10 januari 2020 om 16:16
iBOOD

Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de beste prijs.

Met welke deal kunnen we jou (of een vriend van je) gelukkig maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen! Onze inkopers nemen iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)

18 maart 2020 om 07:47
saroben Gebruiker

Kan de KitchenAid mixer weer een keertje langskomen? Nu veel mensen een keertje misgegrepen hebben bij het kopen van brood in de winkel, is er vast veel interesse voor een eigen mixer.

Beantwoorden

19 maart 2020 om 09:44
saroben Gebruiker

Nou, dat is lekker snel iBood. Klasse… ;)

Beantwoorden

18 maart 2020 om 08:26
tongcop Gebruiker

Hoi Ibood,  graag had ik de go slank producten zien passeren, zit zonder in tijden van Corona.

https://my.ibood.com/be/nl/orders/308e696f54dd29326d8465660800119b/

Beantwoorden

20 maart 2020 om 01:16
Moderator Paul Moderator

Hou de website / app / nieuwsbrief de komende dagen dan maar extra goed in de gaten. :)

Beantwoorden

18 maart 2020 om 09:21
powercoaster Gebruiker

Ik zou graag een inbouw combimagnetron zien, in een vergelijkbare prijsklasse als https://next.ibood.com/nl/nl/product-specs/00000/278275/whirlpool-combimagnetron
Uiteraard eentje die past, dus als ik toch aan het vragen ben. Het liefst eentje die overeenkomt de volgende afmetingen: 38,5 (H) X 59,5 (B) X 51,4 (D)

Bedankt alvast!

Beantwoorden

18 maart 2020 om 21:28
dpultrum Gebruiker

Mijn ibood Lexmark CX510de printer geeft het op en ik zou graag een nieuwere type zien verschijnen bijvoorbeeld de

Lexmark CX625ade ;-)

Beantwoorden

19 maart 2020 om 21:37
Ozzie070 Gebruiker

Meer van het merk Anker! Ooit de Soundcore Flare hier gekocht: zeer tevreden over! Zou nu graag de Liberty 2 Pro earbuds willen hebben. Tegen een iBood prijs natuurlijk ????

Beantwoorden

20 maart 2020 om 01:49
fallenwout Gebruiker

Braun cleaning cartridges voor het cleaning station.

Beantwoorden

20 maart 2020 om 13:47
tz Gebruiker

Fibaro Home Center 2 en accessoires.

Er is sinds kort een nieuwer model uit, dus ik verwacht dat de 2 binnenkort in prijs zal zakken en ze van hun overschot af willen. Ideaal voor een Ibood koopje.

Beantwoorden

21 maart 2020 om 13:01
drieseke Gebruiker

een klein sleutelkluisje met cijfercombinatie tegen een goede prijs. Daar ben ik naar op zoek

Beantwoorden

21 maart 2020 om 18:41
hitiepoeh Gebruiker

Hoi,

Komen de Philips GU10 8W led spots nog een keer voorbij? Heb er weer naast gegrepen :s .Lijkt me een zeer interessante deal voor veel mensen op ibood.

Beantwoorden

22 maart 2020 om 12:16
pastapotje Gebruiker

Logitech gaming hardware, sinds dat er meer gegamed word is hier vast vraag naar! Keyboards, mouse, speakers, headsets etc.

Beantwoorden

22 maart 2020 om 12:25
Martijn Jongbloed Gebruiker

Graag een goede All-in-one computer.

Bijvoorbeeld: een hp pavilion ……  of Lenovo ideacentre etc…

Beantwoorden

22 maart 2020 om 19:35
Romrom11 Gebruiker

Ticket to ride en de verschillende uitbreidingen. Nordic country, België. Maar niet in pakketvorm.

Andere boardgames

In deze tijden is alle extra animatie welkom!

Beantwoorden

23 maart 2020 om 07:17
BVB_89 Gebruiker

Uitstekend idee!

Beantwoorden

23 maart 2020 om 11:56
DirkBlondeel Gebruiker

In (soort van) lock down, zie ik de EXIT escape games van 999 games graag passeren. Ideaal om een uurtje (met de kids) te overbruggen.

Beantwoorden

22 maart 2020 om 20:05
jor_m Gebruiker

Graag de Nomad Pegasus 340 zowel met linkse als rechtse rits, zodat we beiden aan elkaar kunnen ritsen.

Beantwoorden

23 maart 2020 om 00:34
Jaime Gebruiker

Ik zou graag de “steelpan BK Flow” (geen Cool) als tip willen opgeven als tip, hopende dat deze pan los leverbaar aangeboden kan worden ipv een set die ik al heb.

Hopende dat deze apart voorbij gaat komen.

Alvast dank.

Met vriendelijke groet,

Jaime

Beantwoorden

23 maart 2020 om 09:22
DrIezie Gebruiker

http://sports-fashion-be-nl.forum.ibood.com/products/2293-150314/4-pack-alan-red-shirts/

Alan Red extra lange t-shirts PLEASE. Na 5 jaar gaan deze nog altijd mee! Mag ook een ander type zijn ;)

Beantwoorden

23 maart 2020 om 14:39
Florisvd Gebruiker

Vanwege de Coronacrisis en de waarschijnlijk naderende lockdown, lijkt het me goed dat veel mensen cardioapparatuur in huis halen.

Daarom wil ik graag vragen om roeimachines, loopbanden en spinningbikes op ibood te zetten.

Met name dan de Virtufit Pro Elite HIIT loopband en Virtufit Elite Indoor Cycle pro.

Dit zodat we allemaal goed fit kunnen blijven tijdens de corona problemen en een goede weerstand en conditie kunnen (blijven) opbouwen.

Beantwoorden

24 maart 2020 om 08:11
timfaassen Gebruiker

Hier zitten wij ook met smart op te wachten!! Goede tip!

Beantwoorden

24 maart 2020 om 10:24
drikj Gebruiker

Ik zou ook net zoiets versturen naar iBood: als er nu weer zo’n virtufit 600i  roeimachine zou komen voor die prijs van 299, dan zou ik die nu ook direct bestellen. Natuurlijk kan ik ook nog gaan wandelen/ hardlopen/ fietsen, maar dan heb ik in ieder geval dat ding achter de hand en daar kun je zo even op sporten zonder drempel.

Beantwoorden

24 maart 2020 om 15:09
melissa53 Gebruiker

Nas harde schijven hadden ook al wel eens welkom geweest. NAS zelf zie je hier genoeg, maar jammer genoeg nooit schijven ervoor.

Beantwoorden

24 maart 2020 om 16:51
Evelien-x Gebruiker

Graag wat meer keukengerief; Pyrex ovenschalen, Nordic Ware of andere degelijke bakvormen, goede steakmessen, Oxo good grips dunschillers en dergelijke, Boska kaasaccesoires, microplane raspen, Le Creuset bakvormen & keukenaccesoires,…

Beantwoorden

24 maart 2020 om 19:55
PSfan Gebruiker

Een tondeuse is wel handig nu de kapperszaken gesloten zijn.

Beantwoorden

24 maart 2020 om 20:23
jeedeeop8 Gebruiker

Bij de laatste hunt kwam een BK Fortalit braadpan 24cm met thermometer voorbij. Ik klik “neem er een” maar ik bleek niet meer ingelogd te zijn??

De hele riedel invullen leek me te lang duren dus logde ik opnieuw in, doch toen dat weer in orde was, was de aanbieding voorbij.

Dus ik zou graag die aanbieding weer eens willen tegenkomen op iBood.

Beantwoorden

24 maart 2020 om 20:40
derkd Gebruiker

Ik zou graag nog eens grote capaciteit harde schijven voorbij zien komen > 8 Tb

Beantwoorden

25 maart 2020 om 08:29
pleeuwen Gebruiker

TomTom Rider 550

Liefst complete set (Premium pack)

Beantwoorden

25 maart 2020 om 09:08
Faucon1 Gebruiker

Ik zou wel interesse hebben in een goede boorhamer voor de klussen in huis waar nu ineens tijd voor is. Bijvoorbeeld de Makita HR2230 boorhamer.

Beantwoorden

25 maart 2020 om 19:36
AJCB Gebruiker

Is het ook mogelijk om meer tuinartikelen aan te bieden? Bijvoorbeeld bomen maar dan niet die “houten spriet stokken” maar meer volwaardige bomen van 2 meter? Nu is het ook tijd voor vijverplanten. Zou grote volgroeide vijverplanten mogelijk zijn? En verder tuinhuizen, de wat grotere met een afsluitbaar deel en een luifel deel, zijn deze ook aan te bieden? En als laatste: tuinhekken, van hout (hardhout of Douglas), 2 meter hoog en zo lang als je wilt, zou dat ook te bestellen zijn?

Beantwoorden

26 maart 2020 om 00:08
Leander465 Gebruiker

concept2 Model D

Beantwoorden

26 maart 2020 om 07:57
Faucon1 Gebruiker

Mooi (of toevallig) dat er vanmorgen al een mooie bosch boorhamer in de flashsale zat na mijn vraag van gisteren.

Helaas was ik blijkbaar niet de enige die op een boorhamer zat te azen om wat klussen thuis aan te pakken en was hij vanmorgen om 7 uur al uitverkocht. Bij deze dus graag nogmaals de vraag om een boorhamer aan te bieden. Bijvoorbeeld de Bosch GBH 2-28 F of de Makita HR2230 boorhamer. Of als er nog voorraad is van de bosch even een berichtje :).

Alvast bedankt!

Beantwoorden

26 maart 2020 om 11:45
bochelork Gebruiker

Met al het thuiswerken, zou het fijn zijn om een degelijke wifi route mesh set te zien, zodat we overal in huis kunnen werken. Bijvoorbeeld TP-Link Deco M9, Netgear Orbi 3-packs.

Beantwoorden

26 maart 2020 om 12:05
SjorsJanssen Gebruiker

Met al dat thuiswerken, zou het mooi zijn als ik lekkere koffie kon zetten met de Breville Barista Express, ook wel bekend onder de Sage Barista Express of in Duitsland de Gastroback Advanced Pro G 42612.

Beantwoorden

26 maart 2020 om 12:11
lvknippenberg Gebruiker

Lang geleden heb ik een voucher voor een foto op aluminium besteld (rond de 15 euro) en die is heel goed bevallen, zou deze nog eens voorbij kunnen komen? De link: https://next.ibood.com/nl/nl/product-specs/00000/138956/voucher-foto-op-aluminium

Beantwoorden

26 maart 2020 om 13:44
Kriskesteleyn Gebruiker

Ik heb ooit via jullie sokken gekocht met onderstaand symbool.

Ik vind het merk nergens terug. Ik kan bevestigen dat deze sokken echt van zeer goede kwaliteit zijn indien jullie ze ooit terug verkopen.

Zoniet, kunnen jullie me dan gewoon informeren welk merk dit was?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.