1 juli 2014 om 10:12
iBOOD
Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de mooiste prijs. Heb jij een suggestie voor een product waar we je éxtra blij mee kunnen maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen!
11 juli 2014 om 15:14
sleezball Gebruiker

Hallo iBood,

Eigenlijk ben ik al een hele tijd op zoek naar een geschikte headset die behalve erg fijn is met (PC) gaming ook erg goed uit de bus komt bij luisteren van muziek en het ‘beleven’ van films. Veel interessante artikelen die voorbij zijn gekomen, vooral koptelefoons van hoger niveau en af en toe een headset die helaas weer net niet was wat ik zocht.

Na een boel reviews te hebben gelezen en gezien komen de Sennheisers toch akelig dicht in de buurt van wat ik graag zie in mijn toekomstige headset..: Een high-end koptelefoon met goed draagcomfort en erg goede geluidskwaliteit in zowel games als films, en natuurlijk voorzien van een goede microfoon. Mijn voorkeur voor iBood zou dan ook uitgaan naar de volgende twee headsets..:

Sennheiser G4ME ONE

Sennheiser G4ME ZERO

Of het nou de witte uitvoering betreft of toch de zwarte, dat maakt mij persoonlijk niet zo erg veel uit. Ik denk dat dit ook een erg goede iBood zou gaan worden als de prijs ook erg aantrekkelijk zou kunnen zijn. Ik hoop dat u bij iBood deze headsets eens in overweging zou kunnen nemen. Bij deze dus mijn tip.

Met vriendelijke groeten,

Sleez.

11 juli 2014 om 16:27
bennyvansomeren Gebruiker

Helaas was heb ik de aanbieding zelf gemist, maar ik zou graag nogmaals een aanbieding zien als onderstaande Rugzak of een soort gelijk product.

Merk: Thule
Type: TCBP-117 DB Crossover rugzak

11 juli 2014 om 16:56
secretwolf Gebruiker

wanneer is de laatste keer geweest dat ik een muis op ibood heb gezien. dat ik om vraag (variatie)

12 juli 2014 om 14:30
Nirvie Gebruiker

Graag een powerline-adapter met minimum 2 (en liefst 3) ethernetpoorten EN geïntegreerde stopcontacten die passen voor Belgische stopcontacten.

Thanks Ibood!

13 juli 2014 om 17:00
iekykoekebacker Gebruiker

Graag een sony e-reader op I-bood aanbieden

13 juli 2014 om 19:32
Roelterbraak Gebruiker

Een htc one (m7) zou ik hier graag een keer willen zien.

13 juli 2014 om 19:44
jeroendemeer Gebruiker

PlayStation 4 (ps4)!!!

14 juli 2014 om 12:31
StephNL Gebruiker

Graag een Neato BotVac 85 voor een mooie prijs.

14 juli 2014 om 15:15
martijnk1 Gebruiker

Nogmaals de Jabra Revo Wireless zou super zijn! Na mijn aankoop veel mensen om me heen die super geïnteresseerd zijn, maar de prijs van, nu zo’n 170 euro net wat te veel vinden.

14 juli 2014 om 19:06
tummeke Gebruiker

Een mooie midrange ultrabook 13,3 of 14 Inch voor een zeer scherpe prijs..

Heb de refurbished Asus van laatst gemist, maar die was op zich best acceptabel geweest achteraf. Mijn voorkeur gaat echter uit naar een Lenovo, a la type U310/330/410/430 enzo..

14 juli 2014 om 21:49
kogel60 Gebruiker

De Kindle fire HD 7” of waarom niet de Amazon Fire TV eventueel factory refurbished.

16 juli 2014 om 02:14
correwijn Gebruiker

Fotoboek voucher. My BKS of photobox please!

16 juli 2014 om 12:41
lreuser Gebruiker

Ik zou graag een goede all-in-one printer zien die redelijk goedkoop is voor het af en toe printen. De consumentenbond heeft de Brother DCP-J552DW als beste koop aangewezen. Die zou ik graag willen zien. Brother DCP-J552DW

17 juli 2014 om 00:52
peetpp Gebruiker

mijn 20 jaar oude airco is aan vervanging toe, dus een echte mobiele airco zou welkom zijn en zeker geen peperdure luxe ventilator zoals vandaag wordt aangeboden.

17 juli 2014 om 13:44
guusleeuwis Gebruiker

Een doucheradio met klok en spiegel in één!!

[img]http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/4/4/6/1/9000000012111644.jpg[/img]

Konig HAV-SR40 Doucheradio!!

17 juli 2014 om 13:45
guusleeuwis Gebruiker

17 juli 2014 om 15:05
WEEBL Gebruiker

Een NAS met minimaal 4 bays (voorkeur WD of Synology)

18 juli 2014 om 10:30
getwy Gebruiker

Goedemorgen,

Dit bericht hoort hier niet thuis, mijn excuses hiervoor. Ik kan echter geen topic vinden waar ik deze wel kan posten.

Eind december de voucher gekocht voor een fotoboek. Tot op heden zeer tevreden over het bedrijf en de fotoboeken van MyBKS. Echter begin juni de fotoboeken geüpload, maar tot op heden niets ontvangen. Het telefoonnummer is buiten gebruik en ze schijnen leveringsproblemen te hebben. Op verstuurde e-mails geen antwoord ontvangen. Graag zou ik willen weten of het bestelde fotoboek überhaupt nog wordt verwerkt en binnen welke termijn ik deze kan ontvangen. Persoonlijk contact zou ik erg prettig vinden, maar dat zit er helaas niet in denk ik…

18 juli 2014 om 15:29
crazydance Gebruiker

Nieuw JAMO Home Cinema setje zou niet misstaan! Of je moet de Klipsch Synergy F-30 ergens kunnen scoren maar die set is HEUL prijzig :-(

18 juli 2014 om 15:54
luc14u24me Gebruiker

Met dit warm zomerweer; een ijsblokjesmachine!

19 juli 2014 om 00:16
gekkedave Gebruiker

Een set van leuke tuinsproeiers. Zowel praktische, maar ook leuk voor de kids om in te spelen…

19 juli 2014 om 19:57
nickko Gebruiker

Ik stel voor: bonnen/te goed in te leveren bij wijnbeurs.nl

Dat is de vorige keer goed bevallen! :)

20 juli 2014 om 14:15
davycloet Gebruiker

Heb al een hele tijd de Ugoos Android tv-stick niet meer gezien. Bij de aanbieding enkele maanden terug te lang getwijfeld, bij de hunt net gemist. Sindsdien niet meer terug gezien.

Geen idee wat de bevindingen van de kopers toen waren. Hij leek me goeie specs te hebben. 
Af en toe komt er een Raspberry Pi met XBMC voorbij, maar ik denk dat Android bij de collega’s beter gekend is en gevoelsmatig gemakkelijker bestuurd kan worden.

Een degelijke Androidstick of iets dergelijks (graag met wifi) zou dus welkom zijn.

21 juli 2014 om 11:40
moocker Gebruiker

Nog eens een op-en-top kwaliteitsvolle zaklamp zou tof zijn :-) Van Fenix bijvoorbeeld, of ..?

21 juli 2014 om 20:45
IVIod_Gino Gebruiker

Beste IBOOD Mods,

Kan op verzoek de volgende aanbieding opnieuw aangeboden worden?

Elders zou ik graag de tas terug zien in de Ibood hunt.

Graag verneem ik spoedig een reactie.

Helly Hansen klassieke, duurzame en veelzijdige 90-liter reistas

22 juli 2014 om 12:21
Dashua Gebruiker

Ik heb laatst bij jullie de Jabra Revo headphones besteld en ben daar erg tevreden over. Toen kwam ik erachter dat Jabra ook een wireless bluetooth speaker heeft, deze zou ik graag willen zien op ibood.

Het gaat om de Jabra Solemate.

Naast deze witte versie is hij er in aan nogal aantal andere kleuren. Deze speaker in de kleur rood, geel of blauw lijkt me het mooist.

22 juli 2014 om 16:04
mlach Gebruiker

een Samsung Galaxy TabPRO 10.1 T520 voor een mooie prijs zou zeker niet verkeerd zijn.

22 juli 2014 om 16:18
Emiel1210 Gebruiker

messenset, pannenset

23 juli 2014 om 11:29
hennes35 Gebruiker

graag een dyson am06 gezien het tropische weer

23 juli 2014 om 11:38
Kingmalibu Gebruiker

De popcorn hour A400 als uitloop model voor een scherpe prijs!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.