20 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Bureaustoel Superb

Bureaustoel Superb

Of je nou veel thuiswerkt, een fanatieke PC-gamer bent of om een andere reden veel achter je bureau zit, een goede en comfortabele bureaustoel is álles.

Specificaties

Type: Superb Bureaustoel
Garantie: 2 jaar
Check de dropdown voor de beschikbare kleuren.

• Comfortabel werken
  • Biedt optimale steun
  • Draaibaar, verstelbaar & kan hellen

Bekleding: PU leer
Maximaal draaggewicht: 130 kg

Afmetingen
Zitbreedte: 51 cm
Totale breedte: 63 cm
Zitdiepte: 49 cm
Zithoogte: 46 – 56 cm
Hoogte arm: 66 – 76 cm
Totale hoogte: 110 – 120 cm

Indien het product niet aan je verwachtingen voldoet, kun je deze deal binnen 14 dagen na levering annuleren. Je dient dan zelf de retourkosten te betalen, je gehele aankoopbedrag krijg je terug. Houd er rekening mee dat de retourkosten, door de afmetingen en/of het gewicht, kunnen oplopen.

20 januari 2018 om 00:26
Jocrisse Gebruiker

*snap*

Edited by: Paul
jouw melding ga ik doorgeven aan iBOOD
aangezien het niet over deze deal gaat, haal ik het bericht hier weg i.v.m. off-topic

Beantwoorden

21 januari 2018 om 03:27
Moderator Paul Moderator

Discussie over de leverancier weggehaald. Dit is niet de plek om daar verder op in te gaan. 
Garantie verloopt via iBOOD en de klantenservice gaat naar de gemelde issue kijken.

Beantwoorden

20 januari 2018 om 00:30
Xaobotnik Gebruiker

Weer van dat goedkope spul dat na een jaar of twee gewoon door zakt of waarmee je met kapotte constructen komt. Op zich helemaal prima voor mensen die niet veel tijd doorbrengen in een stoel. Maar zit je langer dan twee uur per dag op een stoel, dan kun je beter investeren in iets degelijks. Zou leuk zijn als iBood daar wat voor zou aanbieden. Dus echt iets wat normaal minimaal 400 euro kost oid.

Beantwoorden

20 januari 2018 om 08:36
coppoolser Gebruiker

Volledig met je eens. Mijn schoonouders hebben ooit de fout gemaakt om via iBOOD een soortgelijke stoel te kopen. Gelijktijdig met hen heb ik zelf een kwalitatief goede stoel gekocht (idd 400 euro+). Binnen twee maanden hadden ze uit ergenis (kraken, piepen, slecht comfort) de stoel bijna letterlijk het raam uitgegooid. En vervolgens dezelfde stoel gekocht als ik. Voor hen het geld meer dan dubbel en dwars waard.

Beantwoorden

20 januari 2018 om 16:40
Binnenmars Gebruiker

Wat goed van je coppolster. Dank dat je dit wilt delen,

WoutersHans kan kennelijk niet lezen,

ik vertrouw dit soort stoelen in aanbiedingen toch al niet en telkens is er wel weer iemand die dat bevestigt.

Beantwoorden

20 januari 2018 om 17:26
WoutersHans Gebruiker
20 januari 2018 om 10:23
Ritachantal Gebruiker

Hallo operator, ik moet een grote tv (50″) retour zenden. Kan dat worden opgehaald of moet ik dat zelf doen? Alvast bedankt. Chantal

Beantwoorden

20 januari 2018 om 16:44
Binnenmars Gebruiker

Hoi Rita als hij moet worden opgehaald en je wilt het zelf doen dan is hij er toch al?

Van wie moet je hem terugzenden, van je moeder? Als het van je vriend is, zei ik mooi doei

Beantwoorden

20 januari 2018 om 21:22
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Ritachantal,

Je kunt vanuit je account naar je bestelling van de tv en dan een serviceverzoek indienen. Je krijgt dan per mail de retour instructies toegezonden.

Beantwoorden

21 januari 2018 om 11:01
Ritachantal Gebruiker

Hoi Niek,

Ja dat heb ik gedaan. Ik heb ook de retour instructies ontvangen en opgevolgd. De tv staat netjes ingepakt in de doos.  Of hij wordt opgehaald of dat ik hem moet wegbrengen en waar naar toe staat echter bij de instructies te lezen. Vinden wij zelf ook vreemd.

Beantwoorden

21 januari 2018 om 11:02
Ritachantal Gebruiker

Hoi Niek,

Ja dat heb ik gedaan. Ik heb ook de retour instructies ontvangen en opgevolgd. De tv staat netjes ingepakt in de doos.  Tot hier dus ok. Wat ik er verder mee moet staat nergens vermeld.

Beantwoorden

21 januari 2018 om 11:04
Ritachantal Gebruiker

Staat niet bij de instructies te lezen bedoel ik (sorry)

Beantwoorden

21 januari 2018 om 23:05
Ritachantal Gebruiker

Hoi Binnenmars,

Ik wil hem zelf terugzenden maar weet niet of de tv wordt opgehaald of dat ik hem zelf dien terug te brengen naar een postkantoor. Is nogal zwaar, is een 50 inch

Beantwoorden

20 januari 2018 om 11:04
WoutersHans Gebruiker

Iemand die ervaring heeft met deze stoel of het merk? Of een review ervan online kan vinden? Ik vind er zelf niet veel over. Bedankt

Beantwoorden

20 januari 2018 om 13:48
leonardd Gebruiker

Dit lijkt dezelfde stoel als van een tijdje terug, niks mis mee.

Ook langer dan 2 uur per dag erop zitten gaat super goed ;-)

Bedenk dat je de rugleuning niet kan verstellen, verder zit ie heerlijk.

Wordt geleverd in super duidelijk en makkelijk bouwpakket.

Beantwoorden

20 januari 2018 om 13:54
motormuis001 Gebruiker

Ik heb ernstige twijfels bij de opgegeven zithoogte. Via 1DF heb ik een paar maanden geleden een stoel gekocht, die verdacht veel leek op deze. En die was, ondanks mijn lange benen, te hoog voor mij. De voorste rand van de zitting drukte op den duur heel vervelend de bloedvaten van mijn bovenbenen dicht. Ze hadden ook een exemplaar waar geen wielen maar een soort van glijders onder zaten. En die had dezelfde hoogte als deze. Die met wielen was een aantal centimeters hoger. Doe jezelf een plezier en meet hou hoog je het prettigst zit. En dan maar hopen dat de hier opgegeven waarden kloppen.

Overigens: 1DF heeft mijn stoel gratis op laten halen. Want na montage was hij onmogelijk weer zó ver uit elkaar te krijgen dat hij in de originele verpakking paste. En dat gaat je met deze beslist ook overkomen.

Beantwoorden

20 januari 2018 om 13:16
mrkchang Gebruiker

Verleidelijke prijs maar ik vrees voor ‘goedkoop is duurkoop’. Of heeft iemand goede ervaringen met dit model?

Beantwoorden

20 januari 2018 om 13:58
reporterxyz Gebruiker

Deze stoel lijkt heel sterk op eentje die ik ooit gekocht heb bij “dealvandedag” maar deze aanbieding is goedkoper.  Daar werd hij wel verkocht onder een andere naam, dus ik weet niet heel zeker of het wel om dezelfde stoel gaat.

In elk geval : ik heb hopen problemen om de luchtpomp op zijn plaats te houden.  Die schuift er altijd uit.  Het probleem begon na één jaar.  Ik heb het ding al op diverse wijzen proberen vast te zetten, maar het lukt me maar niet.  Wat ik nog niet gedaan heb is een vijs gedraaid door het hele boeltje om alles zo te blokkeren, maar waar ben je dan mee bezig, dan heb je geen vering meer + dit lijkt me een niet ongevaarlijk werkje te zijn.

Beantwoorden

21 januari 2018 om 10:52
Ritachantal Gebruiker

Weet er misschien iemand van jullie (of de operator) hoe ik een grote tv (50) retour gezonden krijg. Hij staat hier al dagen  ingepakt maar ik kan nergens vinden of ik hem zelf moet brengen of dat hij wordt opgehaald.

Beantwoorden

21 januari 2018 om 10:55
Ritachantal Gebruiker

Kan iemand mij zeggen of ik een 50″tv bij retourneren zelf moet brengen naar het postkantoor of UPS (?) of wordt het opgehaald?  Kan  het nergens vinden en zit hier al dagen met de ingepakte tv.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.