27 december 2017 om 00:00
iBOOD

Eufy RoboVac 11 Robotstofzuiger

Product expert aanwezig

Eufy RoboVac 11 Robotstofzuiger

Een huis dat zó schoon is, dat zelfs de New York Times er over schreef en de Eufy RoboVac 11 tot winnaar uitriep. Als dát geen aanbeveling is!

Specificaties

Merk: Eufy
Type: RoboVac 11
Garantie: 2 jaar

• Laadt automatisch op
  • Incl. HEPA-stijl filter
  • Batterijduur van ruim 1.5 uur

Klik hier voor uitgebreide informatie en veelgestelde vragen

Verpakkingsinhoud 
Eufy RoboVac 11
HEPA-stijl filter
4 zijborstels
Laadstation
AC-adapter
Afstandsbediening (excl. 2 AAA-batterijen)
Schoonmaaktool
Handleiding

Fysieke eigenschappen
Afmetingen: 330 x 326 x 78 mm
Gewicht: 4.4 kg

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Eufy-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

27 december 2017 om 00:49
wieg86 Gebruiker

@Eufy-Expert

Hallo Expert,

Ik wil hem ook gebruiken voor de slaapkamers. Kan ik hem dan ´s ochtends aan het werk zetten, zonder laadstation? Ik neem aan dat dat geen probleem is?

Hoe vaak moet je hem legen (122m2 woonoppervlak en 4 personen +kat)?

Hoef je deze ook niet aan te zetten? Kan je hem instellen zodat hij bijv overdag om 10 uur schoon gaat maken?

Bedankt :)

Groet Wieger

Beantwoorden

27 december 2017 om 13:28
Official Product Expert Eufy-Expert Official Product Expert

Hi Groet!

Sorry I only speak English. :( You can set a cleaning schedule so the RoboVac will work at the set time every day. When power low, it will go back to the charging base automatically to get charged.

This RoboVac cleans really well so you may have to empty the dust collector after every use. In the first a few runs, you may need to empty it in the middle of cleaning, but after your house gets cleaners, you will not have to empty it in the middle of cleaning.

Let me know if you have further questions!

Beantwoorden

27 december 2017 om 13:53

Hallo Wieg,

De Nederlandse expert is ook nog even online.

Ter aanvulling. Als de Robovac is opgeladen begint die gewoon, ook als die niet op het laadstation staat.

Beantwoorden

27 december 2017 om 02:15
naenne Gebruiker

Hallo, ik heb twee vragen:

1. Hoe gaat deze robotstofzuiger om met relatief lage drempels tussen kamers? pak em beet 1 cm hoog met nog een laminaatplintje er voor.

2. Heeft de robot een geheugen van je woning? Of gaat het soms 10 keer over de zelfde plek alvorens het ergens anders heen gaat?

Beantwoorden

27 december 2017 om 08:48
clipstra Gebruiker

Ik heb al eerder bestelt via Ibood. Erg tevreden over. Met drempels heeft ie geen enkel probleem! Zijn route lijkt soms (ben er vaak niet bij) soms idd wat onlogisch. Maar uiteindelijk heeft ie wel alles gedaan. Dat is toch het belangrijkste.

Ik zou in ieder geval niet twijfelen.

Beantwoorden

27 december 2017 om 13:34

Hi naenne,

1. The RoboVac has no problem moving over obstacles (like a threshold) up to 12mm/0.47inch.

2. It has no memory for the charging base, so when power is low, it just searches for the charging base along the edges. That’s why the charging base has to be installed against a wall, with no obstacles within 1m/3ft to the right and left side and 2m/6ft from the front.

Beantwoorden

27 december 2017 om 13:35

Yes, it does not map but it cleans well. :)

Beantwoorden

27 december 2017 om 04:28
bibibart Gebruiker

Hallo,

Hoe gaat de stofzuiger om met een grindvloer?

Gr Bart

Beantwoorden

27 december 2017 om 14:28

Hi Bart,

Dat is geen makkelijke vloer voor de Robovac, maar hij zal er (mits het niet een al te gekke grindvloer is) wel overheen hobbelen, maar hij zal misschien een paar keer over hetzelfde gedeelte moeten rijden om ook echt alle stof tussen de spleetjes weg te zuigen.

Beantwoorden

27 december 2017 om 06:36
Angelaheijboer Gebruiker

goedenmorgen,

ik heb 2 vraagjes!

ik lees dat we de eufy robovac 11 kunnen gebruiken met katten en hondenhaar.  gaat dit niet ten koste van de garantie ?  wij hebben bij een andere stofzuiger mee gemaakt dat we niets vergoed kregen toen hij stuk ging omdat er honden en katten haar mee opgezogen was.

en als ik de stofzuiger boven zet waar geen oplaadpunt is, stopt hij dan automatisch als hij klaar is ?  of kan ik ook het oplaadpunt telkens verplaatsen ?

mvg angela heijboer

Beantwoorden

27 december 2017 om 10:27
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Angelaheijboer,

Zelf heb ik hem ook en hondenhaar en kattenhaar is geen probleem. Wel zul je dan regelmatig de borstels aan de onderkant schoon moeten maken en de langere haren die in de borstel blijven zitten eruit halen. Hij zuigt verder alles op. Je kunt het oplaadpunt gewoon verplaatsen naar boven, maar je kunt hem ook gewoon boven laten zuigen en dan stopt hij wanneer de accu leeg is :-)

Beantwoorden

27 december 2017 om 06:52
Capt.Crash Gebruiker

@Eufy-Expert

De batterij in dit toestel, is deze te vervangen.  Welk type word in dit toestel gebruikt? Lithium of nickel cadmium.
Als het toestel vol is gaat deze dan ook automatisch van de lader af? We hebben nu een toestel die het goed deed tot de batterij er mee op hield. Deze blijft continue op de lader staan ook als hij volledig geladen is. Vermoedelijk helpt dat de levensduur ook niet.

Beantwoorden

27 december 2017 om 13:59

Hallo Kapitein,

Eufy is onderdeel van Anker, expert in batterijen, dus als het goed is blijft die batterij het goed doen. Als de batterij ermee ophoud gewoon even met iBood contact opnemen voor een vervangend toestel, dat is het makkelijkst voor u en voor ons.

Beantwoorden

27 december 2017 om 07:01
marjolein1310 Gebruiker

@ Eufy-Expert

In hoeverre heeft de stofzuiger moeite met donkere vloeren?

Beantwoorden

27 december 2017 om 10:29
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen marjolein1310,

Uit eigen ervaring weet ik dat hij geen moeite heeft met donkere vloeren. Onze keuken heeft zwarte plavuizen en dat gaat over in licht zeil. De stofzuiger gaat zonder problemen van het lichte naar het donkere gedeelte :-)

Beantwoorden

27 december 2017 om 13:48

Hi! The RoboVac adopts IR sensors, so it detects with infrared ray. Objects with a very dark surface (like black floors) absorb it so the RoboVac will not recognize them. If only a small area, it’s OK; if you have black floors all over and stairs, please block the stairs area.

Beantwoorden

27 december 2017 om 07:47
lemagey Gebruiker

Een tijdje geleden was deze hier ook in de aanbieding. Een goed half jaar geleden. Werkte perfect tot ongeveer een maand geleden. Sindsdien geeft hij een foutboodschap en doet hij niets meer.

iBood gecontacteerd voor support en garantie. Die verwijzen me door om rechtstreeks met eufy contact op te nemen. Eufy wil me niet verder helpen omdat het toestel niet verkocht is volgen het officiële verdeel kanaal.

Terug iBood gecontacteerd. Nog steeds geen oplossing …

Ik stel voor dat jullie eerst het garantieverhaal regelen alvorens dit toestel hier nog verder te koop aanbieden !!

Mvg

Yves

Beantwoorden

27 december 2017 om 08:38
brancop Gebruiker

Hah.. Zo werkt de garantie dus.. Ibood!?

Beantwoorden

27 december 2017 om 09:11
KevinHekert Gebruiker

Deze reactie vind ik waardevol. Nu elders aan het kijken. Had dit niet verwacht moet ik eerlijk bekennen.

Beantwoorden

27 december 2017 om 10:14
aket Gebruiker

Ik had die van mij ook net een paar weken toen het een foutmelding gaf, die niet op te lossen was.

Het klopt inderdaad dat iBOOD verwijst naar Eufy en Eufy vervolgens zegt dat je bij iBOOD moet zijn. Hierover contact opgenomen met iBOOD waarna ik het naar hen kon terugsturen ter reparatie. Daarna het bericht gekregen dat het niet te repareren was en vervolgens mijn geld teruggekregen. Alles binnen een kleine 1,5 week. Ik ben dus best tevreden over de manier waarop iBOOD mijn klacht heeft opgepakt.

Beantwoorden

27 december 2017 om 10:29
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen lemagey,

Wat vervelend dat er nog steeds geen oplossing is. Heb je toevallig een RMA nummer? Dan kan ik het even doorgeven aan de klantenservice.

Beantwoorden

27 december 2017 om 12:37
X-Fire-X Gebruiker

Voor zo ver mij bekend licht de garantie in dit land de eerste 2 jaar sowieso bij de verkopende partij, ibood dus in deze. Dat ze doorverwijzen naar de fabrikant voor rechtstreekse afhandeling kan, maar als zij je terugverwijzen naar de verkoper dan blijft die gewoon verantwoordelijk voor een juiste afhandeling.

Beantwoorden

27 december 2017 om 13:36
Moderator Jim Moderator

Hi all!

Natuurlijk heb je recht op twee jaar garantie via de verkopende partij (in deze iBOOD). Wat iBOOD meestal doet, is het contact doorzetten naar de leverancier, zodat de consument uiteindelijk sneller geholpen is door een schakel er tussenuit te halen. De garantie blijft natuurlijk gewoon bestaan :-).

Als je het RMA-nummer voor Niek hebt, kunnen we het doorgeven aan iBOOD en gaan ze voor je aan de slag!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

27 december 2017 om 14:44
lemagey Gebruiker

Dag Niek, alvast bedankt voor de hulp om dit eens een duwtje te geven.

RMA nummer: RMA-2017/185484

Gezien ik geen reaktie kreeg ook nog een customer service ticket aangemaakt:

Case: 171219-000349

Mvg

Yves

Beantwoorden

27 december 2017 om 15:47
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Yves,

Bedankt voor het RMA en Case nummer. Ik heb het doorgegeven aan de klantenservice en die zullen contact met je gaan opnemen.

Beantwoorden

27 december 2017 om 18:36
cmegens Gebruiker

Heel leuk Jim, maar dat is niet hoe het werkt. Ibood dient de garantie af te handelen en mag helemaal niet doorverwijzen naar een andere partij. Dat is gewoon onrechtmatig en je zet daarmee klanten op een dwaalspoor, zoals met lemagey het geval is. Daar kun je dan hier popiejopie marketing praat tegenaan gooien, maar dat is voor mij wel de reden dat ik geeb dure aankopen doe bij ibood. Deze stofzuiger sla ik dus ook hier over, ondanks dat ik er 1 zoek. Wordt eens tijd dat ibood dit op orde krijgt en niet de klanten wegstuurt!

Beantwoorden

27 december 2017 om 21:34
Moderator Paul Moderator

Hallo cmegens,

Doorverwijzen, of de mogelijkheid bieden om rechtstreeks contact op te nemen met de leverancier of fabrikant, is niet hetzelfde als afschuiven. Wanneer iBOOD aangeeft dat je met de andere partij contact op mag nemen is dat in overleg met die andere partij.

Als je er met die andere partij niet uitkomt, dan blijft de verantwoordelijkheid voor garantie bij iBOOD. En als je liever wilt dat iBOOD het voor je oplost, dan kun je daar ook voor kiezen. Dat is in het geheel niet onrechtmatig, maar juist ter klantvriendelijk om die keuze te geven.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

28 december 2017 om 10:16
brancop Gebruiker

Oh neen Jim en Paul.. Ik heb deze gevolgd omdat er dagelijks zulke dingen ivm garantie en problemen gemeld worden. Jij zegt we doen dit om er een schakel tussenuit te nemen, niet correct omdat de klant dit niet weet en ondertussen jullie, de schakel die jullie ertussenuit willen nemen al gecontacteerd heeft. Dan zeg je, we sturen enkel door indien de verkoper dit ok vindt, bij deze dus niet want die stuurt de klant terug naar Ibood. De uitleg van cmegens is dus correct.. Het in bochtengewring en wat niet in jullie kraam past commentaar te verwijderen van jullie ben ik dus zo beu!

Beantwoorden

27 december 2017 om 08:03
RonaldR Gebruiker

Prima ding, vorige keer ook gekocht op iBood. Het is geen duur merk maar doet zeker zijn ding en goed ook! Heb 3 langharige honden (Engelse cocker spaniëls) en hun haren vormen geen probleem voor dit apparaat. Wel even dagelijks legen en regelmatig even de borstel haarvrij maken – onderhoud dus. Er zijn apparaten op de markt waarbij die borstels van rubber zijn en de haren minder in verstrengeld raken maar goed die kosten ook veel meer… Maar ook daar moet je het onderhoud doen. Ik vind deze echt een goede kwaliteit, en zeker voor deze prijs!

Beantwoorden

27 december 2017 om 08:05
RonaldR Gebruiker

Gaat prima over kleine drempels en zwarte vloeren vormen bij ons thuis geen probleem. Ook over het tapijt gaat doet hij prima zijn werk!

Beantwoorden

27 december 2017 om 08:07
RonaldR Gebruiker

Omdat hij geen geheugen maakt van de ruimte kun je hem idd verplaatsen. Zolang het oplaadstation vrij staat zal hij daar naar terugkeren. Als hij het laadstation niet vindt stopt hij gewoon wanneer de batterij leeg is. Hij gaat ruim 90 minuten mee op een volle lading. Wij hebben een living en keuken van ongeveer 120m2 en hij gaat in die 90 min overal langs.

Beantwoorden

27 december 2017 om 14:24

Klopt helemaal, zo hoort die het te doen. Bedankt voor je positieve feedback!

Beantwoorden

27 december 2017 om 08:10
RonaldR Gebruiker

Heeft ook een timerfunctie die wat basic is: stel hem in op een bepaald uur en hij zal dagelijks op dat tijdstip beginnen schoonmaken. Beperking: je kunt maar 1 tijdstip instellen, maar dat was voor mij meer dan genoeg.

Beantwoorden

27 december 2017 om 09:59
Poepa Gebruiker

Werkt deze functie bij u wel? Heb deze ook vorige keer gekocht, maar bij mij werkt de timer functie niet. Vind ik toch wel een gemis.

Beantwoorden

27 december 2017 om 10:39
renaat87 Gebruiker

Eerst werken deze functie bij mij ook niet maar ik weet wat ik fout deed. Wanneer je de tijd op de afstandsbediening instelt moet je deze naar de stofzuiger richten, anders weet hij niet hoe laat het is en kan hij ook niet op het geprogrammeerde uur beginnen. Wanneer de accu volledig leeg geweest is en hij niet tijdig zijn laadstation gevonden heeft moet je dit herhalen.

Beantwoorden

27 december 2017 om 14:15

De feedback van de product manager:

- Zorg dat die volledig is opgeladen, dat de Robovac aan staat en niet op een heel erg donker oppervlak staat als je de timer instelt

- er recht op richten met de afstandsbediening, binnen 3 meter, en zonder obstakels tussen de Robovac en de afstandbediening.

- Let er even op of de timer op AM (tussen 12 uur ’s nachts en 12 uur ’s middags) of PM (vanaf 12 uur ’s middags tot middernacht) staat. Hij zal 1x piepen als je de tijd hebt ingesteld en 1x piepen als de timer is ingesteld. Als die niet piept, is het niet gelukt (bekijk dan even de bovenste puntjes).

- Als je de alarmknop 3 seconden inhoudt annuleert die de huidige timer.

Beantwoorden

27 december 2017 om 14:23

Nog 1 aanvulling. Als je de Robovac helemaal uitzet (met die knop aan de zijkant), dan vergeet die de tijd, dus dan moet je het apparaat opnieuw instellen.

Normaalgesproken laat je de stofzuiger natuurlijk gewoon aanstaan.

Beantwoorden

27 december 2017 om 09:16
marklakeman Gebruiker

In mijn woonkamer ligt laminaat en voor de bank een hoogpolig tapijt, rijdt hij daarom heen of probeert hij het tapijt te bestijgen (eerdere ervaring met een LG)?

Beantwoorden

27 december 2017 om 10:49
ErwinHeukels Gebruiker

ben ik ook wel benieuwd naar… had er ook eens een dag 1 van een ander merk op proef en die liep vast bij het bestijgen van de ronde schuin oplopende voet van de barkrukken. o ja; hij probeerde ook eens een keer over het snoer van de kerstverlichting te rijden en trok hem toen bijna omver toen het draad om zijn wielen wikkelde.

kan deze daar wel mee overweg?

Beantwoorden

27 december 2017 om 14:19

Hallo Mark en Erwin,

De Robovac is geschikt voor een laagpollig tapijt (12 mm; tot pollen van 10 mm). Een hoger tapijt zal die op proberen te rijden of vermijden, dat hangt ervanaf hoe hoog je tapijt is, dat kan ik moeilijk inschatten.

Snoeren zijn heel moeilijk te detecteren voor welke robotstofzuiger ook. Die zou ik dus even wegleggen op een kastje oid (dan haalt die de stof op de grond daar ook weg) of dat gedeelte van de kamer blokkeren.

Over het algemeen: Die sensoren werken echt niet gek, maar robotstofzuigers zijn wel door de war te brengen, dus ik kijk altijd even als ik hem zelf in een nieuwe kamer zet.

Beantwoorden

27 december 2017 om 10:32
coureurtjen Gebruiker

Ik heb deze een half jaar en ben hier al bij al tevreden over. Zeker als je de pricing bekijkt. Echter wat hier niet vermeld wordt, tenzij de expert me nu staalhard zal tegenspreken: er zijn vanuit Belgie geen wisselstukken te krijgen (filters, etc.). Amazon levert immers niet hier voor die dingen.

Beantwoorden

27 december 2017 om 10:44
renaat87 Gebruiker

De Duitse Amazon levert Normaal wel in België, Via de site van Eufy vind je hier links naar.

Beantwoorden

27 december 2017 om 14:05

Anders werkt de Franse Amazon naar België volgens mij ook voor levering van reserveonderdelen.

Beantwoorden

31 december 2017 om 16:06
Vinnyke Gebruiker

Via Amazon.de perfect alle onderdelen te verkrijgen, zelf binnen 1 dag (prime)

Beantwoorden

27 december 2017 om 10:52
dannx1986 Gebruiker

Ik heb deze ook de eerder hier besteld voor dezelfde prijs.

Ben er erg tevreden over, werkt beter dan ik had verwacht. Wel botst hij vaak tegen donkere voorwerpen aan bv de poten van de bank en speakers. En heb een aantal keer (3) gehad dat hij zijn thuisstation niet terug vondt ondanks dat deze zowat midden in de kamer staat.

Beantwoorden

27 december 2017 om 14:08

Hi Dannx,

- De kleur zwart heeft die meer moeite mee, klopt.

- Ik zou het thuisstation tegen een muur aanzetten, omdat die de muren langsgaat als die op zoek gaat naar het laadstation. Wel het liefst ruimte (1 meter) vrij houden aan beide kanten, anders kan die soms moeite hebben met het zoeken naar het laadstation.

Beantwoorden

27 december 2017 om 11:14
ColinThor Gebruiker

Ik heb deze ook gekocht, 1 maand later kapot… je hebt geen garantie heb uiteindelijk het geld terug gekregen

Beantwoorden

27 december 2017 om 11:37
Zplus Gebruiker

Kan ook niet anders want Ibood is de verkoper en moet wettelijk de garantie afhndelen. Als consument heb je niets met fabrikant te maken of deze moet garantie gewoon voor de verkoper overnemen en naar tevredenheid van de consument. Ik weet niet wat er in de algemene voorwaarden staat maar wet gaat altijd voor de algemene verkoopvoorwaarden.

Beantwoorden

27 december 2017 om 13:37
Moderator Jim Moderator

Beste ColinThor,

Voor de duidelijkheid, garantie is er natuurlijk. Als blijkt dat een product niet gemaakt kan worden, zal iBOOD er voor kiezen om het geld terug te storten, omdat ze zelf geen voorraad hebben :-)

Groetjes!

Beantwoorden

27 december 2017 om 12:11
AfAX Gebruiker

Ben eigenlijk wel geïnteresseerd, maar heb een paar beginnersvragen:

1) Hoe vindt hij de weg van de living naar de keuken (en terug) als er geen ruimte ingesteld wordt? Is dit puur toeval/random?

2) Komt er op termijn geen schade aan meubelen & deuren als hij er dagelijks een aantal keer tegenaan botst?

3) Hoe gaat hij om met een eetplaatstafel waar 6 stoelen onder staan? Lijkt me niet echt bereikbaar voor een stofzuigbotje?

Reeds dank voor de antwoorden.

Beantwoorden

27 december 2017 om 13:24
clipstra Gebruiker

Antwoorden op uw vragen (als tevreden gebruiker).

1) zolang er geen opstakel is blijft hij zijn gebied vergroten. Als wij alleen de keuken willen doen. Zetten we een stoel tussen de woonkamer en keuken.

2) dat zal meevallen zo hard “rijdt” ie niet :-)

3) die zou ik wel onhoog zetten, doen wij ook áltijd. Werkt het beste .

Succes met de keuze.

Beantwoorden

27 december 2017 om 13:37
Moderator Jim Moderator

Top Clipstra,

Bedankt voor het helpen van de medemens ;-)

Beantwoorden

27 december 2017 om 14:11
Vinnyke Gebruiker

Zijn er wisselstukken zoals de borstels beschikbaar? is batterij te vervangen?

Beantwoorden

27 december 2017 om 14:21

Wisselstukken: Ja. Nu nog niet via de bekende Nederlandse kanalen, maar wel via Amazon. De batterij zal niet zomaar defect raken, maar als dat gebeurt even contact opnemen met iBood voor de garantie.

Beantwoorden

27 december 2017 om 14:48
chica2402 Gebruiker

Hallo, hoe ziet de stekker eruit? Kan deze ook in de VS worden opgeladen?

Beantwoorden

27 december 2017 om 17:44
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag chica2402,

Voor het opladen in Amerika heb je wel een verloopstekker nodig er zit een Europese stekker aan de lader.

Beantwoorden

27 december 2017 om 22:53
chica2402 Gebruiker

Dus het voltage is wel degelijk 220 V?

Beantwoorden

27 december 2017 om 15:40
r17 Gebruiker

Ik heb een dirt devil m607 aangeschaft maar deze zuigt amper iets op. Nu is er natuurlijk wel een prijsverschil tussen de twee, maar is de zuigcapaciteit van deze Eufy aanzienlijk hoger dan die van Dirt Devil of nagenoeg gelijk?

En hoelang duurt het voordat -ie volgeladen is? Waar kun je dat aan zien?

Beantwoorden

27 december 2017 om 17:45
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag r17,

Ik heb geen ervaring met de dirt devil, maar wel met deze Eufy. De zuigkracht is erg goed, maar dat kun je ook wel teruglezen in de positieve reacties hierboven :-)

Beantwoorden

27 december 2017 om 19:02
r17 Gebruiker

Ok en hoelang duurt het voordat die volgeladen is? En waar kun je dat aan zien?

Beantwoorden

27 december 2017 om 19:34
Moderator Niek Moderator

Als hij helemaal leeg is dan duurt het ongeveer 6 uur dat hij weer vol is. Wanneer hij zelf teruggaat om op te laden, dan zal hij weer het zuigen hervatten wanneer hij weer helemaal vol is. Ook kun je het zien aan het lampje dat in de start en stop knop zit bovenop de stofzuiger. Als die knippert is hij nog aan het laden en als hij blijft branden is die vol.

Beantwoorden

27 december 2017 om 20:03
(Martijn) Gebruiker

Werkt deze robot ook naar behoren op vloerbedekking, of alleen glade vloeren?

Beantwoorden

27 december 2017 om 20:52
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Martijn,

Hij werkt ook prima op laagpolige vloerbedekking :-)

Beantwoorden

27 december 2017 om 20:18
Der-Fliw Gebruiker

Nou, op basis van alle bovenstaande input heb ik er een besteld. Ben benieuwd!!

Beantwoorden

27 december 2017 om 20:53
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Der-Fliw,

Daar ga je geen spijt van krijgen. Veel plezier ermee :-)

Beantwoorden

27 december 2017 om 20:19
erikdijkstra Gebruiker

Hi Ibood, ik wil hem kopen, maar ik kan niet betalen. Zowel iDeal en creditcard wordt niet gepakt. Ik bestel van een iPad en iPhone……

Beantwoorden

27 december 2017 om 20:54
Moderator Niek Moderator

Goedenavond erikdijkstra,

Wat vervelend dat het betalen niet lukt. Bestel je via de iBOOD app of via de website? Als je via de app besteld, zou je het dan eens via de website kunnen proberen?

Beantwoorden

27 december 2017 om 21:56
erikdijkstra Gebruiker

Via de website. Net gelukt om via cc de aankoop te doen. Zeer blij mee. Kan de schoonmaakster zich op andere dingen in het huis gaan richten????

Beantwoorden

27 december 2017 om 22:09
Moderator Niek Moderator

Fijn dat het gelukt is, veel plezier met je aankoop :-)

Beantwoorden

27 december 2017 om 22:20
edwinteems Gebruiker

Er is storing gaande bij ABN momenteel. Daar mee te maken gehad?!

Beantwoorden

27 december 2017 om 20:59
PeterMil Gebruiker

Wij hebben redelijk wat ramen die tot in de vloer komen. Hele wanden tot 6 meter breed. Zal hij regelmatig tegen het raam botsen of detecteert hij dat?

Beantwoorden

27 december 2017 om 21:46
Moderator Niek Moderator

Goedenavond PeterMil,

De sensoren werken op infra rood en dat gaat normaal gesproken door glas heen. Ik betwijfel of hij de ramen zal herkennen. Ik heb zelf wel een glazen waterbak op de grond staan en daar gaat hij wel mooi omheen. Het is wel zo dat hij niet heel snel rijdt, dus als hij al ergens tegen aan botst dan is het niet met hoge vaart. Daarnaast is hij ook best heel gevoelig met aanrakingen en draait dan al snel bij. Ik ga het wel even testen met een glazen schaal en kom er nog even op terug :-)

Beantwoorden

27 december 2017 om 22:10
Moderator Niek Moderator

Ik heb het even getest en hij botst steeds tegen de schaal aan. Hij zal dus ook tegen de ramen botsen want hij detecteert ze helaas niet.

Beantwoorden

27 december 2017 om 23:19
PeterMil Gebruiker

Erg bedankt voor dit eerlijke antwoord!

Ga het niet kopen, maar als er nog robot stofzuigers langskomen die het wél kunnen neem ik er een en zal ik vertrouwen op jullie oordeel.

Beantwoorden

27 december 2017 om 21:43
ann64 Gebruiker

Herkent hij trappen of valt hij naar beneden?

Beantwoorden

27 december 2017 om 21:47
Moderator Niek Moderator

Goedenavond ann64,

Hij is voorzien van sensoren aan de onderkant waardoor hij niet van trappen zal vallen. Alleen wanneer de trap en de vloer heel donker van kleur zijn kan hij moeite hebben een trap te herkennen.

Beantwoorden

30 december 2017 om 13:35
erikdijkstra Gebruiker

En ontvangen. En nu al razend enthousiast! Hij is lekker stil en hij zuigt echt :-) geen patroon te herkennen maar in 30 minuten heeft hij z’n job geklaard. Nadat ik hem gekocht had ook niet meer gezogen.

Beantwoorden

31 december 2017 om 12:23
Frenkel1983 Gebruiker

Is er ook een Engelse of Nederlandse handleiding beschikbaar?

Beantwoorden

2 januari 2018 om 20:18
Moderator Niek Moderator

Hallo Frenkel1983,

Zat er geen handleiding bij? Klik hier voor een engelse handleiding :-)

Beantwoorden

31 december 2017 om 16:07
Vinnyke Gebruiker

Vandaag mogen ontvangen (op zondag), rijd al rond na wat uur opladen :)

Beantwoorden

2 januari 2018 om 20:19
Moderator Niek Moderator

Hallo Vinnyke,

Leuk om te horen dat je hem al ontvangen hebt en dat hij zich meteen al nuttig maakt ;-)

Beantwoorden

4 januari 2018 om 02:34
Antoine123 Gebruiker

Dit apparaat is zoooo geweldig, heb het nu een week en me vloer nog nooit zo schoon geweest

Beantwoorden

4 januari 2018 om 02:35
Antoine123 Gebruiker

en nu wil ik er nog een bestellen voor mijn moeder alleen site werkt niet echt mee

Beantwoorden

4 januari 2018 om 02:42
Antoine123 Gebruiker

Hoe de fuck kan ik er nog een bestellen????

Beantwoorden

4 januari 2018 om 09:15
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Antoine,

Wij bieden onze deals slechts één dag aan. Helaas is het niet mogelijk om een deal nog te bestellen nadat deze is afgelopen. Ik kan je wel aanraden om onze website/nieuwsbrief in de gaten te houden. Wie weet komt hij nog eens voorbij in een dagdeal, Flash Sale of een opruimingssale!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.