23 april 2018 om 10:50
iBOOD

Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de beste prijs.

Met welke deal kunnen we jou (of een vriend van je) gelukkig maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen! Onze inkopers nemen iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)

24 april 2018 om 00:59
Varkzor Gebruiker

Staan niet vaak 75″ TV schermen te koop – ben al een behoorlijk tijdje op zoek naar de Sony KD-75XE9005. Maar helaas is die onder de 2400 euro nog niet te vinden.

Stel dat dit toch gebeurt, dat zou FANTASTISCH zijn!

Alvast bedankt om eens te onderzoeken.

Normaal is dit de lijn van vorig jaar, dus die zouden met de juli solden toch nog ferm omlaag moeten kunnen (1999 euro? :-P)
Dat zou dan gewoon NOG FANTASTISCHER zijn! :-)

Keep it up I-Bood!

Beantwoorden

30 april 2018 om 11:27
onur51 Gebruiker

Same here ! graag zie ik een 75 inch TV langs komen !

Beantwoorden

13 juni 2018 om 12:36
Asush Gebruiker

Hoi …. voor mij de SOLIS espressomachine… te lang getwijfeld tijdens de hunt maar wil hem nu alsnog heel graag…. make it happen IBOOD ????

Beantwoorden

24 april 2018 om 13:43
Fredskie Gebruiker

De arlo HD cams van Netgear zijn als eens voorbij gekomen hier, maar de Arlo Pro nog niet en dat zou erg interessant zijn!. Op de USA site zijn tevens refurbished exemplaren te koop tegen een sterk gereduceerde prijs, welke niet in NL verkrijgbaar zijn. Doe je best ibood!!

Beantwoorden

24 april 2018 om 15:11
NineLama Gebruiker

Vorige keer heb ik een Parrot Pot besteld, die is uiteindelijk niet geleverd doordat de voorraad niet strekte. Die actie zie ik graag weer eens terug!

Beantwoorden

24 april 2018 om 15:36
TYXL Gebruiker

Sonos speaker (sets) of andere goede multi room speaker sets zouden zeer leuk zijn :)

Beantwoorden

8 mei 2018 om 10:07
explorerart Gebruiker

Mee eens.

Ik heb kort geleden de Sub gemist. Dat was een mooie prijs.

Beantwoorden

24 april 2018 om 19:14
Anls Gebruiker

Tom Tom of Garmin activity sport watches

Beantwoorden

25 april 2018 om 06:53
KBRI Gebruiker

Hey iBood,

Ik zie graag weer het Alessi Nuovo Milano dessertset voorbij komen.

Als het kan het 24-delige set. Bedankt!

Beantwoorden

25 april 2018 om 10:07
freeclimb Gebruiker

Serengeti zonnebrillen. Erg mooi, maar in de reguliere handel vrij prijzig…

Beantwoorden

26 april 2018 om 11:27
olliebollie33 Gebruiker

Helaas mijn Propel star wars tie fighter DOA ontvangen, een 2e handsje geleverd gekregen bah!!!

Om omruiling gevraagd, maar op…

Dus geld terug en daarom graag deze op herhaling

Beantwoorden

27 april 2018 om 22:37
KnackyBall Gebruiker

Ik wacht op de cinderella bioactive hoofdkussens, komen vast nog wel eens voorbij :)

Beantwoorden

28 april 2018 om 10:13
iliasser Gebruiker

Waarom nu, bij het begin van het motoseizoen, niet eens een deftige Moto GPS aanbieden?

Beantwoorden

1 mei 2018 om 18:12
Bleats Gebruiker

Ja, graag wel een Garmin, een TomTom hoef ik niet.

Beantwoorden

30 april 2018 om 11:29
onur51 Gebruiker

Ik zie graag een 75inch TV langskomen , en het liefst van SONY.

Beantwoorden

30 april 2018 om 19:03
De-Leeuw Gebruiker

Met de TV’s in de aanbieding afgelopen 2 dagen is het hoge woord op die fora al vaker gevallen: wanneer krijgen we een mooi assortiment OLED ? :-)

En om direct een concreet beestje bij de naam te noemen: LG OLED55B6V 4K HDR OLED

Beantwoorden

30 april 2018 om 23:26
Sverb Gebruiker

Houten speelgoed voor kinderen

BBQ

Automatische espressomachines Philips 5000serie

LEGO Archtecture

Beantwoorden

1 mei 2018 om 01:33
jdj2050 Gebruiker

Ibood heeft al eens een click & grow product aangeboden. Dit betrof een kweekset voor drie plantjes/ kruiden. Deze heb ik toen gekocht en ik ben daar zeer tevreden over. Ze hebben nu een nieuw product voor 9 planten/ kruiden. Zou deze graag aangeboden zien op Ibood.

https://eu.clickandgrow.com/collections/products

Beantwoorden

1 mei 2018 om 11:37
DeltaBlast Gebruiker

Ik zou graag een goeie massagestoel voorbij zien komen. Genoeg mogelijkheden volgens mij, er zijn vast genoeg chinese merken die jullie zogenaamd voor een tiende van een niet bestaande adviesprijs kunnen verkopen ;)

Beantwoorden

1 mei 2018 om 18:27
Bleats Gebruiker

Ik zou graag een externe DAC voor de computer voorbij willen zien komen. Kosten normaal best wel wat als je in Nederland zoekt, maar in de VS vaak voor een heel stuk minder te krijgen. Eisen die ik heb is dat er speakers aangesloten kunnen worden en een koptelefoon, en het liefst een prijs van onder de 300 euro.

Als dit niet gaat lukken, misschien een leuke en kleine versterker in de aanbieding met een digital in (liefst optisch) en eventueel ook een analoge input, een koptelefoon aansluiting, het liefst niet zo’n ding met voor gespecificeerde input kanalen zoals CD, Tuner, Recorder, Phono, etc., en liefste ook rond die prijs. Zat te kijken naar bijvoorbeeld de Yamaha MusicCast WXA50, maar die is eigenlijk net boven budget (dus misschien met een leuke actie?) en de Denon DRA-N4.

Bij deze laatste combi, heb ik uiteraard ook interesse in twee speakers, dus als die daarna (of tijdens) dan ook eens een leuk setje in de aanbieding kan komen is dat helemaal top!

Beantwoorden

2 mei 2018 om 16:15
lescek Gebruiker

De Synology DS218+. Deze NAS is zeer compleet en heeft veel mogelijkheden. Als deze met een leuke korting voorbij komt zal ik hem kopen.

Extra tip: Doe er gelijk een flashsale bij met diverse harde schijven.

Beantwoorden

2 mei 2018 om 18:53
crazymister Gebruiker

Ik zou graag eens mooie led-strips willen zien van 5, 10, 15 meter  of langer met afstandsbediening en voeding!

Beantwoorden

2 mei 2018 om 18:58
Varkzor Gebruiker

De goedkoopste tot nu toe gevonden: 75″ super tv v sony:

https://www.mediamarkt.de/de/product/_sony-kd-75xe9005-2233471.html

Vraagje aan iBood, kan deze nog lager gaan – anders koop ik hem =)

Beantwoorden

3 mei 2018 om 11:30
Fluit_is Gebruiker

Is het mogelijk dat er nog eens Greve heren sneakers voorbij komen, het liefst in een zomers kleurtje!

Beantwoorden

3 mei 2018 om 13:22
barrymossel Gebruiker

Komt er binnenkort nog een goede 2x Oral-B Pro 760 deal?

Beantwoorden

3 mei 2018 om 20:30
Wadlies Gebruiker

Komt er binnenkort nog iets van philips hue voorbij?

Beantwoorden

3 mei 2018 om 20:59
Xu Gebruiker

Wat leuk zou zijn zijn van die grote poefs voor in de woonkamer waar je zowel je voeten als bv een dienblad op kan zetten.. verder nog op zoek naar een leuk knot kussen.. zou een leuk koopje kunnen zijn!

Beantwoorden

3 mei 2018 om 21:05
Xu Gebruiker

Ook handige spullen voor de bijkeuken zoals puur alleen een diepvries, wasmachine en droger… al een tijdje geen meer gezien.

Beantwoorden

4 mei 2018 om 14:33
Brockhaus Gebruiker

Tickets voor Snowworld (Zoetermeer/Landgraaf) met de laagseizoen in het vooruitzicht moet IBOOD toch een mooie deal kunnen maken met Snowworld!

Beantwoorden

4 mei 2018 om 18:05
Shakermaker Gebruiker

Graag nog een keer de Teva Arrowood Lux WP schoenen.

Beantwoorden

4 mei 2018 om 22:51
bjmeijer Gebruiker

Ik zou heel graag weer een keer de Definitive Technology W9 multiroom speaker langs zien komen. Dan koop ik er meteen 2!

Beantwoorden

8 mei 2018 om 01:37
Cherishe Gebruiker

Onze kookclub zou graag de Kitchenaid Slowcooker met roertoren nog eens langs zien komen. Ook kitchenaid accessoires voor de Artisan keukenmachine staan op onze verlanglijst.

Nintendo switch joy cons in leuke kleuren

Bookbook/sena/ piel frama cases

Rayban polarized zonnebrillen

Wesco classic prullenbakken

Beantwoorden

8 mei 2018 om 08:35
Nietjesmachine Gebruiker

Wat ik hier nog niet heb zien passeren (dank u Google) is een Miele hogedruk stoomoven zoals de DGD 4635. Miele is absoluut alleenheerser in dit segment zonder enige concurrent en de prijzen zijn al meer dan een jaar absurd hoog (ik heb hem eind 2016 nog zien staan voor €2800, tegenwoordig vind je hem voor €3500) (dat is een koelkast verschil in prijs). Ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben die aan het wachten ben op een goed aanbod en voorspel dat er een vlotte verkoop zal volgen bij een goede prijs, zelfs met dit toch wel iets duurdere product dan van gewente…

Beantwoorden

8 mei 2018 om 09:09
rootje26 Gebruiker

Sigma lenzen zou ik graag een keer voorbij zien komen.

Beantwoorden

9 juni 2018 om 11:17
DPPA Gebruiker

Zeg dan ook eens voor welk merk van toestel en in welke prijsklasse?

Std zooms, Semi-pro zooms, Art lenzen ?

Beantwoorden

10 juni 2018 om 15:17
DPPA Gebruiker

Doe mij maar de Sigma 10-20mm F3.5 EX DC HSM Pentax .

Eén van hun flitsen in Canon-mount is ook nog welkom: EF-610DG Super of EF-630.

met minstens 30% korting!

Beantwoorden

8 mei 2018 om 11:08
geert1969_21 Gebruiker

Vorige week hadden jullie een aanbieding van Sphero. Waren nog net op tijd om R2-D2 aan te kopen, maar voor BB-9E waren we te laat. Het zou leuk zijn als er nog eens een aanbieding van Sphero langs zou komen met alle Star Wars droids. Dit inclusief de Droid Trainer en de nieuwe R2-Q5. Kunnen we onze verzameling aanvullen, battles aangaan en samen met de droids naar Star Wars films kijken.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.