3 september 2015 om 09:24
iBOOD
TIP iBOOD Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de beste prijs. Met welke deal kunnen we jou (of een vriend van je) gelukkig maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen! Onze inkopers nemen iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)
16 oktober 2015 om 15:00
Bleats Gebruiker

Een zeer leuke mechanische toetsenbord is altijd welkom. Pas geleden ben ik op de Rapoo KX uitgekomen omdat hij draadloos is, maar deze is niet in Nederland te verkrijgen zover ik kon vinden. Dus deze toetsenbord zal het zo ie zo goed doen. Anders is een wired mechanical keyboard ook welkom. Er zijn toetsenborden waar het kabeltje eruit gehaald kan worden, zoals de Corsair K65 welke niet meer beschikbaar is, dat hij toch op te bergen is wat natuurlijk te next big thing is als ik het toetsenbord wil opruimen van het bureau. Echter zijn bijna alle toetsenborden wel prima. Enige echte eis zou zijn dat het een bekender merk mag zijn.

19 oktober 2015 om 05:23
hypron Gebruiker

Ik denk dat moto kleren of onderdelen wel een goed iedee is.

Zeker nu naar de winter toe, verwarmde handvaten, regenpak,…

Ook handig voor wie met een scooter op weg gaat

19 oktober 2015 om 20:23
kooistra11 Gebruiker

Makita accuboormachine set :18 volt Boormachine(met klopfunctie / Slagschroevendraaier + 4 Ah accu’s 2 x

20 oktober 2015 om 21:06
caliber1337 Gebruiker

Beste ibood,

Ik zie dat jullie soms flashsales doen van Philips televisies. Mijn voorstel indien mogelijk is om dit ook te doen (of misschien via een dagdeal) met bovenstaande 4k desktop monitor. Een unieke 4k gaming scherm 40″. Deze heeft uitstekende reviews gehad onder andere op hardware.info . Hou mij aub op de hoogte wanneer jullie dit zouden doen ik koop er zowiezo 1. De huidige marktprijs ligt op 699euro.

Alvast bedankt !

http://www.philips.be/c-p/BDM4065UC_00/brilliance-lcd-monitor-met-led-achtergrondverlichting

Verstuurd vanaf mijn iPhone

21 oktober 2015 om 09:07
rubensartorius Gebruiker

Beste,

Kan de Synology DiskStation DS214play weer een keer in de aanbieding komen?

Wilde ‘m eergisteren kopen toen ik thuis kwam van werk, maar was toen al uitverkocht. Dus volgende keer wat meer inkopen :D.

Alvast bedankt!

21 oktober 2015 om 18:33
CowBeast Gebruiker

Laser kruiswaterpas met statief. Ideaal voor de doe-het-zelvers! Voorbeelden:

Bosch PCL-20

Makita SK102Z

….

21 oktober 2015 om 20:13
solvax Gebruiker

Dag IBOOD,

Hebben jullie nog Y-CAM camera’s in de aanbieding (bullet 720p of 1080p). Ik had hier 2 modellen van besteld en deze zijn goed bevonden. Zou er nog 2 extra nodig hebben, maar zie dat er moeilijk aan te geraken valt. Bij een nieuwe aanbieding koop ik ze zeker.

Alvast bedankt!

22 oktober 2015 om 17:11
Wilke47 Gebruiker

Brabantia Ronde Gietijzeren Braad/Stoofpan Ø 20 cm.

Bedankt.

24 oktober 2015 om 22:51
timbolian Gebruiker

Hebben jullie die palma 24 delige bestek set nog?  Die zou ik graag nog wel een keer willen zien!

25 oktober 2015 om 00:27
TazzMania Gebruiker

Ik weet 100% zeker dat er laatst van eminent camera systemen waren bij ibood, maar ik kan ze niet vinden.

Mocht er de mogelijkheid weer zijn, graag die beveiligings camera systemen weer aanbieden, mooie aanbieding, alleen toen kon ik ze niet bestellen.

25 oktober 2015 om 08:26
TazzMania Gebruiker

Al gevonden, was van conceptronic, maar als deze Conceptronic 8CH AHD Beveiligingskit 2TB 720p (C8CCTVKITD2TB) weer kan komen voor die prijs, wil ik hem zeker hebben.

25 oktober 2015 om 08:39
MisterMagoo Gebruiker

Beste Ibood,

Wat ik eigenlijk nooit  tegenkom op sites zoals Ibood zijn Philips scheerapparaten. Scheerapparaten van Braun zie ik veel vaker langskomen, maar die vind ik lang niet zo goed qua scheerresultaat. Bij deze dus de tip voor een mooie Philishave aanbieding, bij voorkeur van de 7000 of 9000 serie.

25 oktober 2015 om 11:04
filiphch Gebruiker

Bose QuietComfort 25
Please!

25 oktober 2015 om 17:34
raptor7x Gebruiker

komt er deze week nog een 9 inch of grotere tablet in de aanbieding?

Ik ga deze week namelijk een nieuwe kopen en dan weet ik dat ik nog ff moet wachten?

liefst met recente andriod versie

alvast bedankt

27 oktober 2015 om 02:31
taede Gebruiker

Canton speakers mogen wel weer!

28 oktober 2015 om 13:04
HenriIII Gebruiker

Waarom eens niet bij extra een gamma “GPS”

groetjes

28 oktober 2015 om 14:59
Himmoalgek Gebruiker

(starter)set Philips HUE led-lampen voor de ware gadgetfreak :)

15 november 2015 om 22:49
TazzMania Gebruiker

Maar dan wel versie 2.0

28 oktober 2015 om 15:57
asterduc Gebruiker

Etymotic in-ears hf serie (hf2, hf3, hf5)

28 oktober 2015 om 22:26
D.Schrekker Gebruiker

Regelmatig zie ik een Dyson stofzuiger voorbijkomen. Toevallig is onze stofzuiger defect geraakt. Ik hoop dat de Dyson snel weer op de Ibood aangeboden mag worden.

Thanks! Demis.

1 november 2015 om 17:01
robert1102 Gebruiker

Met de wintersport die er weet aan komt, lijkt me de Dragon X2 me een perfecte deal!

7 november 2015 om 17:08
SevenYT Gebruiker

Niet echt voor een wijd publiek denk ;)

2 november 2015 om 10:30
Caszie Gebruiker

Ik kijk al een tijdje uit naar de Y-Cam Bullet 1080HD……Zou mooi zijn :-)

2 november 2015 om 16:11
ikliegniet Gebruiker

laatst een prachtige aanbieding geweest van een Siemens wasmachine http://nl-nl.forum.ibood.com/products/10530-151015/siemens-iq500-8-kg-wasmachine/

hiervan heb ik dankbaar gebruik gemaakt, wat een geweldig apparaat! Ik zou nu graag van Siemens de condens wasdroger van de zelfde serie via iBood in de aanbieding willen hebben.

4 november 2015 om 08:57
sebastiaan1988 Gebruiker

2 Tips:

1. We leven inmiddels in November… Of loopt iBood achter?

2. Ik zou graag een Tomtom met lifetime traffic en lifetime maps voorbij zien komen, maar dan een exemplaar waarvoor ik geen smartphone nodig heb.
Iets met een ingebouwde simkaart dus.

4 november 2015 om 09:40
Tom56 Gebruiker

1 tip,

Iets van portofoons van of kenwood / midland. Een beetje de “betere” merken.

En dan wel de portofoons waar je zonder licentie mee kunt zenden…

Dan zou je er nog als optie oortjes enzo bij kunnen doen!

4 november 2015 om 18:36
sebastiaan1988 Gebruiker

+1 (helemaal mee eens dus, liefst Kenwood)

6 november 2015 om 11:16
goverske Gebruiker

beste ibood.

het zou handig zijn mocht de 13 curver vershoudbakjes nog eens tekoop staan, perfect voor kerstmis.

alvast bedankt

7 november 2015 om 14:50
a3aan92 Gebruiker

Graag nog eens de potten/pannenset van WMF, die al meerdere keren is aangeboden (7-delige pannenset Gala Plus).

7 november 2015 om 17:06
SevenYT Gebruiker

Ik zou graag een Penny board op ibood zien. Ik ga binnenkort in Adam naar school en een Penny is zo handig om te reizen door Adam.

(Wel het 22′ model graag.)

Alvast bedankt

-bernard

8 november 2015 om 11:10
kevin.colot Gebruiker

Misschien eens STEAM WALLET kaarten?

8 november 2015 om 12:37
marjolein.beeckman Gebruiker

Spellenpakketten met gezelschapsspelen kunnen er voor mij en vele van mijn vrienden nooit te vaak aangeboden worden.

Euphoria, Viticulture, Rococo, Flashpoint, Stenen Tijdperk, Ticket to ride, Agricola, Hanze, Ports of Europe-Antwerpen, Fabrieksmanager, Stephenson’s Rocket, Brug naar de hemel, Marco Polo, Pandemie, De Vergeten stad, Patchwork, Kahuna, Puerto Rico, Terra Mystica,…

8 november 2015 om 13:29
Moderator Kris Moderator

+1 voor deze lijst, zeker Pandemie: één van de weinige co-op gezelschapsspelen om de wereld te redden! Supertof! :-)

8 november 2015 om 21:54
Bastie-88 Gebruiker

Ik zou graag weer eens een Fischer Audio flashsale zien. 

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.