15 april 2015 om 09:02
iBOOD
Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de beste prijs. Met welke deal kunnen we jou (of een vriend van je) gelukkig maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen! Onze inkopers nemen iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)
30 april 2015 om 00:08
Striki1990 Gebruiker

Graag nog eens de tas: “dbramante 1928 Colorado” nog eens aanbieden aub! Deze was vorige keer uitverkocht toen ik hem wilde bestellen…

30 april 2015 om 12:44
AGTon Gebruiker

Beste Ibood,

Ik zou het heel fijn vinden als er een keer schoenen maatje 48 langskomen. Het zou fijn zijn als de aangeboden maten een keer niet stoppen bij 46. Het is altijd zoveel knip en plakwerk om ze dan passend te maken.

alvast bedankt.

1 mei 2015 om 01:18
donjapio Gebruiker

Heel graag de Grohe Red Combi weer , en dan de 8 liter en liefst in steel.

6 mei 2015 om 17:10
smit009 Gebruiker

Hallo beste mensen van Ibood,

Wat ik eigenlijk nog nooit echt voorbij heb zien komen, zijn goede deals voor games! Zowel voor de pc (digitale kopieën???) als voor de consoles.
Voor zover ik weet, is dit een bron die jullie nog niet hebben aangeboord.
Ik denk dat dit weer een heel nieuw soort publiek aantrekt.
Daarnaast zou ook ik, (vervend gamer) het te gek vinden wanneer dit  voorbij komt.

Groetjes Bas

6 mei 2015 om 17:12
smit009 Gebruiker

Excuus, verkeerde forum. Tip nogmaals in het Mei forum neergelegd.

29 mei 2015 om 11:06
GodZZila Gebruiker

Beste Ibood,

Graag zie ik eens een keer een goede Dashcam met GPS langs komen. Ook 1 die s’nachts aardig beeld kan geven.

Groetjes,

Ronald

30 mei 2015 om 15:56
dannyger97 Gebruiker

Een Sonos Play:1 Starterskit

31 mei 2015 om 13:32
dleb Gebruiker

Ik sluit mij aan bij het verzoek om een goede NAS. Een NAS waarvan het besturingssysteem wordt geüpdated en de functionaliteit uitgebreid en langdurig officiële ondersteuning krijgt.

Dan kom je automatisch uit bij de volgende merken: Synology en QNAP. Misschien kan ik hier AsusTOR ook aan toevoegen.

Het liefst een systeem met een Intelprocessor, dit geeft iets meer keuzevrijheid/flexibiliteit t.o.v. een ARM-processor.

2bay

QNAP TS-253 Pro (8GB geheugen)

4bay:

Synology DiskStation DS415+

Synology DiskStation DS415play
Synology DiskStation DS214play

QNAP TS-453 Pro (8GB geheugen)

Bij voorkeur een modelvariant met 4GB geheugen of meer. 2GB is vaak aan de krappe kant.

Harde schijven kan ik zelf wel kopen dus liever een aanbieding van een NAS-systeem zonder harde schijven. Biedt eventueel de harde schijven in een afzonderlijke aanbieding aan; dat moeten dan wel harde schijven zijn die ontwikkeld zijn voor het gebruik van een NAS.

Een korte toelichting waarom een ik een voorkeur voor Synology en QNAP heb.

De eerdere NAS aanbiedingen van respectievelijk ZyXEL en Seagate hebben een veel minder stabiel besturingssysteem (firmware) en functionele uitbreidingsmogelijkheden via installeerbare apps of toepassingen is zeer beperkt als deze vergeleken wordt met Synology en QNAP. Ook wordt de firmware veel minder actief ontwikkeld. Wat op zich niet vreemd is aangezien Seagate een fabrikant van harde schijven is en ZyXEL een fabrikant van hardware en heel veel verschillende producten ontwikkeld binnen heel veel productgroepen. Network Attached Storage Systemen behoren dus niet tot hun kernactiviteiten.

Daarnaast is de support van Synology en QNAP ook goed een systeem wordt minimaal tot 4 jaar na introductie ondersteund met firmwareupdates. Bij ZyXEL is dit maximaal 2 jaar en daarna is het product EOL (End Of Life). De ZyXEL 310S en 320S waren al een jaar na introductie EOL verklaard.

Ook kennen Synology en QNAP een actieve community waardoor apps regelmatig en snel worden bijgewerkt naar de laatste versie. De communities van ZyXEL en Seagate zijn minder actief en veel kleiner van omvang. Daarnaast voert ZyXEL een onduidelijk beleid t.o.v. een community. ZyXEL NASsen zijn grotendeels gesloten waardoor het veel moelijker is voor een community om apps te ontwikkelen voor deze apparaten. Dat is ook terug te zien in het zeer beperkte appaanbod.

31 mei 2015 om 13:41
dleb Gebruiker

Naast een NAS zou iBood ook een echte server kunnen aanbieden. Bijvoorbeeld een HP Microserver Gen8. Ook hier geldt: 2GB RAM geheugen is aan de zeer krappe kant.

HP ProLiant MicroServer Gen8 G2020T 1P 4GB-U Server/TV (784918-425)
HP ProLiant MicroServer Gen8 G1610T 1P 2GB-U B120i NHP SATA Server (712317-421)
HP ProLiant MicroServer Gen8 G2020T 1P 2GB-U B120i NHP SATA Server (712318-421)

8 juni 2015 om 13:54
darkmanfx Gebruiker

Wanneer komen de Thomas steakmessen set nog eens langs?
Wil nog wel een setje kopen :)

1 augustus 2015 om 14:46
niek.lucas96 Gebruiker

Ibood,

Zou het waarderen als jullie binnenkort een Microsoft Surface (Pro) 3 langs laten komen voor een niet al te hoge prijs ;) iPads zijn ook altijd welkom

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.