28 januari 2018 om 00:00
iBOOD

KEF M400 Koptelefoon | Mic & Bediening

KEF M400 Koptelefoon

Voorzien van oorstrelend geluid en een oogstrelend Studio F.A. Porsche design, dít is de KEF M400.

Specificaties

Merk: KEF
Type: M400
Check het dropdown-menu voor de beschikbare kleuren
​​​​​​​Garantie: 2 jaar

• Kristalhelder geluid
  • Incl. microfoon & bediening
  • Ontwerp van Studio F.A. Porsche

Audio

• Aansluiting: jack van 3,5 mm
  • Frequentiebereik: 20 - 20.000 Hz
  • Gevoeligheid: 101,5 dB
  • Impedantie: 32 Ohm

Fysieke eigenschappen

• Opvouwbaar: Ja
  • Ontwerp: On ear
  • Afmetingen: 16 x 18 x 6 cm
  • Gewicht: 175 gr

Inhoud

• M400 koptelefoon
  • Reisetui
  • Vliegtuigadapter
28 januari 2018 om 00:04
Athlox Gebruiker

Voor dat geld doe je niet snel een miskoop.

Vorige maand (voor meer) gekocht bij ibood. Was een kado dus pas na 3 weken uitgepakt. Helaas slechte verbinding met de kabel dus werkt vaak niet. Helaas moet het gerepareerd worden onder garantie. Had beter een maandje kunnen wachten en hem nu kunnen kopen.

Beantwoorden

28 januari 2018 om 00:45
Arthurl Gebruiker

Uitstekende hoofdtelefoon voor dat geld. Goede isolatie van het geluid, dus prima voor op reis. Let op: de kabel past met beide uiteinden in de headset. Als je de verkeerde plug kiest geeft dat storing. Tip: steek de stekker met de schakelaar er vlak naast in de headset om zonder storing van het geluid te genieten.

Beantwoorden

28 januari 2018 om 02:09
bobonij Gebruiker

Deze gekocht met black friday, excellent geluid, heeft intussen mijn gaming headset van ruim het dubbele bedrag vervangen. Door get lichte gewicht, een erg fijn draagcomfort, en drukt totaal niet op de oren.

Beantwoorden

28 januari 2018 om 07:12
midde036 Gebruiker

Een maand geleden ook hier gekocht. Erg blij mee. Geluid zoals geluid moet zijn!

Beantwoorden

28 januari 2018 om 07:45
martine.renders Gebruiker

Is de KEF M400 enkel geschikt voor apple?

Beantwoorden

28 januari 2018 om 08:21
Tomba37 Gebruiker

Beste Martine, misschien heb je hier iets aan?  Zoals ik het begrijp werkt geluid op elke 3,5mm aansluiting maar alleen bij een Apple werken de knoppen die op het snoer zitten! Lees stukje onder de foto bij kopje KENMERKEN op deze pagina:

http://www.diskidee.nl/2016/02/15/compacte-lichte-koptelefoons-met-hifi-geluid/39466/

Beantwoorden

28 januari 2018 om 08:22
Tomba37 Gebruiker

Bij coolblue staat:

Bediening voor Apple

Bediening voor Apple

De afstandsbediening van de KEF M400 Zwart is geoptimaliseerd voor Apple en werkt niet volledig met Android. Zo kun je het volume niet aanpassen wanneer je muziek afspeelt van een Android apparaat.

Beantwoorden

28 januari 2018 om 08:27
martine.renders Gebruiker

Bedankt!

Beantwoorden

28 januari 2018 om 09:30
Globetrotter1 Gebruiker

Dus is het een aanbieding voor Apple liefhebbers, Android liefhebbers hebben hier niets aan. Want waarom geld uitgeven aan bediening in het snoer als het niet werkt, ja bij Apple.

Beantwoorden

28 januari 2018 om 10:11
RipCore Gebruiker

Jammer, dan laat ik ‘m schieten.

Beantwoorden

28 januari 2018 om 10:34
tonypasc Gebruiker

Ik heb ooit eens 3 stuks van die opvouwbare koptelefoons (ander merk dan wel ) gehad en binnen no-time was de bedrading in het vouwgedeelte van de oorschelpen  kapot . IK had hier geen garantie op en kon ze dus alle 3 weggooien

Hoe zit het met de garantie als dat met deze ook zal gebeuren?

Beantwoorden

28 januari 2018 om 10:53
madrus Gebruiker

Ik heb ‘m al een maand. Ben een HIFI freak. De hele dag naar muziek zou willen luisteren. Maar op het werk gebruiken we Skype, dus heb ik een headset nodig met een mic. Binnen een redelijk budget. Heb 5-6 verschillende headsets gekocht en allemaal teruggestuurd. Mic werkte maar de geluidskwaliteit was afschuwelijk. Totdat ik deze van KEF gezien heb. Hij klinkt bijna als HIFI en kost maar 60 euries (incl. verzendkosten).

Een tip. Toen ik die aangesloten heb op mijn laptop met een 3,5mm jack, konden mijn gesprekspartners veel achtergrondgeluid kunnen horen. Ik heb toen een USB geluidsadapter gekocht van jack naar USB2. Met die adapter is er geen achtergrondgeluid meer te horen.

Beantwoorden

28 januari 2018 om 22:41
ChaosTaco Gebruiker

In plaats van de AKG K712 Pro, die ik al op het oog had, toch deze KEF gekocht. Kon de deal gewoon niet voorbij laten schieten. Helaas werkt de volume knop alleen met iOS. Maar welk merk doet dat nou niet. Heel af en toe zie je ’speciale’ Android versies(don’t even bother). Kan me eigenlijk niet schelen er ligt hier toch wel een iPodje. Dit is mijn eerste Porsche Design apparaat. Iets waar ik mee kan pronken op de opleiding. Mijn collectie is weer een koptelefoon rijker! En daar blijf ik het tot nu toe voor doen.

Beantwoorden

28 januari 2018 om 23:03
AGJALT Gebruiker

Had een vaildatiecode voor gratis verzending gekregen, geldig tm vandaag voor ” het gehele assortiment” , stond er bij. Maar werkt nu niet voor deze aanbeiding. Hoe kan dat?

Beantwoorden

28 januari 2018 om 23:26
Moderator Paul Moderator

Werd de bestelling afgebroken nadat de code was ingevuld? Bijvoorbeeld omdat er iets misging tijdens het betalen of omdat je de Back knop gebruikte in de browser? Dan houdt het systeem de code tijdelijk vast om daarna weer automatisch vrij te geven.

Als dat niet de oorzaak was, dan raad ik je aan om de ontvangen mail met code door te sturen naar webcare@ibood.nl zodat de klantenservice er na het weekend naar zal kijken.

Beantwoorden

28 januari 2018 om 23:38
AGJALT Gebruiker

Bij het invoeren druk ik op de ‘valideer code’ knop en krijg dan: Deze couponcode is niet geldig.

Afgelopen half uur een paar keer geprobeerd (ook een keer in een andere browser) maar steeds hetzelfde.

Wel jammer als ik na het weekend niet meer gebruik kan maken van deze KEF aanbieding.

Beantwoorden

28 januari 2018 om 23:55
Moderator Paul Moderator

Je kunt de koptelefoon wel zonder code bestellen, zodat je de deal niet misloopt. 
Waarschijnlijk krijg je een nieuwe code die je bij een volgende bestelling kunt gebruiken.

Beantwoorden

31 januari 2018 om 17:16
dutchclick Gebruiker

Daarnet een mailtje: “Hoewel we onze uiterste best hebben gedaan moeten we je helaas laten weten dat we de levering van onderstaande product(en) moeten annuleren. Hoewel we niet anders kunnen, begrijpen we dat dit een teleurstelling is. Daarvoor onze excuses.

Het aankoopbedrag van dit product zal binnen 5 tot 10 werkdagen worden teruggestort via de betaalmethode waarmee je de bestelling hebt afgerekend.Als dit de gehele order betreft dan zullen de verzendkosten ook worden teruggestort.”. Daar baal ik wel even van!!

Beantwoorden

6 februari 2018 om 16:39
edwin1979 Gebruiker

aansluiting past niet in een reguliere 3,5 mm aansluiting.

Dus niet te gebruiken op computer, stereo etc. dit in tegenstelling tot wat in de beschrijving staat.

Erg jammer

Beantwoorden

6 februari 2018 om 17:05
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat is vreemd, Edwin!

Heb je voor mij meer informatie over welke aansluiting er dan aan de kabel zit? Heb je niet toevallig de verkeerde van de twee aansluitingen in de koptelefoon geplugd?

Mocht blijken dat er echt een verkeerde (geen 3,5 mm) aansluiting op de hoofdtelefoon zit. Zou je dan via “Mijn iBOOD” op onze website een serviceverzoek “Verkeerde levering” willen aanmaken? Dan hebben mijn collega’s direct alle gegevens bij de hand om dit z.s.m. voor je op te pakken.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

7 februari 2018 om 21:45
edwin1979 Gebruiker

Hoi bas,

Nee, het probleem lijkt de lengte van de 4 polige plug te zijn. Ik krijg hem niet helemaal in een pc of laptop aansluiting, of in een ander audioapparaat. Wel in een oude iPhone. (Vanaf iPhone 7 is er geen Jack aansluiting meer)

Ik heb al aangegeven via de klantenservice, incl. Foto’s, maar daar geven ze aan dat dit zo hoort en dat er geen andere kabels of verlopen nagezonden kunnen worden. Jammer, want in de beschrijving staat toch duidelijk dat de koptelefoon te gebruiken is voor standaard 3,5 mm Jack aansluiting.

Groet,

Edwin

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.