3 september 2015 om 09:24
iBOOD
TIP iBOOD Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de beste prijs. Met welke deal kunnen we jou (of een vriend van je) gelukkig maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen! Onze inkopers nemen iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)
4 september 2015 om 09:55
quellyjane Gebruiker

Met de hunt kwam er een LG 55 inch tv voorbij.. ik had hem in me winkelmandje maar toen ik bijna klaar was verdween die helaas uit me mandje :’(

Deze zou ik dus graag weer terug voorbij zien komen op iBood.. Ik baal nogsteeds :(

4 september 2015 om 14:03
Lexie89 Gebruiker

Ook hier een TV van rond de 55 inch, 4K zou ook fijn zijn.

4 september 2015 om 15:46
SenorSjon Gebruiker

De blauwe Bosch 18V accuklopboor.

Owja en even controleren of jullie retouradres wel klopt. Mensen die een doos hebben gescoord bij de hunt kregen allemaal kleding toegestuurd. Die moesten denk ik naar Zalando of Wehkamp.

12 september 2015 om 10:19
ChristelGotink Gebruiker

Voor mij mag er ook nog een Bosch of andere passeren : een handboormachine voor de stevige klusser (of klusster, of klusseres, of de klusmadam, affijn, de vrouwelijke klusser) – hoeft geen professioneel toestel te zijn want daarvoor heb je dan weer zoveel spieren voor nodig dat ik het dan wel moet vragen aan een klusmeneer :D

5 september 2015 om 18:27
Cjonas93 Gebruiker

Stereoboom 700, deze was in de hunt maar zeer kort beschikbaar. (dus populair! ;) )

6 september 2015 om 13:25
holender6 Gebruiker

Een goede stoom-strijk unit. Ik weet dat die al regelmatig voorbijgekomen is, maar mijn strijkijzer is nu aan vervanging toe. B.V.D

7 september 2015 om 13:22
mister_black1979 Gebruiker

Pannen (ook voor inductie) van DEMEYERE….

Edited by: Kris – even “vet” weggehaald

7 september 2015 om 19:45
ROCKER100 Gebruiker

De Huawei Watch! :D Moet nog wel worden uitgebracht maar zou die graag een keer langs zien komen bij iBOOD! :D

7 september 2015 om 21:41
zirou Gebruiker

Samsung 55 inch UHD 4k UE55JU6410Smet tizen smart tv

8 september 2015 om 07:19
Nu7s Gebruiker

Een makita boormachine zoals vandaag, maar dan met boor/schroef en boorhamer functie. Destijds de witte gekocht en zeer tevreden van.

8 september 2015 om 12:03
jacobsky Gebruiker

Een tijdje geleden zag ik die mooie tassen van dbramante passeren,  maar ik zoek het andere examplaar namelijk de weekendtas. Ik weet dat hij reeds in de hunt te verkrijgen was,  maar ik was te laat. Dus bij deze mijn vraag om nog eens de mooie weekendtas van dbramante (kleur huntersdark) te laten passeren.

9 september 2015 om 13:38
nickpe Gebruiker

Graag de Makita 18V Klopboor-/schroefmachine voor de klussers.

9 september 2015 om 20:06
tvdham1981 Gebruiker

Ubiquiti-apparatuur als de Edgerouter PoE of de nieuwe Unifi AP AC Lite, AC-LR of AC Pro

https://www.ubnt.com/edgemax/edgerouter-poe/

https://www.ubnt.com/unifi/unifi-ac/

10 september 2015 om 23:49
sjoefke Gebruiker

Voor al die mooie en grote tv’s zou een beetje receiver niet misstaan! Graag 1 die niet zo enorm groot is en die gewoon in mijn tv meubel past. Dus niet hoger dan 14 cm zou perfect zijn! Paar ideeën: Pioneer VSX-S510 of ‘iets’ duurdere versie Marantz NR 1606 maar dan met een mooie beste deal van de dag! 

11 september 2015 om 09:41
volgensbartjes.nl Gebruiker

http://www.ibood.com/nl/nl/product_specs/14527/Beyerdynamic_Professionele_In-Ear_Headset_met_High-End_Microfoon__oa_iPhone_compatible/
Kunnen jullie zo iets premium byerdynamic plugs nog een keer voor elkaar krijgen om te mogen verkopen?
Bevallen erg goed, maar het draadje gaat kapot na 3 jaar.
(wel de premium dus, want ze hebben ook goedkope dopjes van 30 euro adviesprijs, die zijn geen premium)

13 september 2015 om 10:04
jelmerwolthuizen Gebruiker

Hallo Ibood,

Graag zou ik de raspberry pi 2b nog eens voorbij zien komen. Al meerdere mensen uit mijn omgeving die enthousiast zijn geworden. Alvast bedankt.

29 september 2015 om 02:20
Decypher Gebruiker

+1

13 september 2015 om 11:00
docBol Gebruiker

Ik za laatste de LG G4 langskomen

zou het mogelijk zijn om een goedkopere maar degelijk smartphone langs te laten komen. BV een degelijke chinaphone (Xiaomi redmi note 2 met 32gb bv, of een meizu mx5 32gb …)

13 september 2015 om 16:45
cheapcharlie Gebruiker

Graag een 50 of 55 inch 4K tv zoals bijvoorbeeld de 50 of 55CX700 van Panasonic of de Samsung 50 of 55 inch UHD 4k UE55JU6410Smet tizen smart tv

13 september 2015 om 19:50
Gl00CoD Gebruiker

Ik zou graag de Logitech K750 nog een keer zien. Echt een top toetsenbordje!

http://extra-nl-nl.forum.ibood.com/products/40226-logitech_draadloos_toetsenbord_op_zonne-energie/

14 september 2015 om 00:32
Activist Gebruiker

Op  mijn verlanglijstje staat de ASUS router RT-AC66U. Maar hij is nogal prijzig. Een mooie deal zou me goed uitkomen.

14 september 2015 om 09:35
tvdham1981 Gebruiker

Ik zou de LG 55EG960V of LG 60EG960V wel willen zien op iBOOD.

Zie de review op Tweakers.net: http://tweakers.net/reviews/4116/lg-eg960v-uhd-oled-tv-het-beste-beeld-ooit.html

14 september 2015 om 18:59
DionRens Gebruiker

Alle stof die in je huis komt, komt door de lucht.

Zou er zoiets bestaan als een luchtontstoffer? Op basis van een waterfilter kan ik dan bedenken?

14 september 2015 om 21:51
ThommieDee Gebruiker

Zouden de Drop & Sit NOA Stoelen in 20 verschillende kleuren nog eens langs kunnen komen? Die had ik de vorige keer gemist….

14 september 2015 om 23:04
Ursjee Gebruiker

Eventueel een PS4/Xbox One bundel! :-)

15 september 2015 om 14:17
AGTon Gebruiker

Jullie hebben zo te zien wel contact met Wilson. Ik zou het zeer op prijs stellen als er golf spullen van Wilson voorbij komt. Handschoen, ballen etc etc

16 september 2015 om 01:27
Grik Gebruiker

Mooie goede compact camera.

Sony cybershot dsc hx400v

Of iets dergelijks

16 september 2015 om 10:22
Raypelsteeltje Gebruiker

Mag wel weer eens wat SSD’s van Sandisk

16 september 2015 om 13:48
fire-blade-nl Gebruiker

De Y-cam Bullet HD 720 was volgens mij maar eenmalig bij de laatste Hunt voorbijgekomen…. toen gemist, maar wil die eigenlijk wel

16 september 2015 om 20:56
bubu Gebruiker

Kris, mijn iBood tip voor een Dashcam is verwijderd. Wat is daar de reden van? Ik zie hier allerlei merknamen voorbij komen dus ik heb geen flauw idee wat ik verkeerd heb gedaan. Mag ook via email reageren. Alvast bedankt.

16 september 2015 om 22:30
Moderator Kris Moderator

Beste bubu, ik heb heel het forum doorzocht en de vuilbak omgekeerd, er zat geen enkel gedelete bericht in, dus ook niet van jou. Het posten van merknamen in het “Tip iBOOD forum” is helemaal niet verboden, en op basis daarvan zal geen enkele moderator jouw post verwijderen, integendeel, het helpt de inkopers juist om het specifieke product te vinden. Ik vermoed dat jouw post ergens in het virtuele walhalla terecht is gekomen, ik had het met plezier teruggehaald (en neen, posts worden nooit volledig verwijderd, iedere mod kan een “gedelete” post terugzetten). Ben je nog in de mogelijkheid om je post te herconstrueren? Dat zou fijn zijn! Ik kijk er alvast naar uit!

Fijne avond, Kris

PS. wij moderators kunnen jullie niet rechtstreeks per email bereiken, wij zitten namelijk niet in iBOODs systemen te werken, en omwille van oa. privacy zien wij jullie gegevens helemaal niet, zelfs niet jullie email.

17 september 2015 om 00:00
bubu Gebruiker

Bedankt voor je reactie, ik zal opnieuw een tip plaatsen.

16 september 2015 om 21:04
Batibiels Gebruiker

Beste Ibood,

ik hoop dat jullie een Synology (2 bay) Diskstation kunnen aanbieden.
Stuk beter dan de andere NAS jes die jullie weleens aanbieden.

Alvast bedankt,

Niels

17 september 2015 om 00:13
bubu Gebruiker

BlackVue dashcam DR650GW-2CH.

Goede kwaliteit dashcam met front + back camera. Helaas zijn er te veel slechte kwaliteit dashcams in omloop. Wat heb je aan een dashcam waarmee je geen nummerborden kan lezen? Het idee is om schade of vandalisme te kunnen verhalen.

Eventueel accessoires zoals: BlackVue Power magic pro (bijbehorende inbouw/aansluitset) en/of BlackVue B-100 Power Magic Battery Pack zouden de set compleet maken, maar ik zou al heel blij zijn met alleen een dashcam.

17 september 2015 om 09:07
Moderator Kris Moderator

+1 voor bubu :)

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.