16 december 2017 om 00:00
iBOOD

Jamie Oliver 16-delige Serviesset

Jamie Oliver 16-delige Serviesset

Deze 16-delige set bestaat uit 4 dinerborden, 4 ontbijtborden, 4 mokken en 4 kommen. Het servies is vaatwasser- en magnetronbestendig.

Specificaties

Merk: Jamie Oliver
Type: 16-delige Essential Kit
Garantie: 2 jaar

• Diner- en ontbijtset
  • Nieuw jaar, nieuw servies
  • Strak en eenvoudig design

Eigenschappen

• Vaatwasserbestendig
  • Magnetronbestendig

Verpakkingsinhoud

• 4 dinerborden (doorsnede 27 cm)
  • 4 ontbijtborden (doorsnede 21 cm)
  • 4 mokken (doorsnede 8,5 cm, hoogte 10,5 cm)
  • 4 kommen (18 cm)
16 december 2017 om 00:30
monsif Gebruiker
16 december 2017 om 00:39
Moderator Paul Moderator

De doorgestreepte prijs bij Blokker is niet de adviesprijs, maar een eerdere verkoopprijs. 
De oorspronkelijke adviesprijs die bij de deal staat is correct. (in de UK £90.00)

Beantwoorden

16 december 2017 om 01:40
janpiet25 Gebruiker

Bij Blokker staat deze nu aan 20 euro ! Zonder verzending en zonder te wachten , geen goede deal iBood !

Beantwoorden

16 december 2017 om 10:04
monsif Gebruiker

Ik heb blokker gebeld en zij geven aan dat dit de adviesprijs is! Zonder korting is de prijs 50 euro, met deze zogenaamde deal hebben jullie de plank zwaar mis geslagen. Zo snap ik dat jullie aan de hoge kortingen komen.

Beantwoorden

16 december 2017 om 10:45
milo1982 Gebruiker

Ik zie hem enkel staan voor 25 euro?

Beantwoorden

16 december 2017 om 14:20
Moderator Tom Moderator

Dag allemaal

ik begrijp jullie verontwaardiging.
Toch moet ik jullie even aangeven dat de adviesprijs iets heel anders is dan de verkoopprijs.

Dat blokker aangeeft dat dit de adviesprijs is, klopt wel degelijk niet.
Zoek je via de officiële site van Jamie Oliver naar dit product , wordt je doorverwezen naar één van hun partners.
Onder deze partner staat bijvoorbeeld Amazon waar dan ook duidelijk de adviesprijs wordt gehanteerd. (Zoals Paul reeds aangaf)

Blokker heeft ooit de prijs reeds lager gezet en geef nu nog eens extra korting.
Dit is korting op de eerdere verkoopsprijs en niet de adviesprijs.

Ik hoop jullie hiermee genoeg geïnformeerd zijn.

Met vriendelijke groeten

Tom

Beantwoorden

16 december 2017 om 15:03
Moderator Jeroen Moderator
16 december 2017 om 00:32
Euky Gebruiker

Ik wil deze bestellen, maar ik had van de week een couponcode gekregen voor gratis verzending op het gehele aanbod tot en met 16 december, maar deze code werkt niet. Wat nu?

Beantwoorden

16 december 2017 om 00:38
Moderator Niek Moderator

Goedenacht Euky,

Wat vervelend dat de couponcode niet werkt. Hiervoor kun je het beste even contact opnemen met iBOOD via het contactformulier en dan zal de klantenservice contact met je opnemen. Vermeld er ook even bij welke foutmelding je kreeg.

Beantwoorden

16 december 2017 om 00:56
Tembelis Gebruiker

Materiaalsoort is….. ?

Beantwoorden

16 december 2017 om 01:03
Moderator Paul Moderator

….. aardewerk.

Beantwoorden

16 december 2017 om 10:52
tang Gebruiker

Waarom denk je dat dit aardewerk is?

Toch niet omdat Blokker het zegt he?

Ik vind het er meer uit zien als porselein.

Beantwoorden

16 december 2017 om 11:02
neujensl Gebruiker

rommel ! na paar keer gebruiken zijn er al van enkele borden stukken gesprongen … en ze waren niet gevallen of zo !!
Jamie olivier zal d’er wel aan verdien hebben want is zijn geld niet waard !

Zeker geen hotelporselein of zo en dus niet geschikt voor dagelijks gebruik !

Zo sterk is mijn vaatwasser niet dat ze d’er stuk van gaan  dus ligt zeker aan het materiaal

Beantwoorden

16 december 2017 om 18:53
elianmars Gebruiker

Goed dat je dit zegt. Ik wilde twee van deze sets bestellen als vervanging van ons Ikea servies, dat ook al zo waardeloos is. We doen er echt voorzichtig mee, maar geen bord of schaal is meer heel. Alle randen gaan eraan.

Beantwoorden

16 december 2017 om 19:13
jeroenkla Gebruiker

Ik heb 4 sets en nog nergens last van.

Werd wel even beroerd van al die stickers verwijderen….

Beantwoorden

16 december 2017 om 09:09
Adridesutter Gebruiker

Vorige keer deze serviesset gekocht, zeer goed verpakt en de verpakking nergens geschonden bij aankomst, toch 1 ontbijtbord gebarsten, zeer waarschijnlijk zo ingepakt !!

Heb een mail gestuurd MET een foto van het bord naar ibood, ze vonden het nog nooit de moeite om te antwoorden !!

Beantwoorden

16 december 2017 om 11:28
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Adridesutter,

Wat vervelend dat er een ontbijtbord kapot was bij ontvangst. Wanneer heb je iBOOD hierover gemaild? Dan geef ik dit even voor je door en dan kan de klantenservice dit even uitzoeken.

Beantwoorden

16 december 2017 om 13:27
Adridesutter Gebruiker

zelfde dag van ontvangst nl. 22 nov 2017

zou mij zeer verwonderen dat ze mijn mail terugvinden

het is niet de eerste keer, ook eens voorgehad met uurwerk waarvan mijn pols blauw werd door het afgaan van de armband

ik steek er in elk geval geen energie meer in en zal een zeeeer goede deal moeten zijn eer ik nog iets koop bij ibood

groeten

adri

Beantwoorden

16 december 2017 om 21:03
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Adri,

We gaan dit even doorgeven aan de klantenservice. Heb je destijds wel een ontvangstbevestiging gekregen van de verzonden mail?

Beantwoorden

18 december 2017 om 10:40
Adridesutter Gebruiker

Heb toen een leesbevestiging gevraagd, maar zoals ik al zei: nog nooit de moeite gedaan om te antwoorden

Beantwoorden

21 december 2017 om 16:49
Moderator Wessel Webcare Moderator

Beste Adri,

Vanaf welk e-mailadres heb je ons gemaild? En naar welk adres heb je de mail gestuurd? Op het e-mailadres waarmee je geregistreerd staat bij ons kunnen wij namelijk geen toegestuurde e-mail vinden.

Ik heb je zojuist gemaild op het e-mailadres wat wij van je kennen. Als je deze e-mail ontvangt kan je direct reageren op deze e-mail om ze het contact aldaar op te starten.

Weet dat je ons tijdens kantooruren ook altijd kan bellen. Met direct contact kunnen dergelijke onduidelijkheden met e-mailadressen direct opgelost worden.

Groeten,
Wessel

Beantwoorden

16 december 2017 om 21:44
ingrid57 Gebruiker

Oeps wilde 2 sets bestellen maar toch maar niet na het lezen wel jammer maar durf het niet aan.

Beantwoorden

16 december 2017 om 22:26
burgkop Gebruiker

Wat een gezeur toch steeds over die belachelijk hoge adviesprijzen. Doe net als ik, als je iets wilt kopen, kijk wat je moet betalen en ga nergens af op de VAN/VOOR prijzen. Kijk wat het daadwerkelijk kost.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.