2 juli 2018 om 15:35
iBOOD

Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de beste prijs.

Met welke deal kunnen we jou (of een vriend van je) gelukkig maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen! Onze inkopers nemen iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)

15 juli 2018 om 05:50
Wieltjes Gebruiker

Beste ibood-inkopers,

De loewe bild 1.55 nog eens heel graag.

I

Beantwoorden

16 juli 2018 om 16:08
ronvane Gebruiker

Tweemaal een iBood sale voor het VELOP system van lLinksys. Het betrof hier telkens een multipack voor 2 of 3 nodes. We wachten met ongeduld op een uitbreidingspakket met 1 node. Doe jullie best inkopers!

Beantwoorden

17 juli 2018 om 09:46
adboelens Gebruiker

Heel graag nogmaals de Anker Nebula Capsule mini projector voor 300 euro. Hele scherpe aanbieding voor een leuke gadget.Was net te laat deze keer.

Beantwoorden

17 juli 2018 om 16:56
basvhout Gebruiker

Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie pannenset (kook, geen bak), maar helaas ben ik al een paar keer net te laat geweest. het is vaak OF heel goedkoop en kwalitatief minder of echt professioneel keuken spul wat me weer te duur wordt. Zoiets in deze prijsklasse zou leuk zijn:

https://www.coolblue.nl/product/712284/tefal-duetto-pannenset-4-delig.html?ref=535443&cmt=c_a,cp_668782316,a_35266601918,t_kwd-127915482740,n_g,d_c&gclid=CjwKCAjwp7baBRBIEiwAPtjwxBPlp5qFkgq3Lsf13JKtu2ejDOwfTHlR2zy8oTVqU0lZAwpmd9rdWxoCaXQQAvD_BwE

https://www.coolblue.nl/product/204516/bk-profiline-pannenset-4-delig.html

etc.

Beantwoorden

18 juli 2018 om 08:31
Fredskie Gebruiker

Een fietsnavigatie zoals de Mio Cyclo 405 HC Europa zou zeer welkom en erg gewild zijn denk ik.

Beantwoorden

28 juli 2018 om 13:13
kpoels Gebruiker

Top suggestie!

Beantwoorden

18 juli 2018 om 10:26
Cealeth Gebruiker

DHL heeft verscheidene afhaalpunten waar je je pakket kunt laten afleveren en dan vervolgens dag en nacht zelf je pakket met een inlogcode uit kluis/muur kunt halen. In Meppel heet het “deBuren” op het station, in Zwolle heeft DHL zelf “DHL lockers” en ik zie dit al op meer plekken door het land.

Bij Ibood moet je relatief lang wachten op verzending en het verzendmoment ook nog wel eens. Ik kan er niet op plannen en 9 van de 10 keer ben ik niet thuis als er een pakket van Ibood wordt aangeboden waarna ik zelf met de niet-thuis code het wijzig naar zo’n 24-uurs punt. Echter, als de webshop het aanbiedt, kan het pakket ook rechtstreeks worden bezorgd op een DHL-locker of deBuren afhaalpunt. Ibood biedt dit niet aan ☹ zou wel super zijn, dan kan ik het pakket zelf ’s avonds in de buurt afhalen i.p.v. extra dagen vertraging

Beantwoorden

18 juli 2018 om 10:46
Moderator Bas iBOOD Moderator

Bedankt voor deze goede tip, Cealeth. Ik ga hem doorsturen naar onze logistieke afdeling :-)

Beantwoorden

18 juli 2018 om 22:43
wtriksen Gebruiker

Hi Ibood,

in verband met het mooie weer en de zomer zou een TomTom Rider 450 of TomTom Rider 550 erg aantrekkelijk zijn voor de motorrijders onder ons.

https://www.mrgps.nl/gps/tomtom-rider-550/

Ook een mooie aluminium zijkofferset voor de honda transalp wordt erg gewaardeerd.

https://heavyduties.ro/product/honda-transalp-650-panniers/

Beantwoorden

19 juli 2018 om 00:49
Dynamited Gebruiker

65 inch oled tv rond de 1000 eur :)

Beantwoorden

20 juli 2018 om 14:59
Ansenyi Gebruiker

Hi iBOOD,

Ik zou graag de Cerruti Boxers willen zien.

Beantwoorden

22 juli 2018 om 00:11
ErwinFallaux Gebruiker

Jullie hebben al eens vaker de Le Creuset Signature pannen gehad, deze heb ik telkens gemist.

Sindsdien wacht ik met smart of ze nog eens voorbij komen, het liefst de 28 cm variant ;-)

Alvast bedankt!

Beantwoorden

22 juli 2018 om 23:58
Yvonne1968 Gebruiker

Ik zou het leuk vinden als er wat meer voorbij komt voor gebruik Amazon Alexa en Google home. Hier in Nederland lopen we achter met onze smart home spullen en inrichting.

Beantwoorden

23 juli 2018 om 06:40
pieterb Gebruiker

Graag de Logitech Harmony Elite afstandsbediening.

Beantwoorden

23 juli 2018 om 11:24
GuykesB Gebruiker

Beste, Graag had ik de stofzuiger “AEG LX9-2-TM-T X” terug als aanbieding gezien.

Beantwoorden

23 juli 2018 om 13:35
GerardvK Gebruiker

Beste iBood, kunnen jullie de Alcatel 6077X Windows phone nog een keer voor een stuntaanbieding presenteren? Mijn vrouw en ik vinden het een pracht toestel en omdat op termijn WP er mee stopt……maar wel graag voor een heel klein prijsje a.u.b…….

Beantwoorden

23 juli 2018 om 13:38
GerardvK Gebruiker

Is de Alcatel Idol 4 Pro…Windows 10 Mobile

Beantwoorden

24 juli 2018 om 01:29
Lunado Gebruiker

Heya,

Als er nog een stevige zweefparasol voorbij komt,

of de Nest Hello, ben ik happy ^^

Beantwoorden

24 juli 2018 om 13:56
AngelVerh Gebruiker

Ja heb wel paar ideeën / tips van spullen die wel interessant zijn

- Amerikaanse koelkast

- Airfryer

- container ombouw waar 3 containers in passen, grijze, gft, papier container.

Beantwoorden

25 juli 2018 om 12:05
joris188 Gebruiker

komt de DJI Spark nog eens langs? gemist vorige keer :)

Beantwoorden

25 juli 2018 om 21:35
jacopo123 Gebruiker

Heos 5 HS2 speakers graag! En de Heos Bar mag ook :)

Beantwoorden

26 juli 2018 om 07:32
Boets Gebruiker

Ik denk als jullie aan Milwaukee tools zouden geraken, dat jullie gouden zaken zouden doen. Dit merk is momenteel “HOT”, vanwege de lagere kwaliteit van Dewalt en Makita de laatste jaren.  Het Milwaukee M12 (12v) en M18(18v) is erg populair bij de pro’s. Hun handgereedschap niet. Blijf je mee zitten. Veel te duur.

Ik zou alvast kopen.

Beantwoorden

26 juli 2018 om 07:34
hitiepoeh Gebruiker

Het is al even geleden dat er nog eens wat mooie design wastafelkranen voorbij gekomen zijn (mat zwart, hoge, ..) zoals de Zeromix kranen die jullie lange tijd geleden eens hebben aangeboden. Die waren echt gaaf! Helaas was ik te laat met bestellen :/ heb ik nog steeds spijt van.

Misschien tijd om deze nog eens aan te bieden? :-)

Bedankt!

Beantwoorden

26 juli 2018 om 07:55
SilverRT Gebruiker

Ik ben blij dat er al gedeeltelijk naar mijn wensen geluisterd is > vandaag een conference call speaker – maar spijtig genoeg voor iPhone/lightning cable.

Graag volgende keer eentje voor Android phones.

Beantwoorden

26 juli 2018 om 08:34
Michelvolders Gebruiker

Milwaukee gereedschap?

Setje 12volt

Of een 18v fid = fuel impact driver

3de generatie 18volt is net op de markt gebracht, 2de gen. goedkoper?

Beantwoorden

26 juli 2018 om 09:15
O3kie Gebruiker

Ik zie graag eens een babyfoon (wifi variant) voorbij komen. Mijn voorkeur gaat uit naar iBaby M6, misschien de verschillende versies allemaal aanbieden, keuze voor een ieder.

Ik zie toch overeenkomsten in de naam alleen al hehe

Beantwoorden

26 juli 2018 om 14:13
Navi98 Gebruiker

Mogelijks tevergeefs, maar zouden jullie heel misschien nog eens een aantal (mobiele) airco’s kunnen laten passeren? Het kwik stijgt hier alvast tot rond de 37°c in de namiddag en niemand is hierop voorzien in ons Belgenlandje :)

Voorbeeldje van vorige keren: http://www.ibood.com/diy-be/nl/product-specs/25054/64640/whirlpool-mobiele-airconditioner.html

Bedankt op voorhand!

Beantwoorden

26 juli 2018 om 14:48
sbrull Gebruiker

Apple watch 3 zou een welkome deal zijn! We hebben nu genoeg accesoires voorbij zien komen,de watch zelf heb ik nu alleen nog nodig!

Beantwoorden

26 juli 2018 om 23:48
nrdikker Gebruiker

Hoi Ibood. 
Zouden jullie niet een keer grafische kaarten kunnen aanbieden voor een game pc?

Ik heb zoiets nog nooit voorbij zien komen bij jullie, dit zou heel tof zijn.

Beantwoorden

27 juli 2018 om 00:14
LeonVliet Gebruiker

Ik zie dat vandaag de Schott Zwiebel Diva wijnglazen in de aanbieding zijn, ik zou heel erg graag de Modo collectie van Schott Zwiebel in de aanbieding willen zien! :-)

Beantwoorden

27 juli 2018 om 15:00
dbasemoine Gebruiker

Xbox One S console aanbiedingen zouden welkom zijn voor in de vakantie :)

Beantwoorden

27 juli 2018 om 18:57
Hunter00 Gebruiker

Vanwege het mooie weer graag meer polaroid zonnebrillen, zoals PLD 3009/S LLK/C3.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.