28 januari 2016 om 16:20
iBOOD
TIP iBOOD

Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de beste prijs. Met welke deal kunnen we jou (of een vriend van je) gelukkig maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen! Onze inkopers nemen iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)

5 mei 2016 om 17:46
Rvording Gebruiker

Een airconditioning unit lijkt me erg toepasselijk voor de zomer. Ik zou er binnenkort zeker eentje kopen voor een schappelijke prijs.

6 mei 2016 om 07:14
dropje20 Gebruiker

Hoi, kunnen jullie campingstoelen erop zetten zal mooi zijn ben er 4 nodig

6 mei 2016 om 15:21
Marcelvanvliet16 Gebruiker

Wij zijn op zoek naar een compactcamera de Sony Cyber-shot RX DSC-RX 110 M2 of M3 . Dit ivm defect van onze huidige en een geplande reis naar Barcelona. Dan moet je natuurlijk een camera bij je hebben. Ben benieuwd.

6 mei 2016 om 20:26
sebastiaansw Gebruiker

Ik kan wel goeie universele afstandsbediening gebruiken, zoals de harmoney touch

http://www.kieskeurig.nl/afstandsbediening/product/1130974-logitech-harmony-touch/prijzen

12 mei 2016 om 10:14
mgboom Gebruiker

De Logitech Harmony Elite spreekt me meer aan. De afspeelknoppen van de ons zijn heel onhandig en hij vereist line of sightseeing ivm IR. Met de Elite kun je je spulletjes in een kastje stoppen en toch nog bedienen.

8 mei 2016 om 12:38
sylviavdsloot Gebruiker

Goedemiddag,

In het verleden is hier de looftlighter wel eens de dagaanbieding geweest. Helaas is dit alweer heel lang geleden.

Zou hem graag voorbij zien komen eventueel met nog meer BBQ gebeuren, zoals de pro Q rookovens, thermometers(pennen), enz.

8 mei 2016 om 12:39
pijk Gebruiker

Net voor oudejaar was er de aanbieding om een UE BOOM 2 te kopen, maar deze was al uitverkocht vooraleer ik hem kon bestellen. Zo’n boombox die tegen vuiligheid en water kan is natuurlijk ideaal voor in de zomer …

http://www.ultimateears.com/en-us/ueboom2#intro-slide

8 mei 2016 om 16:29
Michielll Gebruiker

Ik ben opzoek naar een tekentablet van wacom… Ik heb ze al vaker hier gezien maar wou even weten als er upcoming zijn soon? Wil er nu geen kopen op tekentabletstore als het hier morgen op staat :D

9 mei 2016 om 23:23
demacit01 Gebruiker

Samsung NX30 zwart + 18-55mm OIS + 50-200mm OIS

zou een goede prijs kunnen worden want Samsung stopt met foto- en videocamera’s en bijbehorende accessoires.

10 mei 2016 om 00:08
demacit01 Gebruiker

of Sony Alpha 6000 met objectieven SEL-P1650 (16-50 mm) & SEL-55210 (55-210 mm)

10 mei 2016 om 11:24
Kimdejonge Gebruiker

Formaatje “75″ inch tv, 4K, flat, backlit (bijvoorbeeld Sony Bravia KD-75X8505C)

11 mei 2016 om 11:01
michealmcdermot Gebruiker

Meer een algemene tip/vraag dan een product aanbeveling. Bij veel webshops is het vaak mogelijk om direct aan te geven dat je je pakket wilt af halen bij een Post NL afhaalpunt. Helaas is dit bij ibood niet mogelijk, waardoor ik vaak toch mijn pakket bij de buren kan op gaan halen, terwijl ik duidelijk aan geef op het tijdens de bestelling dat er alleen op het huisadres bezorgd mag worden… Is hier bij ibood al over na gedacht? Het lijkt me alleen maar makkelijker voor de PostNL, op betreffende adressen komen ze toch al en zo riskeren ze ook niet dat ze voor een gesloten deur staan. Plus ibood biedt een extra service aan.

Win-win-win?

13 mei 2016 om 23:33
TeundeS Gebruiker

Een lastige markt maar misschien wel een mooie markt om eens een kijkje te nemen. De echte hardware elektronica (moederborden, videokaarten, cpu’s en anderen). Zou leuk zijn om zo iets eens voorbij te zien komen!

14 mei 2016 om 09:02
markoalmelo Gebruiker

Keer een robot stofzuiger? bv de iRobot Roomba 650 ?

14 mei 2016 om 20:54
Tarsdj Gebruiker

Een externe harde schijf? +/- 500GB à 1TB

15 mei 2016 om 11:44
VoPo_20 Gebruiker

Sony Xperia Z5 compact, voor al diegene die geen nieuwe broek willen kopen om de hedendaagse overmaatse smartphones in te passen :) . Goede prestaties gelinkt aan een compact 4.7 inch scherm en water en stofdicht. Perfect voor de zomerse activiteiten.

Xperia Z5 Compact

15 mei 2016 om 12:11
SofieCSS Gebruiker

Nog een keer een Apple Watch, maar dan de 38mm versie, zou leuk zijn!

15 mei 2016 om 14:04
jordimuller Gebruiker

Iphone usb oplaadkabel zou welkom zijn en ik ben er zeker van dat dit ook bij vele andere mensen zo zal zijn

Mvg

16 mei 2016 om 00:32
mcaran Gebruiker

Zoiets of vergelijkbaar:

*Knip*

Beste mcaran,
Zoek je aandacht?

Edited by: Jeroen

16 mei 2016 om 16:57
mcaran Gebruiker

Nee. Hoezo?

Daarna spreek je me aan met beste om vervolgens met je en aandacht zoeken door te gaan. Ten eerste is het arrogant en ten tweede heb je qua taal nog wat hulp nodig. En als je al met beste begint dien je ook met een groet te eindigen. Afsluitend, wat is er mis met mijn sexuele voorkeur?

16 mei 2016 om 17:14
Moderator Jeroen Moderator

Beste mcaran,

Ik denk dat wij beiden wel even terug mogen naar school.
Ik vroeg of je aandacht zocht aangezien je gehele post historie hier niet echt vrolijk is.
Dus vraag ik me af: Is er ooit iets misgegaan? Kan ik je ergens mee helpen?

En afsluitend.
Met je seksuele voorkeur is niets mis.
Maar er kijken ook kleine kinderen mee.

Met vriendelijke groet,
Jeroen.

16 mei 2016 om 17:20
mcaran Gebruiker

Top argument! Sinds jullie zijn overgenomen zijn jullie alleen maar slechter geworden. Om niet te spreken over de dagelijkse misleiding in de prijzen die jullie vermelden…Diep triest…Ik zou me schamen om voor IBood te werken of enige vorm van vrijwilligerswerk te verrichten. Je zal wel op je fanboy gehalte zijn geselecteerd.

16 mei 2016 om 17:22
mcaran Gebruiker

Ben je allergisch voor negatieve berichten? Ik bedoel de waarheid sorry. Ja die doet pijn en daarom ben jij dag en nacht bezig om deze weg te censureren.

16 mei 2016 om 17:24

Als het hier zo slecht is..
Wat brengt jou dan telkens weer terug?

16 mei 2016 om 17:28
mcaran Gebruiker

Je blijft een arrogant ventje he. Held achter de toetsenbord. Ik wil alleen aantonen dat jij niet geknipt bent als moderator. Bedankt voor nog meer bewijs. Je blijft de boel aansteken ipv te deëscaleren. Mailtje richting je weet wel wie volgt.

Edited by: Paul zo is het wel weer genoeg

16 mei 2016 om 17:32

Beste mcaran,

Nogmaals stel ik je de vraag: Kan ik je ergens mee helpen?

Groetjes,
Jeroen

16 mei 2016 om 17:32
Moderator Paul Moderator

Beste mcaran,

Onderbouwde kritiek op een product is prima. Afkraken om het afkraken (zoals sommige forummers doen) is onnodig en veelal off-topic. Vandaar dat dit soort berichten weggehaald worden. 
Jij noemt het censureren, wij noemen het overzichtelijk houden van het topic.

Daarnaast is het ongepast om iemand persoonlijk aan te vallen, dus laten we het voortaan wat vriendelijker houden. Alvast dank voor je begrip.

Vriendelijke groet, Paul

16 mei 2016 om 17:58
mcaran Gebruiker

A fijn. Jij noemt het afkraken ik noem het waarheid en werkelijkheid. En dat willen jullie niet omdat jullie daardoor minder verkopen. De forum is in jullie ogen alleen overzichtelijk indien er maar lovende woorden worden gebruikt. Als ik zeg WoW wat geweldig dan blijf de post staan. Als ik ze WoW wat een troep dan moet ik wel een argumentatie van minimaal 500 woorden en 10 links plaatsen om het te laten staan. Dus praat aub niet over overzichtelijkheid.

16 mei 2016 om 18:06

Als je eens rondkijkt op het forum zul je zien dat er ook veel negatieve berichten blijven staan.
Het ligt er echter wel aan hoe het gebracht wordt.
Zoals Paul hierboven al aangeeft: Onderbouwde kritiek op een product is prima. Afkraken om het afkraken is onnodig en veelal off-topic.

Groetjes,
Jeroen

16 mei 2016 om 11:53
jvandijke Gebruiker

De Marantz NR1606 AV receiver of de SR6010 :-)

16 mei 2016 om 19:24
JenZiBood Gebruiker

Bitdefender FAMILY PACK 2016

17 mei 2016 om 14:31
hettema Gebruiker

Office 365 Home jaarabonnement is handig voor alle Lamina-kopers van vorig jaar. De destijds meegeleverde 365-pakketjes lopen bijna af.

17 mei 2016 om 15:34
hadock Gebruiker

Beste I-bood inkopers .

Mochten jullie eens een setje motor navigatie in de aanbieding krijgen dan houd ik mij zeer aanbevolen.

Maak je denk ik veel motor rijders erg gelukkig mee !!!

18 mei 2016 om 12:48
sylmares69 Gebruiker

de dr. dre studio 2.0 wireless zou een te gekke deal zijn, stuk onder de 200,- eur zou super zijn, Ibood doe je best

liefst in alle kleuren

30 mei 2016 om 23:42
lazysilas Gebruiker

Alsjebliieeefftt nog 1 keertje de stereoboom 700.. ik weet dat hij al vakere geweest is maar ik heb m nog niet maar wil m wel

25 juni 2016 om 13:12
peekaa1 Gebruiker

Ik zou graag eens een echt grote UHDTV als iBood dagdeal zien. Bijv. een 65 inch van Panasonic zoals de

Panasonic  LED TV VIERA TX-65CX800  of LED TV VIERA TX-65DXW784

10 november 2016 om 14:21
Dynamic Gebruiker

Volgens mij hebben een poos geleden een sony bravia w805c tv als dagdeal gehad. Deze mag voor mij nog wel eens langs komen, de meeste tv’s wat nu langs komen zijn maar 50 hz ipv 100 hz.

22 januari 2017 om 13:46
Savaris Gebruiker

laatst een Whirlpool wasmachine gehad. Zou mooi zijn om een top model droger van whirlpool te zien !

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.