2 januari 2018 om 10:22
iBOOD

Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de beste prijs.

Met welke deal kunnen we jou (of een vriend van je) gelukkig maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen! Onze inkopers nemen iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)

23 maart 2018 om 09:51
ddierckx Gebruiker
23 maart 2018 om 20:33
Sandjai843 Gebruiker

Beste Inkopers,

Graag zou ik de 18-delige serviesset van Villeroy & Boch weer als aanbieding zien.
Bij voorbaat dank!

Beantwoorden

24 maart 2018 om 02:11
hackwerk Gebruiker
26 maart 2018 om 21:07
stroobants Gebruiker

https://www.proform.com/exercise-bikes/tour-de-france-pro-5-bike

Proform toir de france 5.0 spinningfiets, ik heb hem de vorige keer gemist en heb er veel spijt van, ik check dagelijks mijn ibood met een bang hopend hartje, make my day ibood

Beantwoorden

27 maart 2018 om 08:49
extejeff Gebruiker

Samsung the frame UE65LS003AS televisie zOu heel mooi zijn als die een keer langs kan komen.

Beantwoorden

27 maart 2018 om 17:53
TiemenSch Gebruiker

Nokia 6 of Nokia 8, des noods een refurb!

Beantwoorden

28 maart 2018 om 09:18
maartuhr Gebruiker

Hanayama cast iron puzzels (in verschillende moeilijkheden).

Beantwoorden

29 maart 2018 om 18:35
Dagobert1966 Gebruiker

Ibood lijkt meer en meer een plek om surplus en discontinued voorraad op te ruimen.

Dit zou volledig recht gezet worden door een ECHT goede 55″+ inch OLED TV (zoals LG OLED55C7V)

Beantwoorden

29 maart 2018 om 19:28
GuusDesloovere Gebruiker

Kan er bij de volgende op=op fotografie met Sony Alpha toestellen ook de a6000+kitlens (15-50mm) verkocht worden, zonder de extra 55-210mm lens. De bodies waren naar mijn mening niet genoeg afgeprijst om te rechtvaardigen als je nog geen lens bezit, aangezien het nog €350 euro was en de kitlens los makkelijk €200 kost. Dan kom je op een toestelkost van €550 euro wat gelijk is aan de normale prijs van de a6000+kitlens op andere sites. Als er een aanbieding komt op de a6000+kitlens heb je er alvast één verkocht ;-)

http://www.ibood.com/electronics-be/nl/flash-sales/35784/3224/op-op-fotografie/

Beantwoorden

30 maart 2018 om 10:18
Ronse Gebruiker

Hi Inkopers

Het onderwerp digitale fotografie met alle mogelijke accessoires errond komt weinig aan bod, interesse aan onze kant is er zeker.

Beantwoorden

30 maart 2018 om 11:03
Moderator Bas iBOOD Moderator

Stay tuned! We gaan dit regelen! :-)

Beantwoorden

30 maart 2018 om 16:24
Lapidato Gebruiker

Subwoofer van Dali Speakers:

E-12 F (liefst in het zwart!)

Beantwoorden

31 maart 2018 om 02:28
Lawrence123 Gebruiker

Hey iBook,

Graag een aanbieding van een opvouwbare bolderkar met een minimum diepte van 30cm ( dieper mag ook) , laadvermogen van 80kg of meer, bestand tegen regen en indien mogelijk ook met zonnedak dat afneembaar is, die tevens ook tegen de regen bestemd is.

Mvg

Marchand Lawrence

Beantwoorden

31 maart 2018 om 08:33
De Zieke Gnoe Gebruiker

Hoi iBood, er komt regelmatig allerhande keukengerei voorbij, en dat is leuk, maar wat ik écht leuk zou vinden is een goede aanbieding van slowcookers van Crock-Pot! :)

Beantwoorden

31 maart 2018 om 08:35
MarkHollegien31 Gebruiker
31 maart 2018 om 12:03
Srebseig Gebruiker

Hoi inkopers.

In het verleden hadden jullie de PleasureMax condooms van Durex in de aanbieding. Ook bestaat er de Pleasure Me van. Deze zijn zo enorm goed in tegenstelling tot de classics.

Wanneer komen de Pleasure Max of de Pleasure Me weer eens in de aanbieding?

Bedankt!

Beantwoorden

31 maart 2018 om 22:19
YellowGreenSubmarine Gebruiker

Hallo iBood,

ik vraag mij af, of jullie de Logitech G910 toetsenborden, in franse azerty, al eens te koop hebben gesteld ?

of een goeie degelijke grafische kaart, met goeie korting, zoals de GTX 1080 Ti reeksen ?

ik zou dat gewoon es willen weten, ik ben namelijk, een gamer … .

Bedankt voor alle mogelijke antwoorden ;)

Beantwoorden

1 april 2018 om 15:28
lierie Gebruiker

Moto Mods voor Moto Z smartphones!

Zijn in NL nog steeds slecht leverbaar en veelal boven de adviesprijzen. Dus een flash deal zou heel mooi zijn!

Hasselblad Camera Module ; JBL Speaker Module ; Beamer Module ; Etc…

Beantwoorden

1 april 2018 om 20:55
Raf393 Gebruiker

Hoi, jammer genoeg de panasonic lumix gh4 deal gemist. Komt deze kortelings nog eens aan bod?

Beantwoorden

2 april 2018 om 16:25
StaW Gebruiker

Graag nog eens het Broggi bestek en eventueel kleine lepeltjes en vorkjes.

Dank je!

Beantwoorden

3 april 2018 om 08:56
Jadeke_1 Gebruiker

The tv show mike and Molly ? Seizoen 4-6? We don’t have this in Belgium.

I would buy it

Beantwoorden

3 april 2018 om 19:32
Gianmaple Gebruiker

Ik (en een aantal anderen met mij) zou graag de Aiwa Exos-9 Portable Bluetooth Speaker langs zien komen!

Bedankt!

Beantwoorden

3 april 2018 om 20:46
Sverb Gebruiker

Volautomatisch espressomachines

Beantwoorden

3 april 2018 om 21:03
Vik1 Gebruiker

Het sleepmed memory foam kussen Deluxe was snel uitverkocht dus als dat nog eens zou aangeboden worden zou ik zeker twee sets aanschaffen.

Beantwoorden

3 april 2018 om 23:22
Mark0s Gebruiker

Ik zie regelmatig zoals vandaag bit/boor setjes voorbij komen echter nooit iets voor een boorhamer met het SDS (plus) bevestiging.

Je zou het icm een boorhamer kunnen doen maar die heb ik al ;)

Een leuke beitel(set) zou zeer welkom zijn.

Beantwoorden

4 april 2018 om 21:52
Gerardo121513 Gebruiker

Hallo IBOOD,

Komt er binnenkort weer een mooie aanbieding voor sportkleding? Dit zou super zijn want ben nodig toe aan een paar nieuwe setjes. Nike of Adidas bijvoorbeeld maar Under Armour zou helemaal super zijn!

Groeten,

Een trouwe Ibood klant

Gerard

Beantwoorden

5 april 2018 om 07:41
MaddoxDiesel Gebruiker

Zag vandaag de canon lenzen voorbijkomen super alleen heb ik zelf Sony A mount. Is er een kans dat die ook eens voorbijkomen????

Beantwoorden

5 april 2018 om 17:06
tomcremers Gebruiker

Graag nog een keer meerdere Olympus lenzen (75mm 1.8) en Sonos Play 3 en 5 serie graag!

Beantwoorden

6 april 2018 om 00:36
Stijn_001 Gebruiker

Wat DHZ materiaal is altijd interessant. Het moet nu juist lukken dat ik binnenkort met de afwerking thuis ga beginnen.

Een gipsplaat-platenlift zou super zijn. Of extra gyproc-benodigdheden. Of eens mooie verf- of behang/renovatievlies-aanbiedingen.

Beantwoorden

6 april 2018 om 10:50
Sirop Gebruiker

Beste IBood Inkopers,

Graag wil ik informeren of er eerdaags opnieuw de Samsung Soundbar zal worden aangeboden? Deze is twee weken geleden ook aangeboden en dit betrof model MS550, dit is voor Samsung een 2017 model, en zal eerdaags ook uit de winkelschappen verdwijnen. Omdat de 2018 modellen binnenkort enkel leverbaar zijn. Dit zelfde geldt voor de MS650, wat zijn grotere broer is. Ik zou graag willen informeren of er een kans bestaat dat beide of één van beide wordt aangeboden door Ibood? Ik hoor graag van jullie.

bvd

Beantwoorden

7 april 2018 om 14:01
MvH78 Gebruiker

Beste IboodTeam,

Graag zie ik nogmaals de Orient duikers van 8 maart jl. langskomen.

Sowieso kwalitatieve horloges zijn welkom. Hieronder versta ik bijv. zo een Seiko pressage die jullie laats hadden, deze Orient duikers (2e uitgave, de eerste had geen handwinding en de secondes kunnen niet stilgezet worden.) De armanies en bossen enzo zijn mode merken, die bedoel ik niet. Ik denk dat men meer heeft aan een kwaliteit uurwerk, uit bijvoorbeeld de swatch stal (Hamilton, Tissot etc of een oris) Een horloge wat je bij een juwelier ziet en niet bij V&D (toen die nog bestond)

thx

Marc

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.