23 april 2018 om 10:50
iBOOD

Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de beste prijs.

Met welke deal kunnen we jou (of een vriend van je) gelukkig maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen! Onze inkopers nemen iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)

18 juni 2018 om 01:01
Chinofreak Gebruiker

Kunnen jullie de tv aanbiedingen nog een keer laten lopen. ik beloof deze keer echt te gaan bestellen. Was weer te laat door mijn werk.

Beantwoorden

18 juni 2018 om 08:18
Ronaldvr Gebruiker

Bij de aanbieding van de Netgear Nighthawk M1 staat mijns inziens een verkeerde productomschrijving. Moet dit niet als artikel de volgende zijn: Netgear Nighthawk M1 (model nummer MR1100)? In plaats van de Netgear Nighthawk S8000 M1 Router? Verder klopt de accu capaciteit ook niet volgens mij zou die 5040mAh in plaats van de vermelde 2930mAh moeten zijn. Kan iemand ervoor zorgen dat deze vragen bij deze newsletter only deal van 18 juni 2018 kunnen worden gezet zodat die kunnen worden beantwoord? Ik ben geinteresseerd maar wil wel zeker weten dat het de Netgear Nighthawk M1 (model nummer MR1100) is.

Beantwoorden

18 juni 2018 om 09:30
Aceracer Gebruiker

6x Schott Zwiesel Dubbelwandig Glas wanneer komen deze weer? Elke keer mis ik ze!

Beantwoorden

18 juni 2018 om 10:42
anderjax Gebruiker

Yamaha Yamaha Yamaha

Yamaha plafond speakers

Yamaha subwoofer (NS-SW300)

Yamaha musiccast WXAD-10

Beantwoorden

18 juni 2018 om 16:28
kquenten Gebruiker

Ik zou graag een Secrid portemonnee voorbij zien komen! Dankzij de aluminium pashouder zorgen ze ervoor dat je niet het slachtoffer kan worden van RFiD “hacking” en ze zien er ook gewoon nog goed uit ook! Ze zijn alleen niet zo heel erg goedkoop – rond de 50 euro per stuk. Zou mooi zijn als iBood ze ons iets goedkoper weet aan te bieden! :)

Beantwoorden

18 juni 2018 om 22:56
predat0r Gebruiker

Ik zou heel graag zien dat de

Allibert Kubeco Douchekolom | Chroom opnieuw aangeboden wordt, was helaas te laat met bestellen :-(

Beantwoorden

19 juni 2018 om 10:12
Fredskie Gebruiker

Gisteren was de EZVIZ Husky Air Outdoor IP-Camera de dagaanbieding. Na een laatste bericht op  8 juni 2018 om 23:15

emailnummer

Gebruiker

@EZVIZ-Expert: thanks for replying even this late at night!

Nog wat interessante info gevonden op het internet:

Voor laptop gebruikers “I’ve found a much better program for my Windows laptop for this camera and that is iMVS-4200, this program allow for much better control over this camera, you can alter a host of perimeters within the camera including resolution and picture adjustments, a much better program than the EZVIZ app for the phone.”

En voor Synology gebruikers: “RTSP Support is available : rtsp://admin:password@192.168.1.x:554/

password is the verification code. replace 192.168.1.x with your IP address for the camera. More -> Function Settings -> Lan Live View wil lshow the IP address.”

18 juni 2018 om 23:21

Niek

Moderator

Goedenavond emailnummer,

Bedankt voor de informatieve aanvullingen :-)

18 juni 2018 om 23:28

#

emailnummer

Gebruiker

Graag gedaan. Maar eigenlijk had dat soort info al direct gegeven moeten worden. Wellicht hadden dan meer mensen deze mooie camera gekocht.

password is the verification code. replace 192.168.1.x with your IP address for the camera. More -> Function Settings -> Lan Live View wil lshow the IP address.”

Het vriendelijke verzoek deze mooie cam nog eens aan te bieden!?

Beantwoorden

19 juni 2018 om 20:53
Yanis06 Gebruiker

Ik wacht al een tijdje op een Nintendo Switch. Binnenkort is het verjaardag van de kleine en het zou fijn zijn dat die er nog komt, zoniet voel ik mij verplicht die in een fysieke winkel te kopen. De prijzen zijn praktisch overal hetzelfde.

Beantwoorden

20 juni 2018 om 10:14
FionaVanHoecke2 Gebruiker

Het beste model van de Wacom MobileStudio Pro 13 en/of 16 inch: i7, 512GB opslag en 16GB ram.

Refurbished of zo.

Of anders een Companion 2de generatie (ook i7, 16gb ram etc) aan dumping prijs? ;)

Beantwoorden

20 juni 2018 om 20:51
Eeeeefffff Gebruiker

Is een loewe soundbar voor bij de loewe tv mogelijk?

Beantwoorden

20 juni 2018 om 21:35
flabber Gebruiker

Hi iBood,

Een paar maanden geleden heb ik een van de beste aankopen gedaan in mijn leven: De Zolo Liberty+. Wat een geweldig product. Ik zag m laatst weer voorbij komen. Helaas ben ik vandaag 1 van de 2 oortjes kwijtgeraakt. Ai ai ai. Gaan jullie ze binnenkort weer in de aanbieding doen? Dan ben ik de eerste die een setje scoort!

Beantwoorden

21 juni 2018 om 11:46
jnbc Gebruiker

Vandaag hebben jullie de LG Oled E7, een fantastische aanbieding maar kunnen jullie ook aan de C7 komen? Als de prijs scherp genoeg is bestel ik hem meteen!

Beantwoorden

21 juni 2018 om 14:47
CvandenHeijkant2018 Gebruiker

Ik heb vanmorgen de deal wasmachine Blomberg WAF 71420 gezien en wilde deze in mijn pauze bestellen. Deal was al weer weg. Op website stond deal tot 24 juni, wel met op = op. Kan ik nog een exemplaar verkrijgen? Want de voorraad was wel heel snel weg.

Alvast bedankt voor uw reactie!

Beantwoorden

22 juni 2018 om 08:32
jbrumagne Gebruiker

Net te laat vorige week voor de Sony RX100 compact camera. Please bring him on again!

Beantwoorden

22 juni 2018 om 13:18
henrid Gebruiker

Ik heb zojuist de Roberts R1 speaker ontvangen en ben er blij mee. Ik zou nu ook erg geïnteresseerd zijn in de bijbehorende Roberts R100 met DAB-radio!

Beantwoorden

22 juni 2018 om 14:21
my00 Gebruiker

Een high-end Chromebook aangezien veel scholieren er nu een aanmoeten schaffen voor komend schooljaar

Beantwoorden

22 juni 2018 om 14:48
Ellenpiepkonijn Gebruiker

In december 2017 werden vouchers voor fotoboeken.nl verkocht.

Komt dit binnenkort nog eens terug?

Bedankt alvast voor het antwoord!

Ellen

Beantwoorden

22 juni 2018 om 14:58
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Ellen,

Dat zou mij inderdaad niks verbazen! Stay tuned :-)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

23 juni 2018 om 20:15
Ellenpiepkonijn Gebruiker

Dankjewel voor de info! :-)

Beantwoorden

22 juni 2018 om 17:58
Barisart Gebruiker

Flesjes Loctite (met name nr. 243 nr. 638) van 50 ml voor een leuk prijsje zou voor de klusser goed van pas komen!

Beantwoorden

23 juni 2018 om 20:55
Slootsel Gebruiker

Een huawei p10 in plaats van de high end & overpriced p20 zou hier op zijn plek zijn!

Beantwoorden

24 juni 2018 om 01:15
jorisfloris Gebruiker

Het is alweer een tijdje geleden dat jullie een aanbieding gehad hebben van fotoboeken.nl. Aanbieding voor een fotoalbum met foto op de cover?

Beantwoorden

24 juni 2018 om 18:25
devisse Gebruiker

Hi Ibood,

Gooien jullie nog eens een Nilfisk hogedrukreiniger in de aanbieding?

De mijne heeft jammer genoeg de geest gegeven en super tevreden van, dus zou mooi meegenomen zijn om deze terug via jullie te bestellen ;-)

Beantwoorden

25 juni 2018 om 15:49
Jitskee Gebruiker

Ik zou graag Wharfedale DX-1 set graag nog eens willen zien (zonder subwoofer), en om nog heel wat anders te vragen, het zou ook tof zijn als jullie (weer?) eens Makita apparatuur aanbieden zonder accu’s. Heb inmiddels aardig wat accu’s, maar ik zou tuin-gereedschap van Makita wel interresant vinden, met name een bladblazer, buiten stofzuiger, bouwlamp, grasschaar, en heggenschaar. (De grasmaaier en trimmer heb ik al :-P)

Beantwoorden

25 juni 2018 om 22:28
s-de-wit Gebruiker

Helaas tijdens de hunt voorbij laten gaan, dus hier nog maar een poging wagen…

Ik ben op zoek naar de Hootoo USB C hub om te gebruiken bij de deal van vorige week, de Macbook Pro!

Beantwoorden

26 juni 2018 om 00:21
O3kie Gebruiker

Zijn er ooit wel eens Nest producten voorbij gekomen? Ik zit al een tijd internet in de gaten te houden voor goede acties, want ik wil wat Nest-producten aanschaffen, zoals de Thermostaat en de Protect (2x) en willicht ook nog een Outdoor-cam.

Beantwoorden

26 juni 2018 om 07:49
Krullie Gebruiker

Ik zie graag een Hamamdoek voorbij komen.

Beantwoorden

26 juni 2018 om 14:11
Hugo1989 Gebruiker

Alessi Nuovo Milano bestekset 24-delig !!!! 

Of een LG Oled55 C7V voor een goede prijs! Score: 4.5

Beantwoorden

27 juni 2018 om 19:38
SiuYi Gebruiker

Waarom wil een verkoper op zijn website advertenties van derde partijen plaatsen? De artikelen die momenteel verkocht worden, worden elders goedkoper en tegen betere voorwaarden aangeboden? Dat is een goede service, die ik erg op prijs stel!

Beantwoorden

28 juni 2018 om 14:26
Supermumdiana Gebruiker

Hallo ik wou graag een tip door geven. Met de vakantie in het vooruitzicht zou het misschien erg fijn zijn om de E-Readers een keer aan te bieden. Het lijkt mij een zeer welkome aanbieding.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 15:18
TiemenSch Gebruiker

^goede e-readers, altijd mooi!

Ook multifunctionele koptelefoons als een AKG Y50BT (nu in de aanbieding bij AKG zag ik?) lijken me heel chill!

Beantwoorden

28 juni 2018 om 15:19
Tomario Gebruiker

Die lumisky lampen waren super top, komen die nog een keer? Heb spijt dat ik geen 2e standy gekocht heb ????

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.