15 oktober 2019 om 10:50
iBOOD

Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de beste prijs.

Met welke deal kunnen we jou (of een vriend van je) gelukkig maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen! Onze inkopers nemen iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)

22 oktober 2019 om 07:26
TomvP97 Gebruiker

Hoi iBood!

Ik zou erg blij zijn met een betaalbare 4k tv van zo’n 49 inch in het budget 200-300€! Studenten hebben het niet zo breed :)

Alvast bedankt!

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 08:22
locutusweb Gebruiker

Hi IBood,

Mij zou je blij maken met de LG WK7 in  de aanbieding ( https://www.lg.com/nl/audio/lg-WK7 ) Hij was laatst bij MediaMarkt in de uitverkoop, maar jullie kunnen dat beter!

Ciao!

Beantwoorden

22 oktober 2019 om 21:45
Liquid Gebruiker

Hoi ibood,

Aangezien we in de herfst zitten en dus onweer In de lucht zit; wellicht weer verschillende (brennenstuhl)stekkerdozen met overspanningsbeveiliging (bliksem tot 60.000 A) aanbieden?

Gr,

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 08:02
WarZir Gebruiker

Graag weer eens de verzorgingsprodukten van Daily Organic aanbieden, het begint op te raken! :-)

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 10:11
8322 Gebruiker

Mischien een paar sonos aanbiedingen

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 10:55
P Gebruiker

Harman Kardon Citation bar + sub

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 15:07
kristof_82 Gebruiker

Samsung Harman Kardon Dolby Atmos soundbar HW-Q90R

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 15:10
kristof_82 Gebruiker

Samsung led 65″

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 15:11
kristof_82 Gebruiker

Samsung qled 65 of 75″

Beantwoorden

23 oktober 2019 om 17:00
JOOOOOOOO Gebruiker

Snowboard / ski sets! Er zijn vast nog 2018/2018 partijen die jullie voor mooie prijzen voor ons kunnen regelen…

Beantwoorden

24 oktober 2019 om 08:49
commando1960 Gebruiker

Ik zoek de borstel machine van Fartools.

Beantwoorden

24 oktober 2019 om 19:39
Patjuh Gebruiker

Ik weet dat die redelijk recent nog voorbij is gekomen, maar ik zou graag de LG SPK8 weer als aanbieding zien ????

Beantwoorden

24 oktober 2019 om 19:40
Patjuh Gebruiker

Oh sorry die vraagtekens komen door een emoji die hier niet herkend wordt.

Beantwoorden

26 oktober 2019 om 01:05
byonah Gebruiker

Goed morgen,

Is het mogelijk om de kodak beveiligings camera’s er weer tussen de flash sales te zetten svp ;-)

Gr Yonah

Beantwoorden

28 oktober 2019 om 10:47
DJkes Gebruiker

Solis Barista Triple Heat 1011 + Caffissima Digital 1612.

Ik was net te laat voor een vorige deal van Solis apparaten. Deze combinatie zou ik meteen bestellen.

Beantwoorden

28 oktober 2019 om 16:03
kogeljohan Gebruiker

Virtufit roeitrainer

Beantwoorden

4 november 2019 om 11:38
Liejpen Gebruiker

Yes voor mij ook een roeitrainer met de winter in zicht. De beste manier voor een full body workout!

Beantwoorden

28 oktober 2019 om 17:24
Yamaha_ERG121 Gebruiker

Ik heb echt een supergoed idee, dus doe er je voordeel mee.
He dat rijmt ook nog, wat boffen jullie toch!

De Karcher WD 6 premium alleszuiger.

Beantwoorden

29 oktober 2019 om 11:33
benha71 Gebruiker

Het zou top zijn als jullie weer eens producten aanbieden die normaliter niet in Nederland te koop zijn.
Dat deden jullie vroeger ook vaak, zoals bijvoorbeeld de Google Home die lange tijd alleen in Amerika en Duitsland te koop was en destijds nog niet in Nederland.
Zo zijn er nu ook weer zulke producten, zoals bijvoorbeeld de Google home Max speaker of de Google Pixel telefoons. Maar er zijn vast nog wel meer producten te bedenken, ook van andere merken. Zelf zou ik graag een goede aanbieding zien voor de Google Pixel 3a XL telefoon. Ook deze is momenteel niet te verkrijgen in Nederland. (of voor veel meer dan de normale prijs in buurland Duitsland).

Beantwoorden

15 januari 2020 om 05:43
neomale Gebruiker

Misschien ook smart displays voor Google Home

Beantwoorden

30 oktober 2019 om 12:24
v1ncevega Gebruiker

Zouden jullie de accessoires zoals zijwanden en gewichtzakken voor de EZ-up Dome een dagje voorbij willen laten komen? Dank!

Beantwoorden

1 november 2019 om 00:35
yorobbie Gebruiker

Ik zou erg gelukkig worden van een herhaling van de Alessi Nuovo Milano aanbieding van een jaar of twee geleden! Prachtige aanbiedingen was dat.

Beantwoorden

1 november 2019 om 00:37
NDW007 Gebruiker

Hoi! Graag een Google nest hub! Zou top zijn om mijn net aangekochte iRobot mee te besturen via een Google assistent :)

Groetjes

Natascha

Beantwoorden

2 november 2019 om 12:19
dbm_ Gebruiker

Ik zou graag weer eens een “bovenkant van het middensegment” smartphone zien langskomen. Het is volgens mij al weer even geleden dat er een telefoon op ibood werd aangeboden.

Beantwoorden

2 november 2019 om 14:52
svancalster Gebruiker

Graag zou ik RosettaStone nog eens de revue zien passeren.

Beste groeten

Stefan

Beantwoorden

3 november 2019 om 17:08
Sunnshine Gebruiker

Hey iBood,

ik heb 3 verzoeken, ik zou het leuk vinden als jullie een lg 4K Curve of normaal oled tv vanaf 65 inch in de aanbieding gooien (liefst HUNT) , en carvan cevitam aardbei in grote partij en pampers pure waterwipes in grote partij. 
Daar gaan jullie ons heel blij mee maken.

Beantwoorden

4 november 2019 om 10:21
purplex Gebruiker

Goede morgen Ibood.

Met al die hoestende en kuchende kinderen hier in huis met keelpijn (mezelf inkluis), graag een reeks kwaliteitsvolle purifiers in het aanbod.

Van mij mogen die er ook best wel Hot & Cool uitzien dus waarom niet een reeks van Dyson Pure die zijn doorgaans te duur voor woorden, maar jullie maken deze misschien betaalbaar?

Grtz.

Beantwoorden

4 november 2019 om 11:44
Liejpen Gebruiker

Mijn altezza Nespresso koffie cups raken stilaan op. 4 dozen van 96 cups, net als vorige deal, zijn welkom ;)

Beantwoorden

5 november 2019 om 23:41
DannyChim Gebruiker

LG SK10Y soundbar!

Beantwoorden

7 november 2019 om 11:50
syltheboy Gebruiker

Ik zou graag de Apple Leather Case voor mijn iPhone Xs voorbij willen zien komen, in de kleur Cape-Cod-Blue of Black. Mijn Red is nog niet aan vervanging toe, maar ik zou graag eens een ander kleurtje willen.

Beantwoorden

7 november 2019 om 23:06
Hugo1989 Gebruiker

Aflopend model dus kunnen jullie goed op inspelen/inkopen!!

- Soundbar Sound+ Subwoofer SWA-W700

Mooie subwoofer van Samsung.

Hopelijk komt die binnenkort voor een leuke prijs voorbij.

Beantwoorden

8 november 2019 om 07:05
HouseInTheField Gebruiker

Ik zou wel blij worden van Philips OLED tv’s. Het liefst natuurlijk modellen van dit jaar zoals de 55OLED804 of 55OLED854. Misschien ook nog de 65” varianten voor mensen met heel veel ruimte (of slechte ogen????)

Beantwoorden

8 november 2019 om 08:07
Edincer Gebruiker

Omron EVOLV (is trouwens ook een mooi aanvulling voor omron viva weegschaal aanbieding van vandaag)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.