17 november 2015 om 10:15
iBOOD
TIP iBOOD

Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de beste prijs. Met welke deal kunnen we jou (of een vriend van je) gelukkig maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen! Onze inkopers nemen iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)

18 november 2015 om 00:06
taede Gebruiker

Canton speakers zou weer mooi zijn.

Bij voor die hoogglans witte

18 november 2015 om 10:08
timdelma Gebruiker

De gewone Wacom Intuos staat regelmatig in aanbieding, maar ik zit te wachten tot de Wacom Intuos Pro Medium nogmaals in promo komt :-)

18 november 2015 om 15:56
powernout Gebruiker

Logitech Harmony Elite: http://www.logitech.com/nl-nl/product/harmony-elite?crid=60 Al weer heel wat jaartjes geleden dat dit voorbij kwam en die van mij is nu aanvervanging toe!

4 december 2015 om 12:06
rajrob Gebruiker

Yep hier ga ik ook voor mocht deze langskomen

19 november 2015 om 10:15
Peter A Gebruiker

Gisteren de LG tv mis gelopen,… ik hoop dat er weldra een vergelijkbare aanbieding langs komt of dat deze aanbieding nog eens herhaald word .

19 november 2015 om 11:45
Wunsch Gebruiker
20 november 2015 om 19:38
Jan_Ouwehand Gebruiker

Een condensdroger met afvoer voor condenswater zoals de Bosch WTY97700NL, Bosch WTW852S1NL of Siemens WT 47Y700 NL.

21 november 2015 om 18:25
fruumel Gebruiker

Nu dat veiligheid zo actueel is, een videofoon. Heb ik hier bij mijn weten nog nooit tegen gekomen. Eentje van 200 – 300 zou wel welkom zijn :)

22 november 2015 om 08:42
snuggles123 Gebruiker

Mijn Gillette Mach3 mesjes zijn bijna op , Ik heb ze al een tijd niet voorbij zien komen . Ze zouden welkom zijn.

23 november 2015 om 09:45
bassje11 Gebruiker

Zouden jullie misschien de Coeber Ace in de aanbieding kunnen doen? Vind hem nu zelf te prijzig, maar ben erg benieuwd naar de waterdichte functie.

24 november 2015 om 09:58
sebastiaan1988 Gebruiker

Scherpere prijzen tijdens de Hunt, dan bij gewone verkoop. 
Vorige Hunt speciaal wakker gebleven voor een zaklamp die ik eerder had gemist en die enkele dagen later voor hetzelfde een hele dag verkocht werd.
Ik heb sowieso geen scherpere prijzen gezien tijdens de Hunt.
En O-ja: Geen Facebook-acties graag… Er zijn ook nog mensen zonder Facebook hè…

24 november 2015 om 11:13
jasperibo Gebruiker

Helaas heb ik de aanbieding van de Cortese horloges gemist. Ik ben geïnteresseerd in het horloge met bruine lederen band en blauwe wijzerplaat. Uiteraard mijn eigen fout, maar mocht dit product nog langs komen dan is het de mijne! Dagelijkse mail staat al geactiveerd :D.

24 november 2015 om 13:33
thijndaanen Gebruiker

Dag Ibood,

Ik ben verheugd op de aanstaande Hunt. Laten we de vorige maar snel vergeten, en vooruit kijken! Dat gaat zeker goed komen daar ben ik van overtuigd!

Welnu, ik heb zelf ook nog een wens. Ik ben op zoek naar een versterker. 1 die in principe 4k hdmi video doorstuurt en de audio decodeert. Maar tegenwoordig krijg je dan een versterker van 500 euro waar onderhand een mediaplayer en router en weet ik veel nog meer inzitten…

Gewoon een goede 5.1 of 7.1 versterker (minimaal DTS, Dolby Digital) met goede hdmi in en outs (liefst 4k), voor een hele mooie prijs (± 150 – 200?) zou voor mij reden zijn om door mijn muis heen te klikken en te bestellen!! Als voorbeeld de Pioneer VSX-528-S

29 november 2015 om 07:53
thijndaanen Gebruiker

Wauw, weliswaar niet gelukt in de hunt, maar meteen een dag later. Heb de onkyo genomen! Super ibood en bedankt!

24 november 2015 om 20:11
Joycemoess Gebruiker

Ai Grohe Red kokende waterkraan gemist en een nieuw keuken in aantocht! Grohe red is bijna even luxe als de Quooker maar in prijs velen maler goedkoper! En helemaal een mooie prijs via Ibood. Dus bij deze DE TIP!

24 november 2015 om 23:30
sebastiaan1988 Gebruiker

En de Grohe Red werkt prima, mijn ouders hebben er 1 en het is ideaal!

24 november 2015 om 23:37
ludonuijten Gebruiker

Graag een mooie atx behuizing voor mijn pc. Bijvoorbeeld de nzxt h440 of de corsair carbide 300R.

Andere pc componenten ook welkom ;P

25 november 2015 om 20:31
mathieuroelandt Gebruiker

Een degelijke internetradio aan een scherpe prijs zou ik graag eens zien voorbijkomen ;-)

27 november 2015 om 20:27
NLS82 Gebruiker

Tado thermostaat?

27 november 2015 om 23:19
cce2002 Gebruiker

Sonos play speakers, Synology 2bay nas met 2×4TB HDD…

28 november 2015 om 07:49
Monkey62 Gebruiker

Helaas net gemist in de hunt,

Wharfedale Moviestar DX-1HCP Home cinema set.

Zou mooi passen bij de,

Pioneer VSX-S510-s.

Liefst i.c.m.

Pioneer BDP-170-s.

Beide Pioneers dus in zilverkleur.

28 november 2015 om 12:29
bertvanhees Gebruiker

Helaas de secret deal te laat gezien! :-)

Dus misschien toch nog eens deze voorbij laten gaan met het product “Nikon Nikkor 55-200mm DX teleobjectief”

29 november 2015 om 11:05
Doppert Gebruiker

Ben al weer een tijdje op zoek naar een mooi, veelzijdig Victorinox ‘Zwitsers’ zakmes. Geen alleskunner, maar een handzaam formaat met de belangrijkste functies om dagelijks bij je te dragen. Volgens mij hebben jullie die ooit eens gehad.

29 november 2015 om 15:21
Rvanwest Gebruiker

Een tijdje geleden hadden jullie de KEF E305 speakerset in de aanbieding, toen getracht de witte set te kopen maar bij het betalen ging het mis! Daarna was alles uitverkocht.

Daarna helaas niet meer zien passeren. Jullie zouden me veel plezier doen deze terug ( bij voorkeur de witte set) nog eens aan te bieden!

29 november 2015 om 21:11
DimitriDegraen Gebruiker

Ben op zoek naar een cctv systeem 8 ch, 1 Tb hdd, dome camera’s, internet connectie, USB toegang, IR en audio mogelijkheden. Wie weet…..

1 december 2015 om 10:29
fakir Gebruiker

Een echte spinningfiets. Dit is volgens mij de beste spinningfiets, maar is dan ook erg duur: Keiser spinningbike M3. Volgens mij moet hier makkelijk korting zijn te halen door bulk in te kopen.

https://www2.keiser.com/machines/M_Series/m_Series/M3_Indoor_Cycle

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.