2 juni 2020 om 14:44
iBOOD

Iedere dag maken we je weer blij met de opvallendste deals voor de laagste prijs.

Met welke deal kunnen we jou morgen gelukkig maken? Ga je voor een vliegende auto, een speciale koekenpan, een tof kledingstuk van jouw favoriete merk of een futuristische boormachine? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen!

Onze inkopers nemen hier iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)

31 juli 2020 om 13:31
MarnickP Gebruiker

Bosch professional producten, en de Lboxx systemen daarvan.

Beantwoorden

31 juli 2020 om 14:15
henkverdoorn Gebruiker

Ja Bosch blauw graag, komt veel voorbij maar nooit de Decoupeerzaag 220V.

De GST 160 BCE zou mooi zijn.

Beantwoorden

31 juli 2020 om 14:13
henkverdoorn Gebruiker

OneBlade Philips al meerdere hier gekocht en zou niet meer zonder willen.

Misschien ook wel eens fijn als jullie de losse (erg dure) mesjes eens kunnen aanbieden?!

Ik raad dit product iedereen aan, nooit meer scheren met pijn. Niet zo glad als echte mesjes maar voldoende voor een snel resultaat.

Dus, LOSSE MESJES GRAAG !!!!

Beantwoorden

31 juli 2020 om 17:25
badboy0105 Gebruiker

Philips shaver 7000 series

Beantwoorden

1 augustus 2020 om 06:31
Maumiauw Gebruiker

Ik zou graag weer een aanbieding zien voor National Geographic magazine. Afgelopen jaren  zo een abonnement genomen

Beantwoorden

1 augustus 2020 om 12:46
JazzySOB Gebruiker

Graag zou ik een aanbieding langs zien komen van een Philips PowerPro Expert zakloze stofzuiger van het type FC9729/09, FC9743/09 of FC9744/09.

Beantwoorden

1 augustus 2020 om 14:20
Donderbeast91 Gebruiker

Racestuur van trustmaster voor de ps4

Beantwoorden

1 augustus 2020 om 14:22
Donderbeast91 Gebruiker

Logitech G29

Beantwoorden

1 augustus 2020 om 20:53
doobieters Gebruiker

Een combimagnetron, een koelvriescombi of een AEG afzuigkap met hob2hood.

Beantwoorden

2 augustus 2020 om 09:13
akkies Gebruiker

Ik wil zo graag een kitchen aid artisan keukenmachine met accessoires zoals pasta rollers, groentesnijder etc etc.

Beantwoorden

2 augustus 2020 om 11:25
Yahyas Gebruiker

Hurom H200 slowjuicer

Beantwoorden

3 augustus 2020 om 02:04
1Denise1 Gebruiker

Ik zie heel vaak allerlei robotmachine’s langskomen. Ik heb al een Litter Robot (electrische kattenbak), een robotstofzuiger, maar nu zou ik eens heel graag een leuke aanbieding zien voor een robot ramenwasser.

Iets van een Robot ramenlapper van Hobot,  Ecovacs winbot of Windoro. Waardoor je niet meer op een ladder hoeft te klimmen of je man lief hoeft aan te kijken of hij maar alsjeblieft maar even de ramen wil wassen van je dakkapel. Mijn man vindt de ramen meestal schoon genoeg. Dus ga ik zelf maar weer met angst en beven, half buiten het raam hangen met een stok.
Zo’n ramenlapper ‘plak’ je tegen het raam aan en maakt hem streeploos schoon. 

Ik denk dat er veel mensen op zo’n aanbieding zit te wachten.

Beantwoorden

3 augustus 2020 om 03:37
Vaswani Gebruiker

Dolce gusto chai tea latte

Beantwoorden

3 augustus 2020 om 09:21
binstephane Gebruiker

Een Logitech G29 aub :D

Beantwoorden

3 augustus 2020 om 10:46
dehaasrene Gebruiker

Een DAB Wekker radio met groot display en CD speler ( https://www.pure.com/nl/dab-radio/products/siesta-home/graphite )

Beantwoorden

3 augustus 2020 om 20:47
sleezball Gebruiker

Aangezien ik in de running ben voor een nieuwe router en de Asus RT-AX88U bijzonder interessant vind zou ik deze graag als iBood aanbieding zien..! De kans is groot dat ik er meteen drie tegelijk afneem omdat ik ook voor de buren zoekende ben.

Linkje naar de Asus RT-AX88U productpagina.

Beantwoorden

3 augustus 2020 om 20:57
HOPTB Gebruiker

TP-Link Deco M9 Plus (Mesh)

Beantwoorden

3 augustus 2020 om 22:04
Mofy Gebruiker

Het zou verschrikkelijk tof zijn wanneer  tv Samsung the Serif bij iBood zou komen…

Beantwoorden

5 augustus 2020 om 01:03
Wally850 Gebruiker

Een tijd terug hadden jullie gas inbouw  tafel vuurhaarden… Die zou ik weer graag eens zien.

Grtz

Beantwoorden

5 augustus 2020 om 04:45
Tjolbi Gebruiker

Nog eens de Ez-Up partytenten, inclusief camping cube en zijwanden voor de dome partytent.

Beantwoorden

5 augustus 2020 om 10:38
ibebebebood Gebruiker

Net als vorig jaar weer een paar dagen wat mooie sets LEGO.

Beantwoorden

6 augustus 2020 om 06:37
jeroendh11 Gebruiker

Sun (of ander merk) classic vaatwastabletten. Niet de all-in-one.

Beantwoorden

6 augustus 2020 om 12:46
daan.vg Gebruiker

Lacoste slim fit petit piqué polo. In kleur Grassy.

Als deze er weer op staat koop ik ‘m meteen

Beantwoorden

6 augustus 2020 om 15:28
Ajoon Gebruiker

Vorige jaar kwamen waren er ook deals van SERENGETI zonnebrillen, deze zie ik nu niet meer! Kunnen jullie hier weer eens achteraan gaan

Beantwoorden

7 augustus 2020 om 12:29
Pieter.Pessemier Gebruiker

Een degelijke decoupeerzaag zou ik ook wel kunnen gebruiken…
En zoals al eerder gemeld, hou ik m’n ogen ook nog altijd open voor een behoorlijk aantal Google Nest Protect (batterij-versie) rook/CO melders en Google Nest Cam (IQ) Outdoor camera’s.

Beantwoorden

7 augustus 2020 om 14:19
zierbeek Gebruiker

Ik ben in de markt voor een nieuwe smartwatch. Model van keuze is de Garmin Vivoactive 4. ongeveer het beste wat momenteel te verkrijgen is :)

Beantwoorden

7 augustus 2020 om 14:19
zierbeek Gebruiker

In zijn prijsklasse natuurlijk!

Beantwoorden

8 augustus 2020 om 09:30
Bluecupra Gebruiker

Tijdje geleden wat keukenmessen besteld van KitchenAid. Deze bevallen dusdanig goed dat ik de set zou willen uitbreiden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het Santoko  keukenmes (KitchenAid artikelnummer: KKFTR7SKWM).

Beantwoorden

9 augustus 2020 om 00:17
peetpp Gebruiker

Norton Security met VPN en dan wel duidelijk aangeven hoelang de voucher kan verzilverd worden.

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 10:27
Muser Gebruiker

Xiaomi Fan type 2S (de draadloze versie)

of de C1 versie nogmaals, want deze was wel heel snel sold out ;)

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 10:51
Ginette1978 Gebruiker

Volledig mee akkoord!

Ik wil er ook eentje …

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 10:51
Ginette1978 Gebruiker

Xiaomi Smart Mi Standing Fan 2S

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 13:34
Flancor Gebruiker

USB hardeschijven van 4TB of meer en evt NAS systemen of schijven met NAS functie.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.