1 december 2015 om 10:33
iBOOD
TIP iBOOD Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de beste prijs. Met welke deal kunnen we jou (of een vriend van je) gelukkig maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen! Onze inkopers nemen iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)
1 december 2015 om 19:19
Nirvie Gebruiker

Ik heb tijdens de vorige Hunt de AKG K845BT hoofdtelefoon gemist. Zou deze of een andere high-end draadloze hoofdtelefoon nog eens kunnen langskomen in een dagdeal?

2 december 2015 om 14:38
LupkaGirl Gebruiker

Yep, mee eens. En dan nog liever een paar mooie High resolution in-ears. Bijvoorbeeld AKG, Beyerdynamic, Sony et cetera. En dan niet de laagste categorie, maar meer de prijsrange van 300 euro. En dan uiteraard voor iBood prijzen :-)

2 december 2015 om 18:18
Binnenmars Gebruiker

Er komt regelmatig van die Dirt Devil meuk voorbij, doe dan maar een keer een Dirt Devil M607 Spider voor minder dan 8 tientjes en ik koop hem gegarandeerd.

4 december 2015 om 15:47
iwijnen Gebruiker

Ik ook :)

2 december 2015 om 18:23
Binnenmars Gebruiker

Ik weet dat dit forum totaal nutteloos is en er absoluut niets mee wordt gedaan, maar ik gooi hem er nog maar eens in: een bladblazer.

Bijv. McCulloch MAC GBV 345 benzine bladblazer om de buurt wakker te maken zaterdags om 7:00 hr.

en nog wat met bladeren en zo, dat is ook nooit weg

2 december 2015 om 18:59
Moderator Kris Moderator

Beste Binnenmars, als je denkt dat dit het meest nutteloze forum van het internet is, waarom post je dan? ;-)

Maar een über koele burenblazer, die wil ook ik wel! ;-)

Fijne avond, Kris

3 december 2015 om 10:25
Binnenmars Gebruiker

Ik voel me aangetrokken door nutteloze dingen, daarom post ik hier veel :)

en daarom koop ik hier ook regelmatig wat, maar de aandrang om die WifiWaterkoker van gisteren te kopen hen ik toch kunnen weerstaan.

Maar goed, heren inkopers: 2x bladblazer dus

3 december 2015 om 10:54
Moderator Kris Moderator

PS. er zijn ook dames inkopers? ;-)

6 december 2015 om 16:45
Binnenmars Gebruiker

Excuses dames inkopers, ik dacht dat jullie er alleen voor de schoentjes waren.

29 december 2015 om 04:47
Ge2rt Gebruiker

En de handtassen.

2 december 2015 om 19:05
r0swell Gebruiker

Accessoires voor het chuango alarm systeem dat een tijdje geleden aangeboden was op Ibood. Zoals extra raam/deur contacten, rookmelders, buiten sirene’s etc etc

4 december 2015 om 12:35
sleezball Gebruiker

Vanwege de mooie aanbieding van de Corsair K70 met MX-Browns heb ik nog wel een enkele suggestie om een mooie deal te sluiten. Zelf ben ik onderweg om een Corsair Strafe RGB MX-Silent (met de nieuwe Cherry MX Silent switches dus) aan te schaffen. En de RGB leds natuurlijk, elk gewenst kleurtje in te stellen!

En als we dan toch bezig zijn is een bijpassende Corsair muis ook wel zo fijn natuurlijk, dat maakt je desktop wel helemaal compleet natuurlijk. Ik dacht dan aan de Corsair M65 RGB (heeft een laser sensor, niet mijn voorkeur maar wel erg interessant) of de Corsair Sabre RGB Optical (wel met optische sensor).

Dus hopelijk binnekort meer van Corsair..! (…en ik heb inmiddels nogal wat aan Corsair spullen. Voeding, geheugen, SSD…) Ja, best een Corsair fan eigenlijk nu ik er zo over nadenk… :P

4 december 2015 om 21:46
Joycemoess Gebruiker

Hint!HINT <<< Grohe Red Duo met boiler >>> HINT!hint

4 december 2015 om 23:15
caliber1337 Gebruiker

Deze mogen nog eens terugkomen, kwamen voorbij tijdens de hunt – 10stuks voor 52.95 was een fantastische deal – heb 2 dozen besteld – maar nog te weinig…hoeveel spots kan een mens in zijn huis hebben *zucht* :-).

10x Philips Dimbare MASTER LED-spots GU10

Philips Dimbare MASTER LED-spots MV GU10 4-35W 10-pack

Doe het milieu en jezelf een lol en vervang die gewone spots door LED-spots. Met dit 10-pack van Philips kun je weer jaren vooruit.

De MASTER LED-spot MV GU10 levert een warme, op halogeenlicht lijkende accentbundel en is een ideale oplossing voor spotverlichting. De MASTER LED-spot is met zijn vermogen van 4W het equivalent van een 35W-spot en levert hiermee enorme energiebesparingen. Daarnaast gaan de spots vele jarenlang mee, dus voorlopig hoef je je geen zorgen te maken over vervanging. Al deze goede eigenschappen doen geen enkele afbreuk te doen aan de helderheid van het licht.

Deze LED-lampen zijn compatibel met de meeste bestaande armaturen met een GU10-lamphouder en zijn ontworpen als renovatievervanger voor halogeen- en gloeilampen.

6 december 2015 om 13:05
RondeGoey Gebruiker

Ik zit al een tijd te wachten op echt goeie, goedkope oordopjes. Bij voorbeeld de Fischer Consonance V2.0 die ik helaas een paar jaar geleden ben kwijtgeraakt… En de AKG Q350’s die ik nu anderhalf jaar in bezit heb zijn bíjna af, dus ik moet echt nieuwe. Liefst de Fischers dus!

6 december 2015 om 16:47
Binnenmars Gebruiker

Je zit al een tijd te wachten op oordopjes bij iBOOD! Volgens mij ben je een botje of een inkoper.

6 december 2015 om 16:51
Moderator Kris Moderator

Aan botten doen we niet op iBOOD. Of wacht, misschien was dat een verdoken tip van jouw kant? ;-)

Fijne dag, Kris

6 december 2015 om 19:17
KoenSaerens Gebruiker

Ik ben al geruime tijd op zoek naar een intelligente deurbel die ook werkt via de smartphone. Ideaal voor als we niet thuis zijn en/of een pakje verwachten.
Op ring.com bieden ze iets dergelijks aan met een opvallend mooi design en bovendien heel eenvoudig in montage en bediening.

Volgens mij een ideaal product om via Ibood aan te bieden.

Meer info op https://ring.com/

7 december 2015 om 12:52
Binnenmars Gebruiker

Coole gadget, lijkt mij ook wel wat als aanvulling op Rudolph die nu de gasten weer welkom heet. Maar 199$ vind ik ook te duur. Dus heren én dames inkopers..

7 december 2015 om 23:34
NightWolf79 Gebruiker
8 december 2015 om 02:01
JenZiBood Gebruiker

dbramante messenger bag

Ik heb die van mij helaas moeten retour sturen wegens een probleem, maar ik was er wel heel tevreden van! Minder tevreden was ik over de service van iBood: ik kreeg mijn geld terugbetaald, terwijl ik écht een ander exemplaar wou. Blijkbaar kan om één of andere bizarre reden de fabrikant het probleem niet fixen (wat wel degelijk prima hersteld kon worden) en kan iBood of de fabrikant het ook niet omruilen. Dank u iBood…

Dus is het nu terug wachten en hopen geblazen dat de tas nog eens passeert in een aanbieding.

8 december 2015 om 10:58
ankebart Gebruiker

Wegens inbraak ben ik op zoek naar camera systeem en uitgebreid of uitbreidbaar alarmsysteem.

De Samsung camerasystemen van 13 november lijken mij wel wat

Alarmsysteem graag met draadloze en bedrade sensoren en mogelijkheid voor buitensirene.

9 december 2015 om 12:26
leenaert Gebruiker

JBL SUB250PBK zou ik wel willen gemist in de hunt .

11 december 2015 om 17:32
Be-art1 Gebruiker

Een Microsoft Surface pro 2 zou ik wel leuk vinden om nog eens te zien! :)

Zag hem net bij de flash sales, maar helaas al uitverkocht :(

12 december 2015 om 11:20
yelti Gebruiker

Die wou ik ook hebben, maar was ook te laat.

Mag nog eens langs komen

13 december 2015 om 12:08
Ge2rt Gebruiker

Bitdefender mag wel weer eens langskomen. Verschillenden mensen zullen een bijna verlopen licentie hebben die eerder vlak rond de jaarwisseling (in mijn geval begin 2013) zijn verkocht.

Heel concreet ben ik het meest geïnteresseerd in het Family Pack (voor 1, 2 of 3 jaar), dat ook geschikt is voor mobiele apparaten.

13 december 2015 om 20:47
levyvl Gebruiker

@Ge2rt : Inderdaad!

Tip: ik zou graag een Pioneer XDJ-RX zien passeren (a) .. :D

15 december 2015 om 23:37
DontEatYellowSnow Gebruiker

Ik doe mee!

14 december 2015 om 18:39
Kaske72 Gebruiker

Ben op zoek naar een Tomtom Go 5100 of 6100. Zou leuk zijn dat die een keer op iBOOD langs zou komen.

15 december 2015 om 10:46
Dennoise Gebruiker

Synology DiskStation DS215j

16 januari 2016 om 17:55
wavado Gebruiker

Ben ik ook nog naar op zoek, deze of nog een snellere 2bay.

15 december 2015 om 13:20
theblowout Gebruiker

beste mensen ik ben op de nieuwsbrief geabonneerd van alle dagdeals daar stond een leuke deal op het gaat om de gillette proglide + mesjes nu mijn vraag, is het ook mogenlijk om een

deal voor de mesjes alleen op de site te zetten, dit zou ik wel heel erg fijn vinden, want deze mesjes zijn behoorlijk duur, maar jullie hebben altijd leuke aanbiedingen, voor een leuk en

een fijn prijsje, ik zal wel op de site letten waanneer dit voorbij komt. n vr gr tomdoelie.

16 december 2015 om 06:17
renkok Gebruiker

een Quooker kraan. Is wel aantal keer Grohe kokendwaterkraan geweest, maar ik wil toch echt een Quooker!

graag de Combi+ en de Fusion kraan in RVS. Dan ben ik heel gelukkig!

16 december 2015 om 19:46
PMH Gebruiker

Ik zou het geweldig vinden moest er nog eens een mooie duurzame laptoptas voorbij komen voor grote laptops, in het bijzonder de DBramante1928 Christiansborg messenger bag tot 16″, in hunter dark :-)

17 december 2015 om 15:37
PMH Gebruiker

Er zijn al heel wat DBramante1928 producten voorbij gekomen, maar voornamelijk tot 14″. Voor 16″ laptops is nog maar 1 model verkocht, nl. Rosenborg, maar dit is geen messenger model. Dus indien mogelijk zou het fijn zijn om ook eens de Christiansborg te verkopen.

17 december 2015 om 19:09
Jeroennohh Gebruiker

Een flash sale met allemaal gardena tuinspullen!! Bv i.c.m. met het combisystem wat ze hebben!

18 december 2015 om 09:22
aristoteles21 Gebruiker

Ik zie vandaag de velbon statieven. Kan er misschien ook eens een fotostatief passeren van een lagere prijsklasse ? (50-100 euro, draaggewicht rond 3-4 kg)

19 december 2015 om 00:21
jasperibo Gebruiker

Beste iBOOD, ik zou erg graag de Cortese Torino C11005 of the C11011 langs zien komen! Ik heb in november achter het net gevist met de C11005, maar als één van de twee langs komt zou ik al enorm blij zijn!

19 december 2015 om 17:42
Demaki Gebruiker

Recent is mijn bejaarde Microsoft Wireless Natural MultiMedia keybord overleden, dus ik probeer dit nu te tikkn met een oud IBM toetsenbord. Af en toe mist er een letter omdat je deze toetse belachelijk ver mot indrukken. Helaas is de Microsoft natural wireless desktop pro 2, aar dit toetsenbord bij hoort niet meer verkrijgbaar.

Als jullie iets vergelijkbaars kunnen regelen, zoals de Microsoft Sculpt Ergonomic Desktop, dan zou dat helemaal top zijn :)

21 december 2015 om 13:36
Ruudje_NL Gebruiker

Als einde jaar knaller een tablet waar ik niks over hoor maar erg mooi zou zijn als verplaatsbaar media apparaat:

Misschien wil Samsung wel meewerken aan een leuke deal ;-)

Samsung Galaxy View 32GB
http://news.samsung.com/global/samsung-galaxy-view-offers-a-new-dimension-in-mobile-entertainment-experience

22 december 2015 om 21:18
Huupie Gebruiker

Hoi,

Ik zou graag een starterspakket van de Philips Hue lampen voorbij zien komen, ben zelf geïnteresseerd in de grote bloom, of een mooie hanglamp voor boven de eetkamertafel.. Maar wel graag met bridge 2:)

Alvast bedankt!..

23 december 2015 om 02:13
Martijn2734 Gebruiker

Een assortiment muurbeugels om al die verkochte TV’s van hier netjes aan de muur op te hangen zou wel wat zijn!

Degelijk spul van Vogels ofzo. ;-)

29 december 2015 om 01:35
bartleen Gebruiker

Prachtig zou the JBL Xtreme bluetooth luidspreker zijn voor een prijskrakertje.

Thanks!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.