2 augustus 2013 om 10:09
iBOOD
31 augustus 2013 om 21:57
DarkAmazone Gebruiker

Ik zou graag nog een keertje deze aanbiedingen terug zien komen, Ik kende ibood toen spijtig genoeg nog niet.

Dirt Devil EQU Turbo Silence ultrastille muticycloon stofzakloze stofzuiger met gratis parketborstel

Medisana Smart baby monitor (dus een roterende ipcam)

1 september 2013 om 17:17
denhees Gebruiker

Hallo,ik zou het fijn vinden als jullie een paar stukken van de  Bear Grylls collecti zouden willen aanbieden oa. , Gerber Bear Grylls Ultimate Fixed Blade serated , Gerber Bear Grylls Survival Tool Pack , Bear Grylls Parang Machete with Nylon Sheath ik hoop dat deze dingen mogen voorbij komen , natuurlijk voor een goede ibood prijs. Mvg,Davy

2 september 2013 om 17:23
michielvanendert Gebruiker

Omdat het September tip forum er nog niet is ben ik genoodzaak hem hier te posten.

Ik zou deze nog eens graag voorbij zien komen, ik heb de kleine trolley versie al van Ibood in Juli.

Omdat ik geen tijd had voor te hunten, gelieve deze eens op de gewone Ibood te posten? En dan voor de Hunt prijs?

http://www.ibood.com/nl/nl/product_specs/39246/Converse_trendy_sportieve_reistas_met_2_wielen/

3 september 2013 om 11:55
Bettisboy Gebruiker

Een greep uit de invicta Horloges waaronder de Invicta Men’s 0764 II

3 september 2013 om 13:56
thijslo Gebruiker

Een degelijk en betaalbaar espressoapparaat ,

Voorkeur: De philips 8752/85 (Keramische schijven, metalen voorkant, mooi design, heerlijke koffie, goed instelbaar)

3 september 2013 om 13:57
thijslo Gebruiker

Tevens best getest bij Kieskeurig mei 2013!

3 september 2013 om 14:03
semosh Gebruiker

Ben nu exht al maanden aan het wachten op een neato xv 15 en mijn vorige stozuigerrobit dowt t niet meer sinds deze week.

ik ga niet meer wachten. Dan is het maar van een andere website jammer genoeg.

heb het al meer dan eens gevraagd op het forum.maar blijkbaar wordt er dus echt totaal geen rekening mee gehouden. Ik moet er deze week echt ene hebben

3 september 2013 om 16:00
wimpy44 Gebruiker

Zou het op prijs stellen om 24 Blikjes Hartwall oriGINal Longdrink weer een keer voorbij te zien komen.

Ik vond het verrassend om dit produkt voorbij te zien komen tussen alle andere aanbiedingen.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.