30 april 2015 om 11:51
iBOOD
TIP iBOOD Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de beste prijs. Met welke deal kunnen we jou (of een vriend van je) gelukkig maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen! Onze inkopers nemen iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)
19 mei 2015 om 00:12
enriqueeeee Gebruiker

Ik zou graag een cirkelzaag willen bijvoorkeur een op netsnoer van festool

22 mei 2015 om 10:07
aerique Gebruiker

Ik zou de de Ricoh Theta M15 360 camera graag als een aantrekkelijke aanbieding zien: http://www.amazon.com/Ricoh-Theta-Degree-Spherical-Panorama/dp/B00OZCM70K

Lijkt me een typisch iBOOD product: leuke gadget en in de normale winkels te duur om zomaar impulsief te kopen.

23 mei 2015 om 15:03
Ritro99 Gebruiker

Een electrische fiets, zowel dames als herenmodel. En dan een uit het hogere segment voor een echt ouderwets  ibood prijsje.

24 mei 2015 om 10:33
westh121 Gebruiker

Wellicht een leuk alternatief voor de goedkopere wireless speakers: Naim Mu-so.

Zie https://www.naimaudio.com/Mu-so

UIteraard een flinke prijs, maar wel een heel goed product.

24 mei 2015 om 15:07
acctIBOODi Gebruiker

Hier heb ik ook zeker animo voor. Hij is me standaard te duur maar hopelijk weet iBOOD hier iets voor te onderhandelen. Geen idee of zoiets zou lukken bij een high-end merk zoals Naim.

25 mei 2015 om 10:32
Mk91 Gebruiker

Regelmatig wordt de grohe red combi met 8 liter boiler aangeboden in Chrome uitvoering. Wellicht interessant om de volgende keer eens de Supersteel rvs uitvoering aan te bieden?

25 mei 2015 om 13:21
kallie Gebruiker

Hallo ik hier de Wacom One by Wacom Pen Tablet – Small gekocht in nov.  maar zou deze nogmaals willen voor mijn dochter liefs een grotere in A4 formaat. Geweldig handig bij tekenen.

BVD

25 mei 2015 om 20:38
AGTon Gebruiker

Ibood,

Het seizoen gaat weer beginnen. Kom eens met wat leuke golfspulletjes. Kleding, puttingmatje, etc etc .

gr.

26 mei 2015 om 22:05
dayo Gebruiker

Eens een vraagje:

oordopjes van beats Dre zijn welkom

liefst de powerbeats

als dit niet kan dan gewoon van beats Dre

Mvg

27 mei 2015 om 13:53
Kerneel 49 Gebruiker

Erg in trek heden ten dage zijn de actioncams.

Met name GoPro, maar andere merken zijn ook aantrekkelijk.

Begin dan aub niet bij instap modellen maar liever de hoger segmenten!

27 mei 2015 om 21:54
NicoTroost Gebruiker

Een mooi goede tablet zoals de nexus 9   32 gb

28 mei 2015 om 07:38
The.traveller Gebruiker

Nu jullie contact hebben gelegd met Wacom, is het misschien mogelijk om de Cintiq 24HD touch aan te bieden? Voor €100 meer?

28 mei 2015 om 14:00
edbreeyen Gebruiker
29 mei 2015 om 10:27
crissis Gebruiker

Fiets seizoen is in volle gang… Daarom een mooie Garmin Edge 800/810 bundel (cadans, hartslag etc ). Zou top zijn.

29 mei 2015 om 11:22
Stukke Gebruiker

Accessoires voor sigaren…

Humidors, knippers, boren, asbakken, bevochtigers, aanstekers,…

29 mei 2015 om 15:19
hdvvv Gebruiker

Ik zou graag een high end chinese smartphone zien:

ZTE Nubia Z9 of

Huawei P8

LeTV one pro  of eem LETV MAX

Xioami Mi Note Pro

30 mei 2015 om 18:02
genkli Gebruiker

De ‘V-moda Crossfade m-100′ headphones zou ik heel graag willen zien.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groeten

31 mei 2015 om 11:41
Collimator Gebruiker

Regelmatig worden er schoenen aangeboden op ibood, maar altijd in de modale maten, t/m 46. Ook altijd verschijnen er veel reacties op het productforum van mensen die dn teleurgesteld zijn dat de grotere maten niet verkrijgbaar zijn. Moderator Sietse wees mij erop dat blijven hameren op dit feit in het productforum geen zin heeft, omdat de inkopers kijken op het tip-forum. Hij had hier nog nooit deze suggestie gezien. Hoewel ik het vreemd vind dat inkopers blijkbaar niet de discussie volgen op het productforum over hun eigen ingekochte producten, en ik het ook vreemd vind dat moderators dit soort structureel terugkerende klachten blijkbaar niet uit zichzelf doorgeven aan de inkopers, zal ik het advies van moderator Sietse dus maar overnemen: beste inkopers: graag voortaan ook de grotere maten, zoals 47 en 48 die tegenwoordig gewoon gangbaar zijn in west-Europa, aanbieden bij schoeisel. U doet er velen een groot plezier mee.

31 mei 2015 om 21:10
JH2020 Gebruiker

VOIP producten

Daar steeds meer providers overgaan naar VOIP telecommunicatie, zou ik graag producten willen zien, die telefoon (rj11) aan kunnen sluiten op VOIP.  Als voorbeeld de Cisco ATA VOIP  SPA112 of SPA122.

Tevens VOIP telefoons et.

1 juni 2015 om 23:43
mintcondition87 Gebruiker

Nogmaals de Cavello boxershorts graag!

Deze waren de vorige keer snel uitverkocht waardoor ik er slechts 2 sets van heb kunnen bestellen.

Dat snel uitverkocht, dat was terecht zo blijkt. Topkwaliteit en de pasvorm is su-per. Nu wil ik er m’n volledige ondergoedbestand mee vervangen!

Graag meer van die dus!

Groet

2 juni 2015 om 11:41
durpie Gebruiker

nog eens de canton duo pack luidsprekers type 490.2

aub

2 juni 2015 om 16:50
stinoo Gebruiker

Parfum: Armani Diamonds for Men.

Beste geurtje ooit, zou hem graag voorbij zien komen!

2 juni 2015 om 17:43
khadgar Gebruiker

De Kobo Glo HD e-Reader met eventueel een mooie sleep-cover erbij voor een interessante prijs.

De vakantie komt er weer aan dus e-Readers zijn weer enorm in trek. Prijs/kwaliteit verhouding van dit apparaat is, als ik de reviews mag geloven, erg goed. Enig “nadeel” is het ontbreken van een SD card maar ik heb mijn keuze al gemaakt ;)

2 juni 2015 om 19:44
khadgar Gebruiker

15,6″ Notebook met Core-i5-5200U / 6 of 8 Gb / SSD of S-HDD

Was te laat met de Lenovo laatst :-\

3 juni 2015 om 00:13
Destronix Gebruiker

Hey Ibood’ers

Graag nog eens de Seagate 4-bay NAS met 8TB snel laten voorbij komen aub.

Ik was net te laat….

Alvast bedankt.

4 juni 2015 om 07:11
Analyzer Gebruiker

Graag eens een setje écht goede in-ears met vervangbare kabel zoals de Shure SE425.
Ik heb veel liever echt goede duurzame in-ears waar ik 10 a 20 jaar vol van kan genieten, dan elk jaar een setje (middel)matige te moeten kopen, en dan over 10 jaar alsnog meer geld te hebben uitgegeven.

4 juni 2015 om 10:35
TazzMania Gebruiker

Nu het zomer weer begint gaan de meesten naar buiten.
Ik zou dan graag een MIFI router zien, lekker makkelijk om al je wifi apparaten erop aan te sluiten en dan internet te hebben. (Je moet dan wel een 3g/4g internet abbo hebben)

Bijvoorbeeld de NETGEAR_AIRCARD_785_LTE_HOTSPOT of HUAWEI E5372 mobiele LTE, WiFi-hotspot

Dit zou zeker handig zijn met al die wifi apparaten die je meeneemt of mee wilt nemen.
Groeten

4 juni 2015 om 10:36
TazzMania Gebruiker

Er zit een tik fout in, het is DE ZOMER (niet het zomer)

4 juni 2015 om 11:32
Jeff89 Gebruiker

Een middenklasse barbecue! Het liefst eentje die hoog op zn poten staat :-)

4 juni 2015 om 20:27
Jejekes Gebruiker

Ik ken enkele mensen (waaronder ikzelf) die van plan zijn een PlayStayion 4 te kopen.

Ik ben er vrijwel zeker van dat ze er 1 zouden nemen als jullie er 1 zouden verkopen.

Ik hoop dat jullie hier rekening mee hebben gehouden!

6 juni 2015 om 13:17
ultrasinferno96 Gebruiker

Een degelijke warmeluchtblazer zoals deze van bosch.

http://www.bosch-professional.com/be/nl/ghg-660-lcd-7699-ocs-p/

6 juni 2015 om 15:08
bram34 Gebruiker

Een sapcentrifuge! Aangezien jullie al eerder producten van Philips hebben aangeboden hoop ik op het volgende model.

Philips Avance HR1869 XXL  http://www.philips.nl/c-p/HR1869_31/avance-collection-sapcentrifuge

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.