15 april 2015 om 09:02
iBOOD
Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de beste prijs. Met welke deal kunnen we jou (of een vriend van je) gelukkig maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen! Onze inkopers nemen iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)
15 april 2015 om 12:27
Leeuwerikje Gebruiker

Een kleine MP3-speler. Met een klein scherm met gewoon een lijn of twee. Dat is beter om tijdens het joggen muziek te beluisteren. Het weegt niet veel en spaart de batterij van de telefoon. Als je op Google naar ‘kleine mp3-speler’ zoekt en naar de afbeeldingen kijkt zie je er verschillende.

15 april 2015 om 22:38
Hupsel Gebruiker

Laat ik dit ook eens proberen…

Ik ben op zoek naar een nieuwe NAS en ik zou graag een Synology DS415play.

https://www.synology.com/nl-nl/products/DS415play

Daarbij graag een 4pack compatible schijven voor een gunstige prijs zoals de 4TB Seagate NAS HDD ST4000VN000

http://tweakers.net/pricewatch/338601/seagate-nas-hdd-4tb.html

16 april 2015 om 13:25
hishamaru Gebruiker

Hallo Ibood,

Sinds kort ben uit huis ik moet jullie nog bedanken voor de pannen aanbieding :)

Kunnen jullie Oral b elektrische tanden borstels introduceren of crosstrainer voor een scherpe prijs

http://www.oralb.nl/nl-NL/oral-b-elektrische-tandenborstels/oral-b-trizone-elektrische-tandenborstel

http://www.oralb.nl/nl-NL/oral-b-elektrische-tandenborstels/oral-b-pro-elektrische-tandenborstels

borstels

16 april 2015 om 14:36
blackadder91 Gebruiker

omdat ik weet dat jullie daar vroeger goed in waren: refurbished laptops! en dan niet dat ene asus model x550ca, dat massaal geretourneerd en refurbished is door een defect in het moederbord, maar gewoon een echte ex-bedrijfslaptop, een lenovo thinkpad ofzo. met als uitsmijter: regel een deal dat ze refurbished worden ZONDER WINDOWS, en met linux! dit moet al gauw 80 euro schelen in licentiekosten en het zal nog steeds goed verkopen. ik zag laatst bij een conculega van jullie bijv. een lenovo thinkpad t420 met linux staan voor 250 euro, wat echt bizar goedkoop is voor zo’n goede laptop. toen heb ik er 2 op de kop kunnen tikken, maar heb er nu nog 3 nodig.

23 april 2015 om 09:00
Moderator Sietse Moderator

Ik denk dat een laptop zonder Windows, maar met Linux niet veel goedkoper gaat zijn. In ieder geval met nieuwe laptops heb ik het eens uitgezocht vanwege dat ikzelf ook weinig Windows gebruik en als ik dat doe er toch een eigen versie op installeer. De licentiekosten waren maar een paar euro (afhankelijk van de versie, want Windows 8.1 with Bing is bijvoorbeeld gratis en Professional is iets duurder) voor een laptop fabrikant en niet het bedrag wat je zelf betaald voor Windows. Het is dus voor fabrikanten vaak duurder om een tweede variant te maken met een andere distributie dan enkel Windows gebruiken. Vooral omdat ze bij deze laatste ook veel software kunnen meeleveren zoals virusscanner.

Hopelijk bevallen de Lenovo’s in ieder geval en hopelijk krijgt niemand ruzie met je, want de Lenovo T420 is een stevig wapen door de Roll Cage technologie!

16 april 2015 om 17:21
10290 Gebruiker

Hallo.

Bedankt ibood voor de aanbiedingen die je over de wereld geeft. wij zijn zelf erg tevreden over ibood en we hebben heel veel producten gekochte (andere accounts en gegevens). graag zou ik intel processors in de aanbieding willen zien. ze zijn verschrikkelijk duur geprijsd vergeleken met amd processors. en als consumenten intel processors in de aanbieding zien dan gaat de verkoop ook vloeiend naar mijn meing omdat intel alle processors belachelijk duur heeft geprijsd. de processors die ik heb gezien zijn:

Intel Haswell Core i5 4440 3.10GHz 6MB Box= heavy Gaming and office

of

Intel Haswell Core i3 4150 3.50GHz 3MB Box= light gaming and office

de reden dat mensen intel gaan kopen is omdat intel meer cache heeft dan amd.

niet geschoten is altijd mis zullen we maar zeggen. we hopen een van de processors op ibood te zien.

zelf zou ik de i3 op ibood zetten omdat i5 met korting toch duurder is dan i3 met korting.

Adieu

16 april 2015 om 18:42
Nirvie Gebruiker

Graag meer accessoires voor de keukenrobot van Kitchenaid. Bijvoorbeeld de glazen mengkom, pastaroller, pastapers, raviolimaker, citruspers,…

Ook de waterkoker is trouwens welkom!

16 april 2015 om 21:51
Robland Gebruiker

Hallo Ibood,

Er komen met grote regelmaat koptelefoons langs, maar ik zou graag eens een goede zien met “Dynamic Noise Cancelling”.

Een Bose Quietcomfort 25 zou perfect zijn, aangezien je die nooit in de aanbieding tegenkomt, maar er zijn ook andere merken die dit soort koptelefoons aanbieden. Bijvoorbeeld Harman Kardon, Sennheiser, Beats of Sony.

17 april 2015 om 08:05
mmooijman Gebruiker

Aangezien het zomerseizoen er weer aankomt zou ik graag koelboxen langs zien komen (werkende op 12v voor o.a. in de auto of op de boot). Zelf zou ik er graag één voorbij zien komen met een capaciteit (+30 liter) zoals de Campingaz Powerbox Classic – Koelbox – 12 Volt – 36 liter of de Mobicool W35.

17 april 2015 om 12:31
elroyveldhuizen Gebruiker

Of wat dacht men van een mooie accuboor machine, 10.8v van een kwalietsmerk als Makita/ Bosch ( Blauw) voor de klusser thuis én de vakman.  (liefst complete set, accu’s lader boormachine en slagschroevendraaier

Super geschikt voor allerhande werk maar toch licht en duurzaam.

20 april 2015 om 14:17
Shawn89 Gebruiker

Dat wil ik ook ja of reciprozaag of cirkelzaag etc van 10.8 v

18 april 2015 om 11:13
VerusAmos Gebruiker

Er komen weleens draagbare bluetooth speakers voorbij,  maar de Denon Envaya mini springt er op dit moment qua prijs en kwaliteit verhouding (en zelfs design) echt uit. Leverbaar in twee mooie kleuren versies, maar de zwart/blauwe is echt geweldig! Is ooit door redcoon aangeboden voor €98,- (ook de zwart/blauwe versie).

18 april 2015 om 15:22
d-mixxx Gebruiker

Wanneer komt de Grohe Red Duo combi weer langs?

23 april 2015 om 09:02

Vandaag!

18 april 2015 om 17:09
Newllander Gebruiker

Volgens mij kun je veel mensen blij maken met een Surface Pro 3 actie.

20 april 2015 om 00:11
dayo Gebruiker

beste ibood,

ik wacht (net als iedereen) op iets van beats audio

please werk hier aan!!

20 april 2015 om 14:16
Shawn89 Gebruiker

Ik zie dat iemand het eerder zei ^^ 10.8 v gereedschap van onder andrre makita en bosch etc. Ik denk dat elektrische gereedschap zeker goed verkoopt vooral met lage prijzen

20 april 2015 om 21:17
jjwbruin Gebruiker

Ik zou best graag de Mede8er 1000XD3 voorbij zien komen…

21 april 2015 om 00:20
sebastiaan1988 Gebruiker

Ik heb misschien ergens een Hunt gemist :) Maar zou wel graag weer eens een Hunt willen :)…

21 april 2015 om 15:22
jan293 Gebruiker

Waar jullie me echt blij mee zouden maken is open en heldere beschrijving van het product. Geen aanvullende kostenposten weg gemoffeld onder het tabblad specificaties.

Edited by: Kris – beste Jan293, bedankt voor je post. Transparantie is belangrijk voor iBOOD, zowel voor verzendkosten als bijkomende kosten. Ik zet jouw punt onmiddellijk door naar het management. Maar jammer genoeg kunnen wij het niet toestaan dat bepaalde bevolkingsgroepen geviseerd worden op dit forum, dus jouw post werd ingekort. Toch een prettige dag gewenst!

23 april 2015 om 07:19
10290 Gebruiker

Beste ibood.

De nieuwe Sony xperia Z4 compact is op de markt. De vorige keer hadden jullie Sony xperia ZL maar die had ik gemist. Graag zie ik de volgende keer de Z4 compact op ibood.

23 april 2015 om 09:05

Heb ik een aankondiging van het product gemist? Volgens mij is er geen Xperia Z4 Compact. Enkel de grote versie is een paar dagen geleden aangekondigd.

De Xperia Z3 Compact is al wel eventjes op de markt.

23 april 2015 om 09:42
freeclimb Gebruiker

Lenzen van grote cameramerken, bvb Nikon, Canon, Sony. Bvb van elk van deze merken een keuze uit tele, macro of groothoek. Voor de full body versies , maar ook een keer voor modellen als Nikon 1/Sony Alpha/NEX, etc.

24 april 2015 om 14:06
Hupsel Gebruiker

Dit zou inderdaad een mooie flash sale zijn met meerdere opties….

Ik heb zelf een Nikon D90 :-)

25 april 2015 om 11:15
sebastiaan1988 Gebruiker

Een Sigma sale of zoiets, niet van die flut-kwaliteit maar mooie objectieven.

Ik ben voor (Nikon D7000 ;-) )

28 april 2015 om 08:17
Hupsel Gebruiker

WoW.. Op onze wenken bediend… Jammer dat ik het merk niet ken en zo te lezen is het niet echt een concurrerende aanbieding.. Daarnaast ben ik momenteel zeer ontevreden aangezien ik al sinds maart op bakjes zit te wachten.

24 april 2015 om 13:51
ronnyholtmaat Gebruiker

Een Portable (in auto, hoofdsteun, achterin) te bevestigen Media Player. CD/DVD support boeit me niet zo, liefst op basis van USB en of Memory Card. (SD etc..)

Lijkt me een uitermate strak plan voor de aankomende autovakantie.

24 april 2015 om 21:00
ReiBood Gebruiker

Lenovo Essential B50-70 Notebook  Dagdeal van 24 April.
Kom ik thuis, is die uitverkocht!!!!
Had graag 1 willen hebben voor mijn oudste.
Komt die binnenkort weer?

25 april 2015 om 08:24
ehvanwoerden Gebruiker

Echt balen! Kom ik gister thuis klaar om de lenovo b50-70 te bestellen is hij uitverkocht!!

Hier baal ik echt van…..

Mag hij alstublieft nog eenmaal terug komen!?:)

25 april 2015 om 15:29
Fredericheintz Gebruiker

Al een tijdje geleden, en ideaal voor een vakantie:

Gopro 4 silver

Wanneer ? Alvast bedankt voor de dagelijkse leuke aanbiedingen

27 april 2015 om 15:16
flecluse Gebruiker

Aangezien moederdag eraan komt zou ik graag eens een Stoomstrijkijzer zien passeren liefst een van Calor. Als dit passeert koop ik het direct.

BTW mod ik krijg sinds enkele dagen geen nachtelijke mails met de aanbiedingen van de dag meer best even nakijken.

27 april 2015 om 21:48
Briandaniels Gebruiker

heb al regelmatig iets besteld via ibood ben zeer tevreden over ibood en de service.

Ik zou graag eens een keer een goede smartphone willen kopen voor een spot goedkoop prijsje.

alvast bedankt.

27 april 2015 om 21:50
Briandaniels Gebruiker

Ik zou graag een goede actieve subwoofer willen kopen het liefste van het merk jbl.

alvast bedankt.

28 april 2015 om 00:12
Bussloo Gebruiker

Een flash sale met een aantal bij de consumentenbond goed scorende espressomachines!

28 april 2015 om 13:01
wim2107 Gebruiker

Ben helaas de Grohe Red aanbieding misgelopen vorige week, Wanneer komt deze weer terug en liefst met de 4 liter boiler……

Alvast Bedankt

28 april 2015 om 14:33
saulrindt Gebruiker

Beste Ibood,

Het zomer en festival seizoen komt er weer in en ik denk dat jullie heel veel mensen (inclusief mijzelf) blij kunnen maken met de snel opzetbare Quechua tentjes. Meerdere uitvoeringen van de ‘2 seconds’ line zijn interessant denk ik.

Alvast bedankt.

29 april 2015 om 11:08
Jorianne Gebruiker

Een 65 inch UHDTV!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.