14 januari 2018 om 00:00
iBOOD

2x Thermocafé Thermosbeker | 400 ml

2x Thermocafé Thermosbeker 400 ml

Met deze aanbieding heb je een thermosbeker voor zowel een warm drankje als eentje voor een koud drankje.

Specificaties

Merk: Thermocafé by Thermos
Type: Thermosbeker
Garantie: 2 jaar

• Handige flip-up deksel
  • Met één hand te bedienen
  • Tot 4 uur warm en 6 uur koud

Klikdop
Flip-up deksel
Silicone rondom voor grip

Materiaal: RVS, kunststof, silicone
Isolatie: Dubbelwandig RVS/vacuüm

Inhoud: 400 ml
Gewicht: 270 gram

Geschikt voor bijna alle autodrinkbekerhouders.
Niet geschikt voor de vaatwasser.

14 januari 2018 om 08:23
JohnnydeVries Gebruiker

Op het eerste gezicht een mooie deal: een mooie reisbeker is altijd een handig en leuk iets om te bestellen.

Echter: ‘tot’ 4 uur warm…dat is ontzettend weinig voor een thermosbeker. Een beetje goeie doet minimaal (niet ‘tot’ 12 uur warm.

Ook staat er niet bij of deze volledig lekvrij is (vacuüm-sealed). Onder weg wil je niet hebben dat hij als hij op zijn zij komt te liggen lekt.

Beantwoorden

14 januari 2018 om 10:00
doekus Gebruiker

Koffie is toch niet meer te pruimen na 4 uur ;-)

Beantwoorden

14 januari 2018 om 08:36
carlier666 Gebruiker

Beschikken deze thermobekers over een deksel met schroefdraad? Want voor je het weet heb je een lege beker en een volle rugzak.

Beantwoorden

14 januari 2018 om 22:41
Moderator Niek Moderator

Goedenavond carlier666,

Ik heb dit niet kunnen achterhalen en omdat het zondag is, is het helaas ook niet mogelijk om ernaar te informeren. In de specificaties staat wel dat er een klikdop op zit en een flip-up deksel. Afgaande op dat stukje zou ik denken dat er geen schroefdeksel op zit, maar met zekerheid kan ik het niet zeggen.

Beantwoorden

14 januari 2018 om 11:00
Boseven Gebruiker

Past de beker in bekerhouder voor in de auto?

Beantwoorden

14 januari 2018 om 16:21
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Boseven,

Er wordt aangegeven dat hij geschikt is voor bijna alle autodrinkbekerhouders.

Beantwoorden

14 januari 2018 om 11:20
jmolenaar1 Gebruiker

De informatie van de volgende webshop is zelfs nog voorzichtiger over de thermocapaciteiten van deze beker:
https://www.collishop.be/e/nl/cs/thermocafe-by-thermos-isoleerkan-tumbler-mug-inox-zwart-40-cl-374982

Beschrijving

Dubbelwandige isolatie.

Op het werk of onderweg, met deze robuuste Tumbler Mug isoleerkan (inox/zwart, 40 cl) van Thermocafé by Thermos heb je altijd je koffie of thee bij de hand.

Dranken worden tot 4 uur koud en tot 2 uur warm gehouden in deze zeer lichte isoleerbeker. Binnenbekleding van roestvrij staal en buitenbekleding van zachte kunststof. Met klikdop.

Toegegeven: hier bij Ibood twee keer zo goedkoop, dus als je die waarde voor twee bekers optelt kom je inderdaad op 4 uur warmdhoudfunctie. ;)).

Zoals mijn dwaze buurman vaak zei: het is maar net hoe je het bekijkt…

Beantwoorden

14 januari 2018 om 13:08
Moderator Paul Moderator

Amazon verkoopt ze per stuk, bij iBOOD krijg je 2 stuks. Omgerekend naar euro’s betaal je daar exclusief verzendkosten ongeveer evenveel als bij iBOOD inclusief verzendkosten. En dan komen de verzendkosten naar NL of BE er nog bovenop. Wel iets om rekening mee te houden.

Beantwoorden

14 januari 2018 om 20:17
Cenoke Gebruiker

met respect, waarom antwoord je wel op iets wat ik al weet en zelf kan zien maar niet op de vraag van andere mensen of het deksel een schroefdeksel is of niet? dit is ergens een belangerijkere vraag.

Beantwoorden

14 januari 2018 om 22:44
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Cenoke,

We kunnen helaas niet alle vragen beantwoorden, omdat het zondag is en we dan niet kunnen informeren bij leveranciers. We proberen het wel te achterhalen natuurlijk, maar dat lukt niet altijd.

Beantwoorden

14 januari 2018 om 23:10
Cenoke Gebruiker

Je kan dan eerlijk zijn en uitleggen dat je niet kan antwoorden, laat mensen niet stikken door oorverdovend stil te blijven, ik wou het antwoord zelf ook weten trouwens.

Zoals het nu gebeurde was er 12 uur tussen de vraag en het uiteindelijke antwoord aan die persoon. Vind u dit zelf normaal? Als het weekend een rol speelt, zet dan niets in de aanbieding op deze dagen waarop je niet kan antwoorden.

Ik kan me niet ontdoen van de indruk dat sommige info ivm producten al of niet bewust vaag worden gehouden.

Beantwoorden

14 januari 2018 om 23:31
Moderator Paul Moderator

Jammer om te lezen dat je lang moest wachten op een reactie. De moderators zijn vrijwilligers die de vragen zo goed mogelijk trachten te beantwoorden. Ook zij hebben weekend en een privé leven. Daardoor is het niet altijd mogelijk om à la minute alle vragen te beantwoorden.

Beantwoorden

15 januari 2018 om 12:45
Cenoke Gebruiker

iedereen heeft recht op een prive leven, idd, maar als je vrijwillig iets doet, dan doe je het en zoek je dan geen uitvlucht zoals u schreef. Een antwoord tijd van 12h is te lang. en zeker bij aanbiedingen die maar een dag lopen. Ik verwacht geen a la minute antwoord, maar wel een antwoord binnen de 2 uur, dit is toch een redelijke termijn.
Als je deze service niet kunt leveren aan klanten in het WE dan bied je toch gewoon geen items aan, of doek je het vragenrondje op.

De violen bovenhalen met de reden “prive leven” is gewoon geen gepast antwoord, sorry. Als niemand kan antwoorden, door welke reden dan ook zet er dan bij dat geen antwoorden zullen gegeven worden. Laat een potentiele klant niet hangen, dit doe je niet als verkoper.

Dit was voor mij reden genoeg om het product niet te kopen, daar ik geen antwoord kreeg.

Ik ben nog maar kort lid maar ik heb tijdens deze periode toch al veel dingen gezien zie schorten bij iBood.

Beantwoorden

16 januari 2018 om 07:58
seba28 Gebruiker

Ik was jammer genoeg te laat voor de opportuniteit maar wat  ik in de reacties lees baart me meer zorgen. Ik steun volledig Cenoke. Jullie zijn een sales bedrijf. Jullie doel is verkopen. Dat doen jullie met promoties in het weekend. Dan is het potverdikke jullie taak, nee, zelfs jullie plicht mensen te voorzien die wel degelijk de juiste antwoorden kunnen voorzien. Zelfs in het weekend. Indien jullie dit niet kunnen dan moeten jullie ofwel de berichtendienst op die bewuste acties verwijderen zodat er geen vragen kunnen gesteld worden ofwel gewoon zorgen dat er geen weekend acties zijn. Maar met de melding komen dat jullie vrijwilligers zijn die ook een privé leven hebben welk belachelijk antwoord is dit nu… Ik zit ook in de ICT sector. Consultancy dan nog.. Ze zouden me graag horen komen als ik zou zeggen.. jamaar, die vraag die zal ik na het weekend beantwoorden want ik weet het zelf niet goed en ik kan niemand contacteren. Enfin, niet een perfecte vergelijking maar het valt me zwaar tegen van ibood dat er zulke antwoorden voorzien worden. Blijkbaar wil iedere webshop tegenwoordig 24u/24u verkopen maar als er dan is om support of info gevraagd wordt is het ver zoek. Zeer teleurstellend!!

Beantwoorden

16 januari 2018 om 08:00
seba28 Gebruiker

En nog iets vergeten.. als ze in mijn afdleing pas 12u later een oplossing bieden en/of antwoord verzinnen zoals het uwe dan liggen ze ook onmiddellijk buiten. Jullie hanteren speciale deals met zeer beperkt tijd. Als je dan 12u de tijd neemt om te atnwoorden… tjah.. duidelijk neem ik aan..

Beantwoorden

16 januari 2018 om 08:11
Moderator Jim Moderator

Hi Seba,

Allereerst bedankt voor alle tips! Het is natuurlijk goed om scherp gehouden te worden door de community! Hoewel ik (ja, ook als vrijwilliger ;-)), niet het gehele business plan van iBOOD kan beschrijven, weet ik wel dat de marges zeer klein zijn. Om super scherpe prijzen aan te kunnen bieden (wat natuurlijk ook het doel is), kunnen ze niet altijd precies dezelfde uren bieden als de andere reuzen. Echter ben ik het helemaal met je eens dat je binnen afzienbare tijd antwoord mag ontvangen!

Nogmaals bedankt voor de tips!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.