2 januari 2017 om 16:58
iBOOD

Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de beste prijs.

Met welke deal kunnen we jou (of een vriend van je) gelukkig maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen! Onze inkopers nemen iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)

13 april 2017 om 23:27
renzov Gebruiker

NEW Nintendo 3DS XL

Beantwoorden

14 april 2017 om 14:13
WouterDijkstra Gebruiker

Goede ergonomische bureaustoel met verstelbare armleuningen. (zodat hij geschikt is voor lange mensen).

Beantwoorden

14 april 2017 om 14:28
jobz0rz Gebruiker

LG 65B6V OLED TV graag weer!! Heb hem helaas gemist en erg op zoek naar een 65 inch tv van goede kwaliteit die nog lange tijd mee kan! :)

Beantwoorden

15 april 2017 om 00:40
JEEBOB12 Gebruiker

Lg oled 65e6v.  Vorige keer was ie tijdens de krokusvakantie en wgns reisje deze gemist ;-(

Is eindereeks gezien de nieuwe 7-reeks… Zou dus moeten lukken bij LG…

Beantwoorden

17 april 2017 om 01:20
Philippeeee Gebruiker

CANON PowerShot G7 X Mark II

Beantwoorden

17 april 2017 om 10:53
Jerronimo Gebruiker

Beste inkopers van Ibood

Vorig jaar kocht ik bij jullie MicroSD kaartjes. Prijs/kwaliteit een heel goede aankoop!
Graag hoop ik deze aanbieding nog eens te zien passeren, want ik zou graag nog enkele micro sd kaartjes bijkopen (Met zelfde opslagcapaciteit, groter of kleiner)

SanDisk Extreme 32GB MicroSD (2 stuks)
SanDisk Extreme 32GB MicroSD (2 stuks)

Beantwoorden

17 april 2017 om 14:44
Zera13 Gebruiker

Is het mogelijk om een vetmeter tang op Ibood te verkopen?

Beantwoorden

18 april 2017 om 15:44
leonardlk Gebruiker

iPad mini 4 128 GB (niet gerefurbished)

Beantwoorden

18 april 2017 om 19:02
kummel Gebruiker

Graag nog ‘n de ReadyNAS EDA500. Was gisteren op de Belgische site voor 99 euro

Beantwoorden

19 april 2017 om 15:05
^6heerser Gebruiker

Vorig jaar is een santoku mes van shun langsgekomen. Mochten jullie het 20cm koksmes te pakken kunnen krijgen dan neem ik er een paar af:)

Beantwoorden

20 april 2017 om 13:04
Ronaldvr Gebruiker

Beste inkopers van iBood: regelmatig komen er producten van Lexmark langs. Zouden jullie ook een keer de XS725dhe als aanbieding kunnen leveren met net als de XS510de van 20 april 2017 4 jaar on site garantie?

Beantwoorden

20 april 2017 om 13:10
freddy-a Gebruiker

Hallo,

Vandaag is er weer een Lexmark printer aanbieding. Dat is niet voor het eerst. Volgens mij zijn er inmiddels al aardig wat CX410 en CX510 printers over de toonbank gegaan.

Is het daarom niet eens tijd voor aanbieding van Lexmark accessoires? Bijvoorbeeld voor optionele papierlades of toner cartridges?

De CX410 en CX510 hebben (veel) dezelfde accessoires, dus ik denk ik denk dat een hoop mensen er blij van zullen worden.

Ik zelf in ieder geval wel! :-)

Beantwoorden

21 april 2017 om 00:49
Henk45nl Gebruiker

Schiet een keer een aanbieding van inbouwovens de site op. Er zijn veel gezinnen met een stinkende verouderde zogenaamde solo oven met de inbouwmaten 59,5 bij 59,5 cm

Het is eenvoudig om je oude model te vervangen en weer jarenlang plezier te hebben van een schone strakke inbouw oven.

m.v.gr. Henk

Beantwoorden

21 april 2017 om 13:17
HuJuh Gebruiker

Ik ben altijd in voor Ubiquiti spullen.

Het liefst de G3 camera

of de Unifi AP AC Pro.

En de Grohe Red mag wel weer eens in de aanbieding. Al vaak langs geweest, maar het kostte even om de knoop door te hakken :-D

Beantwoorden

22 april 2017 om 10:10
_Thomas Gebruiker

Ik sluit me aan bij de Grohe Red!
Voorheen kwam hij altijd in de glanzende variant voorbij, maar laatst voor het eerst in mat RVS en die heb ik toen helaas gemist  :S

Oftewel: ik zou heel graag de Grohe Red Duo in matte uitvoering voorbij zien komen, dan kan die een mooie plek krijgen in mijn nieuw te maken keuken  :)

Beantwoorden

21 april 2017 om 16:17
leonardd Gebruiker

Van mij mogen de Gabano overhemden weer langskomen hoor.

Beantwoorden

21 april 2017 om 18:02
pudie Gebruiker

Musaic mp10! Deze was alleen in België beschikbaar.

Beantwoorden

21 april 2017 om 18:48
Moderator Paul Moderator

Hallo pudie,

De Musaic MP10 (en de MP5) waren zowel in BE als NL te bestellen. Wellicht dat je per abuis op de Belgische URL terecht was gekomen. Jammer dat je daardoor de deal gemist hebt. Ik duim met je mee dat de Musaic deal nogmaals voorbij komt!

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

22 april 2017 om 21:59
Fredskie Gebruiker

De Panasonic GX80 4K Systeemcamera | 14-140 mm is al eerder voorbij gekomen maar die heb ik toen gemist. Een prachtige deal weet ik achteraf. Krijg ik wellichtnog een kans?
Danku!

Beantwoorden

23 april 2017 om 10:47
tvdham1981 Gebruiker

Ubiquiti Unifi AC LR wifi-accesspoint zou leuk zijn

Beantwoorden

23 april 2017 om 11:07
Lapidato Gebruiker

Nog een keer Serengeti zonnenbrillen voor diezelfde prijs aub :). Wilde er heeeeeel graag een maar was veel te snel uitverkocht!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.