8 december 2017 om 00:00
iBOOD

Dirt Devil M607 Spider Robotstofzuiger

Dirt Devil Robotstofzuiger

Deze robotstofzuiger is perfect voor een snelle reiniging. Haal er snel een in huis en ontdek het gemak van de ideale schoonmaakhulp.

Specificaties

Merk: Dirt Devil
Type: M607 Spider | Robotstofzuiger
Garantie: 2 jaar

• Veegt en zuigt harde vloeren
  • Maar ook laagpolig tapijt
  • Reinigingsprogramma met 3 routes

Materiaal: Kunststof
Zakloos
Soort batterij: NiMH
Laadtijd: 4 uur
Werktijd volle batterij: 60 minuten zonder op te laden
3 instelbare anti-crash sensoren
Volume stofcontainer: ca. 0,27 l

Wat zit er bij?

• 2 verwisselbare ronde borstels
  • 1 vervangingsfilter bij levering
  • 1 lader

Gewicht: 1,5 kg

8 december 2017 om 00:20
woutertju Gebruiker

ook 2 jaar op de accu??

Beantwoorden

8 december 2017 om 00:49
Moderator Niek Moderator

Goedenacht woutertju,

De garantie geldt ook voor de accu :-)

Beantwoorden

8 december 2017 om 00:47
Straatfilosoof Gebruiker

Voor €200 voor €60 excl. verzendkosten. Beetje misleidend aangezien hij bij bol €85 kost.

Beantwoorden

8 december 2017 om 00:53
Moderator Niek Moderator

Goedenacht Straatfilosoof,

Dan ben je zelfs inclusief verzendkosten nog steeds een stuk voordeliger uit :-)

€199 is overigens de adviesprijs.

Beantwoorden

8 december 2017 om 09:09
IrritantRotjoch Gebruiker

Idd deze een jaar geleden voor 79 euro bij MM gekocht incl verz. kosten. Net even nagekeken, en bij Bol en Wehkamp nu 85,- Dus idd een scherpe aanbieding. Bevalt prima, heeft uiteraard z’n beperkingen. Maar erg prettig als je onverwacht bezoek krijgt op je luie zondagmorgen. Stofzuiger gaat aan het werk en ik kan lekker douchen. :-)
Een 2e besteld voor de boven verdieping of misschien samen rondjes draaien. ;-)

Beantwoorden

8 december 2017 om 21:37
motormuis001 Gebruiker

Knap irritant ja, die intieme ontboezemingen, Dat je met je onverwachte bezoek meteen onder de douche springt hou je maar lekker voor je … ;-)

Beantwoorden

8 december 2017 om 21:59
AndreasVH Gebruiker

Ja dat zie je veel bij Ibood. Nog steeds een mooie aanbieding, maar lang niet zo rooskleurig als de hoofdpagina doet vermoeden.

Beantwoorden

8 december 2017 om 01:45
Lovejoy Gebruiker
8 december 2017 om 07:15
peetpp Gebruiker

tja, iBood is een internetwinkel, andere winkels doen dat toch ook niet maar iBood heeft wel een produktforum dat overigens niet verdwijnt na 24 uur en waarop iedereen deze nuttige links kan melden waarvoor dank (y)

Beantwoorden

8 december 2017 om 07:26
peetpp Gebruiker

en hier nog een link link naar Amazon Duitsland, 4 sterren uit ruim 2000 gebruikerservaringen en aan 89.47 euro (21%BTW)

Beantwoorden

8 december 2017 om 09:40
reinwijmawons Gebruiker

Aan de eerste reviews te lezen van 2015 was deze stofzuiger toen al 85 euro (product is van 2014). Dus waar die 200,- vandaan komt?

Beantwoorden

8 december 2017 om 10:24
Moderator Bas iBOOD Moderator

€ 199 is de adviesprijs die door de fabrikant is meegegeven aan dit product. Voor meer informatie klik hier.

Beantwoorden

8 december 2017 om 22:57
Rwinio Gebruiker

Mag ik dan ook nog een YouTube linkje toevoegen voor dat laatste uurtje?

Beantwoorden

8 december 2017 om 06:47
renterghem Gebruiker

Heb deze! Kan hem iedereen aanraden.

Beantwoorden

8 december 2017 om 07:21
jerroldmeijer Gebruiker

1. Gaat zeer kort mee op 1 accu.

2. Herkent niet waar die is geweest, gaat dus de hele tijd in z’n zeer korte werkzame zuigtijd over hetzelfde oppervlak.

3. Heeft geen laadstation.

4. Derhalve is her apparaat vaak op en verstopt onder het bed, bank, andere gekke plekken.

5. Zuigkracht is zeer slecht.

6. Is het geld niet waard, zelfs niet voor een instap model.

*snap*

8. Mijne is stuk gegaan, gekocht via ibood. Wel nette garantie gehad.

Edited by: Bas iBOOD

Beantwoorden

8 december 2017 om 07:30
peetpp Gebruiker

Wat wil je voor dit bedrag, prijs kwaliteit lijkt in orde uit reviews op Tweakers en Amazon (+ 2000) al vind ik het reservoir ook erg klein, heb een gelijkaardig goedkope robot en meer moet dat niet zijn om tussendoor eens over je vloer te jagen. Het lijkt mij sterk dat je voor 30 euro extra wel een intelligente robot kunt aankopen wel gelijkaardige met een groter reservoir en wat stevigers gebouwd en ook met een laadstation, overigens gebruik ik mijn laadstation bijna nooit, gewoon direct aan de lader.

Beantwoorden

8 december 2017 om 11:08

Reclame maken is niet toegestaan, daarom diverse posts weggehaald of een deeltje weggeknipt.

Prijsvergelijkingen mogen daarnaast enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

8 december 2017 om 07:29
Zyberbood Gebruiker

Als deze echt zuigd dan heeft hij een meerwaarde, maar anders zie ik het nut niet zo, Waar deze uren over doet heb ik in 1-2 minuten met een zachte bezem en stoffer en blik gedaan. Echt goed schoon is mijn woonkamer in 5 minuten stofzuigen.

Beantwoorden

8 december 2017 om 07:32
peetpp Gebruiker

uren is veel gezegd, bij mij duurt het drie kwartier (langer gaat de batterij niet meer mee) en mijn living annex keuken (45m2) ziet er weer netjes uit als ik terugkom van het winkelen bvb.

Beantwoorden

8 december 2017 om 07:37
pzijlstra Gebruiker

Vind het een prima apparaat om de boel bij te houden. Vervangt geen stofzuiger maar die gebruiken we nu zeer weinig. Zeker handig voor bij slaapkamers etc en bij een vloer zonder dorpels. Gaat prima onder kasten en bed, al klemt hij soms onder een kastdeur en had dus voor mij iets dunner mogen zijn.

Het is simpelweg een domme stofzuiger en voor ons een prima eerste robot zuiger. Weet nu ook wat ik eraan heb en daardoor zal deze vast nog eens vervangen worden door een uit een ander segment.

Overigens decteren de sensoren zonlicht op vloer en dan gaat deze weer achteruit. Kan je ook gebruiken als virtuele muur :).

Ook te maken gehad met garantie en zonder gedoe een nieuwe gekregen. Heb daardoor nu twee accu’s en had daar graag een aparte lader voor willen kopen.

Heb hem zelf voor wat minder gekocht tijdens de een na laatste hunt, waardoor het net wat aantrekkelijker was om deze aan te schaffen.

Beantwoorden

8 december 2017 om 07:42
pzijlstra Gebruiker

Zie net terug dat ik hetzelfde heb betaald maar er een actie was met verzendkosten…. Verschil was dus alleen de porto.

Beantwoorden

8 december 2017 om 07:50
speldenknop Gebruiker

Ik snap niet dat mensen echt tevreden zijn hierover. Wij vonden het echt een waardeloos apparaat. Geen vergelijk met de LG hombot die we nu hebben. Het is meer een soort vegertje waarbij de stof niet eens in het opvangbakje komt door te weinig zuigkracht.

Beantwoorden

8 december 2017 om 07:59
jerroldmeijer Gebruiker

Nou precies!

Beantwoorden

8 december 2017 om 08:17
janpiet25 Gebruiker

Het is een item dat iedereen wil maar na korte tijd in de vergeethoek beland !!!

Maakt zeer veel lawaai , rezultaat ondermaats , handen afhouden gouden raad !!!

Beantwoorden

8 december 2017 om 08:49
pzijlstra Gebruiker

Is dit niet een beetje appels met peren vergelijken?

Ik ken de lg niet maar iets zegt mij dat de lg home bot een slimme robot stofzuiger is en waarschijnlijk de prijs aardig hoger ligt dan deze dirt devil.

Men heeft zelf een keuze, net als dat je een hd of 4k tv wilt kopen. De een vind dit al prima voor datgene waar zij het voor gebruiken en de ander heeft juist behoefte aan een functies uit een duurder segment.

Ik ben begonnen met een robomob. Balletje dat door je woonkamer heen veegt dmv doekje. Deed al prima zijn werk om het een beetje stof vrij te houden en was ook betaalbaar. Zelfde geld voor deze domme zuiger. Voor een robotstofzuiger een prima betaalbare prijs maar verwacht er geen walhalla met snufjes van.

Enige kritiek op t apparaat is het geluid dat deze produceert. Heb er geen hinder van omdat ik deze aanzet als we niet thuis zijn.

Beantwoorden

8 december 2017 om 09:38
speldenknop Gebruiker

Natuurlijk is de LG een stuk duurder, maar deze dirtdevil voegt niets toe. Zonde van het geld dus, hoe goedkoop ie ook is.

Beantwoorden

8 december 2017 om 08:09
techno2004 Gebruiker

Ik heb nooit begrepen wat men aan een robotstofzuiger kan hebben… tenzij mss grote kale ruimtes.. maar bij iedereen staan stoelen tafels kasten allemaal dingen waarbij vaak zulke toestellen nog niet tussen passen.. terwijl je met je stofzuiger zuigslede overall onder kan en vooral tot de hoekjes kan gaan…

Beantwoorden

8 december 2017 om 08:24
jerroldmeijer Gebruiker

Mijn robotstofzuiger gaat overal onder en langs. Tapijt en snoeren is alleen een dingetje. Snoeren maak je eenmaal mee, dan berg je ze netjes op.

(ik heb wel wat hogere meubels in verhouding met het gemiddelde denk ik)

Beantwoorden

8 december 2017 om 08:30
Johnssen Gebruiker

Mijn grootste maatje in het huishouden. Iedere dag terwijl ik weg ben naar werk doet hij heel de onderverdieping. Nooit meer stofgezogen sindsdien. Ook pakt hij steeds stof mee wanneer je huis brandschoon oogt. Je moet wel rekening houden dat er geen kabels op de grond te laten liggen of als je een keer goed tussen de stoelen wilt zuigen, je deze op tafel zet. Verder dus noooooit meer stofzuigen. Ik heb overigens wel een wat duurder modelletje die terug naar z’n station gaat en je op tijd kunt instellen (maar nog geen heel gek duur ding).

Overweeg deze voor boven, omdat ik te lui ben die van beneden boven neer te zetten. Maar het is eigenlijk onzin, maar zo lui wordt je dus van zo’n ding.

Beantwoorden

8 december 2017 om 08:51
pzijlstra Gebruiker

Heb je een vaatwasser? Zo ja, vraag je af waarom en dan kan je deze voor nagenoeg dezelfde reden aanschaffen….!

Zo niet, ik snap je vraag :)

Beantwoorden

8 december 2017 om 21:25
jjj Gebruiker

Techno2004; wat men er aan kan hebben. Eenvoudig; dank zij de robot stofzuiger hoeft er nog maar een keer per week gestofzuigd te worden (vooral de banken) dit met 3 katten en een hond.

Eigenlijk zeg jet zelf al; zo’n robotstofzuiger is technologie van de jaren 2015 of zo…

Beantwoorden

8 december 2017 om 11:06
LOUD Gebruiker

Goedkoop is duurkoop. Dit is echt een apparaat voor de gierige Hollander. Leg een paar tientjes meer neer voor een goed en beter apparaat. Of zijn jullie allemaal uitkeringstrekkers ofzo.

Beantwoorden

8 december 2017 om 13:20
marko4444 Gebruiker

Dit ding went prima, het enige wat hier slecht is is jouw bijzonder domme reactie.

Stof en klein vuil gaat prima, daar heeft hij genoeg zuigkracht voor. Net als alle andere robotstofzuigers, alleen deze heeft geen programma dat hij het hele huis afgaat en niet zelf naar een basisstation gaat om zichzelf op te laden.

Boeiend? Nee voor ons niet.

Beantwoorden

8 december 2017 om 11:11
Evannoord Gebruiker

Ik heb hem (voor het eerst) besteld via de app. Kan het kloppen dat er dan geen bevestigingsmails e.d. verstuurd worden?

Beantwoorden

8 december 2017 om 11:13

Ook als je via de app bestelt ontvang je een bevestigingsmail. We ervaren momenteel echter wat problemen met het uitsturen van deze mails, we werken er aan dit op te lossen en zullen de bevestiging daarna alsnog toesturen.

Je bestelling is, zie ik, wel gewoon goed doorgekomen :-)

Beantwoorden

8 december 2017 om 11:29
Evannoord Gebruiker

Ok bedankt voor de feedback.

Beantwoorden

8 december 2017 om 11:58
Ruimtepiraat Gebruiker

Ik ontvang al maanden geen bevestigingsmails enz. Moet er altijd achter vragen.

Beantwoorden

8 december 2017 om 23:30
Moderator Paul Moderator

Kaapt jouw spamfilter de bevestigingsmails voor je neus weg?

Als de bestelling in het overzicht onder Mijn iBOOD staat, kun je er ook zeker van zijn dat het goed gekomen is. :)

Beantwoorden

8 december 2017 om 13:16
picobello3 Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Ik ga mijn collega vragen dit verder voor je op te pakken en hierover bij je terug te komen! Houd er rekening mee dat dit door de extra drukte in de nasleep van de HUNT iets langer kan duren.
Om hier on-topic te blijven heb ik je bericht even verwijderd.

Beantwoorden

8 december 2017 om 15:14
alweer-een-Henk Gebruiker

Ik snap de negatieve reakties hier niet. Heb zelf een jaar of vier terug de (nog iets simpeler) voorloper van deze Dirt Devil gekocht, kostte toen iets van €75. Gaat inderdaad random heen-en-weer en in-het-rond maar komt uiteindelijk wel overal, zuigt helemaal niet slecht voor stof, haartjes en zo. Dat zo’n dingetje ook grover vuil kan zuigen, net zoals een veel zwaardere stofzuiger, dat kun je gewoon niet verwachten!

Vorig jaar heb ik een LG Hombot gekocht voor ruim €300. Voordelen oa automatische terugkeer naar laadstation, slimme routering met betere sensors, enzovoorts. Maar natuurlijk zuigt zo’n 4x duurdere robot echt niet ook wel 4x beter dan deze goedkope! In feite heb je met zo’n Dirt Devil dus best wel value for money. Bovendien is die oude goedkope Dirt Devil onverwoestbaar gebleken: ik heb hem aan kennissen kado gedaan en hij zuigt daar nog steeds de slaapverdieping, ze zijn er enthousiast over!

Kortom, ik durf zo’n Dirt Devil best wel aan te raden. Ideaal om mee te beginnen, om uit te proberen, als je voor de eerste keer zo’n robotzuigertje koopt.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.