17 december 2017 om 00:00
iBOOD

KitchenAid Artisan Keukenmachine

KitchenAid Artisan Keukenmachine

Deze machine helpt je met werkelijk elke klus in de keuken en ziet er ook nog eens fenomenaal uit. 

Specificaties

Merk: KitchenAid
Type: Artisan KSM150
Garantie: 2 jaar

Check het dropdown-menu voor de beschikbare kleuren

• Iconisch en tijdloos design
  • Mixt, kneedt, klopt en maalt
  • Volledig metalen constructie

* LET OP: er kan maar 1 KitchenAid Artisan per klant besteld worden.

Constructie

• Directe aandrijving
  • Volledige metalen constructie
  • Origineel planetair kneedsysteem
  • Inhoud kom: 4,8 L

Technische specificaties

• Wattage: 300 W
  • Motor type: AC
  • Uitgangsvermogen motor: 0,3 pk
  • Voedingsspanning: 220-240 V
  • Stroomsterkte: N/A
  • Frequentie: 50/60 Hz
  • Maximale rotatiesnelheid: 220 p/m
  • Minimale rotatiesnelheid: 58 p/m
  • Type snelheidsregeling: Hybrid electronic

Indicatie maximaal aangeraden hoeveelheden

• Bloem: 1 kg
  • Taartkorst: 500 g (bloem)
  • Eiwit: 12 eieren (medium)
  • Slagroom: 1 L
  • Cake: 2,7 kg (totaal)
  • Brooddeeg (stevig gistdeeg – 55% absorptie): 2 kg (totaal)
  • Aardappelpuree: 3,2 kg

Fysieke eigenschappen

• Afmetingen: 362 x 222 x 343 mm
  • Gewicht: 10,6 kg

Inbegrepen

• Mengkom
  • Plastic spatkap
  • Draadgarde
  • Platte menghaak
  • Kneedhaak
17 december 2017 om 01:07
Ron72 Gebruiker

Alweer dat ding? Begint vervelend te worden…

Beantwoorden

17 december 2017 om 02:18
monodist Gebruiker

inderdaad. Ik zie dat ding ook voor de zoveelste keer voorbij komen. Tegenwoordig hoef je niet meer bang te zijn om een aanbieding te missen bij Ibood; Kitchenaid keukenmachines, Makita schroefboormachines met UK stekker, Bosch blauw schroefboormachines, Aviator Horloges, LG of Samsung UHD TV, een of ander flut Bluetooth Speakertje of hoofdtelefoon, het komt tig keer per maand voorbij ….. Ik heb een beetje het idee dat het niet meer de Internet’s Best Online Offer Daily voor klanten is, maar meer de Internet’s Best Online Dumpplaats voor Leveranciers is. Het is lang geleden dat ik echt een goede aanbieding heb gezien van een courant produkt.

Beantwoorden

17 december 2017 om 04:46
MoHamdaoui Gebruiker

Helemaal mee eens.

Ibood, doe 1 hoofdaanbieding en nog max 2 zijaanbiedingen, zonder subgroepen!

Je ziet door de bomen, het bos niet meer, bij wijze van….

Beantwoorden

17 december 2017 om 07:38
Ultimedia Gebruiker

Zolang wij deze producten blijven kopen zullen we vrees ik de aanbiedingen blijven terugzien. Ik verwacht dat deze Keukenrobot nu ook weer vlot verkocht zal worden met de feestdagen in aantocht.

Beantwoorden

17 december 2017 om 08:52
MilouLou Gebruiker

Ik vind deze machine juist super gaaf! Ben nog steeds op zoek naar een mat zwarte!! ❤️

Tevens hoop ik ook nog een foodprocessor te kopen! Die zijn ook zo gaaf!

Denk wel dat jullie niet op “Groupon” moeten gaan lijken. Van die die aanbiedingen dat je denkt “wat moet ik hiermee”. Houd het bij de exclusievere spullen! ???????? Ik heb heel veel besteld: bestek, wasmachine en droger en 6 eetkamerstoelen! Toppppp! Hopelijk ooit nog die zwarte kitchenaid!

Beantwoorden

17 december 2017 om 08:54
elrolo Gebruiker

Het heeft  geen zin om te klagen over waar er aangeboden wordt, maar deze komt inderdaad wel erg vaak voorbij, ook als Hoofdaanbieding. Gelukkig is er nog afwisseling met de Sitecom router!

In de Hunt komt dan alles weer voorbij.

Nogmaals heeft het weinig zin om de klagen, maar zie hier steeds vaker teleurstelling.

Beantwoorden

17 december 2017 om 12:29
razor911 Gebruiker

Mensen zijn inmiddels erg verwend geraakt inderdaad. Met de komst van alibaba en amazon.de is het ook wel lastig om je nog te onderscheiden.

Beantwoorden

17 december 2017 om 13:08
Shyrena Gebruiker

Ik ben blij met deze aanbieding,  deze keukenrobot stond al lang op mijn verlanglijstje. Normaal veel duurder en komt nu goed uit.

Beantwoorden

17 december 2017 om 16:44
FileRijder Gebruiker

Waarom zit er maar 2 jaar garantie op het apparaat, terwijl Kitchenaid 5 jaar fabrieksgarantie geeft?

Beantwoorden

17 december 2017 om 19:27
Moderator Paul Moderator

De verkopersgarantie (via iBOOD) is 2 jaar. De fabrieksgarantie kan langer zijn, maar daarvoor moet je je tot de fabrikant of importeur richten.

Beantwoorden

17 december 2017 om 17:31
Orij1 Gebruiker

Je kunt beter even googlen op kitchenaid artisan, want je krijgt bij bepaalde sites nu tijdelijk tot eind van het jaar gratis kitchenaid foodprocessor erbij (t.w.v. €229). Maar goed, het is zelf weten natuurlijk :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.