30 april 2015 om 11:51
iBOOD
TIP iBOOD Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de beste prijs. Met welke deal kunnen we jou (of een vriend van je) gelukkig maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen! Onze inkopers nemen iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)
30 april 2015 om 16:34
estokkermans Gebruiker

Ik zie vaak (grotere) TV’s aangeboden worden maar ik zou graag een mooie aanbieding willen zien voor een kwaliteits HD projector om films op groot beeld te kunnen bekijken. De prijzen worden weliswaar iets gunstiger maar blijven achter bij de TV prijsontwikkelingen. Kunnen jullie hier wat mee doen?

1 mei 2015 om 09:31
GMdeJong Gebruiker

Hallo team-iBood,

Graag zou ik willen vragen of de bramante 1928 Kastrup handgemaakte weekendtas (kleur GOLDEN TAN) nog een keer voorbij kan komen. Deze iBood is 17 april aangeboden (health & beauty), maar helaas (te snel) uitverkocht.

Zou super zijn :-) voor de vakantie! Alvast bedankt voor jullie moeite!

1 mei 2015 om 14:03
dayo Gebruiker

een beats by dré pill

en misschien een cases voor beats audio

ook een ipod toutch zou welkom zijn!

bedankt

1 mei 2015 om 14:04
dayo Gebruiker

een beats by dré pill

en misschien een cases voor beats audio

ook een ipod toutch zou welkom zijn!

bedankt

ook een projector

3 mei 2015 om 07:08
BlackScorpion85 Gebruiker

Ik zou graag weer ouderwets goede aanbiedingen willen zien, waar iBood groot mee is geworden. Nu is het meer een ordinaire aanbiedingensite, zoals je al zoveel ziet, nauwelijks interessant meer.

Misschien kunnen jullie beginnen met een scherpe aanbieding voor topper-hoeslakens, dus geen gewone hoeslakens, maar speciaal voor een topdekmatras. Liefst in verschillende kleuren en maten. Zelf heb ik 160×210 nodig.

4 mei 2015 om 01:08
Grik Gebruiker

Misschien een mooie gasbarbeque/buiten keuken

3 branders

1 infrarood brander optioneel

Spit functie

Zij brander optioneel

Goed merk zoals weber

4 mei 2015 om 11:40
Danielle1987 Gebruiker

Wanneer komt er weer een Sterioboomm 500?

Laatst was er een 700, maar die heeft een niet aan tenpassen bass…nde 500 is wat mij betreft daarom beter :)

4 mei 2015 om 12:09
vsander Gebruiker

Een hele tijd geleden kwamen er hier nog van die lampen met aan te passen kleuren zoals de Philips LivingColors. Zou het niet nog eens langs kunnen komen?

Ikzelf en verschillende mensen die ik ken, zijn momenteel op zoek naar een dergelijk product.

4 mei 2015 om 14:28
sjoerd1992 Gebruiker

Ik zie graag een hifi portable audio player voorbij komen. Bijvoorbeeld de Astell & Kern jr

5 mei 2015 om 20:08
Mrmusic7530 Gebruiker

Wat ik graag eens had zien passeren in mijn mailbox is een DSLR (digitale spiegelreflexcamera), maakt niet zozeer uit welk merk maar Canon en Nikon zijn zeker wel de toppers. Dat zou een fantastische deal kunnen zijn.

6 mei 2015 om 17:11
smit009 Gebruiker

Hallo beste mensen van Ibood,

Wat ik eigenlijk nog nooit echt voorbij heb zien komen, zijn goede deals voor games! Zowel voor de pc (digitale kopieën???) als voor de consoles.Voor zover ik weet, is dit een bron die jullie nog niet hebben aangeboord.Ik denk dat dit weer een heel nieuw soort publiek aantrekt.Daarnaast zou ook ik, (vervend gamer) het te gek vinden wanneer dit  voorbij komt.

Groetjes Bas

7 mei 2015 om 23:07
bauke1985 Gebruiker

Fitbit Stappenteller!

Dank u. ;)

8 mei 2015 om 15:39
1338 Gebruiker

LG 55EC930v

Volgens mij is deze al eens langsgekomen, maar heb ik deze gemist.

3 juli 2015 om 15:25
ikliegniet Gebruiker

Wil ik ook zo graag , heb deze zelfs bij ibood 2 x gemist…de laatste keer via een secret ibood deal, waar ik niets van af wist…het geld ligt klaar..haha

8 mei 2015 om 17:00
bobdaik Gebruiker

Adidas herentrainingspakken

9 mei 2015 om 13:11
donjapio Gebruiker

Heel graag de Grohe Red Combi weer , en dan de 8 liter en liefst in steel. Wanneer komt deze weer eens langs?

9 mei 2015 om 20:26
Quadje Gebruiker

Graag een Intel NUC op termijn. :)

9 mei 2015 om 22:40
Vincf Gebruiker

Ik zou graag een hardloop / sporthorloge willen zien, misschien de TomTom runner.

11 mei 2015 om 01:01
mauritsde Gebruiker

De sony a6000 digitale camera. Geweldig apparaat, zou een mooie actie zijn!

12 mei 2015 om 15:39
robert1102 Gebruiker

Ik zou graag nog een keer de Wüsthof XLine messen voorbij zien komen, en dan in specifiek het koksmes van 20 cm!

13 mei 2015 om 10:53
Bleats Gebruiker

Ik zou graag weer eens een setje huistelefoons voorbij zien komen. Heb zelf niet al te veel verstand van die dingen, maar ik heb wel wat eisen. Het belangrijkste van alles is dat, aangezien de modem in de meterkast hangt en er geen kabel loopt en niet meer gelegd kan worden naar de woonkamer, dat er een setje in de meterkast komt en een ander setje in de woonkamer. Minimaal twee handsets is dus een eis, tenzij iemand een andere oplossing heeft. Het zou fijn zijn als we een aantal telefoonnummers in het toestel kunnen opslaan (syncen tussen beide is misschien ook mogelijk). Ook is een leuk design nooit verkeerd. De set mag niet te duur zijn (100.- of hoger) want dan gaan we liever voor een simpel setje van een lagere prijs.

Het setje wat me nu wat leek was de AEG D500 Duo, maar het merk ken ik niet voor telefoons. Uiteraard wel voor andere apparaten.

13 mei 2015 om 13:52
acctIBOODi Gebruiker

De 2015 serie televisies van alle grote merken zijn alweer een tijdje uit. Ik ben het meest geinteresseerd in de nieuwe reeks van Sony, specifiek de KDL-40W705C. Als iBOOD deze kan aanbieden tegen een iBOOD prijs ben ik ervan overtuigd dat er geen 40″ te vinden zal zijn met een betere prijs/kwaliteit verhouding.

14 mei 2015 om 12:00
janzen Gebruiker

De Grohe Euphoria 230 Rainshower was snel uitverkocht, dus een hoop teleurgestelde mensen. Ik denk dat wanneer deze op korte termijn weer wordt aangeboden dat jullie een aantal klanten erg blij kunnen maken!

15 mei 2015 om 09:52
Nick1989 Gebruiker

Go pro Hero 4

16 mei 2015 om 22:45
mtum Gebruiker

Secrid miniwallet

https://www.secrid.com/product/id/3/item/10/miniwallet-vintage-brown

Met de Secrid Cardprotector als basis, is de Miniwallet een compacte én veilige portemonnee. Naast de kaarten in de Cardprotector biedt de wallet ruimte voor enkele kaarten, papiergeld, bonnetjes, visitekaartjes en wat muntgeld.

De Miniwallet is compact en vanwege de druksluiting gemakkelijk in elke tas mee te nemen.

Klik hier voor meer informatie over het gebruikte leer.

DETAILS

Max. 6 passen
Bankbiljetten
Visitekaartjes
4 extra passen

Massief aluminium
Europees leer
65 x 102 x 21 mm
72 gram

18 mei 2015 om 14:28
Trekhond Gebruiker

Fan van deze! Koop ik meteen aan!

17 mei 2015 om 12:14
Marbie Gebruiker

Het zou leuk zijn als jullie een keer een dag of een flash sale in teken zetten van fotografie. Schoonmaak kitjes, SD kaarten, Objectieven (heel graag) en camera’s.

Persoonlijk zou ik het liefst wat van olympus en Panasonic voorbij zien komen. Olympus is een zeer schappelijk bedrijf en lijkt mij wel bereid tot samenwerking met jullie.

Ik ben benieuwd

17 mei 2015 om 16:42
alleei Gebruiker

Zou mooi zijn als Ibood eens mooie Ray-Ban zonnebrillen erop kan zetten voor een mooie prijs, wel de echte uiteraard.

17 mei 2015 om 16:50
pipius Gebruiker

Ik zou graag eens de “multi-sport cardio GPS-horloge” van TomTom zien passeren

18 mei 2015 om 09:11
iceulema Gebruiker

Graag spanbanden in diverse lengtes

18 mei 2015 om 13:24
Breznikov Gebruiker

Ik zou graag nog een keer de Jamo S426 speakerset aangeboden zien worden, vorige keer helaas gemist.

18 mei 2015 om 22:09
Sake-san Gebruiker

helaas heb ik de laatste Xtorm flashsale gemist. Als deze weer eens langs zou kunne komen dan graag!

ik heb interesse in de Xtorm power bank free! en het is ook nog eens product of the month! :-)

http://www.xtorm.eu/NL/power-banks/xtorm-power-bank-free-15000-676.html

Kenmerken

Universele Power Bank met 15000mAh interne batterij
Laadt mobiele apparaten 3x (!) zo snel als via een stopcontact
Geschikt om 3 (!) mobiele apparaten tegelijkertijd op te laden

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.