26 december 2017 om 00:00
iBOOD

Apple iPhone 6s | 16 GB

Apple iPhone 6s (16 GB)

Foto's maken, browsen, muziek luisteren of gamen, op deze iPhone gaat het allemaal uiterst soepel.

Specificaties

Merk: Apple
Type: iPhone 6s (16 GB)
Garantie: 2 jaar

• 3D Touch voor sneller navigeren
  • 16 GB opslagruimte
  • Ondersteunt 4K video-opnamen

Technische data

• Besturingssysteem: iOS 10 (updatebaar naar iOS 11, nieuwste versie)
  • Aantal cores: Dual Core
  • Processorsnelheid: 1,84 GHz
  • Geheugengrootte: 2 GB
  • Opslagcapaciteit: 16 GB
  • Aantal sims: 1
  • Simkaartslot: nanoSIM

Beeldscherm

• Scherm: 4.7 inch Retina HD-display
  • Resolutie: 1334 x 750
  • Invoermethode: touchscreen
  • Schermtype: LCD
  • Led-achtergrondverlichting: ja
  • Multitouch: ja

Camera

• Cameraresolutie: 12 MP
  • Cameraresolutie (voor): 5 MP
  • Camera-autofocus: ja
  • Diafragma: 2,2
  • GSM-flitsertype: 2 leds
  • Ondersteunde videoresoluties: 3840 x 2160 (Ultra HD)
  • Stabilisatie: optische stabilisatie

Verbindingen

• Mobiele netwerken: 2G - edge, 2G - gprs, 3G - hsdpa, 3G - hspa, 3G - hspa+, 3G - hsupa, 3G - umts, 4G - lte, 4G - lte-a
  • Frequentiebereik: 800MHz, 850MHz, 900MHz, 1800MHz , 1900MHz , 2100MHz , 2600MHz
  • Verbinding (wlan): 802.11a, 802.11ac, 802.11b, 802.11g, 802.11n
  • Bluetooth-versie: 4
  • Overige draadloze verbindingen: NFC

Batterij

• Capaciteit: 1715mAh
  • Type: Lithium-ionbatterij

Afmetingen

• Afmetingen: 138.1 x 67 x 6.9 mm
  • Gewicht: 143 gr

Deze aanbieding betreft een UK model van de iPhone 6s en wordt geleverd met een EU-verloopstekker

26 december 2017 om 00:08
KamiKaze61 Gebruiker
26 december 2017 om 13:07
Cassandr Gebruiker

Weet u of dat ook het geval is met I Pad ik was laatst in een winkel waar men ook naast andere merken apple verkochten er moest in mijn iPad nieuwe simkaart komen van telenet in België en nadien valt mijn iPad steeds maar uit ook zei ik dat ik een i phone wilde aanschaffen  ik zag deze aanbieding en dacht ja dit is een nieuw toestel en een goede prijs ben echter buiten het gebruik een leek maar nu word ik uiteraard achterdochtig want ze nemen je toestel in de winkel mee naar achter je kan gewoon niet zien wat ze doen toch raar niet?

Beantwoorden

26 december 2017 om 13:35
eva864 Gebruiker

1) Waar KamiKaze61 naar verwijst is de software geleverd die Apple op je toestel zet (al dan niet via updates). Wat ze in een Telenetwinkel (al dan niet) doen met je iPad is onafhankelijk van Apple. Het ene heeft dus sowieso niets met het andere te maken.

2) Ik heb een iPhone 5, ondertussen zo’n 4-5 jaar oud, en voor mijn gebruik merk ik niets van enige vertraging. Maar ik gebruik mijn gsm dan ook niet om film te kijken of spelletjes te spelen. Valt dus best wel mee hoor, die vertraging.

2) Er staan ook leestekens op je toetsenbord. Als je die gebruikt, wordt het voor andere heel wat eenvoudiger om je vraag te begrijpen.

Beantwoorden

26 december 2017 om 00:15
fgeer Gebruiker

*knip*

Edited by: Jim
Graag dit soort statements onderbouwen met een link naar het product bij de concurrent :-)

Beantwoorden

26 december 2017 om 00:20
keveun Gebruiker

Waar dan?

Beantwoorden

26 december 2017 om 00:45
sigpro Gebruiker

Niet kopen deze rommel, Apple heeft toegegeven oude iphones langzamer te maken onder het mum van ouder slechter wordend batterij. Persoonlijk vind ik dat onzin. Ze hebben gewoon rot batterijen gebruikt en zouden deze moeten vervangen ipv een klote oplossing toe te passen en klanten niet inlichten!

Beantwoorden

26 december 2017 om 08:01
Dhene Gebruiker

Inderdaad, de rest doet dit niet. Of durven ze het gewoon niet toegeven? Naief manneke…

Beantwoorden

26 december 2017 om 09:31
sigpro Gebruiker

Ik naïef? Heb zelf apple producten gebruikt, maar hoef deze rommel niet meer! apple heeft toegegeven omdat mensen erachter kwamen anders hadden ze nooit wat gezegd. Ze hadden klanten gewoon moeten inlichten, maar nee liegen en bedriegen vonden ze beter passen. En of andere fabrikanten het ook doen weet ik niet, tot nu toe zijn er geen aanwijzingen.

Dus naïef manneke!

Beantwoorden

26 december 2017 om 09:33
Dhene Gebruiker

Als ik vandaag een nieuw Android toestel koop is die binnen 6 maanden al trager dan een iPhone van 3 jaar geleden.

Beantwoorden

26 december 2017 om 13:02
buutske Gebruiker

Er hangt iets in je nek ;-)

Beantwoorden

26 december 2017 om 14:41
Thijsjeurissen Gebruiker

Nieuwe Android toestellen blijven toch ook echt prima draaien maar worden net als de Iphones wel langzamer met de jaren. Dat Apple nu toegeeft daar zelf invloed op te nemen veranderd daar weinig aan. Performance blijft ook dan op prima niveau, denk dat 80% van de gebruikers het niet eens merkt.

Beantwoorden

26 december 2017 om 01:10
pp1973 Gebruiker

Worden die dingen nog steeds verkocht als “nieuw” ?

Dit gaat mijn verstand te boven…

Beantwoorden

26 december 2017 om 13:30
Derek83 Gebruiker

Het is op z’n mist consumenten misleading, zeggen dat het zoveel procent goedkoper is. Apple verkoopt deze versie niet eens meer. Je kunt nu ook wel een Samsung galaxy kopen van 3 jaar geleden voor een prikkie.

Ibood dit is gewoon niet netjes naar jullie klanten. De prijzen van elektronica en vooral telefoons, is volledig afhankelijk van hoe oud deze zijn.

Edited by: Paul
iBOOD vergelijkt ten opzichte van de oorspronkelijk adviesprijs, niks misleading aan

Beantwoorden

26 december 2017 om 20:36
Dutch_Razor Gebruiker

Ahum : https://www.apple.com/nl/shop/buy-iphone/iphone6s

Beantwoorden

26 december 2017 om 20:38
Dutch_Razor Gebruiker

Oeps, dat is inderdaad de 32GB.

Beantwoorden

26 december 2017 om 02:34
nourdin64 Gebruiker

16 gigabyte voor 4k ondersteuning is dat niet beetje belachelijk ..

Beantwoorden

26 december 2017 om 05:24
iprchris Gebruiker

Ik heb er een besteld maar wat een zeurders hier boven toestel wordt nog volop verkocht overal en bij twaekers een 8.5 getest hopelijk heeft mijn vrouw er veel plezier van!

Beantwoorden

26 december 2017 om 06:31
evdakker Gebruiker

Een 8,5 ja. Ruim twee jaar geleden. Dat is een eeuwigheid in smartphoneland. Je kunt ook een Samsung Galaxy S6 kopen, die kreeg twee jaar geleden een 9 bij tweakers.net ;)

Volgens mij geldt de conclusie van tweakers.net van twee jaar geledent nog steeds, dat “de nieuwe iPhones erg duur zijn voor wat ze bieden” ;)

Beantwoorden

26 december 2017 om 07:14
iprchris Gebruiker

Daarom is hij nu bijna de helft goedkoper wat is je punt nu?

Beantwoorden

26 december 2017 om 07:59
bdp750 Gebruiker

Hier wordt flink tekeer gegaan, allicht mensen die nog nooit een iphone gebruikt hebben?

Ben al paar jaar zeer tevreden van mijn iPhone6, 2iPad’s gaan hier ook al een jaar of 5 mee en werken nog prima, ook de accu nog steeds zo goed als nieuw.

Wel is het zo dat je bij een aanbieding het zelfde binnenwerk hebt als je de SE koopt (met 32GB = aan te bevelen) voor een honderd euro goedkoper.

Beantwoorden

26 december 2017 om 13:33
Derek83 Gebruiker

Mijn vrouw koopt altijd iPhones en na 2 jaar is de batterij echt wel minder, na 3 jaar zeker.

Misschien maakt dat niet uit als je er vooral nee belt. Maar voor de Facebook netflix generatie is dit niet voldoende.

Beantwoorden

26 december 2017 om 16:33
razor911 Gebruiker

Dan vervang je de batterij. 0 euro als het binnen 2 jaar al moet, 89 euro daar buiten.

Beantwoorden

26 december 2017 om 08:08
pebosn Gebruiker

Mooi toestel voor eerlijke prijs. Ik ben in het bezit van een iPhone 6plus en doet het nog steeds uitstekend. Mijn ipod2 (voor sommigen prehistorisch) laat me nog altijd niet in de steek. Apple is kwalitatief hoogwaardig maar andere merken zijn dat zeker ook. Niet iedereen heeft interesse aan de nieuwe snufjes of de laatste versie. Mijn vriendin heeft Samsung met Android en wenst ook graag over te schakelen op iPhone. Ieder zijn persoonlijke keuze. Ik vind het een mooie deal!

Beantwoorden

26 december 2017 om 08:10
ManuBlue80 Gebruiker

Dat vertragen is inderdaad een rot streek! Maar ik zou me nog  meer zorgen maken over 16 gb opslag,  je stopt een koikarper karper immers ook niet in een glaasje water!

Beantwoorden

26 december 2017 om 09:53
dekkerh11 Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een link naar een identiek product

Beantwoorden

26 december 2017 om 10:10
Staffen Gebruiker

Die is tweedehands (refurbished) en maar een jaar garantie.

16 gb is trouwens niet veel geheugen maar genoeg voor normaal gebruik. Op deze website staan handige tips om je iphone geheugen goed te gebruiken, vooral punt 6 werkt erg goed:

https://www.iphoned.nl/tips/iphone-geheugen-vol/

Beantwoorden

26 december 2017 om 10:11
Staffen Gebruiker

En het is trouwens een iphone 6 ipv 6s die jouw site aanbiedt.

Beantwoorden

26 december 2017 om 11:25
bugsfunny Gebruiker

Indien gewenst aanschaffen. Na ontvangst het imeinummer testen op http://www.imeipro.info.

Toestel te oud dan direct terugsturen. 379 voor een toestel van 2 jaar oud zou ik er niet voor over hebben.

Beantwoorden

26 december 2017 om 13:08
Cassandr Gebruiker

is het dan geen nieuw toestel

Beantwoorden

26 december 2017 om 14:55
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Cassandr,

Het gaat om een nieuw toestel :-)

Beantwoorden

26 december 2017 om 13:25
De_joffer Gebruiker

Bij mij was na 4 jaar van mijn 5s 64 GB de batterij te oud. Als je ging wandelen en er zat nog 60% in en had een foto genomen dan bleek de navigatie bij opstarten niet meer de werken. Legde je hem aan de lader dan gaf de iPhone dat er nog zo’n 38% in te zitten. Bij Apple hebben ze hem doorgemeten en onder belasting was de spanning te laag. Voor 89 Euro zetten zij er een nieuwe batterij in.

Omdat ze, bij de reparatie de batterij er niet uit konden krijgen en dus niet konden vervangen heb ik een nieuwe 5S 64GB gekregen vorige maand. Een grootse service van Apple. Ik ben er heel blij mee en van alle sores verlost.

16 GB vind ik wat weinig voor een toestel waarmee je video kan opnemen. Denk er wel aan dat ook Apple maar zo’n 5 jaar de software onderhoud als je deze iPhone koopt en deze versie al enige jaren op de markt is.

Beantwoorden

26 december 2017 om 17:07
beefz0r Gebruiker

Wat een belachelijke adviesprijs weer. Kan natuurlijk geen link naar identiek product geven omdat de 16GB versie zelfs niet meer verkocht wordt. Op coolblue kost de 32GB versie amper 530 euro (geloof me, minder dan 32GB of zelfs 64GB wil je niet, tenzij je een iPhone als statussymbool moet hebben)

Beantwoorden

29 december 2017 om 13:15
feestend Gebruiker

Iphone ontvangen echter 2 problemen:

- Adapter naar Europese stekker zit er niet bij :-(

- Bij het opstarten wordt er gevraagd achter een pinvrije simkaart. Simkaart heeft altijd een pin in Belgie. Als ik een simkaart (met pincode) neem die werkt op een andere iphone 7 dan blijft de gsm na het ingeven van de pincode hangen in het scherm « Ontgrendelen Even geduld »

Dead on arrival? Gsm niet lockfree?

Beantwoorden

29 december 2017 om 14:56
feestend Gebruiker

Een hardreset was voldoende om het probleem van de simkaart op te lossen.

Beantwoorden

30 december 2017 om 01:01
Moderator Paul Moderator

Gelukkig heb je het grootste probleem op kunnen lossen. Voor de ontbrekende adapter wil ik je vragen om een serviceverzoek (verkeerde levering) in te sturen. Dan kan er alsnog een verloopstekker nagezonden worden.

Beantwoorden

29 december 2017 om 14:10
lies12345 Gebruiker

Een paar dagen geleden is deze aanbieding gekomen.

Maar ik was te laat.

Kan ik deze aanbieding nog ergens vinden?

Beantwoorden

30 december 2017 om 01:00
Moderator Paul Moderator

Deze aanbieding is momenteel niet meer te bestellen. Wellicht wordt de deal in de toekomst nog eens aangeboden, maar het is niet bekend wanneer dit zal zijn.

Beantwoorden

29 december 2017 om 14:17
lies12345 Gebruiker

En komt deze aanbieding nog eens terug?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.