12 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Diesel Iron Side Horloge

Diesel Horloge

Kleren maken wellicht de man, maar een mooi klokje om de pols ook! Vandaag hebben we 3 fraaie varianten Diesel horloges uit de Ironside collectie.

Specificaties

Merk: Diesel
Type: 3 Varianten uit de Iron Side collectie
Garantie: 2 jaar

• Japans Quartz uurwerk
  • Roestvaststalen kast
  • Krasbestendig mineraal glas

Model DZ4362
Kleur band: Grijs
Kleur wijzerplaat: Grijs
Kast vorm: Rond
Uurwerk:Quartz / Analoog
Diameter kast: 55 mm
Kasthoogte: 13 mm
Gewicht: 187 gram
Breedte band: 24 mm
Materiaal band: Staal
Materiaal kast: Staal
Glas: Mineraal
Sluiting: Vouwsluiting
Waterdichtheid 5 ATM - 50 m
Stopwatch: Ja

Model: DZ4363
Kleur band: Grijs
Kleur wijzerplaat: Grijs
Uurwerk: Quartz / Analoog
Diameter kast: 55 mm
Kasthoogte: 13 mm
Gewicht: 187 gram
Breedte band: 24 mm
Sluiting: Vouwsluiting
Waterdichtheid: 5 ATM

Model: DZ7361
Kleur band: Zilver
Kleur wijzerplaat: Blauw
Uurwerk: Quartz / Analoog
Gewicht: 237 gram
Sluiting: Gesp
Datum: Ja
3 instelbare tijdzones: Ja

12 januari 2018 om 00:04
11325 Gebruiker

Kan ik met die zwarte (rechts) om gewoon douchen zonder dat ie vol loopt met water? Vind het een erg mooi klokje.

Beantwoorden

12 januari 2018 om 00:08
Moderator Paul Moderator

Dat is model DZ4362  -> Waterdichtheid: 5 ATM

Beantwoorden

12 januari 2018 om 00:15
Susantigoon Gebruiker

Vollopen zal niet zo snel gebeuren, maar indien de kast niet is afgevuld met een water(damp)vrij gas (wat ik hier niet kan terugvinden), kan douchen met warm water inwendige condensvorming bewerkstelligen.

Beantwoorden

12 januari 2018 om 00:23
WiCo Gebruiker

https://allesoverhorloges.nl/waterdichtheid/

Er mee douchen (en zwemmen aan de oppervlakte) zou dus moeten kunnen. Maar, waarom zou je een horloge aanhouden onder de douche? Ruik eens aan je pols onder je horloge als je dat een hele dag hebt aan gehad! Je houdt toch ook niet je kleren aan onder de douche, of je bril op?

Edited by: Paul typo hersteld

Beantwoorden

12 januari 2018 om 09:36
11325 Gebruiker

Hahah helemaal eens hoor, WiCo. Het zal alleen niet de eerste keer zijn dat ik snel even onder de douche spring en opeens merk dat ik mijn horloge nog om heb.

Beantwoorden

12 januari 2018 om 21:43
Bluesbreker Gebruiker

Zie hier:

https://allesoverhorloges.nl/waterdichtheid/

Ik zou even doorsparen voor een duikershorloge die zijn waterdicht , wil je kwaliteit dan beter geen diesel

Beantwoorden

12 januari 2018 om 01:05
klaffie Gebruiker

Het horloge heeft beschikt? Voor de rest mooie horloges maar ben bang dat ik met de buitenste 2 ergens achter blijf hangen aan die knopjes

Beantwoorden

12 januari 2018 om 01:38
Moderator Paul Moderator

De tekstschrijver kon blijkbaar niet kiezen tussen “Het horloge heeft” en “Het horloge beschikt over”. :)

Beantwoorden

12 januari 2018 om 10:05
whofman Gebruiker

Of toch wel hoor….

Wellicht zijn de knopjes inmiddels al ergens achter blijven hangen, dan HEEFT het horloge erover BESCHIKT. :-)

Beantwoorden

12 januari 2018 om 03:23
Gedike Gebruiker

Ik begrijp niet zo goed waar die 58% korting vandaan komt, want bij Diesel zelf kosten ze €160,-

Beantwoorden

12 januari 2018 om 08:16
klwinkel Gebruiker

Dan geeft Diesel zelf dus 52% korting… Zou ik deze nemen.

Beantwoorden

12 januari 2018 om 09:17
Moderator Sietse Moderator

Prijsvergelijking graag met een linkje zodat we kunnen controleren. De vanaf-prijs is de adviesprijs welke door de leverancier/fabrikant is opgegeven. Als ik alle drie de modellen zoek op de Diesel website, dan kan ik weinig vinden. Verder als ik zoek naar bijvoorbeeld het laatste model dan zie ik dat hij verkocht wordt voor ruim de prijs die hier als adviesprijs staat, maar ook een bedrag wat er wat meer tussenin zit bij onze bolle vrienden. Echter kun je voor die prijs hier twee horloges halen.

Beantwoorden

12 januari 2018 om 06:00
bartdemunck Gebruiker

En waar moet je dat bandje dan laten inkorten?

Beantwoorden

12 januari 2018 om 06:37
jerroldmeijer Gebruiker

Lucardi, 7,50.

Beantwoorden

12 januari 2018 om 09:10

Of bij een juwelier. Die bij ons in het dorp vraagt hier vijf euro voor. Maar als je klein gereedschap hebt is het vaak ook makkelijk zelf te doen. Kwestie van twee pinnetjes eruit drukken en er weer eentje terug drukken.

Beantwoorden

12 januari 2018 om 14:13
Gedike Gebruiker
12 januari 2018 om 14:19
Weuser Gebruiker

Je kan me veel wijsmaken, maar dit is niet “Diesel zelf”. Deel van de pagina’s nog Spaans en een gmail-adres?

Beantwoorden

12 januari 2018 om 14:35

Dat is inderdaad zeker niet van Diesel zelf, maar als ik het domein controleer behoort het toe aan:

Registrant Name: Nexperian Holding Limited
Registrant Organization: Nexperian Holding Limited
Registrant Street: Le Jia International No.999 Liang Mu Road Yuhang District
Registrant City: Hangzhou
Registrant State/Province: Zhejiang
Registrant Postal Code: 311121
Registrant Country: CN

Dus lijkt het meer op een willekeurige Chinese webshop welke claimt een originele site te zijn. Buiten Spaans zijn ook sommige delen van de site (zoals contact pagina) in het gebrekkig Engels.

Beantwoorden

12 januari 2018 om 14:39

Verder nog even, de prijs staat er als €160,- exclusief BTW. En om terug te gaan naar hierboven, ze geven een korting aan van 45%, dus de vanaf-prijs komt toch ook aardig in de buurt, al geven ze dus de adviesprijs van ruim €350,- inclusief BTW aan.

Beantwoorden

12 januari 2018 om 14:42
Mr.Mental Gebruiker

Chinese rommelsite vriend, dan koop ik liever via Ibood (wat ik dan ook gedaan heb, kan niet wachten tot ik ‘m heb!)

Beantwoorden

12 januari 2018 om 15:09
johnnycrash Gebruiker

iBood offer ???? aan de huidige winkelprijs bij diesel met gratis verzenden en bij problemen gratis naar hen terugsturen, de echt site : 50% bij diesel zelf, de rechtse is een identieke

*snap*

Edited by: Sietse

Je verwijst naar de homepage van Diesel zelf waar deze horloges via het zoeken niet op te vinden zijn. Wat jij trouwens rechts noemde is voor mij een compleet ander model, misschien heb je een link naar de specifieke modellen die we hier aan bieden?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.