28 januari 2016 om 16:20
iBOOD
TIP iBOOD

Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de beste prijs. Met welke deal kunnen we jou (of een vriend van je) gelukkig maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen! Onze inkopers nemen iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)

17 februari 2016 om 10:01
HetGezegde Gebruiker

240GB SSD met hoge leessnelheid + veel IOPS; zoals de Patriot Blast / Samsung Evo

Van Patriot diverse aanbiedingen mogen ontvangen, maar enkel 120GB, 480GB en 960GB de laatste tijd.

18 februari 2016 om 13:24
stefan1984 Gebruiker

Veel mensen missen door een kleine badkamer een ligbad. ik kwam vandaag op deze site uit: http://tubble.com/nl/product/tubble-original/

Het zou mooi zijn als iBOOD daar iets mee kon doen.

19 februari 2016 om 09:50
lolindir Gebruiker

Hoi iBood team,

Ik woon sinds 3 jaar in Oostenrijk en moet bijgevolg de Oostenrijkse iBood deals volgen. Jammer genoeg worden vele interessante deals enkel in België en Nederland aangeboden, en niet in Oostenrijk / Duitsland. Ik wou dan ook een suggestie doen voor een iBood Oostenrijk deal, maar blijkbaar is het ‘tip iBood’ forum daar al geruime tijd niet meer benaderbaar: je kan geen tips meer indienen. De laatste thread dateert bovendien al van een half jaar geleden. Daarom doe ik hier een suggestie voor een deal in Oostenrijk (al kan die natuurlijk ook in België / Nederland aangeboden worden).

Laptops worden bijvoorbeeld nauwelijks of helemaal niet aangeboden in iBood Oostenrijk. De laatste notebook deal moet al meer dan een jaar geleden zijn. Graag had ik eens een goede laptop deal gezien, voor een basis laptopje voor max €500. Geen game machine met een CPU ‘monster’, maar gewoon een degelijke office / administratie laptop waarmee je vlot kan surfen, tekstverwerking doen, een filmpje afspelen, enz. Belangrijk is dan ook een goed scherm en vlotte opslag. De ideale office notebook zou in mijn ogen de volgende specificaties moeten hebben:

- Een goed scherm met minstens een full-hd resolutie (1920×1080 pixels), liefst met IPS technologie. Dit is immers jouw feedback waar je een ganse dag naar moet kijken.
- Een SSD schijf van minstens 120GB (een klassieke HDD maakt een pc / notebook zo verschrikkelijk traag).
- Minstens 4GB RAM.
- Een degelijke processor (bijvoorbeeld een Intel Pentium zoals de Pentium 4405u of core i3)
- Als grafische kaart, gewoon de geïntegreerde IGP van de processor, en geen aparte, energieverslindende kaart.
- Liefst een goede accu tijd.

Bijvoorbeeld zoiets als de Lenovo U41-70 80JV00F6GE (http://www.amazon.de/Lenovo-Notebook-i3-5020U-Graphics-schwarz/dp/B015MMW30K/ref=sr_1_3?s=computers&ie=UTF8&qid=1455871243&sr=1-3&keywords=lenovo+u41-70), of een ander merk met vergelijkbare laptop. Kan waarschijnlijk zelfs nog een stuk goedkoper door een Pentium processor te nemen i.p.v. een core-i3.

Of als alternatief een laptop met klassieke HDD (maar verder dezelfde specificaties), maar dan aan een heel scherpe prijs (bijvoorbeeld rond €400), waar je gemakkelijk zelf nadien een SSD kan inbouwen en RAM kan uitbreiden. Medion heeft bijvoorbeeld zo enkele modellen.

Dank alvast indien zo iets eens zou kunnen voorbijkomen in iBood Oostenrijk / Duitsland.

19 februari 2016 om 11:16
stefan1984 Gebruiker

In principe zou een huidige generatie Celeron al ruim voldoende zijn voor die taken, zolang er inderdaad maar een SSD in zit en het 4GB RAM minimaal ingebouwd heeft.

19 februari 2016 om 11:21
MartijnB26 Gebruiker

Hoihoi, ik zie graag een 75 inch tv (4K) tegen mei (vakantiegeld! ;)) voorbijkomen. Daarbij ben ik zelf erg gecharmeerd van Sony en Samsung. Ik weet dat de afzetmarkt niet al te groot is maar zie geen reden om het niet te posten!

Gr. Martijn.

11 maart 2016 om 21:13
The.traveller Gebruiker

op dit ogenblik worden de LED tv in 4k in de uitverkoop gegooid omdat OLED de schappen moet gaan vullen. Er is dus voor iBood weinig aan te verdienen denk ik.

19 februari 2016 om 12:24
kimbenoit Gebruiker
20 februari 2016 om 10:47
rudy_jili Gebruiker

hoi
ik zou graag de marshall kilburn wel eens voorbij zien komen, laagste prijs is momenteel €232,- voor de crème-kleurige variant
bij marshall kost hij €269,- maar is momenteel een actie dat je er een major black headphone t.w.v. €69,- bij krijgt (die heb ik al dus ik zou liever dat terug zien in korting op de speaker)
k? thanks!

21 februari 2016 om 12:39
Fritske1978 Gebruiker

Hoi,

De kruimeldief begint kuren te vertonen, dus als er een goede voor in de prijsklasse van 60 euro voorbij komt ben ik zeker van de partij.

23 februari 2016 om 12:14
ToonyBee Gebruiker

Ik wil graag een 55inch 4k TV met minimaal 100hrtz :-) Het liefst LG, maar overweeg ieder ander mooi model. Komt er binnenkort nog 1 langs?

23 februari 2016 om 23:56
JenZiBood Gebruiker

Op pagina 1 was er ook al iemand… en ik zit er ook echt op te wachten!

Dbramante1928 Christiansborg Messenger Bag, vooral de laatste in het plaatje:

24 februari 2016 om 13:22
thierry400 Gebruiker

Een waterdichte GPS voor op de moto zou ik graag wel eens zien langskomen

24 februari 2016 om 13:49
Bratkip Gebruiker

Ik heb de deal van gisteren te laat gezien en heb daardoor de beste deal van het jaar gemist, … Enig idee of er spoedig weer een aanbieding rond Wacom’s Cintiqs (+24″, Touch of Pen Only) zal komen? Ik heb nog maar enkele keren Cintiq zien passeren, hopelijk moeten we niet weer minstens een jaar wachten op een superaanbieding zoals jullie gisteren hebben kunnen presenteren. Het is echt prachtgoed die Cintiq, maar verdorie prijzig spul…

Als er nog ergens een niet geleverd of retourexemplaar beschikbaar is, laat maar weten ;)

24 februari 2016 om 14:42
TimDautzenberg Gebruiker

De Gira Dual VDS rookmelder zou mooi zijn. Rookmelder waar over is nagedacht (gaat bijvoorbeeld niet ’s nachts piepen als de batterij op is) en zijn te linken. Ook is er een 230V socket beschikbaar.

24 februari 2016 om 20:53
Teekay Gebruiker

Komt de Fiskars X27 van  ook te koop op ibood? Zou mij zeker interesseren.

Grotere bijl dan die van vandaag in de aanbieding.

25 februari 2016 om 11:00
Armada Gebruiker

Naar de zomermaanden toe zou ik graag een roomijsmaker zien verschijnen met compressor
Dus geen toestel waarbij je eerst de pot in de diepvries moet plaatsen maar eentje die als het ware een diepvries op zich is.
Een voorbeeld is de Domo DO9066I maar er is keuze genoeg op de markt.

Alvast bedankt

25 februari 2016 om 14:29
Maurits1908 Gebruiker

Goedenmiddag!
Ik ben op zoek naar een nederlandse verkoper van deze zaklamp:

TrustFire TR-3T6 CREE XM-L T6 3800 lumen LED zaklamp

Helaas is deze er niet en moet deze zaklamp gekocht worden vanaf de leverancier in china. Dit is jammer, want met verzendkosten kost ie $44.80 ipv $34.90…
Met het aanschaffen van een groot aantal krijg je op bepaalde sites (bijv. miniinthebox en dealextreme) flinke korting!

Dus genoeg mogelijkheden voor ibood…

Link naar product op officiele website: http://www.trustfire.com/en/flashlight-tr-3t6-3x-cree-xm-l-t6-3800-lumens-5-modes.html

met vriendelijke groet,

Maurits

25 maart 2016 om 10:36
koenfischer Gebruiker

Hoi maurits,

ben je nog op zoek naar deze zaklamp, ik heb hem hier liggen, nooit gebruikt.

Koen

27 februari 2016 om 00:13
hitmaan212 Gebruiker

Voorstel: Aquavit 5 of 12

Reden: Gezond en lekker water.

Meer info.

http://aquavitwater.nl/

27 februari 2016 om 12:15
PetervdK Gebruiker

Gezien het regelmatig voorbij komen van de steeds goedkopere inferieure home-easy meuk:

Goedkoop is in dit geval echt duurkoop en verpest de eerste kennismaking met domotica.

Doe eens een goede aanbieding met de Homewizard. Dat werkt veel beter en met veel meer merken…

27 februari 2016 om 17:32
royonair Gebruiker

Ow haha zie nu ook jouw reactie.. Maar homewizard heb ik al vaker getipt maar helaas blijft het bij home easy.. En dat is het dan weer net niet.. Hoop dus ook op homewizard.. :-)

27 februari 2016 om 17:31
royonair Gebruiker

Homewiziard zou mooi zijn

Of Nog veel liever de neato signature pro xv :-)

29 februari 2016 om 05:48
Elin Gebruiker

Ik heb afgelopen week de fotoboeken ibood gemist. En ik kom eind deze week terug van vakantie en zou dan graag met jullie aanbieding een fotoboek willen maken. ☺

29 februari 2016 om 09:19
sylmares69 Gebruiker

Tijdens de Hunt gemist, en gevraagd of hij nog een keer kon komen, maar helaast….misschien als reguliere Bood??:

Foscam FI9828P , prijs rond de 100,- eur of duo pack voor 200,- zou top zijn
Foscam FI9828P 3x zoom 1.3MP draai- en kantelbare (PTZ) WiFi camera met nachtzicht

29 februari 2016 om 18:49
Symyr Gebruiker

Nu ik een goeie router op de kop heb kunnen tikken tijdens de hunt kijk ik naar het volgende wat ik wil aanpassen in mijn netwerk. Zo is mijn oog op de Linksys LGS108 gevallen, jullie bieden af en toe al eens linksys 8 poort switches aan helaas zijn het tot nu toe gelijk altijd met POE geweest wat ik niet nodig heb.

http://www.linksys.com/be/nl/p/P-LGS108/

1 maart 2016 om 07:40
Paul76 Gebruiker

Een rugtas van Ogio model Gambit, Renegade of Squadron. Mooie (laptop-)tassen voor mee te nemen op vakantie, werk of school!

1 maart 2016 om 15:34
Gl00CoD Gebruiker

A.U.B. de Huawei Nexus 6P 32GB nog een keertje! Ik heb er al 3 dagen spijt van dat ik hem niet met de hunt gekocht heb :(

1 maart 2016 om 16:20
savagegek Gebruiker

Wellicht een idee om (los van de snijplanken die wel eens langskomen) Joseph Joseph spullen zoals het kookgerei en andere spullen aan te bieden.

Is volgens mij altijd wel een hit de hippe, doch simpele keukenhulpjes.

2 maart 2016 om 00:24
sebastiaan1988 Gebruiker

fotoproducten.nl een bon voor een foto op aluminium. 
Liefst voor 60×40 cm of groter…

2 maart 2016 om 13:18
joerivdv Gebruiker

Vandaag weer de Nexus 5X met 32GB en eerder is ook al de Nexus 6P met 32GB langsgekomen, maar wanneer bieden jullie eens de Nexus 6P met 64 of 128GB aan voor een interessante prijs? 32GB is echt nogal weinig…

2 maart 2016 om 23:47
royonair Gebruiker

Een accu grasmaaier zou ik weleens voorbij willen zien komen

Of de Karcher raamwisser

3 maart 2016 om 22:31
Gioaka Gebruiker

T-shirts welke net wat langer zijn dan de regulieren t-shirts.

4 maart 2016 om 12:51
RDDR Gebruiker

LG OLED TV zou fijn zijn. Vooral de 55EG910V, stond vorige week bij de Mediamarkt voor 1799, dus prijs zou onder de 1700 moeten zijn om interessant genoeg te zijn.

24 maart 2016 om 01:05
JEEBOB12 Gebruiker

1769 zelfs bij plasmavisie

Is al ouder toestel gezien geen 4k. Vervanger komt er subiet aan, kan idd in actie nu;-)

4 maart 2016 om 14:16
crow80 Gebruiker

Harman Kardon 5.1 home cinema sets, zoals de HKTS 5/ HKTS 9/ HKTS 16 of anders de JBL cinema 510 / 610 bijvoorbeeld.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.