1 december 2014 om 14:52
iBOOD
Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de mooiste prijs. Met welke deal kunnen we jou (of een vriend van je) gelukkig maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen! Onze inkopers nemen iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)
3 januari 2015 om 21:49
Analyzer Gebruiker

Echt goede hoodtelefoons of oordoppen (of welke andere audio apparatuur) kom je bijna nooit tegen op Ibood, en dat vind ik erg jammer. Ik denk toch dat er best veel mensen bereid zijn een stuk meer (mits een goede aanbieding natuurlijk) te betalen voor de betere apparatuur en accessoires. De kwaliteit van deze producten is vaak ook veel beter en gaat dan ook langer mee. Oordoppen vind ik bv ongelooflijk belangrijk mbt de klank en duurzaamheid. Dat hoeft vaak ook niet de wereld te kostten, want ook de ‘topklasse’ producten zijn vaak goed betaalbaar.
Bv de door mij eerder voorgestelde Shure SE315 kost 139 advies verkoop en klinkt beter dan welke oordop ook door ibood eerder aangeboden. Maar als bv de kabel stuk gaat kun je wel gewoon een nieuwe aan de oordoppen klikken waardoor de jaren en jaren mee zullen gaan. Mijn huidige hoodtelefoon, een Sennheider HD540 ref II kostte me 20 jaar geleden ruim 500 gulden maar daar heb ik nu nog wekelijks plezier van.

3 januari 2015 om 22:10
christiaan92 Gebruiker

Shure se215 Oordoppen. Ook vandaag blijkt uit de reacties dat er veel vraag is naar kwaliteit oordoppen! Dan zit je hiermee zeker goed!

3 januari 2015 om 22:14
Geertjen123 Gebruiker

Philips Hue Lampen type E27 of GU11.

3 januari 2015 om 23:18
Nirvie Gebruiker

Ga akkoord met Analyzer. Graag eens een Sennheiser RS 180 hoofdtelefoon!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.