22 januari 2019 om 11:18
iBOOD

Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de beste prijs.

Met welke deal kunnen we jou (of een vriend van je) gelukkig maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen! Onze inkopers nemen iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)

30 april 2019 om 21:49
Wouto Gebruiker

Graag de Dyson V10 Absolute in de aanbieding!

1 mei 2019 om 13:44
Peter.van.Balen Gebruiker

De Philips Avance Collection Airfryer XXL (HD9650), deze is nog eens als beste geteste door Consumentenbond dus bereid je maar voor op Black Friday taferelen zodra het een iBood-deal wordt :P

1 mei 2019 om 17:06
twik Gebruiker

- Losse Fibaro CO sensor

- Losse Fibaro wall plugs

- Schaduwdoek

1 mei 2019 om 20:39
Kingmalibu Gebruiker

Een set van 3 nest protect v2 rookmelders op batterijen zou de veiligheid van vele huizen goed doen!

1 mei 2019 om 20:40
Kingmalibu Gebruiker

De Meister gereedschapstrolley mag nog een keer in de aanbieding komen!

2 mei 2019 om 10:23
LeFrankii Gebruiker

999 games: alle Dominion uitbreidingen!

2 mei 2019 om 12:24
taiham Gebruiker

Fibaro Z-wave producten ! En de nieuwe gamma die op komst is niet vergeten Walli

2 mei 2019 om 14:39
Stevevr Gebruiker

Graag een Smart Direct drive fietstrainer/rollenbank in de aanbieding, zodat ik lekker indoor kan trainen!

3 mei 2019 om 03:41
frolow Gebruiker

Ik zou graag weer eens de Edifier R1850DB als deal willen zien!

3 mei 2019 om 07:37
woutervw Gebruiker

SD kaartjes van 128GB!

3 mei 2019 om 13:29
Vince_1976 Gebruiker

Ik zou graag nog eens een mooie Motorola smartphone aan ‘n leuke prijs zien voorbijkomen, mijn oude x play begint stilletjes aan wat traag te worden en te haperen enz..

Zit er nog zoiets in de pijplijn de komende weken ? (Moto g6,g7, x one,…?) Anders moet ik maar eens elders gaan zoeken.

Grts Vincent

3 mei 2019 om 15:31
Xmc9 Gebruiker

Sphero r2-d2 graag nog een keer!  Vorige keer alleen bb9-e gekocht.

3 mei 2019 om 16:05
coo_tjai Gebruiker

Handson Julie 3-knops douchekolom

3 mei 2019 om 17:46
lizettepeeters Gebruiker

Jullie hebben regelmatig deals die wij als Belgen niet kunnen bestellen.

Is wel leuk als wij er ook kunnen van gebruik maken.

Bv. TP-link HS110(FR) Wifi Smart Plug.

Ik denk dat jullie wel meer kunnen verkopen.

Al meer dan 5 jaar trouwe volger van Ibood.

3 mei 2019 om 18:21
kurt_ev Gebruiker

LG OLED55C9 of zelfs 65 met 40% off zou een gegarandeerde hit zijn.  You know you can.

Steelcase Gesture headrest
Koinor free-form, Cosima of evita
Chiarugi Milano lawyer bag

Loxone (vergeet fibaro)

4 mei 2019 om 10:18
carosj123 Gebruiker

Hallo, ik zou graag philips Hue lampen in het aanbod zien komen.

4 mei 2019 om 11:36
johndebruijn Gebruiker

Zie de laatste tijd mooie aanbiedingen van Samsung tv’s voorbij komen. Wil mijn huidige Samsung tv een keer vervangen door een QLED met full array backlight. Als jullie  de Samsung QE65Q9FN van 2018 aan kunnen bieden tegen een scherpe prijs dan zou dat top zijn.

4 mei 2019 om 12:53
huyghejl Gebruiker

wand ophangbeugels voor de denon heos 1 2 5 die onlangs aangeboden werden zou handig zijn bv deze van soundxtra 

5 mei 2019 om 10:18
rudy.d Gebruiker

google chromecast ultra

9 mei 2019 om 09:48
Deridder23 Gebruiker

dit zou tof zijn!

6 mei 2019 om 00:15
mathieuroelandt Gebruiker

Een elektrische citruspers (niet van die slowjuicer troep) en de logitec spotlight zien langskomen zou leuk zijn ????????

6 mei 2019 om 08:01
Tsan Gebruiker

Pampers pure maat 4 5

6 mei 2019 om 10:31
rooolfy Gebruiker

Zou graag de Geneva Touring L een keer langs zien komen.

7 mei 2019 om 11:01
Merijn van Dortmont Gebruiker

Grohe red duo supersteel rechte uitloop met l size boiler (30324DC1)

9 mei 2019 om 07:15
Jan451 Gebruiker

Dag ibood

Luchtreinigers en/of ventilators van Dyson zouden super zijn :)

9 mei 2019 om 09:47
Deridder23 Gebruiker

cirkelzaag en of decoupeerzaag milwaukee! past perfect na het aanbod dat vandaag is geweest

9 mei 2019 om 16:26
Axel89 Gebruiker

Ik wacht ook nog steeds op een goede oled, die huidige tv’s in de aanbieding zijn telkens dezelfde normale leds

9 mei 2019 om 17:19
cemyilmaz Gebruiker

Beste,

Gelieve een permanente plaats te geven op jullie website/aanbiedingen voor pakketbrievenbussen. Kijk, ik ben een koerier. En ik weet waar ik over praat. Wij leveren jullie producten bij de mensen. De meeste leveringen zijn niet groter als een schoenendoos. Toch kunnen deze leveringen soms niet gedaan worden omdat mensen nog altijd te kleine brievenbussen hebben. De (Belgische) wet zegt dat een C4 envelop zonder te plooien volledig in een brievenbus zou moeten passen. En wat verkoopt men nog altijd op de markt en hier bij jullie ook? Kleine koekendozen van brievenbussen waar een normalde envelop zelfs met moeite in geraakt. Stop daarmee aub. Stop met de mensen te verleiden met die kleinprijzige brievenbussen te verkopen die niet meer van deze tijd zijn. Het is zelfs tegen jullie eigen winkel in dat. Als iemand een online bestelde goed niet vlot kan ontvangen, zal hij/zij ook terughoudend zijn bij hun volgende bestelling omdat ze aan de ontvangst ervan moeten denken. Maar als ze eerst eens een pakketbrievenbus kopen, dan hoeven ze daar niet meer aan te denken, toch niet voor de leveringen tot de grootte van een schoenendoos. Het is daarom in jullie goede interesse ook om mensen zoveel mogelijk pakketbrievenbussen te laten aanschaffen. Zien jullie dat dan niet in? Mijn 8 jarig ervaring als koerier leert me dat de Allux 600 meest handige en prijs/kwaliteitsgewijs aanschafbare PPB is voor de mensen. Ikzelf raadt het constant aan bij de klanten waar ik langskom, en ze zijn allemala tevreden.

https://www.brievenbus-expert.nl/allux-600-euro-lock-pakketbrievenbus

Mvg

Een koerier

10 mei 2019 om 09:56
Justin2k5 Gebruiker

Samsung 65nu8070 (non curved)

10 mei 2019 om 10:00
Noahpls Gebruiker

Meer mechanische keyboards plies!

Ik ben op zoek naar een toetsenbord met TKL layout, detachable kabel, natuurlijk leuke lampjes en het liefst keuze uit verschillende kleuren switches.

Als de keuze uit verschillende switches niet mogelijk is, dan het liefst red of brown

Bijvoorbeeld Cooler Master MasterKeys Pro S of Ducky One 2 TKL :):):)

10 mei 2019 om 17:39
Sarro Gebruiker

Beste Inkopers,

Ik Ben al Tijden op zoek naar een goed pakket Phillips Hue lampen alle fittingen, ook zou een goed alarmsysteem het goed doen….woonveilig pakket oid.

Mvg Sarro

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.