2 januari 2018 om 10:22
iBOOD

Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de beste prijs.

Met welke deal kunnen we jou (of een vriend van je) gelukkig maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen! Onze inkopers nemen iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)

2 februari 2018 om 09:55
copmac Gebruiker

Wordt nog eens tijd dat er een HighEnd receiver langst komt.

BV:

Denon AVR-X7200WA

Anthem MRX 1120

Yamaha Aventage RX-A3070BL

Zou supper tof zijn. Ben al lang opzoek naar een degelijke receiver 11.1 met Auro-3D

Beantwoorden

2 februari 2018 om 10:06
copmac Gebruiker

en laten we deze niet vergeten.
Marantz SR8012

Beantwoorden

2 februari 2018 om 13:41
Polka53 Gebruiker

Dag iBood

Ik ben een fervent koker.

Zouden jullie niet eens op zoek kunnen gaan

naar een leuk aanbod voor koperen kookpannen en braadpannen ?

Bijvoorbaat dank

Rob van Zuijen

Beantwoorden

2 februari 2018 om 17:38
graafie Gebruiker

Ik zou zeggen, de Osram CLA-40 4,5w 470 lumen, aangezien ze vandaag niet aangeboden worden…

Beantwoorden

2 februari 2018 om 23:30
becool_nl Gebruiker

Over ear bluetooth koptelefoons van

Audio-Technica ;)

Beantwoorden

3 februari 2018 om 17:24
Bazin9a Gebruiker

Graag een deal met kokend water kranen (Quookers of een ander merk)

Beantwoorden

5 februari 2018 om 00:26
Stingraymax Gebruiker

Caso of Foodsaver Vacuum machines aub.

Beantwoorden

5 februari 2018 om 20:35
boedhram Gebruiker

Graag bij opties zoals een TV meerdere formaten, zoals vandaag ipv 65inch ook de 55inch en 75 aanbieden :).

Ooit in het verleden een keer eerder gezien bij jullie daarna niet meer.

Beantwoorden

6 februari 2018 om 17:43
Martinfox Gebruiker

Kunnen de opposuits weer terugkomen

Beantwoorden

7 februari 2018 om 14:23
daedo14 Gebruiker

Hallo Ibood,

Er worden vaak loopbanden aangeboden die ifit enabled zijn .

iIk weet niet hoeveel jullie er verkopen,maar misschien een keer een IFIT bluetooth abonnement code verkopen hier.

Beantwoorden

7 februari 2018 om 15:07
maikelbeerkens Gebruiker

Hallo Ibood,

Ik zou graag de Xglow zaklampen weer een keer terug zien :) met name de R1 en de R7

Beantwoorden

8 februari 2018 om 00:19
axel85 Gebruiker

Hallo ibood,

Graag nog eens een kwalitatief set aan keukenmessen.Ik denk aan Diamant Sabatier Integra of Global. Of kwalitatief Aziatisch mes in damascus staal…

Beantwoorden

9 februari 2018 om 11:58
offer Gebruiker

Hi iBood,

Ik zou graag de TomTom autonavigatie GO 6200 weer eens langs zien komen.

Beantwoorden

9 februari 2018 om 23:05
steven530 Gebruiker

Komen er nog body’s van makita beschikbaar?

Beantwoorden

10 februari 2018 om 00:05
agnaou Gebruiker

Hallo ibood

Heb betonboren nodig,van het merk metabo

Alvast bedankt

Beantwoorden

12 februari 2018 om 08:20
JHMR Gebruiker

”Ipad air 2” or of een ”Ipad pro” zou een mooie variatie zijn op de steeds terugkomende ”Ipad 2017”.

If de ”B&O H7” nog een keer, dat was een prachtige aanbieding.

Beantwoorden

12 februari 2018 om 14:29
Samtim88 Gebruiker

Beste ibood,

Met smart wacht ik nog steeds om een keer een goede (game)bureaustoel voorbij te zien komen.

Zoals onderstaand model of een vergelijkbaar merk:  Dxracer / noblechair / Secretlab (de drie die de beste reviews hebben, zover ik kon vinden)

Onderstaand een model van Dxracer, de King (kan tot 150 kg dragen) met ruime functionaliteiten, als jullie hier een mooie deal van kunnen krijgen dan mag je deze direct doorsturen.

Beantwoorden

14 februari 2018 om 18:42
Xaobotnik Gebruiker

Als je een goede bureaustoel wil, ga dan niet voor dit soort goedkope troep. Het wordt net als de opties van andere merken met soortgelijke stoelen ergens in China gemaakt met goedkope zwakke constructen die goedkoop gemaakt worden.

Ze zien er tof uit, maar zijn feitelijk slecht. Wil je het om het uiterlijk, prima. Maar je hebt het over een ‘goede’ bureaustoel en dat zijn deze dingen niet. Een goede stoel kost van zichzelf al minimaal 300 euro (dat is dus zonder allerlei verstelbare opties). De 420 euro die het model moet kosten die jij hier voorstelt, daar zit al een stukje hype-prijs bij. Het is immers qua onderstel net zo goedkoop gemaakt als het altijd was en binnen niet al te lange tijd zit je met bewegende onderdelen of een doorzakkende gasveer.

Beantwoorden

12 februari 2018 om 15:53
r17 Gebruiker

Beste iBood,

Zou fijn zijn als jullie opnieuw de robotstofzuiger Eufy Robovac 11 zouden aanbieden! Het liefst de verbeterde versie (11+), anders graag de gewone.

Beantwoorden

14 februari 2018 om 12:41
Tco Gebruiker

@samtim88

Een “gaming” stoel (de meeste i.e.g) is juist absoluut NIET aan te raden.  Koop een goede bureaustoel, daar heb je meer en langer wat aan.
Gaming stoelen moeten het hebben van marketing/toernooien/streamers en de hele hype om het feit dat een stoel speciaal voor gamers is!

Zie zoveel zaken langskomen als slechte bekleding, onzin “kussentjes” en matig onderwerk etc. Check op Tweakers maar eens voor wat reviews of forum discussies. Of bij Hardware.info in de comments bij nieuwsberichten de afgelopen tijd van gamingstoel nieuwtjes.

Heb zelf nu de Markus van Ikea gekocht. Nog niet erg duur (~160) aangezien sommige mensen stoelen van 300-600 aanraden om te kopen (waar je dan ook wel 5-15 jaar of langer mee kunt doen, dat wel).

Geen idee hoe goed de huidige stoel van vandaag is, niet zo erg naar gekeken gezien ik nu net een stoel heb gekocht. Maar ik zou aanraden voor ibood om een 150-300 kostende normale bureaustoel langs te laten komen waar je echt wat aan hebt.
En ergens langsgaan en een/de stoel goed proberen die je wilt, ff in een stoel zitten op een event en denken wow zo’n gamingstoel is vet kan maar je moet er wel uren lang op kunnen zitten, jaren lang misschien wel. En dan zal zo’n gamingstoel vaak juist slecht voor je rug zijn.

Beantwoorden

14 februari 2018 om 23:54
ciskalicious Gebruiker

Onlangs bestelde ik bij jullie de “Veho ZB-2 Bluetooth In-Ears”, maar ik maakte een foutje in mijn postcode waardoor ze nu al tijden bij DHL rondzwerven en vermoedelijk nooit meer bij mij aankomen. Ik hoop heel hard op een nieuwe ronde aanbiedingen met deze mooie headset.

Beantwoorden

15 februari 2018 om 10:18
Leineke Gebruiker

Wij zijn alweer een tijdje aan het wachten tot er nog eens TV’s voorbij komen. Graag 50 inch of groter en nog allerliefst Philips of vergelijkbaar :)

Beantwoorden

15 februari 2018 om 10:54
aak Gebruiker

Ibood, waar blijft de Melitta Caffeo Gourmet? Mooie machine en bij jullie niet te duur!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.